[9:05 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Veus només t'agrada preguntar més no respons
[9:05 PM, 9/17/2019] José Luis Javier Van passar el cel i la terra?
Si et segueixes aferrant al teu error, et perdràs .
4Tothom qui comet pecat, infringeix també la llei; doncs el pecat és infracció de la llei. —1 JOAN 3:4
[9:06 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
No et contestaré més mai vas voler respondre Ami pregunta
[9:06 PM, 9/17/2019] José Luis Javier Et perdràs. Vas haver d'anar-te amb Luisito Toro…
[9:06 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
No et respondré més fi del Debat
[9:06 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
Digues-me, a quina parròquia et congregues?
[9:06 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
No ets raonable
[9:07 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
El Dia de la Resurrecció: La Nova Creació
2174 Jesús va ressuscitar d'entre els morts “el primer dia de la setmana” (Mt 28, 1; Mc 16, 2; Lc 24, 1; Jn 20, 1). Quan és el “primer dia”, el dia de la Resurrecció de Crist recorda la primera creació. Quan és el “vuitè dia”, que segueix dissabte (cf Mc 16, 1; Mt 28, 1), significa la nova creació inaugurada amb la resurrecció de Crist. Per als cristians va venir a ser el primer de tots els dies, la primera de totes les festes, el dia del Senyor (Hè kyriakè hèmera, dies dominica), el “diumenge:”
«Ens reunim tots el dia del sol perquè és el primer dia [després del dissabte jueu,[/el seu_highlight] però també el primer dia], en què Déu, traient la matèria de les tenebres, va crear el món; aquell mateix dia, Jesucrist… —CATECISME DE L'ESGLÉSIA CATLICA, Art. 2174 [4]El dia de la Resurrecció: la Nova Creació
[ENLLAÇ, El Vaticà]
[9:07 PM, 9/17/2019] José Luis Javier Ets adorador del déu sol.
[9:07 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
No
[9:07 PM, 9/17/2019] José Luis Javier Sí!
Estic conforme amb això. Ja vaig fer la meva feina.
[9:07 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
No tu no em contesta la pregunta
[9:08 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
Sinó pot tolerar la llum, em pots treure del grup. Amb gust me'n vaig. Ja vaig complir amb Déu.
[9:08 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Mateu 12:5
[EDICIÓ] José Luis Javier Hauries d'expandir aquest text una mica més. Permet-me ajudar-te—
5O no heu llegit a la llei, com en el dia de repòs els sacerdots al temple profanen el dia de repòs, i són sense culpa? 6P us dic que un de més gran que el temple és aquí. 7I si sabéssiu què significa: Misericòrdia vull, i no sacrifici, no condemnaríeu els innocents; 8 perquè el Fill de l'Home és Senyor del dia de repòs. —MATEU 12:5-8
[9:08 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Que diu au. Explica'm
[9:08 PM, 9/17/2019] José Luis Javier Tan aviat vas oblidar la lliçó de misericòrdia que et vaig donar?
23!!Ai de vosaltres, escribes i fariseus, hipòcrites! perquè delmeu la menta i l'anet i el comí, i deixeu el més important de la llei: la justícia, la misericòrdia i la fe. Això calia fer, sense deixar de fer allò —MATEU 23:23
ELS QUE VIUEN A LA CARN
5Perquè els que són de la carn pensen en les coses de la carn; però els qui són de l'Esperit, en les coses de l'Esperit. 6Perquè ocupar-se de la carn és mort, però ocupar-se de l'Esperit és vida i pau. 7Pel que els designis de la carn són enemistat contra Déu; perquè no se subjecten a la llei de Déu, ni tampoc no poden. —ROMANS 8:5-7
[9:08 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
Explica'm, EXPLICA'M. Aquest és Pau, i ell diu que tu vius a la carn per no desar la llei, i que així no tens manera d'aferrar Déu.
[9:09 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
De què parla Mateu 12:5
[EDICIÓ] José Luis Javier
23!!Ai de vosaltres, escribes i fariseus, hipòcrites! perquè delmeu la menta i l'anet i el comí, i deixeu el més important de la llei: la justícia, LA MISERICÒRDIA i la fe. Això calia fer, sense deixar de fer allò —MATEU 23:23
12Perquè tots els que sense llei han pecat, sense llei també moriran; i tots els qui sota la llei han pecat, per la llei seran jutjats; 13perquè no són els oïdors de la llei els justos davant Déu, sinó els faedors de la llei seran justificats. —ROMANS 2:12-13
[9:10 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic) Els sacerdots el dissabte el tenien com a no sagrat i Ningú els jusga
[EDICIÓ] José Luis Javier
Aquesta afirmació és falsa. Jesús està parlant de la misericòrdia. Hi havia una obra que també calia fer al dissabte. Un exemple d'això era la circumcisó de nens al vuitè diade nascut (FET 7:8), y hacer el bien al necesitado . Sí el octavo día caía en un Sábado, había que hacerlo, pues esto también era orden de Dios. "Misericordia quiero y no sacrificio."
Accuérdate que "lo más importante de la ley eran la fe, la misericordia, y la justica", algo que los fariseos y sacerdotes de entonces no cumplían. Por eso Jesús, no vino a violar la ley sino a cumplirla. O sea, a enseñarnos como cumplirla, pues se habían olvidado de la justicia, la fe y—particularmente,
3Una altra vegada va entrar Jesús a la sinagoga; i hi havia un home que tenia seca una mà. 2I l'aguaitaven per veure si el dia de repòs el sanaria, per poder acusar-lo. 3Llavors va dir a l'home que tenia la mà seca: Aixeca't i posa't al mig. 4I els va dir: És lícit els dies de repòs fer bé [MISERICÒRDIA], o fer malament; salvar la vida [MISERICÒRDIA], o treure-la? Però ells callaven [FALTA DEMISERICÒRDIA]. 5Aleshores, mirant-los al voltant amb enuig [PER LA SEVA FALTA DE MISERICÒRDIA], entristit per la duresa dels seus cors [FALTA DE MISERICÒRDIA], va dir a l'home: estén la teva mà. I ell la va estendre, i la mà li va ser restaurada sana [MISERICÒRDIA]. 6 I sortits els fariseus, van prendre consell amb els herodians contra ell per destruir-lo [PER LA SEVA FALTA DE MISERICÒRDIA].
[9:10 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
És massa evidència. Jo no sóc el teu enemic. T'estic presentant la veritat, mes vols aferrar-te a l'error. Et garanteixo que et perdràs si segueixes per aquest camí. Porta la teva lluita contra Déu, no pas amb mi. Això no és personal. És la paraula de Déu contra la paraula del diable—menirós des del principi (JUAN 8:44).
[9:11 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Nosaltres no guardem un dia a la setmana com a dissabte, perquè la Bíblia diu que aquest requisit “havia de ser eliminat” (2 Cor. 3:7-11; vegeu comentaris en relació amb això a la pàgina 337)'. 2) 'Però hi ha un dissabte que nosaltres guardem amb regularitat (Heb. 4:4-11)
El que jutjarà serà Déu. No creguis que t'anirà millor amb Déu que amb mi. El teu futur no es veu brillant.
[9:12 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Aleshores la llei no era per això? Veus que et contradius
Guanyi
????????????????
[9:12 PM, 9/17/2019] José Luis Javier !!Ai de vosaltres, escribes i fariseus, hipòcrites! perquè delmeu la menta i l'anet i el comí, i deixeu el més important de la llei: la justícia, la misericòrdia i la fe. Això era necessari fer, sense deixar de fer allò. —MATEU 23:23
No, no us anirà millor.
[9:12 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic) Res del que diguis ja vas perdre
[9:13 PM, 9/17/2019] José Luis Javier Sí, és clar. Vas guanyar la teva perdició.
[9:13 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Mai no has pogut contestar la meva pregunta
[9:13 PM, 9/17/2019] José Luis Javier Qui parla a l'Apocalipsi?
[9:13 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic) La llei ens apropa a Crist o ens separa?
[9:13 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
No tens resposta
[9:13 PM, 9/17/2019] José Luis Javier 1La revelació de Jesucrist, que Déu li va donar, per manifestar als seus servents les coses que han de passar aviat; i la va declarar enviant-la per mitjà del seu àngel al seu servent Joan, —APOCALIPSI 1:1
[9:14 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
I això que
[9:14 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
Apocalipsi 22:14-16
14Benaurats els que GUARDEN ELS SEUS MANAMENTS, *per tenir dret a l'arbre de la vida, i per entrar per les portes a la ciutat. 15Però els gossos estaran fora, i els feiticeiros, els fornicaris, els homicides, els idòlatres, i tot aquell que estima i fa mentida. 16I o Jesús he enviat el meu àngel per donar-vos testimoni d'aquestes coses a les esglésies. Jo sóc l'arrel i el llinatge de David, l'estrella resplendent del matí. —APOCALIPSI 22:14-15
Connecta els punts…això, si pots veure els punts!
[9:14 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Contestem-me la pregunta primer. Jajaja sembles disc ratllat
[9:14 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
Diu Jesús, que si no guardes la seva llei, no et vesteixis, que per al cel no hi vas. I és que no m'he de sortir d'aquí. Aquest és el darrer llibre de la Bíblia, i el darrer capítol, i parla de la llei de Déu!
[9:15 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Mai no has contestat la meva pregunta La llei ens apropa a Crist o ens separa? Per què tems respondre
[9:16 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
Es que no te quería romper el corazón tan pronto, pues al perecer esa es la "gema" que traes. Pero, ya vamos a cerrar esto:
"La ley" nos acerca y nos separa. de Cristo. Aquesta és la meva resposta, encara que et vaig donar aquesta resposta pràcticament des del principi, però on no hi ha discerniment, no s'imputarà pecat?OSEAS 4:6).
[9:16 PM, 9/17/2019] Rafael Per a qui va ser la llei dels 10 manaments? ?
[9:16 PM, 9/17/2019] José Luis Javier 19I el temple de Déu va ser obert al cel, i l'arca del seu pacte es veia al temple. I hi va haver llampecs, veus, trons, un terratrèmol i gran calamarsa. —APOCALIPSIS. 11:19
[9:17 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Respon la meva pregunta. Ens apropa o ens separa
[9:18 PM, 9/17/2019] José Luis Javier Rafael, la llei dels deu manaments té dues funcions primordials: 1) SALVACIÓ, a qui la guardi, apropant-nos així a Déu (APC. 14:12, 1JUAN 3:6) i 2) CONDENACIÓ, fent—efectivament, un amb el diable a qui la violi (1 JOAN 3:8), com ho és en el cas persones com aquest impiu anomenat Alex.—
8Però sabem que la llei és bona, si un la fa servir legítimament; 9coneixent això, que la llei no va ser donada per al just, sinó per als transgressors i desobedients, per als impius i pecadors, per als irreverents i profans, per als parricides i matricides, per als homicides, 10per als fornicaris, per als sodomites, per als segrestadors, per als mentiders i perjurs, i per quant s'oposi a la sana doctrina, 11segons el gloriós evangeli del Déu beneït, que a mi m'ha estat encomanat. —1 TIMOTEIG 1:8-11
[9:18 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
Vet aquí.
[9:18 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Estàs perdut adéu senyor
[9:18 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
Ja et vaig contestar la famoseta pregunta, "la ley" nos acerca y nos separa de Cristo. Doble funció. Pots veure'l?
[9:19 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Estàs separat de Crist no ets cristià adéu senyor excel·lent nit
[9:19 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
No llegeixes?
[9:20 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
No ja es va dir estàs separat de Crist si segueixes sota llei
No ets cristià adéu
[EDICIÓ] José Luis Javier Ets el més inepte i ignorant que he vist a la meva vida. Però aquí sóc per servir i no per ser servit. Vegem-
"La ley", cuando se guarda, nos acerca a Cristo. Después de todo, "el fin de la ley es cristo", ¿no?—
2I ell és la propiciació pels nostres pecats; i no només pels nostres, sinó també pels de tot el món. 3I en això sabem que nosaltres el coneixem, si guardem els seus manaments. 4El que diu: Jo el conec, i no guarda els seus manaments, el tal és mentider, i la veritat no hi és; 5però qui guarda la seva paraula, en aquest veritablement l'amor de Déu s'ha perfeccionat; per això sabem que hi som.—1 JOAN 2:2-5
Em sembla que estic parlant amb un preescolar. Doncs, ni manera—
10 Si guardeu els meus manaments, romandreu en el meu amor; així com jo he guardat els manaments del meu Pare, i romanc en el seu amor. —JUAN 15:10
Si guardareu—amic, si guardareu.
"La ley", cuando se viola, no solo nos aleja, sino que nos separa de Cristo—
23 perquè tots van pecar, i estan destituïts de la glòria de Déu, 24sent justificats gratuïtament per la seva gràcia, mitjançant la redempció que és en Crist Jesús, —ROMANS 3:21-24
I què és el pecat?
4Tothom que comet pecat, infringeix també la llei; doncs el pecat és infracció de la llei.
6Tothom que hi roman, no peca; tot aquell que peca, no l'ha vist ni l'ha conegut. 7Fillets, ningú us enganyi; el qui fa justícia és just, com ell és just. 8El qui practica el pecat és del diable; perquè el diable peca des del principi. Per això va aparèixer el Fill de Déu, per desfer les obres del diable. 9 Tot aquell que és nascut de Déu, no practica el pecat, perquè la llavor de Déu roman en ell; i no pot pecar, perquè és nascut de Déu. —1 JOAN 3:6-9
Entens ara, o necessites més?
8Però sabem que la llei és bona, si un la fa servir legítimament; 9coneixent això, que la llei no va ser donada per al just, sinó per als transgressors i desobedients, per als impius i pecadors, per als irreverents i profans, per als parricides i matricides, per als homicides, 10per als fornicaris, per als sodomites, per als segrestadors, per als mentiders i perjurs, i per quant s'oposi a la sana doctrina, 11segons el gloriós evangeli del Déu beneït, que a mi m'ha estat encomanat. —1 TIMOTEIG 1:8-11
[9:21 PM, 9/17/2019] José Luis Javier 25Doncs en veritat la circumcisió aprofita, si guardes la llei; però si ets transgressor de la llei, la teva circumcisió és incircumcisió. 26Si, doncs, l'incircumcís guardés les ordenances de la llei, no serà tinguda la seva incircumcisió com a circumcisió? 27I el que físicament és incircumcís, però guarda perfectament la llei, et condemnarà a tu, que amb la lletra de la llei i amb la circumcisió ets transgressor de la llei. —RÒMANS 2:25-27
Només t'estic refrescant la memòria. Bé, o almenys estic intentant posar alguna cosa en aquesta cosa dins del teu cap que tu anomenes cervell. Però recorda que l'evolució és una teoria falsa, i que del no res no en sortirà mai res!
[9:21 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
La llei de la qual vas parlar tot aquest temps et separa de Crist
[9:21 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
Ja t'havia contestat. No, inepte, el que et separa de Crist és que violis la llei que ell et va dir que guardessis com a prova del teu amor a ell (JUAN 14:15). Si no la guardes, és perquè no l'estimes. I si no l'estimes, creu-me que ets fora de la seva gràcia.
ÉS AIXÒ TOT EL QUÈ TENS?
[9:21 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
No
[9:21 PM, 9/17/2019] José Luis Javier Esperava ser reptat. Però NO ha passat.
Porta allò que tens.
[9:21 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Perquè seguir amb la llei la llei va tenir fi romans:10:4
[9:22 PM, 9/17/2019] José Luis Javier 4perquè la fi de la llei és Crist, per a justícia a tot aquell que creu. —ROMANS 10:4
Alguna vegada has llegit Romans 13:10?
[EDICIÓ] José Luis Javier 8Jo sóc l'Alfa i l'Omega, principi i fi, diu el Senyor, el que és i que era i que ha de venir, el Totpoderós.
Aquestes paraules les va pronunciar el mateix Jesús. És Jesús la fi de si mateix? És la fi sempre la fi? Té Tu algun fi a la vida?
[9:22 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Perfecte
[EDICIÓ] José Luis Javier
Voldràs dir perfecta!
7 La llei de Jehovà és perfecta, que converteix l'ànima; El testimoniatge de Jehovà és fidel, que fa savi el senzill.—SALMS 19:9
[9:23 PM, 9/17/2019] Rafael
I això per a qui va ser??
??????????????
Ac 21:25 Però quant als gentils que han cregut, nosaltres els hem escrit determinant que no en guardin res; només que s'abstinguin del sacrificat als ídols, de sang, d'ofegat i de fornicació.
[9:23 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
Pau a qui el va predicar?
Vas llegir el capítol complet Rafael? Expandirem una mica aquest text, i veuràs—com sempre, que la Bíblia s'explica sola.
Enrenou al Temple
18 I l'endemà Pau va entrar amb nosaltres a veure Jacob, i es trobaven reunits tots els ancians; 19 als quals, després d'haver-los saludat, els va explicar una per una les coses que Déu havia fet entre els gentils pel seu ministeri. 20 Quan ells ho van sentir, van glorificar Déu, i li van dir: Ja veus, germà, quants milers de jueus hi ha que han cregut; i tots són gelosos per la llei. 21 Però se'ls ha informat quant a tu, que ensenyes tots els jueus que estan entre els gentils a apostatar de Moisès, dient-los que no circumcidin els seus fills, ni observen els costums. 22 Què hi ha, doncs? La multitud es reunirà de cert, perquè sentiran que has vingut. 23 Feu, doncs, això que us diem: Hi ha entre nosaltres quatre homes que tenen obligació de complir vot. 24 Pren-los amb tu, purifica't amb ells, i paga les seves despeses perquè es rasurin el cap; i tots comprendran que no hi ha res del que se'ls va informar sobre tu, sinó que tu també vas ordenadament, guardant la llei. 25 Però quant als gentils que han cregut, nosaltres els hem escrit determinant que no en guardin res; només que s'abstinguin del sacrificat als ídols, de sang, d'ofegat i de fornicació. 26 Aleshores Pau va agafar aquells homes, i l'endemà, havent-se purificat amb ells, va entrar al temple, per anunciar el compliment dels dies de la purificació, quan s'havia de presentar l'ofrena per cadascun. 27 Però quan estaven per complir-se els set dies, uns jueus d'Àsia, en veure'l al temple, van esvalotar tota la multitud i li van recórrer, 28 donant veus: !!Varons israelites, ajudeu! Aquest és l'home que ensenya a tot arreu a tots contra el poble, la llei i aquest lloc; ia més d'això, ha ficat grecs al temple, i ha profanat aquest sant lloc. 29 Perquè abans havien vist amb ell a la ciutat Tròfim, d'Efes, a qui pensaven que Pau havia ficat al temple. 30 Així que tota la ciutat es va commoure, i es va amuntegar el poble; i apoderant-se de Pau, el van arrossegar fora del temple, i immediatament van tancar les portes. 31I procurant matar-lo, se'l va avisar al tribú de la companyia, que tota la ciutat de Jerusalem estava esvalotada. ——FETS 21:18-31
Podria abundar més sobre això Rafael, però només diré el següent: Pau va ser víctima d'una xafarderia.
[9:25 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic) Passa per alt gàlates 5:4
[9:25 PM, 9/17/2019] José Luis Javier 13perquè no són els oïdors de la llei els justos davant Déu, sinó els faedors de la llei seran justificats. —ROMANS 2:13
Es contradiu Pau, a tu no estàs entenent Pau?
[9:26 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Per què el teu amic m'està atacant en privat vostè ho envio !
[9:26 PM, 9/17/2019] José Luis Javier 4De Crist us vau deslligar, els qui per la llei us justifiqueu; de la gràcia heu caigut. —GALATES 5:4
13perquè no són els oïdors de la llei els justos davant Déu, sinó els faedors de la llei seran justificats. —ROMANS 2:13
Un cop més, es contradiu Pau, a tu no estàs entenent Pau? Digues-me, s'està contradient Pau, o tu no estàs entenent.
[9:26 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
No pots sol o que
[9:26 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
Saps què és la llei cerimonial?
[9:26 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Per què són així
[9:26 PM, 9/17/2019] José Luis Javier Saps això?
[9:26 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Respon
[9:27 PM, 9/17/2019] José Luis Javier 13perquè no són els oïdors de la llei els justos davant Déu, sinó els faedors de la llei seran justificats. —ROMANS 2:13
Es contradiu Pau, a tu no estàs entenent Pau?
[9:27 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Jajaja copia i pegues no dónes una
[9:27 PM, 9/17/2019] José Luis Javier 13perquè no són els oïdors de la llei els justos davant Déu, sinó els faedors de la llei seran justificats. —ROMANS 2:13
Es contradiu Pau, a tu no estàs entenent Pau?
Jo no sé que vostès parlen.
13perquè no són els oïdors de la llei els justos davant Déu, sinó els faedors de la llei seran justificats. —ROMANS 2:13
Es contradiu Pau, a tu no estàs entenent Pau?
Explica'm.
22 Perquè segons l'home interior, em delec en la llei de Déu; 23però veig UNA ALTRA LLEI en els meus membres, que es rebel·la contra la llei de la meva ment,i que em porta captiu a LA LLEI DEL PECAT que és als meus membres. —ROMANS7:22-23
Entén tu això?
[9:29 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic) Jajaja només saps preguntar més no respons Ja deixa dormir
[9:30 PM, 9/17/2019] José Luis Javier 22 Perquè segons l'home interior, em delec en la llei de Déu; 23però veig UNA ALTRA LLEI en els meus membres, que es rebel·la contra la llei de la meva ment, i que em porta captiu a LA LLEI DEL PECAT que és als meus membres. —ROMANS 7:22-23
Es contradiu Pau, a tu no estàs entenent Pau?
[9:30 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Quin és el text d'apocalipsi? Què dius ?
[9:30 PM, 9/17/2019] José Luis Javier Qui serà justificat?
[9:31 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Respon-me. El text d'apocalipsi
[9:31 PM, 9/17/2019] José Luis Javier Quin text? Tu no m'has explicat l'Apoc. 22:15.
[9:32 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Apocalipsi on parla de la llei de Crist i els manaments de Déu
[9:32 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Aquest és? Et dic no tinc bíblia a mà. Digues-me que diu
[9:33 PM, 9/17/2019] José Luis Javier 14Aquí hi ha la paciència dels sants, els que guarden els manaments de Déu i la fe de Jesús. —APOCALIPSI 14:12
[9:33 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
Sí, un. Explica-ho. Aquí hi ha l'altre, el que t'estava preguntant abans—
15Més els gossos estaran fora , i els feiticeiros, els fornicaris, els homicidas, els idòlatres, i tot aquell que estima i fa mentida. —APOC. 14:12
Qui es quedarà fora del regne?
[9:34 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
És 14:12?
[9:34 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
Tu preguntes. No sé a quin text et refereixes.
[9:35 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Si és aquest creo
[9:35 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
Si no tens Bíblia, no és el meu problema. No sóc endeví. Encara que no faria cap diferència. Tens els mateixos errors amb Bíblia o sense Bíblia.
[9:36 PM, 9/17/2019] José Luis Javier 12Aquí hi ha la paciència dels sants, els que guarden els manaments de Déu i la fe de Jesús. —APC. 14:12
Qui va per al cel?
[9:36 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Això diu la meva traducció
???
[9:37 PM, 9/17/2019] José Luis Javier 14 Seguiu la pau amb tots, i la santedat, sense la qual ningú veurà el Senyor. HEBREUS 12:14
[9:38 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Parla de la fe de Jesús
[9:38 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
Es el mismo, aunque esa es una traducción muy extraña. Pero ahí lo dice también… "LOS QUE OBSERVAN LOS MANDAMIENTOS DE DIOS"
[9:39 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic) Quins els Deu?
[9:39 PM, 9/17/2019] José Luis Javier ISA. 28:10, 13 Aquí hi ha la resposta.
A qui persegueix el diable?
18I va donar a Moisès, quan va acabar de parlar amb ell a la muntanya de Sinaí, dues taules del testimoni, taules de pedra escrites amb el dit de Déu. —ÈXODE 18:31
28I ell va estar allà amb Jehovà quaranta dies i quaranta nits; no va menjar pa, ni va beure aigua; i va escriure en taules les paraules del pacte, els deu manaments. —ÈXODE 34:28
[9:41 PM, 9/17/2019] José Luis Javier APC. 22:15 Te de la resposta. Recorda, de quins són els deu... és un sol llibre. És una mateixa història.
[9:41 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
La paraula manament és genèrica Joan 13:34,35
[9:42 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
OK, Explica'm Apocali[is 22:15. Qui no entre el Regne de Déu?
[9:42 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
No sé fa referència al decàleg específicament
[9:42 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
T'ajudaré—
13La paraula, doncs, de Jehovà els serà manament després de manament, mandat sobre mandat, renglón renglón, línia sobre línia, una mica allà, una altra mica allà; fins que vagin i caiguin d'esquena, i siguin trencats, enllaçats i presos. ISAIES 28:13
[9:43 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Aquí tampoc especifica els 10 manaments
[9:43 PM, 9/17/2019] José Luis Javier Llegeix Apocalipsi 22:14, i llavors el 22:15. No estàs connectant, amic.
[9:43 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
I si es pren literal doncs tocaria complir totes les 600 lleis de la llei mosaica
[9:43 PM, 9/17/2019] José Luis Javier Estem parlant de la llei de Déu—els deu manaments. Si tu no saps res de la llei cerimonial, millor no et fiquis en aquest terreny. Quan un no sap res, hom calla.
I si, Apocalipsi 22:14-15 es refereix al decàleg. Si necessita que et mostri, només digues-me. No hi ha pecat a desconèixer alguna cosa. A vosaltres no els ensenyen aquestes coses en aquestes sectes que es reuneixen. Així que jo s'entendre.
[9:44 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
BAD'1989, Bíblia al dia, 1989
Is 28:10-1310 Nens que repeteixen: “a?b?c?ch?d, a?e?i?o?u, una mica aquí, una mica allà”?»
11Doncs bé, Déu parlarà a aquest poble amb llavis burletes i llengües estranyes,
12 poble a qui va dir: «Aquest és el lloc de descans; que descansi el fatigat»; i també: «Aquest és el lloc de repòs». Però no van voler escoltar!
13 Doncs la paraula del Senyor per a ells serà també: “á?b?c?ch?d, a?e?i?o?u, una mica aquí, una mica allà.»Perquè se'n vagin d'esquena quan caminen, i quedin ferits, embullats i atrapats.
[EDICIÓ] José Luis Javier Isaías 28:10-13 simplemente te está mandando a "escudriñar las escritas", algo que tú no estás haciendo.
[9:44 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Continuaràs insultant.
Només és la mala traducció de la reina Valera, en aquesta versió no hi ha res que suggereixi guardar dissabte
[EDICIÓ] José Luis Javier
És que tu no tens una sola gota de discerniment al teu cap. Aquest text no parla de dissabte, però et dóna la clau per entendre APC. 22:14-15. T'està dient que busques a l'escriptura i comparis escriptura amb escriptura. Em sembla que estic parlant amb un nen de 5 anys d'edat, o amb algú que mai no ha agafat una Bíblia a les mans.
[9:45 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Anda veu Google
[9:46 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
T'explicaré Apocalipsi 22:14-16 ja que òbviament tu mai ho arribaràs a discernir, encara que és molt simple. Vegem-
14Benaurats els que GUARDEN ELS SEUS MANAMENTS, per tenir dret a l'arbre de la vida, i per entrar per les portes a la ciutat. 15Mes els[1] gossos estaran fora , [2] i els feiticeiros, [3] els fornicaris, [4]els homicides, [5]els idòlatres, i [6] tot aquell que estima i fa mentida. 16 Jo Jesús he enviat el meu àngel per donar-vos testimoni d'aquestes coses a les esglésies. Jo sóc l'arrel i l'inatge de David, l'estrella resplendent del matí. —APOCALIPSI 22:14-16
Ok, Apoclaipsis 14 ens diu que per arribar al cel cal guardar els manaments de Déu— és a dir, la seva santa llei (EXD. 20:1-17). És cert—com dius, que la paraula manaments pot ser un terme genèric, però no en aquest cas. Com tot text, cal entendre'n el context. I el verset 15 ens dóna aquest contacte. Para atenció als números que jo vaig posar entre claudàtors.
Apocalipsi. 22:14 ens dónes les característiques que hem de tenir per arribar al cel. I el verset 22:15 ens dóna les característiques dels que no arribaran [entrar] al seu regne. Analitzem cada número entre claudàtors—
ELS MANAMENTS I LA LLEI (Apocalipsi 22:14-15)
[1] Els Gossos: Els gossos, és a dir, els homosexuals, no entraran al regne de Déu, ja que l'homosexualitat viola diversos dels manaments del decàleg (5è,7m, 2do, 4to, 10). Deuteronomio 23:17-18 te dá el contexto de los "Perros" d'Apocalipsi 22:15, [2] Els feiticeiros: Bé, resta és dir que la fetilleria vila la llei de Déu (1er, 2n, 3r, 4t) [3] Els fornicaris: La fornicació i l'adulteri són el mateix pecat, en diverses circumstàncies. (9no, 1r, 2n, 4t, 3r) [4] els homicides: hi ha necessitat de descriure aquest pecat? (6è, 4t, 5t, 1er) [5] Els idòlatres: Igual que els feiticeiros, aquest grup és condemnat per la llei (2on, 1er, 4t) [6] Tot aquell que estima i fa mentida: els mentiders violen el 9 novè manament directament (9), i per extensió, els altres 9 manaments, doncs qualsevol desviament del que estableix Déu en la llei (i tota la seva paraula), és mentida. Per exemple, és mentida que el matrimoni homosexual és aprovat per Déu (5è, 7è,2on, 4t), com també és mentida que Déu aprova el culte a Maria oa qualsevol altre ídol, i que el diumenge és el dia del senyor.
Així que, SÍ, Apocalipsis 22:15 hace mención explícita e implícita de la ley de Dios, y que además es lo contrario a Apocalipsis 22:14; entonces tenemos que "los mandamientos" referidos en el versículo 22:14 es una referencia directa a la ley del Sinaí—los diez mandamientos. Y para cerrrar con broche de oro, Apocalipsis 22:16 nos da la firma del que peonunció estas palabras. Es decir, d'aquell que va donar aquesta llei!
13La paraula, doncs, de Jehovà [la seva_highlight background="#fff621″ color="#313131″]les será mandamiento tras mandamiento,[/su_highlight] mandato sobre mandato, renglón tras renglón, línia sobre línia, una mica allà, una altra mica allà; fins que vagin i caiguin d'esquena, i siguin trencats, enllaçats i presos. ISAIES 28:13
Línia sobre línia, com diu la Bília, amic. Podeu veure els punts ara?… Els podeu connectar també?
[9:46 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
Et donaré una clau. Quin dia va ser que Joan va rebre la primera visió de l'Apocalipsi?
Totes les esglésies són sectes. No és insult, és la veritat. La Bíblia ho diu (ISA. 4:1, APC. 14:4). Totes les denominacions són sectes. No t'he dit això només a tu, i tu ho saps. Ho he dit per aquí des del primer dia.
[9:47 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Quins d'aquests manaments cal desar?
[9:48 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
TOTS (Santiago 2:15)
[9:48 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Contesta'm
[9:48 PM, 9/17/2019] José Luis Javier TOTS (Santiago 2:15). Quants manaments va dir Déu que cal violar? Respon-me.
Ara explica'm Isaïes 66:22-23
[9:50 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Aleshores les mostres Mateu 24:14
[EDICIÓ] José Luis Javier En veritat em fa cosa continuar repetint el mateix, però amic, vostè si és brut!
Jesús dijo, "si me amais guardad mis mandamientos" (JUAN 14:15). Això és part de l'evengalelio també. O us ensenyarà al món que estimin el diable?
I no cosa que jo mai acabaré d'entendre, és com és que la Bíblia continua parlant d'alguna cosa fins a la seva última pàgina, quan això va ser abolit molt abans? Quan temps després van escriure Pau i Joan després de la mort de Jesús?
[9:50 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
ubo un canvi de llei ara estem sota la llei del Crist
[9:51 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
Sí, és clar. Roma la va canviar i la va donar a tots vostès. No t'estic dient que tu ets catòlic amic?
[9:51 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
I la llei del Crist no diu que hàgim de guardar dissabte
[9:51 PM, 9/17/2019] José Luis Javier "Si me amais guardad mis mandamientos" Si és brut, el meu amic.
El Dia de la Resurrecció: La Nova Creació
2174 Jesús va ressuscitar d'entre els morts “el primer dia de la setmana” (Mt 28, 1; Mc 16, 2; Lc 24, 1; Jn 20, 1). Quan és el “primer dia”, el dia de la Resurrecció de Crist recorda la primera creació. Quan és el “vuitè dia”, que segueix dissabte (cf Mc 16, 1; Mt 28, 1), significa la nova creació inaugurada amb la resurrecció de Crist. Per als cristians va venir a ser el primer de tots els dies, la primera de totes les festes, el dia del Senyor (Hè kyriakè hèmera, dies dominica), el “diumenge:”
«Ens reunim tots el dia del sol perquè és el primer dia [després del dissabte jueu,[/el seu_highlight] però també el primer dia], en què Déu, traient la matèria de les tenebres, va crear el món; aquell mateix dia, Jesucrist… —CATECISME DE L'ESGLÉSIA CATLICA, Art. 2174[4]El dia de la Resurrecció: la Nova Creació
[ENLLAÇ, El Vaticà]
[9:52 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
Això diu l'Església Catòlica, i vostès ho han acceptat. Això ho fa a cadascun de vosaltres catòlics. A qui roba se'n diu lladre; i al que segueix les doctrines catòliques, catòlic
Però ja Déu va advertir…
[9:52 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Còpia i pegues de Google gran és la teva saviesa
[EDICIÓ] José Luis Javier Suposem per un moment que si estic copiant de Google com dius, si t'estic presentant la veritat, què importa això? A més, prefereixo copiar i enganxar a dir les estupideses i barbaritats que aquí has comentat, i que—amb Bíblia a les mans, t'he refutat. Ets un inepte, això és el que ets. Estimes la mentida, i com a tal et perdràs (APC. 22:15). Això és el que estimes—
CAMBIO DE LEY PARA LOS 'PROTESTANTES'
1. “L'església [catòlica] té poder per fer modificacions als manaments de Déu? En lloc del setè dia i altres festivals designats per la llei anterior, l'església ha decretat els diumenges i els dies sants a ser guardats per al culte de Déu; i aquests ara estem obligats a guardar en conseqüència del manament de Déu, en lloc del dissabte antic.” —Excel·lència Reverend Dr. Challoner, p. 211. [Recopilació de la Doctrina Cristiana]
2. Com comprova que l'església té el poder d'enviar les festes i els dies sants? Per l'acte de canvi el dissabte al diumenge, la que els protestants permeten; i, pel qual es contradiuen afectuosament, mantenint el diumenge estrictament, i trencant la majoria de les altres festes comandades per la mateixa Església. Com comprova això?Perquè en guardar el diumenge, reconeixen el poder de l'Església per ordenar les festes i el comandament d'estar sota pecat; i no per guardar la resta [de les festes] per ella comandat, de fet neguen una vegada més, el mateix poder.” —Rev. Henry Tuberville, DD (RC), (1833), pàg. 58. Recull de la Doctrina Cristiana
3. “Teniu alguna altra manera de demostrar que l'església té el poder per instituir les festes de precepte? D'ella no tenir tal poder, ella no ho podria haver fet amb el qual tots els religiosos moderns estan d'acord amb ella. Ella no podria haver substituït l'observança de diumenge, el primer dia de la setmana, per a l'observança de dissabte, el setè dia, un canvi per al qual no hi ha cap autoritat bíblica.” — Catecisme Doctrinal, Rev. Stephen Keenan, (1851), p.174.[6]Església Catòlica i El seu Poder Per Canviar la Llei —Catecisme Doctrinal, Rev. Stephen Keenan, (1851),
[ENLLAÇ, Bible Light
5. Grandiós Poder Ells [els catòlics] al·leguen que dissabte es va canviar pel diumenge, el dia del Senyor, en contra del Decàleg, tal com apareix; tampoc no hi ha cap exemple més presumit que el canvi del dia dissabte. Grandiós, diuen, és el poder i l'autoritat de l'Església, ja que va abolir un dels deu manaments. [7]Grandiós Poder de l'Església catòlica Per Canviar Dissabte, Confessió d'Augsbur, Art. 28
[ENLLAÇ, Believe] — Confessió d'Augsburg, Article 28
25I parlarà paraules contra l'Altíssim, i els sants de l'Altíssim trencarà, i pensarà a canviar els temps i la llei; i seran lliurats a la mà fins a temps, i temps, i mig temps. Daniel 7:25
[9:53 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Roma o Déu ?
[9:53 PM, 9/17/2019] José Luis Javier ROMA.
La Bíblia ho adverteix i vostès ni tan sols així entenen—o no volen entendre. Això els passa per seguir sectes. Vostès segueixen el mateix dia de repòs de Roma, i això no els pren el cervell. Serà que no en tenen?
Mai no t'has preguntat per què? Des de quan allò de Déu s'assembla a allò del diable? Imítia Déu al diable, o el diable a Déu? Des de quan allò de Déu ho segueix la majoria?
58Aquest és el pa que va baixar del cel; no com els vostres pares van menjar el mannà, i van morir; qui menja aquest pa viurà eternament. 59Aquestes coses va dir a la sinagoga, ensenyant a Capernaum. 60En sentir-les, molts dels seus deixebles van dir: Dura és aquesta paraula; qui la pot sentir? […]
66Des de llavors molts dels seus deixebles van tornar enrere, i ja no anaven amb ell. —JUAN 6:59-60, 66
Explica'm ISAIES 66:22-23
[9:54 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Jo mai He afirmat que el diumenge sigui el dia del senyor això és fal·làcia de generalització precipitada
[EDICIÓ] José Luis Javier I per què aleshores et congregues en una Església dominical—els diumenges?
[9:54 PM, 9/17/2019] José Luis Javier 22Perquè com els cels nous i la nova terra que jo faig romandran davant meu, diu Jehovà, així romandrà la vostra descendència i el vostre nom. 23I de mes en mes, i de dia de repòs en dia de repòs, VENRAN TOTA CARN A ADORAR davant meu, va dir Jehovà. —ISAIES 66:22-23
Aquí diu que el dissabte es guardarà per l'eternitat, per tota carn. Això no m'ho vaig inventar jo, el meu amic. Defenses doctrines d'home.
[9:55 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Ausejo, Serafí d'Ausejo, 1975 Ro 7:6-7 6però ara, en morir allò que ens empresonava, hem quedat deslligats d'aquesta llei, de manera que servim al nou règim de l'Esperit, i no a l'antic de la lletra escrita.7 Què direm, doncs? Que la llei és pecat? Ni pensar-ho! Però la veritat és jo no he conegut el pecat sinó per mitjà de la llei. Perquè jo no hauria sabut què era la cobdícia si la llei no m'hagués dit: No cobejaràs.
Que entens per desobligat
[9:56 PM, 9/17/2019] José Luis Javier 8Aquest poble de llavis m'honra; Però el seu cor és lluny de mi. 9 Doncs en va m'honren, Ensenyant com a doctrines, manaments d'homes. —MATEU 15:8-9
[9:56 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Ausejo, Serafí d'Ausejo, 1975 Ro 7:6-7 6però ara, en morir allò que ens empresonava, hem quedat deslligats d'aquesta llei, de manera que servim al nou règim de l'Esperit, i no a l'antic de la lletra escrita.7 Què direm, doncs? Que la llei és pecat? Ni pensar-ho! Però la veritat és jo no he conegut el pecat sinó per mitjà de la llei. Perquè jo no hauria sabut què era la cobdícia si la llei no m'hagués dit: No cobejaràs.
[9:56 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
De quantes lleis parla Romans 7?
[9:57 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Posa aquest exemple Pau el desè manament per què?
Dels Deu manaments
[9:57 PM, 9/17/2019] José Luis Javier No… O més ben dit, si i no. Perquè sempre hi ha dues lleis (o més).
[9:58 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Per què posa el desè manament com a exemple de la llei de la qual avien Sido desobligat. Entens. Que entens per aquesta paraula
[9:58 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
Dues lleis: 1. Quan guarda (Llei de Déu), i 2. Quan es viola (llei del Pecat).
[9:58 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic) Aver explica'm la paraula desobligat
[10:00 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
Crec que ja et vaig donar el tetxo, però t'ho poso una altra vegada…
[10:00 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Estic esperant la teva resposta que significa la paraula desobligat
[10:00 PM, 9/17/2019] José Luis Javier Desaociat, que ja no hi tens obligació.
[10:01 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Ok llavors això va passar amb la llei i els Deu manaments dacord? Tu mateix ho vas dir
[EDICIÓ] José Luis Javier On diu Déu, i on dic jo que estem desobligats de la llei? Jo només et vaig donar la definició de desobligat que tu vas demanar, no que això aplica a la llei de Déu, bon pervers.
[10:01 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic) Ausejo, Serafí d'Ausejo, 1975 Ro 7:6-7 6però ara, en morir allò que ens empresonava, hem quedat deslligats d'aquesta llei, de manera que servim al nou règim de l'Esperit, i no a l'antic de la lletra escrita.7 Què direm, doncs? Que la llei és pecat? Ni pensar-ho! Però la veritat és jo no he conegut el pecat sinó per mitjà de la llei. Perquè jo no hauria sabut què era la cobdícia si la llei no m'hagués dit: No cobejaràs.
Honestament, ets un animal, i que em perdonin els animals, ja que no crec que siguin tan bruts com tu. El mateix text et diu el gloriós de la llei, que converteix l'ànima (SAL. 19:7).
[10:01 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic) No cobejaràs és dels Deu manaments?
[10:01 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
No estàs connectanod [com sempre], una cosa super simple.
[10:02 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
És clar el desè
[10:02 PM, 9/17/2019] José Luis Javier Pau està parlant de dues lleis, i tu tens una sopa al teu cap. T'ho refuto amb el mateix Romans 7:
[10:02 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Ausejo, Serafí d'Ausejo, 1975 Jr 31:31-33 31 Mireu que vénen dies -oracle de Jahvè-, que segellaré amb la casa d'Israel i amb la casa de Judà una nova aliança. 32 No com l'aliança que vaig segellar amb els seus pares el dia que els vaig agafar de la mà per treure'ls del país d'Egipte. Ells van trencar la meva aliança, i jo els vaig tractar com a senyor -oracle de Jahvè-. 33 Aquesta serà l'aliança que segellaré amb la casa d'Israel, després d'aquells dies -oracle de Jahvè-: Poso la meva llei a dins i l'escric al seu cor; jo seré el vostre Déu i ells seran el meu poble.
[10:03 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Però per què fa servir aquest exemple. Continua buscant a Google
Digues-me On està escrit no has de cobejar ?
Google
[10:08 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Et trucaré Mr Google
[EDICIÓ] José Luis Javier No et preocupis, endavant. Google és una enciclopèdia virtual on tens accés a pràcticament a gairebé tota la informació de la història completa de la humanitat. Encara la Bíblia completa és a Google, en totes les versions que hi ha hagut i per haver-hi. Crec que en això hi ha saviesa. En canvi a tu, et seguiré trucant inepte i borrec, inepte.
[10:11 PM, 9/17/2019] José Luis Javier 6Però ara estem lliures de la llei, per haver mort per a aquella en què estàvem subjectes, de manera que servim sota el règim nou de l'Esperit i no sota el règim vell de la lletra.
[10:08 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic) El pecat que mora en mi
7 Què direm, doncs? La llei és pecat? De cap manera. [2] Però jo no vaig conèixer el pecat sinó per la llei; perquè tampoc no conegués la cobdícia, si la llei no digués: No cobejaràs.
8 Però el pecat, prenent ocasió pel manament, va produir en mi tota cobdícia; perquè sense la llei el pecat és mort.
9 I jo sense la llei vivia en un temps; però vingut el manament, el pecat va reviure i jo vaig morir.
10 I vaig trobar que el mateix manament que era per a vida, a mi em va resultar per a mort;
11 perquè el pecat, prenent ocasió pel manament, …[10:12 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic): Ausejo, Serafí d'Ausejo, 1975
Col 2:16
Així, doncs, que ningú no us critiqui en assumptes de menjar o beguda, oa propòsit d'una festa o d'una lluna nova o d'un dissabte.
Hi ha tres lleis. Versicle 14 diu la llei és espiritual [ROM. 7:14]. La llei del pecat també verset 25 [ROM. 7:25]
[10:11 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
[10:17 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Em deixes escoltar el teu àudio i després envies una altra no siguis xapulí dóna'm temps ok
Romans 7:6,7 parla dels deu manaments.
Versicle 14 parla de la llei de l'esperit
Versicle 25 parla de llei del pecat
Són tres lleis????????????. I no va dir res ????????
Només repeteixes com a lloro sectes ??
Diga'm d'on cito Pablo romans 7:7 davant continuar
[10:17 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
No em deixis sense resposta. Millor escrit. L'àudio perd temps escoltant. La primera part és mentida, el verset 6 parla de la llei el decàleg. Les està remenant. Ningú va dir que la llei és maleïda, això li ho invento vostè. Nosaltres només vam dir que hi va haver un canvi de llei. Estem sota lai de l'esperit o la del Crist
[10:17 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
[EDICIÓ] José Luis Javier La teva matussera no té límits. Ens crida Crist a ser espirituals o mundans?
16Dic, doncs: Camineu a l'Esperit, i no satisfeu els desitjos de la carn. 17Perquè el desig de la carn és contra l'Esperit, i el de l'Esperit és contra la carn; i aquests s'oposen entre si, perquè no feu el que voldríeu. 18 Però si sou guiats per l'Esperit, no esteu sota la llei. 19I manifestes són les obres de la carn, que són: adulteri, fornicació, immundícia, lascívia, 20idolatria, feiticeries, enemistats, plets, gelosia, ires, conteses, dissensions, heretgies, 21enveges, homicidis, borratxeres, orgies, i coses semblants a aquestes; sobre les quals us amonesto, com ja us ho he dit abans, que els qui practiquen aquestes coses no heretaran el regne de Déu.—GÀLATES 5:16-21
UNA ALTRA COSA—
LA DIVINITAT DE DÉU
7Perquè tres són els que donen testimoni al cel: el Pare, el Verb i l'Esperit Sant; i aquests tres són un.
Ets guiat per l'esperit, o per la carn?
5Perquè els que són de la carn pensen en les coses de la carn; però els qui són de l'Esperit, en les coses de l'Esperit. 6Perquè l'ocupar-se de la carn és mort, però ocupar-se de l'Esperit és vida i pau. 7Perquè els designis de la carn són enemistat contra Déu; perquè no se subjecten a la llei de Déu, ni tampoc poden; 8i els qui viuen segons la carn no poden agradar a Déu. —ROMANS 8:5-8
El problema tuyo y de la gran basta mayoría de borregos que se congregan en iglesias "protestantes" es que sea han abanderado de los ewscritos de Pablo para defender sus herejías. Pero Pablo es para mentes pensantes y espirituales, no para ineptos como ustedes. Por eso es que siempre viven metiendo la pata. Pero Dios tiene una advertencia para ustedes—
15I tingueu entès que la paciència de nostre Senyor és per a salvació; com també el nostre estimat germà Pau, segons la saviesa que li ha estat donada, us ha escrit, 16gairebé a totes les seves epístoles, parlant a elles d'aquestes coses; entre les quals hi ha algunes difícils d'entendre, les quals els indoctes i inconstants torcen, com també les altres Escriptures, per a la seva pròpia perdició. —2 PERE 3:15-16
Aquest és el camí que tu has escollit, i per això no et treu ningú, per impiu.
[10:42 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
L'inici del verset 6 és molt clar, però ara estem lliures de la llei [ROM. 7:6] Home ens veiem demà millor. Mai vas acabar
[10:42 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
Germà [corregeixo, amic], amb tot respecte, deixi la seva mediocritat.
[10:42 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
No taquis dóna'm chance escoltar no manis més espera't
Ausejo, Serafí d'Ausejo, 1975 Ro 7:4 Així, doncs, germans meus, també vosaltres vau quedar morts per a la llei per mitjà del cos de Crist, per pertànyer de fet a un altre: al ressuscitat dentre els morts, de manera que donem fruits per a Déu.
[10:42 PM, 9/17/2019] José Luis Javier Mort a la llei del pecat, inepte.
Sí, hi va haver un canvi… ROMA
CAMBIO DE LEY PARA LOS 'PROTESTANTES'
1. “L'església [catòlica] té poder per fer modificacions als manaments de Déu? En lloc del setè dia i altres festivals designats per la llei anterior, l'església ha decretat els diumenges i els dies sants a ser guardats per al culte de Déu; i aquests ara estem obligats a guardar en conseqüència del manament de Déu, en lloc del dissabte antic.” —Excel·lència Reverend Dr. Challoner, p. 211. [Recopilació de la Doctrina Cristiana]
2. Com comprova que l'església té el poder d'enviar les festes i els dies sants?
Per l'acte de canvi el dissabte al diumenge, la que els protestants permeten; i, pel qual es contradiuen afectuosament, mantenint el diumenge estrictament, i trencant la majoria de les altres festes comandades per la mateixa Església. Com comprova això? Perquè en guardar el diumenge, reconeixen el poder de l'Església per ordenar les festes i el comandament d'estar sota pecat; i no per guardar la resta [de les festes] per ella comandat, de fet neguen una vegada més, el mateix poder.” —Rev. Henry Tuberville, DD (RC), (1833), pàg. 58. Recull de la Doctrina Cristiana
3. “Teniu alguna altra manera de demostrar que l'església té el poder per instituir les festes de precepte? D'ella no tenir tal poder, ella no ho podria haver fet amb el qual tots els religiosos moderns estan d'acord amb ella. Ella no podria haver substituït l'observança del diumenge, el primer dia de la setmana, per a l'observança del dissabte, el setè dia, un canvi per al qual no hi ha cap autoritat bíblica.” — Catecisme Doctrinal, Rev. Stephen Keenan, (1851), p.174.[6]Església Catòlica i El seu Poder Per Canviar la Llei —Catecisme Doctrinal, Rev. Stephen Keenan, (1851),
[ENLLAÇ, Bible Light
5. Grandiós Poder Ells [els catòlics] al·leguen que dissabte es va canviar pel diumenge, el dia del Senyor, en contra del Decàleg, tal com apareix; tampoc no hi ha cap exemple més presumit que el canvi del dia dissabte. Grandiós, diuen, és el poder i l'autoritat de l'Església, ja que va abolir un dels deu manaments. — Confessió d'Augsburg, Article 28[7]Grandiós Poder de l'Església catòlica Per Canviar Dissabte, Confessió d'Augsbur, Art. 28
[ENLLAÇ, Believe]
2174 Jesús va ressuscitar d'entre els morts “el primer dia de la setmana” (Mt 28, 1; Mc 16, 2; Lc 24, 1; Jn 20, 1). Quan és el “primer dia”, el dia de la Resurrecció de Crist recorda la primera creació. Quan és el “vuitè dia”, que segueix dissabte (cf Mc 16, 1; Mt 28, 1), significa la nova creació inaugurada amb la resurrecció de Crist. Per als cristians va venir a ser el primer de tots els dies, la primera de totes les festes, el dia del Senyor (Hè kyriakè hèmera, dies dominica), el “diumenge:”
«Ens reunim tots el dia del sol perquè és el primer dia [després del dissabte jueu,[/el seu_highlight] però també el primer dia], en què Déu, traient la matèria de les tenebres, va crear el món; aquell mateix dia, Jesucrist…— CATECISME DE L'ESGLÉSIA CATLICA, Art. 2174 [4]El dia de la Resurrecció: la Nova Creació
[ENLLAÇ, El Vaticà]
[10:46 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic):
Això no importa. Deixa sentir el teu àudio si us plau ok
[10:46 PM, 9/17/2019] José Luis Javier:
No és Google aquesta és la meva pàgina, i la pàgina del vaticà, a qui serveixes.
[10:47 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic):
No escriguis deixa'm escoltar amb atenció
[10:47 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
Llegeix Article 2174 del Catecisme de l'Església catòlica.
El Dia de la Resurrecció: La Nova Creació
2174 Jesús va ressuscitar d'entre els morts “el primer dia de la setmana” (Mt 28, 1; Mc 16, 2; Lc 24, 1; Jn 20, 1). Quan és el “primer dia”, el dia de la Resurrecció de Crist recorda la primera creació. Quan és el “vuitè dia”, que segueix dissabte (cf Mc 16, 1; Mt 28, 1), significa la nova creació inaugurada amb la resurrecció de Crist. Per als cristians va venir a ser el primer de tots els dies, la primera de totes les festes, el dia del Senyor (Hè kyriakè hèmera, dies dominica), el “diumenge:”
«Ens reunim tots el dia del sol perquè és el primer dia [després del dissabte jueu,[/el seu_highlight] però també el primer dia], en què Déu, traient la matèria de les tenebres, va crear el món; aquell mateix dia, Jesucrist… —CATECISME DE L'ESGLÉSIA CATLICA, Art. 2174[4]El dia de la Resurrecció: la Nova Creació
[ENLLAÇ, El Vaticà]
[10:47 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Em deixaràs escoltar les teves estupideses que vas enviar ?
[10:47 PM, 9/17/2019] José Luis Javier Ja, és bo de tantes perles. Ja vaig acabar.
Esclals [els àudios].
[10:48 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
O tens por que et refuti
[10:48 PM, 9/17/2019] José Luis Javier AVANÇANT!
[10:48 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
I qui diu que nosaltres no complim la llei de Déu?
[10:48 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic) El que li estem mostrant és ara la.llei és espiritual, com diu ??????
[EDICIÓ] José Luis Javier
Una altra burrada que surt de la teva boca. No és que hi ha una altra llei espiritual, sinó que llei és espiritual (ROM. 7:14).
[10:49 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Es refuta sol
[10:49 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Per això dissabte com.ley escrita ja no ens obliga, ara queda com un principi que ens convida a donar temps a Déu cada dia XD.
Tracta d'enviar àudios de 2 minuts mínim
Màxim
[10:51 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic) Ara respon és la llei espiritual o Escrita !
[EDICIÓ] José Luis Javier Veritablement et van sabotejar el cervell, o millor dit, t'ho van estirar.
25Perquè la circumcisió a veritat aprofita, si guardessis la llei; però si ets rebel a la llei, la teva circumcisió és feta incircuncisió. 26De manera que, si l'incircumcís guardés les justícies de la llei, no serà tinguda la seva incircumcisió per circumcisió? 27I allò que del seu natural és incircumcís, guardant perfectament la llei, et jutjarà a tu , que amb la lletra i amb la circumcisió ets rebel a la llei. 28Perquè no és Jueu qui ho és en manifest; ni la circumcisió és la que és en manifest a la carn: 29Mas és Jueu el que ho és dins; i la circumcisió és la del cor, en esperit, no en lletra; la lloança del qual no és dels homes, sinó de Déu. —ROMANS 2:25-29
Ja t'he dit, deixa d'estar inventant amb Pau que Pau és per a gent amb cervell. Amic, vostè si és brut!
[10:51 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
?
El propòsit de dissabte era aquest, dedicar temps a Déu
27També els va dir: El dia de repòs va ser fetpercausadelhome, i no el homepercausadel dia de repòs. —MARCS 2:27
Osea, que dedicar temps a Déu és una cosa dolenta, i com a tal, Déu ho va eliminar. Una altra burrada!
13 [1] Si retardissis del dia de repòs el teu peu, de fer la teva voluntat en el meu dia sant, [2] i ho diguessis delícia, sant, gloriós de Jehovà; [3] i ho venerares, [4] no caminant en els teus camins, [5] ni buscant la teva voluntat, [6] ni parlant les teves pròpies paraules, 14llavors [7] et delectaràs a Jehovà; i jo et faré pujar sobre les altures de la terra, i et donaré a menjar l'heretat de Jacob el teu pare; perquè la boca de Jehovà ho ha parlat. —ISAIES 58:13-14
[EDICIÓ] José Luis Javier
[10:52 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Ja hi poden participar els altres. Jo hauria d'agafar les meves perles i emportar-me-les, però potser hi ha algú en aquest lloc que no sigui un porc. Quàs, només potser.
Misericòrdia vull i no sacrifici!
[11:46 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
Bona nit per a tothom.
< >
[EDICIÓ] José Luis Javier
La Conversación continúa. Alex debate con Miguel, y "enemigos" se unen en el error para crucifcar la verdad—a Cristo (JUAN 14:6). Així que, como nota final, quisiera señalar que este grupo de Estudios "Bíblicos" en WhatsApp está formado de personas de diferetes confesiones denominaciones y variociones dogmáticas sobre la escritua. Alex, por ejemplo es evangélicos, mientras el grupo presenta una amplia diversidad de evangélicso, Testigos de Jehová, Mormones, católicos por supuesto, así también como otros de las distintas variantes del trinitarismo y el unicitarismo, entre otros.
Dada esta diversidad de creencias y afiliación denominacional, no ha de sorprendernos que en este grupo hay muca división entre sus miebros. Yo ya he debatido unos cuantos de ellos. Lo interesante es que aunque la mayoría se estaban "matando" entre ellos, esta misma mayoría se unido para crucificar a Cristo, en su verdad—su santa ley (SAL.119:142). Per exemple, ja vostè van veure com Teddy va intervenir en la converasció, i com el mateix Alex va dir que Tito Martinez. Tito és un personatge del grup a qui pràcticament tots ells detesten, bus té molt mala reputació moral al grup. A les paraules de Teddy (Agustí) (Mormón)
[12:29 PM, 9/10/2019] Teddy (Agustín) T'acordo amb tu José Luis aquest tito és un IMPRESENTABLE [12:29 PM, 9/10/2019] Teddy (Agustín) I un fill de belcebu [12:30 PM, 9/10/2019] Teddy (Agustín) Es va corrompre amb els diners [12:30 PM, 9/10/2019] Teddy (Agustín)I és un masturbador i mira les dones amb desig carnal [12:31 PM, 9/10/2019] Teddy (Agustín) Aquest és un titella de belcebu el senyor cochino tito [12:32 PM, 9/10/2019] Teddy (Agustín) Jo per més que em parli de la bíblia ni cas li faig el no és qui sent un ésser pecaminós i heretge, em de lliçons de Déu i la bíblia, només busca PROTAGONISME, ALS GRUPS ÉS UN TEATRER
Més endavant en aquesta conversa, Tito respon i la baralla continua….
[3:41 PM, 9/10/2019] Tito Martinez Aquest és el veritable mormonoide vell verd [3:41 PM, 9/10/2019] Teddy (Agustín) No però de méstorbador pecador tens totes les butlletes guanyadores [3:42 PM, 9/10/2019] Tito Martinez Bartolero sí perquè més o menys una vegada a la setmana em faig una santa Bartola com Déu mana [3:42 PM, 9/10/2019] Tito Martinez i és ben sa per a la ment el cos i l'esperit [3:45 PM, 9/10/2019] Teddy (Agustín) Tito bartolo [[3:42 PM, 9/10/2019] Tito Martinez: Mira hipòcrita qui va anar a parlar d'heretge, un fill de Satanàs que ensenya que el Déu Pare té un altre Déu Pare sobre ell.
Això és només una mostra del bé que aquests dos es porten al grup (que Alex administra). Alex no es va quedar enrere i va posar el comentari següent:
[4:46 PM, 9/10/2019] Alex (Evangèlic) Tots a qui asta els catòlics romans temen A Tito Martínez el millor Apologista [5:12 PM, 9/10/2019] Teddy (Agustín) El millor pajologista voldràs dir
OK, Alex—en el mejor de los casos simplemente está siendo sarcástico. Y en el peor de los casos, está concordando con Tito Martinez de que la porrnografía y la masturbación son acciones santificadas por Dios. Juzgue usted amigo lector. Sin embargo, durante mi debate con Alex el dijo que Tito me humilló en un dabate que habíamos tenido anteriormente, lo cual (la humillación)—obviamente, NUNCA sucedió. Pero ahora él salió a defender a Tito, pues Tito es otro que dice que "No hay Ley", y Si no hay ley, pues la pornografía y la masturbación—obiamente, no son condenadas por la palabra de Dios—Dios mismo..
Uns dies enrere, Ariel Paz i jo tindríem un debat sobre la "impersonalidad" del Espíritu Santo. Per raó de dificultats tècniques, l'Ariel i jo no vam poder tenir una vídeo conferència que havíem pactat. Tots dos acordem fixar una data més avançada. He de dir que vam tenir una conversa molt amena, encara que òbviament tenim posicions dividides pel que fa a aquest tema. Ariel és un unicitari (Jesús no és Déu, ni L'Esperit Sant és Déu). Com que encara no hem abordat el tema, no expandiré sobre això. Però Alex és evangèlic i Pau un Testimoni de Jehovà.
Després de finalitzar aquest debat amb Alex, vostès hauran notat el seu comentari penúltim:
[11:37 PM, 9/17/2019] [Alex (Evangèlic): Ariel pau que passo amb el debat sobre l'esperit sant
Alex simplemente está trantando de encontrar a alguien haga conmigo lo que él no pudo hacer en este debate, refutarme. Y no le importa si ésta persona tenga diferentes creencias a las de él. Incluso, Alex me había enviado un video donde Ariel Paz es supuestamente humillado por un católico. Durante mi debate con Alex, Ariel Paz me escribió en privado y me dijo "Shabath shalom, Hno. La ley de Díos es perpetua eterna". Así que vemos que Paz y Alex están en Polos opuestos.
I veiem que la majoria en aquest grup van posar les seves diferències de banda, i es van unir per atacar la llei de Déu, és a dir—crucificar la veritat (SAL. 119:142). Ja tenim precedents a la Bíblia on aquest tipus d'unió ha passat en el passat—
11Aleshores Herodes amb els seus soldats el va menysprear i escarnir, vestint-lo d'una roba esplèndida; i va tornar a enviar-lo a Pilat. 12I es van fer amics Pilat i Herodes aquell dia; perquè abans estaven enemistats entre si .
Esa es la misma estrategioa que Francisco Bergoglio ha ejecutado para unir todas las confesiones "cristianas" y aún no cristianas, como lo son el Judaismo, Budismo, el Islam, y aún el Ateismo. Es decir, pongamos nuestras diferencias a un lado y unamonos en el error, en lo que él llama "El Amor".
El resultat d'aquesta unió i d'altres més va ser la mort de Crist a la Creu. Van crucifar "la verdad" (JUAN 14:6), o almenys, això van pensar. Aquí els deixo la resta de la conversa al grup, completament inèdita.
MIGUEL I ALEX S'ENFRONTEN
[11:47 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico) ????
[10:53 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico)
Estem només tu i jo res més o és que no pots només bloqui al teu amic Miguel és molt metiche
[10:53 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: ANTE LA VERDAD, LOS LEONES SE HACEN GATOS. El Espíritu de la Verdad rs demasiado superior al de la ignorancia y del error. Ante ella cualquier leon se hace hato, y el gato, RATÓN.
[10:53 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Si el debate es con Tigo es con Tigo acaso mis hermanos te están escribiendo ahorita en privado?
[10:54 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Un triunfo más para la Verdad
[10:54 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): No te metas o aquí se termina el debate
[10:54 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Nada de triunfo
[10:55 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: POR ULTIMO:
SI VOLEN EM PODEN TREURE. UA NADOE AQUI ÉS INOCENRENT
[10:55 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Escribe bien
[10:56 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Quizas en tu mente no hubo triunfo, pero es obvio que hubo un perdedor,….Tu
[10:57 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Tu me entendiste…mi teclado es la basura de Google. Recomiendame uno bieno
[10:57 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Quiero a José Luis donde está por qué te manda de niñera
[10:57 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Y asi haces algo bien esta noche
[10:58 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Le dielen las manos de darte tantos knocouts
[10:58 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Te recuerdo el debate no es con Tigo es con José Luis
[10:58 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Ok hay cuando pueda que responda jajaja cobarde
[10:58 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Quieres debatirá conmigo ahora?
[10:58 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: No te basto?
[10:58 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Fin del Debate
[10:59 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Ja ja ja
[10:59 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Ahora si, fin del debate…
[10:59 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Los hanadores c escriben y vierran la historia….Fin
[10:59 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): No es con Tigo es con José Luis
[11:00 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): José Luis y tu son charlatán
[11:00 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Yo trataria mejor. Te comvendroa conmigo. Aunque ya no quiero. Fie mucho para ti.
[11:00 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Es el orgullo.lp que tiene respirando
[11:01 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Claro lo que digas
[11:01 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Jajaja adventista
[11:01 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Pero sabemos defender la verdad. Tu ni tuw errores puedes defender
[11:01 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Apollan el aborto
[11:01 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Eres adventista?
[11:01 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Jajaja asecinos
[11:01 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Tú
[11:01 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Ahora entiendo!!!!
[11:01 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Guardas el sábado
[11:01 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Adventista, papa!!!
[11:01 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Tu
[11:02 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Jo no sóc tan ignorant, tu si.
[11:02 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic): No tu i José Luis són sabatarians
[11:02 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Sal d'aquesta SECTA
[11:02 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Tú busca una iglesia para que la defiendas jjj
[11:02 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Eres patético
[11:02 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Adventista….
[11:03 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Y tu Adventista…
[11:03 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Un ignorante que tiene miedo decir cuál es su iglesia
[11:03 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: U tu Adventista
[11:03 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Dime cuál es tu secta
[11:03 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Responde
[11:03 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: …
[11:03 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Cual es tu secta
[11:03 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: [11:03PM, 9/17/2019] hermo7777: U tu Adventista
[11:03PM, 9/17/2019] +52 1 241 136 2545: Dime cuál es tu secta
[11:04 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: No soy Adventista…tu si
[11:04 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Cual es tu cueva de donde sales con Biblia en mano
[11:04 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: No soy Adventista…tu si
[11:04 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Entonces cuál es tu secta
[11:04 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: No soy Adventista…tu si
[11:04 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Leyista sin iglesia jajaja
[11:04 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: No soy Adventista…tu si
[11:05 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): No sé qué haces aquí
[11:05 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: No soy Adventista…tu si
[11:05 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Sin iglesia
[11:05 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: No soy Adventista…tu si
[11:05 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Sin pastor
[11:05 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: No soy Adventista…tu si
[11:05 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Y peor aún sin Dios
[11:05 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: No soy Adventista…tu si
[11:05 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Dime cómo se llama tu secta
[11:05 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: No soy Adventista…tu si
[11:06 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Dime responde abedece
[11:06 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: No soy Adventista…tu si
[11:06 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Obedecer
[11:06 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: No soy Adventista…tu si
[11:06 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Es una orden
[11:06 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: No soy Adventista…tu si
[11:06 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Jajaja
[11:06 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: No soy Adventista…tu si
[11:06 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Das pena ajena amigo
[11:06 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: No soy Adventista…tu si
[11:07 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Leyista sin iglesia jajaja
[11:07 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: No soy Adventista…tu si
[11:09 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Por ultimo, esta es mi secta:
Apocalipsi 14:12
Aquí hi ha la paciència dels sants, els que guarden els manaments de Déu i la fe de Jesús.
[11:09 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: BUENAS NOCHES!!!!! LA VERDAD, QUERIDOS, LA VERDAD!!!!
[11:09 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Jajaja sabático elenista Witt
[11:09 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: BUENAS NOCHES!!!!! LA VERDAD, QUERIDOS, LA VERDAD!!!!
[11:10 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Deja de creeré judío
[11:10 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: BUENAS NOCHES!!!!! LA VERDAD, QUERIDOS, LA VERDAD!!!!
[11:10 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Jajaja
[11:10 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: BUENAS NOCHES!!!!! LA VERDAD, QUERIDOS, LA VERDAD!!!!
[11:10 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Dime de qué tribu eres
[11:10 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: BUENAS NOCHES!!!!! LA VERDAD, QUERIDOS, LA VERDAD!!!!
[11:10 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Igualmente
[11:10 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Judío jjj??
[11:10 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: BUENAS NOCHES!!!!! LA VERDAD, QUERIDOS, LA VERDAD!!!!
[11:11 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: BUENAS NOCHES!!!!! LA VERDAD, QUERIDOS, LA VERDAD!!!!
[11:11 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Jajaja donde tiene su sede tu secta quién la fundó ?
[11:12 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: CUANDO QUIERAS DEBATIR CONMIGO, ME AVISAS, TE HARÉ UNA SOLA PREGUNTA:
[11:12 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Jajaja si claro vete a hacer sacrificio de animales
[11:12 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: CUANDO QUIERAS DEBATIR CONMIGO, ME AVISAS, TE HARÉ UNA SOLA PREGUNTA:
[11:13 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Si por qué no guardas el sábado jjjj
[11:13 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: CUANDO QUIERAS DEBATIR CONMIGO, ME AVISAS, TE HARÉ UNA SOLA PREGUNTA:
[11:14 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Vete a dormir sueña que estás besando los muros de Jerusalén??
[11:14 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: CUANDO QUIERAS DEBATIR CONMIGO, ME AVISAS, TE HARÉ UNA SOLA PREGUNTA:
[11:15 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Quieres Debatir?
[11:15 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: CUANDO QUIERAS DEBATIR CONMIGO, ME AVISAS, TE HARÉ UNA SOLA PREGUNTA:
[11:15 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Ahora sí
[11:15 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: CUANDO QUIERAS DEBATIR CONMIGO, ME AVISAS, TE HARÉ UNA SOLA PREGUNTA:
[11:15 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Dime la pregunta
[11:15 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: CUANDO QUIERAS DEBATIR CONMIGO, ME AVISAS, TE HARÉ UNA SOLA PREGUNTA:
[11:16 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: VETE A DORMIR, PARA QUE REPONGAS. MANANA TE LA HAGO…
[11:16 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Ave tu pregunta apocalíptica jjj
[11:16 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Jajaja ve a buscar en Google
[11:16 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Con José Mr Google
[11:17 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: ¿CUANDO FUE EL HIMBRE A LA LUNA Y CUANDO COLON DESCUBRIÓ A AMERICA?
Quan puguis!!
[11:17 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Jajaja
[11:17 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: HASTA MAÑANA!!!!
[11:18 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Preguntas estúpidas
[11:18 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Ave contestame está
[11:18 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Jajajaja, ponte a investigar.
[11:18 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Que fue primero la gallina o el huevo?
[11:18 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: La pregunta es en serio. Vamos a ver qué tan ilustre eres.
[11:19 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Calla cobarde no vuelvo a Debatir con Tigo jamás necesitas ayu no puedes solo
[11:19 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Ah, la respuesta de lo que Hermo te preguntó no está en Google
[11:19 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Está en la Biblia.
[11:20 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Ya, no te doy más pistas.
[11:20 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Hace raaaaaaato que yo terminé. Nadie me está ayudando.
[11:21 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Mañana trae la respuesta, sino te la van a volver a preguntar.
[11:21 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Ausejo, Serafín de Ausejo, 1975
Ro 6:15
Aleshores, què? Podem pecar, ja que ja no estem sota la llei, sinó sota la gràcia? Ni pensar-ho!
[11:21 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: I no et contesto això de la gallina i el nou perquè no va ser a mi que vas preguntar.
Alex (Evangèlic) added +57 311 4494251
[11:23 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Contestame pues lo de la ley
[11:24 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Quise decir el huevo, no nuevo. OK.
[11:24 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Te saliste de la tagente
[11:25 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Y pediste ayuda a tu hermano
[11:25 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Otro día te explotó en otro tema. Acuérdate, "misericordia quiero, y no sacrificio".
[11:25 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Y no te voy a sacrificar.
[11:25 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: A mí nadie me ayudó.
[11:25 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Jajaja es broma
[11:25 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Estás bien paleado
[11:26 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Yo terminé contigo, y te lo dije en el audio
[11:26 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Sigue guardando tu ley
[11:26 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Y tú sigue violansola.
[11:27 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): La ley es para Israel
[11:27 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Acuérdate de las preguntas de Hermo, que el se enoja mucho cuando no le contestan
[11:27 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Entiende eso muchacho
[11:27 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Si, si, Ok.
[11:27 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Y Ami que me importa que se enoje
[11:28 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Si dice ser cristiano no debe enojarse
[11:30 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Ya Tito Martínez se la contesto
[11:30 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: No digas eso, tú no lo has visto cuando se enoja. "Misericordia quieto"… Y no te queremos perder.
[11:32 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: ¡Oh, si!!
Ah, doncs digues-li a Tito que t'ajudi amb la resposta teva també.
[11:32 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Entonces es un sicópata como voz así serán todos los de tu secta satánica
[11:32 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: No lo hagas enojar, que tiene una Biblia poderosa.
[11:32 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Ajá tú le temes a Tito Martínez te pego una paliza
[11:33 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Yea en Cerio
[11:33 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Oye, eres comediante?
[11:33 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Dile a Tito que te ayude.
[11:33 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: "Se juntaron la necesidad y el hambre".
[11:33 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): El te arrastró
[11:34 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Cómo Herodes y Pilato, así se unen a favor del error.
[11:34 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Ah, pues eres mentiroso, porque eso no fue lo que tú dijiste entonces.
[11:35 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Entonces que
[11:35 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Te recuerdo que los mentirosos no entrarán en el reino de Dios. Eso está en tu verso favorito (APC. 22:15)
[11:35 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Te quedó claro
[11:35 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Te has unido a un pervertido sexual.
[11:35 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Tremendo eso.
[11:35 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Tremendo.
[11:36 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Tremendo.
[11:36 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Amigo vamos a Debatir bíblicamente o con tonterías ?
[11:36 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Ya terminé por hoy.
[11:36 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Buenas noches.
[11:37 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Otro día, pero prepárate mejor.
[11:37 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Ves según tú muy Cerio
[11:37 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: De daré un tema con unas semanas de anticipación
[11:37 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Eso digo deja de Google
[11:37 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Jajaja como digas
[11:37 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: "Misericordia…"
[11:38 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Ariel pau que passo amb el debat sobre l'esperit sant
[11:38 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Buenas noches a todos.
[11:42 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Només et demano que si vols Debatre fica't a una església no surtis amb què Bíblic ok
[11:46 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: TEXT IRREFUTABLE DE LA NIT
TEXT IRREFUTABLE DE LA NIT
1Així va dir Jehovà: Guardeu dret, i feu justícia; perquè propera està la meva salvació per venir, i la meva justícia per manifestar-se. 2Benaurat l'home que fa això, i el fill d'home que l'abraça; que guarda el dia de repòs per no pas profanar-ho, i que guarda la seva mà de fer tot malament. 3I L'ESTRANGER que segueix Jehovà no parli dient: M'apartarà totalment Jehovà del seu poble. Ni digui l'eunuc: Heus aquí jo sóc arbre sec. 4Perquè així va dir Jehovà: Als eunucs que guardin els meus dies de repòs, i escullin el que jo vull, i abracin el meu pacte, 5jo els donaré lloc a casa meva i dins dels meus murs, i nom millor que el de fills i filles; nom perpetu els donaré, que mai no morirà. 6I als fills dels ESTRANGERS que segueixin Jehovà per servir-lo, i que estimin el nom de Jehovà per ser els seus serfs; a tots els que guardin el dia de repòs per no profanar-ho, i abracin el meu pacte, 7jo els portaré a la meva santa muntanya, i els recrearé a casa meva de pregària; els seus holocaustos i els seus sacrificis seran acceptos sobre el meu altar; perquè casa meva serà anomenada casa de pregària per a tots els pobles. 8El Senyor diu el Senyor, que reuneix els dispersos d'Israel: Encara ajuntaré sobre ell els seus congregats. —SAIAS 56:1-8
[11:46 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Bona nit per a tots.
[2:58 AM, 9/18/2019] Tito Martinez ☝☝
[5:18 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Te dicen que eres salvó pero si dejas de dar el Diezmo ya no eres salvó jajaja y no que no se pierde la salvación
[5:32 AM, 9/18/2019] Tito Martinez así es
[6:08 AM, 9/18/2019] Tito Martinez AUDIO LIBRO.
DESEMMASCARANT LES MENTIDES DEL JUDAITZANT MESSIANIC JAVIER PALAUS CELORI
Per Tito Martínez
Ampliat i acabat el 6 de setembre de 2019
ÍNDEX
Pròleg.
1- QUÈ SÓN ELS JUDAITZANTS?
2- REFUTACIÓ DE LES MENTIDES DEL FALS RABÍ CELORI.
3- XAT ENTRE EL GERMAN YONDER I TITO MARTÍNEZ.
Aquest llibret és una refutació de totes les mentides doctrinals i heretgies ensenyades per un individu anomenat Javier Palacios Celorio, fundador d'una secta judaitzant anomenada “Kehila Messiànica Gozo y Paz”, el lloc web de la qual és el següent: https://gozoypaz.mx
[6:09 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Buenos días!!!! Queridos, NO SE DEBE COMER PUERCO so pena de morir bruto y perderse.
[6:15 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: ESTO ES PARA EL GATO Y EL RATON:
FAVOR DE NO.OBLIDAR LES MEVES PTEGUNTES…
Gat (Tom)::
QUAN VA SER L'HIMBRE A LA LLUNA I QUAN CÒLON VA DESCOBRIR AMERICA?
Ratolí (Jerry):
Només pressiona l'enllaç adjunt i et portarà directament les preguntes. Porto des de divendres esserant, Jerry
[6:24 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) No Debato con personas sin iglesia
[6:40 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja!!!! No voy a debatir, solo quiero que al.menos trates de responder mi.oreguntas, garito…Olvidate del debate y solo responde.
[6:42 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Tú Responde cual es tu secta
[6:43 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Otra cosa, ¿De qué parroquia eres? Me convertiré a ella si respondes pues, o te preocupa el hecho que no tenga iglesia o lo estás tomando como excusa porque, al igual que Jerry, la pregunta es más de lo que puefes responder.
[6:43 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ya te dije, me convertiré a tu parroquia si respondes…
[6:45 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Es lo más lejos que puedo llegar en este caso… Respondes y nos hacemos hermanos parroquiales…
[6:45 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Contestame
[6:47 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Yalo hice, no soy religioso. No soy estúpido. No mantengo a hombtes vagos y, ladrones y mentirosos. Mi dinero, el dinero de Dios, va a Dios, a los oobres.
[6:48 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: SI TAN SOLO ENTENDIERAS QUE EL CERDO NO TE LO ESTÁS COMIENDO, TE ESTÁ COMIENDO EL CEREBRO A TI…
[6:48 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Por eso no puedes entender las verdades más simpkes ni responder las preguntas más fáciles
[6:56 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Y solo a mí me preguntas y a quien más los católicos no?
[6:58 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Tu etes catolico, amigo…
[6:59 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Te lo hemos comprado, pero te seguiré demostrando que así es
[7:00 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: A TODOS, LEAN, POR FAVOR:
[7:00 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: LEY81
ART24
DAB26
DISSABTE I diumenge
ÉS EL diumenge UN dia I NOM BIBLICS? el primer dia de la setmana és bíblic, però diumenge no.
D'ON MACE L'OBSERVÀNCIA DE DIUMENGE?
Daniel 7:23-27
[23]Digué així: La quarta bèstia serà un quart regne a la terra, el qual serà diferent de tots els altres regnes, ia tota la terra devorarà, trillarà i trossejarà (la quarta bèstia és Roma Papal avui la qual hereta el poder del Imperi Romà).
[24]Y los diez cuernos significan que de aquel reino se levantarán diez reyes; y tras ellos se levantará otro, el cual será diferente de los primeros, y a tres reyes derribará (en la Edad Media el Imperio Romano estaba dividido en 10 naciones, pero cuando el papado surge destruye por completo a tres que no se quisiero…
[7:06 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Lee y te darás cuenta que todo lo que defendiste anoche fue en defensa al sitema bestial que predijo Daniel (7:25). ¿Y dices que noberes católico? ¿Que religioso no es católico? Los mismos Adventistas que dicen guardar el Sábado, son más católicos que Luis Toro a quien admitio por ser el errrado que más sabe defender su error.
[7:07 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: La misericordia de Dios todavía está a tu favor, pero no abuses de ella, pues es eterna solo.para los obedientes.
[7:07 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Y tu entonces por qué defiendes el sábado
[7:08 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Tú te crees obediente?
[7:08 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Porque es un mandamiento de la Ley de Dios. Simpke!!!
[7:08 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: No, pero reconozco que hay que obedecer. Tú nobreconoces eso..m
[7:10 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Aunque soy más pecador que tú, estoy en ventaja sobre ti pues yo reconozcoby pero tú no.
[7:17 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: POR ÚLTIMO:
No sóc aquí per guanyar cap debat, això és irrellevant, sóc aquí perquè m'interessa la salvació de vosaltres. No obstant això, aquesta salvació és impossible assolir posant de banda la Llei. És fins a sentit comú, un ciutadà que guarda les lleis del seu país, està fora de perill de les seves conseqüències.
El teu problema no és la Llei, ja que potser no adores directament Satanàs, no ets idolatra, prens seriosament el nom de Déu, ets obedient als teus pares, no adulteres, no robes, no menteixes, i no cobdiques. Tot i això, el Dissabte, que és l'UNIC Manament que dóna sentit als nou que et vaig esmentar, aquests el teu problema… no el quiets acceptar. Però no és que nen tinguis dia de repòs, TENS EL diumenge, dia de Satanàs.
[7:19 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: EN SERIÓ A TOTS, LLEANBEST, PIR FAVOR.
TINGUIN TOTS BON DIA…
[7:22 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Igualmente cuídate
[7:24 AM, 9/18/2019] Tito Martinez RETO A UN DEBATE EN AUDIO EN ESTE GRUPO A MIGUEL APOLOGISTA, A VER SI SE ATREVE.
[7:25 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) No tiene iglesia que Defender es adventista disimulado?
[7:26 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Jerry, ¿No puedes responder ms preguntas y me eetas a debatir?
[7:27 AM, 9/18/2019] Tito Martinez te las respondere en el debate
[7:27 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja
[7:27 AM, 9/18/2019] Tito Martinez te atreves a debatir conmigo en audio sí o no?
[7:27 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Miguel no tienes iglesia que representar
[7:28 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Tom, ¿Crees tú que alguien que defiende la Ley como yo va a mentir en algo tan serio? Tú eres el adventista aqui, no yo.
[7:28 AM, 9/18/2019] Tito Martinez bueno ya veo que usted es un gallina cobarde Miguel
[7:29 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Pero tengo pteguntas que tú, teniendo inglesia, no puedes respinder…
[7:30 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: As es, pero nonpuedes responder a una simpme pregunta… ESO ES PEOR. PREFIERO SER COBARDE!!!!
[7:31 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Preguntas estúpidas has preguntado Bíblicas
[7:31 AM, 9/18/2019] Tito Martinez Bueno pues ahí tienen todos ustedes a ese miserable gallina y cobarde que tiene miedo a debatir conmigo
[7:31 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Nunca te habian hecho oregunyas más bíblicas que esas…
[7:31 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Créeme!!!
[7:31 AM, 9/18/2019] Tito Martinez MIEDOSO EMBUSTERO Y COBARDE
[7:32 AM, 9/18/2019] Tito Martinez Qué te has hecho caca en los calzones cuando te he retado a tener el debate en audio
[7:32 AM, 9/18/2019] Tito Martinez Miserable cobarde
[7:32 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: O sí, mira que miedo!!!! Uuuuy!!!! Miedo!
[7:32 AM, 9/18/2019] Tito Martinez Por eso no te atreves a debatir conmigo
+57 311 4494251 left
[7:32 AM, 9/18/2019] Tito Martinez la caca que te has hecho en los calzones huele que apesta
[7:33 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: El mejor escritorio del.mundo y no puede respinder una simple ptegunta
[7:33 AM, 9/18/2019] Tito Martinez Ya te dije pedazo de idiota que esa pregunta te la contestaría en el debate
[7:33 AM, 9/18/2019] Tito Martinez Eres un cobarde miedoso que me tienes terror y por eso no te atreves a debatir conmigo
[7:33 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Oh si, como no!!! Ja ja ja y otro ja
[7:33 AM, 9/18/2019] Tito Martinez Porque sabes perfectamente que en 2 minutos te haría picadillo
[7:34 AM, 9/18/2019] Tito Martinez adiós idiota cobarde
[7:34 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Respinsela ahora, y te doy el gisto de barrer el piso contigo, Jerry
[7:35 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Bueno, LLEVAS UNA SEMANA SINNCONTESTA…¿y en dos minutos me aniquilas?R
[7:35 AM, 9/18/2019] Tito Martinez Ya te he dicho imbécil que te la contestaría en el debate solamente
[7:35 AM, 9/18/2019] Tito Martinez Solo te responderé en un debate en audio
[7:35 AM, 9/18/2019] Tito Martinez Pero como eres un gallina cobarde que me tienes terror entonces no hay nada que hacer
[7:35 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Me dijiste: "EN UNAS HORAS…
[7:36 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Y todavia sigo esperando…
[7:36 AM, 9/18/2019] Tito Martinez Y ahora te digo en un debate
[7:36 AM, 9/18/2019] Tito Martinez Si no hay debate en audio entonces no hay respuesta en audio
[7:36 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Respinde ahora, Jerry
[7:36 AM, 9/18/2019] Tito Martinez Adiós imbécil
[7:36 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Faltaste a tu promrsa o te faltó conocimiento?
[7:36 AM, 9/18/2019] Tito Martinez No hablo con imbéciles y subnormales como tú
[7:36 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Acepta el debate señor sin iglesia
[7:36 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Jerry, no me dejes solo, ja ja ja
[7:37 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: No te vayas…please!!!!
[7:37 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja
[7:37 AM, 9/18/2019] Tito Martinez Yo no me llamo Jerry, pedazo de subnormal
[7:37 AM, 9/18/2019] Tito Martinez Con subnormales no hablo, adiós
[7:37 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Unndebaye? Ja ja ja…
[7:37 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Te tiene miedo no cabe duda
[7:38 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: No puede responder una pregunta y quoete debatir…
[7:38 AM, 9/18/2019] Tito Martinez claro me tiene miedo ese perro
[7:38 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Soy misericordioso….
[7:38 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Ganó Tito Martínez asta ahora nadie a podido con el
[7:38 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Jabja ja
[7:38 AM, 9/18/2019] Tito Martinez Adiós gallina cobarde
[7:38 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja
[7:39 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja
[7:39 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Cual fue la pregunta que le hiciste a Tito ?
[7:39 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ka
[7:39 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ka
[7:39 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja
[7:40 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Disculpa, es que mi teléfono no sabe escribir…ja ka ja
[7:40 AM, 9/18/2019] Tito Martinez El gallina cobarde de Miguel sin cerebro
[7:40 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja
[7:40 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: JERRY, en este grupo perder es ganar, ja ja ja
[7:41 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Compren diccionarios….tienen el significado de ganar al revés. Ja ja ja….y otro ja
[7:42 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Entonces cuál fue la pregunta contesta
[7:42 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja
[7:43 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Disculpa, es que Ustedes son ignorantes, pero eso no es quita lo chistoso….
[7:45 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Pórtate Cerio
[7:50 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: PEN25
Hay algo "hermoso" en el error: aunque cada errado tenga una zona diferente en su error, cuando aparece la Verdad, el error, los une a todos.
——-777IGUEL JAVIER
Cristovetvdad.com
[7:55 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Si por eso tenés miedo Debatir en audio ???
[7:56 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Jaka ka…Tengo miedo, ja ja ka!!!!
[8:01 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Disculpa, quise decir ja ja ja ja ja…me caes bien, te doy otro ja mas j
[8:02 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Debate debate con Tito o con migo
[8:06 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ka ja ja
[8:11 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Voy a hablar con mi sobrino de cuatro años a ver si él se anima a seguirlos humillando a ustefes
+Blake removed +54 9 291 448-8425
[8:14 AM, 9/18/2019] +Blake: Mientras no haga lo mismo que maximiliano, haciendo trampas sucias
[8:14 AM, 9/18/2019] +Blake: Se le expulsó, por tramposo y Doble Cara
[8:15 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: PEN25
Hay algo "hermoso" en el error: aunque cada errado tenga una zona diferente en su error, cuando aparece la Verdad, el error, los une a todos.
——-777IGUEL JAVIER
http://www.cristovetvdad.com
[8:15 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) No vale la pena Debatir con usted Miguel
[8:15 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Copia y pega jajaja
[8:15 AM, 9/18/2019] +Blake: Otro Catolico es Utd?
[8:15 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Claro que no…no vale la pena seguir perdiendo como ustedes pierden.
[8:15 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Es adventista disimulado
[8:16 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) El está a favor del aborto
[8:16 AM, 9/18/2019] +Blake: Con razón
[8:16 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: No borrego, no soy riguroso.
[8:16 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Si ellos el y el señor mr Google son adventista
[8:16 AM, 9/18/2019] +Blake: Pero por el Vocabulario es igual como los católicos
[8:17 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Son pareja
[8:17 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ah, ¿Es que ers también Adventista? Qué asco!!!
[8:17 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Los adventosta adventosta son los unicos sucios que promuevenny ptactican aboryos en sus HOSPITALES…
[8:18 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: SE LOS ADVIERTO, SI SIGUEN TRAYENDO ADVENTISTAS AQUI, ME VOY…
[8:19 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: SI ME QUIEREN EN ESTE GRUPO, NO MÁS ADVENTISTAS.
[8:20 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja!!!
[8:20 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Por qué tema dialogar
[8:20 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: ¿VEN COMO SE UNIERON TODOS Y SUPUESTAMENTE ETAN CATÓLICOS Y PROTESTANTES?
[8:20 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Eres sabático defendes esa postura
[8:21 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja
[8:21 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Nonestamos dialogando?
[8:21 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Vamos a dialogar tu y yo
[8:21 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Y tu nunca fuiste Católico?
[8:21 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Muestra tus argumentos
[8:21 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Me caes bien, pero veamos cian inteligente eres
[8:22 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Que raro me das miedo ??
[8:22 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Jajaja
[8:22 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Pregunta, ¿El Sábado se dio a Israel o para istael?
[8:23 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) No escribas te voy a responder
[8:23 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Clamado
[8:23 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: En la Biblia eso se llama Hayar gracia
[8:23 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Nontengas miedo, ¿No estás seguro de sexualidad?
[8:23 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ahora, responde mi.pregunta…
[8:24 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Respuesta…
[8:24 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Espero…
[8:25 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: No tomes semanas como JERRY
[8:25 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Quién es Jerry ?
[8:25 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Tu maestro!!!
[8:26 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Estas son de esas preguntas estúpidas que usan para justificar sus afirmaciones, creo que no existe una declaración directa que aclare eso, ya que eso dependería de la manera como el traductor lo plasme en español
[8:27 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja
[8:27 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Otro más…
[8:27 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Ves no sabes hacer preguntas
[8:27 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Ave ahora voy yo contesta gil
[8:27 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja
[8:28 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Tú no pudes contestar….
[8:28 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ka ja
[8:28 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Básicamente el sábado fue el día literal de 24 horas que Jehová les dio a los israelitas para adorarlo, ya que en Egipto no tenían tiempo para la adoración
[8:28 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: SABES QUÉ, NO VOY S OERDER MI TIEMPO.
[8:29 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Vete a estudiar, ignorante.
[8:29 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Un texto que muestre a una persona guardando el sábado antes de la ley dada a Moisés, creo que es esa
[8:29 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Nonvoy a oerder mi.tiempo.
[8:29 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Contestame
[8:29 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: DEJA DE COMER CERDO.
[8:29 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja
[8:29 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Jajaja no te comería a ti
[8:29 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja
[8:29 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja
[8:29 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) El Reyno de Dios no es comida ni bebida estúpidos argumentos pajas que usas
[8:30 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Jaja ja
[8:30 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: No comas, entonces… Ja ja ja
[8:31 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Contestame dame un texto antes de la ley Dada a Moisés
[8:31 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Que alguien guardo el sábado
[8:31 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja
[8:31 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Ves no hay jajaja Yupi gane??????????
[8:31 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ok
[8:31 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Refutado
[8:31 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Te la daré, quedaré ahí
[8:32 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Ya perdiste
[8:32 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Ya perdiste
[8:32 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ka ja ja
[8:32 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: QUEDARE AHÍ Y QPRENDE del.maestro
[8:33 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Jajaja si
[8:34 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Deja de buscar en Google
[8:34 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Jajaja
[8:37 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: S. Marcos 2:27
També els va dir: El dia de repòs va ser fet per causa de l´home, i no l´home per causa del dia de repòs.
[8:37 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Adam significa home, és a dir, per cauda d'Adam.
Adam també significa humanitat:
Gènesi 5:2
Home i femella els va crear; i els va beneir, i en va dir el nom Adam, el dia que van ser creats.
[8:37 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Salmos 148:6
]Els va fer ser eternament i per sempre; Els va posar llei que no serà trencada.
[8:37 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: ADÁN GUARDÓ EL SABADO!!!
[8:38 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Donde lo meto no cabe jjjjj???
[8:38 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: *ERES DEMASIADO INFERIOR E INDEFENSO. *MEJOR RESPONDE LAS PREGUNTAD DE COLÓN Y LA LUNA
[8:39 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Sabia que eres Homosexual…
[8:39 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Sodomota…
[8:39 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Mira que cristiano jjj
[8:39 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: …
[8:39 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Deja te refutó tu estúpido argumentos
[8:40 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: SODOMOTA, YA TERMINÉ CONTOGO…
[8:40 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Jajaja si donde guardo el sábado donde lo meto dime ?
[8:40 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ka, SODOMITA…
[8:40 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Tú dónde lo guardas el sábado de bajo de tu cama
[8:41 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ka, SODOMITA…
[8:42 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja, SODOMITA… Por eso rechazas la Ley, porque te gustan lis lis hombres…
[8:42 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Jajaja ignorante quieres ser judío jajaja
[8:42 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja, SODOMITA… Por eso rechazas la Ley, porque te gustan lis lis hombres…
[8:42 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Jajaja a ti que que te gusta la circuncisión????
[8:43 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Gane ????????
[8:43 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja, SODOMITA… Por eso rechazas la Ley, porque te gustan lis lis hombres…
[8:43 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja, SODOMITA… Por eso rechazas la Ley, porque te gustan lis lis hombres…
[8:43 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja, SODOMITA… Por eso rechazas la Ley, porque te gustan lis lis hombres…
GANAST EXPERIÈNCIA, JA JA JA
[8:43 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) No puedes con Migo adiós me voy a trabajar de lunes a sábado por qué no soy judío no tengo erencia de tribu jjjj
[8:43 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja, SODOMITA… Por eso rechazas la Ley, porque te gustan lis lis hombres…
GANAST EXPERIÈNCIA, JA JA JA
[8:44 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Parexes perico
[8:44 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja, SODOMITA… Por eso rechazas la Ley, porque te gustan lis lis hombres…
GANAST EXPERIÈNCIA, JA JA JA
[8:44 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) No hay que dar perlas a los cerdotes
[8:44 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja, SODOMITA… Por eso rechazas la Ley, porque te gustan lis lis hombres…
GANAST EXPERIÈNCIA, JA JA JA
[8:45 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja, SODOMITA… Per això rebutges la Llei, perquè t'agraden lis lis homes…
GANAST EXPERIÈNCIA, JA JA JA
[8:45 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Aprende
[8:45 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja, SODOMITA… Por eso rechazas la Ley, porque te gustan lis lis hombres…
GANAST EXPERIÈNCIA, JA JA JA
[8:46 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Satanás
[8:46 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: LEY81
ART24
DAB26
DISSABTE I diumenge
ÉS EL diumenge UN dia I NOM BIBLICS? el primer dia de la setmana és bíblic, però diumenge no.
D'ON MACE L'OBSERVÀNCIA DE DIUMENGE?
Daniel 7:23-27
[23]Dijo así: La cuarta bestia será un cuarto reino en la tierra, el cual será diferente de todos los otros reinos, y a toda la tierra devorará, trillará y despedazará (la cuarta bestia es Roma Papal hoy la cual hereda el poder del Imperio Romano).
[24]Y los diez cuernos significan que de aquel reino se levantarán diez reyes; y tras ellos se levantará otro, el cual será diferente de los primeros, y a tres reyes derribará (en la Edad Media el Imperio Romano estaba dividido en 10 naciones, pero cuando el papado surge destruye por completo a tres que no se quisiero…
[8:47 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja, SODOMITA… Por eso rechazas la Ley, porque te gustan lis lis hombres…
GANAST EXPERIÈNCIA, JA JA JA
[8:47 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Copia y pegas jjjj
[8:47 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Que sapiensia
[8:47 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Jajaja
[8:47 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja, SODOMITA… Por eso rechazas la Ley, porque te gustan lis lis hombres…
GANAST EXPERIÈNCIA, JA JA JA
[8:47 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Gil
[8:47 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Gili
[8:47 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja, SODOMITA… Por eso rechazas la Ley, porque te gustan lis lis hombres…
GANAST EXPERIÈNCIA, JA JA JA
[8:47 AM, 9/18/2019] Alex (Evangèlic) Ja ja ja, SODOMITA… Per això rebutges la Llei, perquè t'agraden lis lis homes…
GANAST EXPERIÈNCIA, JA JA JA
[8:47 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja, SODOMITA… Per això rebutges la Llei, perquè t'agraden lis lis homes…
GANAST EXPERIÈNCIA, JA JA JA
[8:48 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Yo le diría que Jesús no se está refiriendo a Adán, si no a los israelitas, y que el argumento que el arma es falso, ya que no hay texto en muchos siglos antes de Moisés de alguien guardando el sábado por lo tanto su respuesta es incorrecta
[8:48 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja, SODOMITA… Por eso rechazas la Ley, porque te gustan lis lis hombres…
GANAST EXPERIÈNCIA, JA JA JA
[8:49 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: La sodomia hace daño a corto o largo plazo….
[8:50 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Refutado no pudiste demostrar que alguien guardo el sábado antes de la ley mosaica
[8:50 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: La sodomis hace faño a corto o largo plazo….
[8:50 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Das vergüenza sin iglesia sin argumentos
[8:50 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: La sodomis hace faño a corto o largo plazo….
WhatsApp Alex (Evangèlic) removeu Miguel H. Javier
———————————-
Uneix-te a Crist-Veritat. Subscriu-te al nostre nou canal de Vimeo Subscriu-te al nostre Canal de Vimeo. Comparteix aquesta invitació, i es parteix del nostre grup de WhatsApp Subscriu-te al nostre grup de WhatsApp. En subscriure't, no oblidis deixar-nos el teu nom. Prohibides les obscenitats. Comparteix i es parteix de la benedicció.
———————————-
NOTA: Números entre claudàtors blaus [ ] enllacen a Material Suplementari.
Les fotos—si n'hi ha, també expandeixen el contingut: vídeos, notícies, enllaços, etc.
Si algun d'aquests enllaços no funciona o està erroni, si us plau deixi'ns saber per corregir-ho. Si voleu escriure'ns, feu-ho usant el formulari més avall; el vostre comentari serà publicat. Si voleu escriure'ns en privat, feu-ho a través de la secció d'informació, i seleccioneu contacte. Moltes gràcies!