[21:05, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Näete, et teile meeldib lihtsalt rohkem küsida, kuid te ei vasta
[21:05, 17.09.2019] José Luis Javier Kas taevas ja maa möödusid?
Kui hoiate oma veast kinni, kaotate ennast.
4Igaüks, kes teeb pattu, rikub ka seadust; sest patt on seaduse rikkumine. — 1. JOHANISE 3:4
[21:06, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Ma ei hakka sulle enam vastama, sa pole kunagi tahtnud vastata, minu küsimus.
[21:06, 17.09.2019] José Luis Javier Sa jääd kaotajaks. Oleksite pidanud minema Luisito Toroga…
[21:06, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Ma ei vasta teile enam arutelu lõpus
[21:06, 17.09.2019] José Luis Javier
Ütle mulle, Millisesse kihelkonda te kogunete?
[21:06, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Sa ei ole mõistlik
[21:07, 17.09.2019] José Luis Javier
Ülestõusmise päev: uus loomine
2174 Jeesus tõusis surnuist üles „nädala esimesel päeval” (Mt 28:1; Mk 16:2; Lk 24:1; Jh 20:1). Kuna see on "esimene päev", Kristuse ülestõusmise päev meenutab esimest loomist. Kuna see on "kaheksas päev", mis järgneb laupäevale (vrd Mc 16, 1; Mt 28, 1), See tähendab uut loodut, mis avati Kristuse ülestõusmisega. Kristlaste jaoks sai sellest kõigist päevadest esimene, kõigist pühadest esimene, Issanda päev (Hè kyriakè hèmera, dies dominica), pühapäeval:"
"Me saame kõik kokku päikese päev sest see on esimene päev [pärast juutide hingamispäeva,[/su_highlight] aga ka esimene päev], mil Jumal, tuues mateeria pimedusest välja, lõi maailma; samal päeval Jeesus Kristus... —KATOLIKU KIRIKU KATEKISMUS, art 2174 [4]Ülestõusmise päev: uus loomine
[LINK, Vatikan]
[21:07, 17.09.2019] José Luis Javier Sa oled päikesejumala kummardaja.
[21:07, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Ei
[21:07, 17.09.2019] José Luis Javier Jah!
Ma olen sellega rahul. Olen oma töö juba teinud.
[21:07, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Ei, sa ei vasta mu küsimusele.
[21:08, 17.09.2019] José Luis Javier
Kui ma valgust ei talu, võite mind grupist välja visata. Mul on hea meel minna. Ma olen juba Jumalat täitnud.
[21:08, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Matteuse 12:5
[VÄLJAANNE] Jose Luis Javier Kas peaksite seda teksti veidi laiendama. Las ma aitan sind-
5Või kas te ei ole lugenud Seadusest, kuidas preestrid pühakojas rüvetavad hingamispäeva ja on laitmatud? 6K Ma ütlen teile, et siin on üks suurem kui tempel. 7Ja kui te teaksite, mida see tähendab: ma tahan halastust, mitte ohverdamist, sa ei mõistaks süütuid hukka; 8 sest Inimese Poeg on hingamispäeva isand. -MATTEUS 12:5-8
[21:08, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Mida lind ütleb? Selgitage mulle
[21:08, 17.09.2019] José Luis Javier Kas unustasite nii ruttu halastuse õppetunni, mille ma teile andsin?
23Häda teile, kirjatundjad ja variserid, te silmakirjatsejad! sest sa annad kümnist piparmündist, tillist ja köömnetest, ja jätate seaduse kõige olulisema osa: õigluse, halastuse ja usu. Seda oli vaja teha, lõpetamata seda tegemata -MATTEUS 23:23
NEED, KES ELAVAD LIHAS
5Sest need, kes on lihast, mõtlevad lihalikele asjadele; vaid need, kes on Vaimust, Vaimu asjades. 6Sest lihaga tegelemine on surm, aga Vaimuga tegelemine on elu ja rahu. 7Sest lihalikud nõuanded on vaen Jumala vastu; sest nad ei allu Jumala seadusele, ka nemad ei saa. —ROOMLASED 8:5-7
[21:08, 17.09.2019] José Luis Javier
Seleta mulle, SELGITA MULLE. See on Pablo, ja ta ütleb, et sa elad lihas, sest sa ei pea seadust, ja et sel viisil ei ole sul võimalik Jumalat haarata.
[21:09, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Millest Matteuse 12:5 räägib?
[VÄLJAANNE] Jose Luis Javier
23Häda teile, kirjatundjad ja variserid, te silmakirjatsejad! sest sa annad kümnist piparmündist, tillist ja köömnetest, ja jätate seadusse kõige olulisema: õigluse, HALASTUS ja usk. Seda oli vaja teha, lõpetamata seda tegemata -MATTEUS 23:23
12Kõigi eest, kes on pattu teinud ilma seaduseta, Ilma seaduseta hukkuvad ka nemad; ja kõik, kes on pattu teinud seaduse all, seaduse järgi mõistetakse nende üle kohut; 13sest seadusekuulajad ei ole õiged Jumala ees, aga seaduse tegijad mõistetakse õigeks. —ROOMLASED 2:12-13
[21:10, 17.09.2019] Alex (evangeelne) Preestrid pidasid hingamispäeva mitte pühaks ja keegi ei mõista nende üle kohut.
[VÄLJAANNE] Jose Luis Javier
See väide on vale. Jeesus räägib halastusest. Seal oli töö, mis oli vaja ka hingamispäeval ära teha. Selle näiteks oli poiste ümberlõikamine kaheksandal päevalsünnist (Ap 7:8), y hacer el bien al necesitado . Sí el octavo día caía en un Sábado, había que hacerlo, pues esto también era orden de Dios. "Misericordia quiero y no sacrificio."
Accuérdate que "lo más importante de la ley eran la fe, la misericordia, y la justica", algo que los fariseos y sacerdotes de entonces no cumplían. Por eso Jesús, no vino a violar la ley sino a cumplirla. O sea, a enseñarnos como cumplirla, pues se habían olvidado de la justicia, la fe y—particularmente,
3Jeesus astus uuesti sünagoogi; ja seal oli mees, kelle käsi oli kuivanud. 2Ja nad jälgisid teda, et näha, kas ta teeb ta hingamispäeval terveks, et nad saaksid teda süüdistada. 3Siis ütles ta mehele, kellel oli kuivanud käsi: "Tõuse püsti ja seisa keskele!" 4Ja ta ütles neile: Kas hingamispäeval on lubatud head teha? [MERCY], või teete valesti; päästa elu [MERCY]või eemaldada? Kuid nad vaikisid [PUUDUMINEMERCY]. 5Siis vaatab vihaselt ringi [SELLE PUUDUSE EEST HALASTUS], kurvastavad nende südame kõvadus [PUUDUMINE HALASTUS], Ta ütles mehele: Siruta käsi. Ja ta sirutas selle välja ja ta käsi sai terveks. [HALASTUS]. 6 Ja variserid läksid välja ja pidasid heroodeslastega nõu tema vastu, et ta hävitaks. [TEMA JAOKS PUUDUMINE HALASTUS].
[21:10, 17.09.2019] José Luis Javier
See on liiga palju tõendeid. Ma ei ole sinu vaenlane. Ma esitan teile tõe, kuid soovite veast kinni hoida. Garanteerin teile, et eksite, kui jätkate seda teed. Võitle Jumala vastu, mitte minuga. See ei ole isiklik. See on Jumala sõna kuradi sõna vastu-meniir algusest peale (Johannese 8:44).
[21:11, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Me ei pea üht päeva nädalas hingamispäevaks, sest Piibel ütleb, et see nõue „tuleb kaotada” (2Kr 3:7-11; vt selle kohta kommentaare lk 337).' 2) "Kuid on hingamispäev, mida me regulaarselt peame (Hb 4:4-11)
See, kes mõistab kohut, on Jumal. Ära arva, et sul läheb Jumalaga paremini kui minuga.. Teie tulevik ei paista helge.
[21:12, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Nii et seadus polnud selleks? Näete, et lähete iseendaga vastuollu
ma võidan
????????????????
[21:12, 17.09.2019] José Luis Javier Häda teile, kirjatundjad ja variserid, te silmakirjatsejad! sest sa annad kümnist piparmündist, tillist ja köömnetest, ja jätate seaduse kõige olulisema osa: õigluse, halastuse ja usu. Seda oli vaja teha, lõpetamata seda tegemata. -MATTEUS 23:23
Ei, sul ei lähe parem.
[21:12, 17.09.2019] Alex (evangeelne) Midagi, mida sa ütled, et oled juba kaotanud
[21:13, 17.09.2019] José Luis Javier Jah, muidugi. Olete oma allakäigu ära teeninud.
[21:13, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Sa ei osanud kunagi mu küsimusele vastata
[21:13, 17.09.2019] José Luis Javier Kes räägib Apokalüpsis?
[21:13, 17.09.2019] Alex (evangeelne) Kas seadus lähendab meid Kristusele või lahutab meid?
[21:13, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Teil pole vastust
[21:13, 17.09.2019] José Luis Javier 1Jeesuse Kristuse ilmutus, mille Jumal talle andis, et näidata oma teenijatele asju, mis peagi juhtuma peavad; ja ta kuulutas seda välja, saates selle oma ingli kaudu oma sulasele Johannesele (ILMUTUS 1:1).
[21:14, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Mis siis
[21:14, 17.09.2019] José Luis Javier
Ilmutuse 22:14-16
14Õndsad on need, kes PEAVAD TEMA KÄSKE, * et neil oleks õigus elupuule ja väravatest linna sisse minna. 15Aga väljas on koerad ja nõiad, hoorajad, mõrvarid, ebajumalakummardajad ja kõik, kes armastavad ja valetavad. 16JA või Jeesus Ma olen saatnud oma ingli teile nendest asjadest kirikutes tunnistama. Mina olen Taaveti juur ja järg, särav ja koidutäht. —Ilmutus 22:14—15
Ühendage punktid...see, kui sa näed punkte!
[21:14, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Vasta mulle kõigepealt küsimusele. Hahaha sa näed välja nagu purustatud rekord
[21:14, 17.09.2019] José Luis Javier
Jeesus ütleb, et kui sa ei pea tema seadust, siis ära riietu, sest sa ei lähe taevasse. Ja ma ei pea sealt minema. See on Piibli viimane raamat ja viimane peatükk, ja räägib Jumala seadusest!
[21:15, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Sa ei vastanud kunagi mu küsimusele Kas seadus lähendab meid Kristusele või lahutab meid? Miks sa kardad vastata?
[21:16, 17.09.2019] José Luis Javier
Es que no te quería romper el corazón tan pronto, pues al perecer esa es la "gema" que traes. Pero, ya vamos a cerrar esto:
"La ley" nos acerca y nos separa. de Cristo. See on minu vastus, kuigi ma andsin teile selle vastuse praktiliselt algusest peale, kuid kas seal ei ole eristamisvõimet, kas siis pattu ei loeta? - noh, ei (HOOSEA 4:6).
[21:16, 17.09.2019] Rafael Kelle jaoks oli 10 käsu seadus? ?
[21:16, 17.09.2019] José Luis Javier 19Ja Jumala tempel avati taevas ja tema lepingulaegast nähti templis. Ja seal oli välku, hääli, äikest, maavärinat ja suurt rahet. -APOKALÜPSS. 11:19
[21:17, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Vasta mu küsimusele. Lähendab või lahutab meid
[21:18, 17.09.2019] José Luis Javier Raphael, Kümne käsu seadusel on kaks peamist funktsiooni: 1) PÄÄSTEMINE, sellele, kes seda hoiab, jõudes sel teel Jumalale lähemale (APC. 14:12, 1JOHN 3:6) ja 2) KURAT, tehes – tõhusalt kuradiga üheks sellele, kes ta vägistab (1. JOHN 3:8), nagu see on inimestega nagu see kuri mees nimega Alex.
8Kuid me teame, et seadus on hea, kui seda seaduslikult kasutada; 9Teades seda, et seadust ei antud õigetele, vaid üleastujatele ja sõnakuulmatutele, õelatele ja patustele, aukartmatutele ja rüvetajatele, tapjatele ja tapjatele, mõrvaridele, 10hoorajate, sodomiidide, inimröövide, valetajate ja vandeandjate eest ja kõige eest, mis on vastu tervele õpetusele, 11õndsa Jumala aulise evangeeliumi järgi, mis on mulle usaldatud. —1. TIMOTEOSELE 1:8–11
[21:18, 17.09.2019] José Luis Javier
Seal on.
[21:18, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
olete kadunud, härra
[21:18, 17.09.2019] José Luis Javier
Ma vastasin juba kuulsale küsimusele, "la ley" nos acerca y nos separa de Cristo. Kahekordne funktsioon. Kas sa suudad teda lüüa?
[21:19, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Te olete Kristusest eraldatud, te ei ole kristlane. Hüvasti, härra suurepärane õhtu
[21:19, 17.09.2019] José Luis Javier
sa ei loe?
[21:20, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Ei, juba öeldi, et olete Kristusest eraldatud, kui jääte seaduse alla.
Sa ei ole kristlane, hüvasti.
[VÄLJAANNE] Jose Luis Javier Sa oled kõige saamatum ja võhiklikum asi, mida ma oma elus näinud olen. Aga ma olen siin selleks, et teenida ja mitte selleks, et mind teenitaks. Vaatame-
"La ley", cuando se guarda, nos acerca a Cristo. Después de todo, "el fin de la ley es cristo", ¿no?—
2Ja tema on lepitus meie pattude eest; ja mitte ainult meie, vaid ka kogu maailma omade jaoks. 3Ja sellest me teame, et tunneme teda, kui me peame tema käske. 4Kes ütleb: ma tunnen teda, ja ta ei pea tema käske, selline on valetaja ja tõde ei ole tema sees; 5Aga kes iganes peab oma sõna, selles on tõesti Jumala armastus saanud täiuslikuks. Sellest me teame, et oleme tema sees (1. JOONENE 2:2–5).
Mulle tundub, et ma räägin koolieelikuga. Noh, mitte mingil juhul -
10 Kui sa pead mu käske, jääd sa minu armastusse; nii nagu ma olen pidanud oma Isa käske ja jään tema armastusse. — JOONIS 15:10
Kui hoiad – sõber, kui hoiad.
"La ley", cuando se viola, no solo nos aleja, sino que nos separa de Cristo—
23 sest kõik on pattu teinud ja neil puudub Jumala au, 24saada õigeks tema armust, lunastuse kaudu, mis on Kristuses Jeesuses – ROOMLASED 3:21–24
Ja mis on patt?
4Igaüks, kes teeb pattu, rikub ka seadust; sest patt on seaduse rikkumine.
6Kes temasse jääb, ei tee pattu; igaüks, kes teeb pattu, ei ole teda näinud ega tundnud. 7Lapsed, ärgu keegi teid petta; See, kes teeb õigust, on õiglane, nagu ta on õiglane. 8 Kes pattu teeb, on kuradist; sest kurat algusest peale pattu. Selleks ilmus Jumala Poeg, et tühistada kuradi teod. 9 Igaüks, kes on sündinud Jumalast, ei tee pattu, sest Jumala seeme jääb temasse; ja ta ei saa pattu teha, sest ta on sündinud Jumalast. — 1. JOHANNE 3:6-9
Kas saate nüüd aru või vajate rohkem?
8Aga me teame seda seadus on hea, kui keegi kasutab seda seaduslikult; 9Teades seda, et seadust ei antud õigetele, vaid üleastujatele ja sõnakuulmatutele, õelatele ja patustele, aukartmatutele ja rüvetajatele, tapjatele ja tapjatele, mõrvaridele, 10hoorajate, sodomiidide, inimröövide, valetajate ja vandeandjate eest ja kõige eest, mis on vastu tervele õpetusele, 11õndsa Jumala aulise evangeeliumi järgi, mis on mulle usaldatud. —1. TIMOTEOSELE 1:8–11
[21:21, 17.09.2019] José Luis Javier 25Tõeliste ümberlõikamishüvede saamiseks kui järgite seadust; Aga kui sa oled seaduserikkuja, muutub sinu ümberlõikamine ümberlõikamatuks. 26Kui siis ümberlõikamatu peab seaduse määrusi, kas siis ei loeta tema ümberlõikamist ümberlõikamiseks? 27Ja kes on kehaliselt ümberlõikamata, kuid peab täielikult seadust, see mõistab hukka sind, kes sa oled seadusetähe ja ümberlõikamisega üleastuja. seadus. — ROMANS 2:25-27
Ma lihtsalt värskendan teie mälu. Noh, või vähemalt ma üritan panna midagi sellesse asjasse teie peas, mida te nimetate oma ajuks. Kuid pidage meeles, et evolutsioon on vale teooria ja see Mitte millestki ei tule kunagi midagi välja!
[21:21, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Seadus, millest sa kogu selle aja rääkisid, eraldab sind Kristusest
[21:21, 17.09.2019] José Luis Javier
Ma olin sulle juba vastanud. Ei, saamatu, sind eristab Kristusest see, et sa rikud seadust, mida ta käskis sul pidada tõestuseks sinu armastusest tema vastu (Johannese 14:15). Kui sa seda ei hoia, on põhjuseks see, et sa ei armasta teda. Ja kui sa teda ei armasta, siis usu mind, sa oled tema armust väljas..
KAS SEE ON KÕIK, MIS SUL ON?
[21:21, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Ei
[21:21, 17.09.2019] José Luis Javier Ootasin, et mulle esitatakse väljakutse. Aga seda EI ole juhtunud.
Tooge, mis teil on.
[21:21, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Seadusega jätkamiseks lõpetas seadus Roomlastele:10:4
[21:22, 17.09.2019] José Luis Javier 4sest Seaduse lõpp on Kristus, õiguseks igaühele, kes usub. —ROOMLASED 10:4
Kas olete kunagi lugenud Roomlastele 13:10?
[VÄLJAANNE] Jose Luis Javier 8Ma olen Alfa ja Oomega, põhimõte ja lõpp, ütleb Issand, kes on ja kes oli ja kes tuleb, Kõigeväeline.
Need sõnad ütles Jeesus ise. Kas Jeesus on iseenda eesmärk? Kas lõpp on alati lõpp? Kas teil on lõpp elus?
[21:22, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Täiuslik
[VÄLJAANNE] Jose Luis Javier
Sa mõtled täiuslikku!
7 Issanda seadus on täiuslik, mis muudab hinge; Jehoova tunnistus on ustav, tehes lihtsad targaks (LAULID 19:9).
[21:23, 17.09.2019] Rafael
Ja kellele see mõeldud oli?
??????????????
Apostlite teod 21:25 Aga mis puutub paganatesse, kes on uskunud, siis me oleme neile kirjutanud, et nad ei peaks pidama midagi sellest. ainult et nad hoiduvad ebajumalatele ohverdatust, verest, uppumisest ja hoorusest.
[21:23, 17.09.2019] José Luis Javier
Kellele Paulus jutlustas?
Kas sa lugesid terve peatüki Rafael läbi? Laiendame seda teksti veidi ja te näete – nagu alati, seletab Piibel ennast.
Mäss templis
18 Ja järgmisel päeval Pablo Ta läks koos meiega sisse Jaakobust vaatama ja kõik vanemad olid kogunenud; 19 Pärast seda, kui ta oli neid tervitanud, jutustas ta neile ükshaaval, mida Jumal oli oma teenistuse kaudu paganate seas teinud. 20 Seda kuuldes ülistasid nad Jumalat ja ütlesid talle: Näed, vend, kui palju on tuhandeid juute, kes on uskunud! ja kõik on innukad seaduse järgi. 21 Aga neid on sinust teavitatud, et sa õpetad kõiki juute, kes on paganate seas Moosesest taganema, käskis neil oma lapsi ümber lõigata ega tavadest kinni pidada. 22 Mis seal siis on? Rahvas koguneb kindlasti, sest nad kuulevad, et sa oled tulnud. 23 Tehke siis, mida me teile ütleme: meie seas on neli meest, kes on kohustatud oma tõotust täitma. 24 Võtke need endaga kaasa, puhasta end nendega, ja maksab nende pea raseerimiseks tehtud kulutused; ja kõik saavad aru, et neile ei räägitud sinust midagi, aga sa kõnnid ka korrektselt, järgides seadust. 25 Aga paganate kohta, kes on uskunud, Oleme neile kirjutanud, otsustades, et nad ei peaks sellest midagi alles hoidma; ainult et nad hoiduvad ebajumalatele ohverdatust, verest, uppumisest ja hoorusest. 26 Nii võttis Paulus need mehed endaga kaasa ja järgmisel päeval Puhastanud end nendega, läks ta templisse, teatama puhastuspäevade täitumist, mil igaühe eest tuli ohverdada. 27 Aga kui seitse päeva oli peaaegu möödas, ajasid mõned Aasiast pärit juudid teda templis nähes kogu rahvahulga üles. ja nad panid käed tema peale, 28 karjudes: Iisraeli mehed, aidake! See on mees, kes kõikjal õpetab kõiki rahva, seaduse ja selle koha vastu; ja peale selle on ta toonud kreeklasi templisse ja rüvetanud selle püha paiga. 29 Sest nad olid varem näinud Efesose Trofimust koos temaga linnas, kelle nad arvasid olevat Paulus templisse toonud. 30 Siis kogu linn liigutas ja rahvas kogunes kokku; Ja nad haarasid Pauluse kinni, tirisid ta templist välja ja sulgesid kohe uksed. 31 Ja kui nad püüdsid teda tappa, teatati seltskonna tribüünile, et kogu Jeruusalemma linn on märatsenud. ——Apostlite teod 21:18—31
Ma võiksin selle Rafaeli kohta üksikasjalikumalt rääkida, kuid ütlen lihtsalt järgmist: Pablo langes kuulujuttude ohvriks.
[21:25, 17.09.2019] Alex (evangeelne) Sa ignoreerid Galaatlastele 5:4
[21:25, 17.09.2019] José Luis Javier 13sest seadusekuulajad ei ole õiged Jumala ees, aga seaduse tegijad mõistetakse õigeks. —ROOMLASED 2:13
Kas Paulus läheb iseendale vastu, kas sa ei saa Paulist aru?
[21:26, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Miks su sõber mind privaatselt ründab, sa tellisid selle!
[21:26, 17.09.2019] José Luis Javier 4Te olete eraldunud Kristusest, kes olete seadusest õigeks mõistetud; armust sa oled langenud. – GALATIA 5:4
13sest seadusekuulajad ei ole õiged Jumala ees, aga seaduse tegijad mõistetakse õigeks. —ROOMLASED 2:13
Veel üks kord, Kas Paulus läheb iseendale vastu, kas sa ei saa Paulusest aru? Ütle mulle, kas Pablo räägib endaga vastu või sa ei saa aru.
[21:26, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Sa ei saa üksi või mis
[21:26, 17.09.2019] José Luis Javier
Kas sa tead, mis on tseremoniaalne seadus?
[21:26, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Sest nad on nii
[21:26, 17.09.2019] José Luis Javier Sa tead seda?
[21:26, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Vasta
[21:27, 17.09.2019] José Luis Javier 13sest seadusekuulajad ei ole õiged Jumala ees, aga seaduse tegijad mõistetakse õigeks. —ROOMLASED 2:13
Kas Paulus läheb iseendale vastu, kas sa ei saa Paulist aru?
[21:27, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Hahaha kopeeri ja kleebi, sa ei anna ühtegi
[21:27, 17.09.2019] José Luis Javier 13sest seadusekuulajad ei ole õiged Jumala ees, aga seaduse tegijad mõistetakse õigeks. —ROOMLASED 2:13
Kas Paulus läheb iseendale vastu, kas sa ei saa Paulist aru?
Ma ei tea, millest te räägite.
13sest seadusekuulajad ei ole õiged Jumala ees, aga seaduse tegijad mõistetakse õigeks. —ROOMLASED 2:13
Kas Paulus läheb iseendale vastu, kas sa ei saa Paulist aru?
Selgitage mulle.
22 Sest sisemise inimese järgi tunnen ma rõõmu Jumala seadusest; 23Aga ma näen VEEL SEADUS minu liikmetes, mis mässab minu mõistuse seaduste vastu ja viib mind vangi PATU SEADUS mis on minu liikmetes. — ROOMlased7:22-23
Kas saate sellest aru?
[21:29, 17.09.2019] Alex (evangeelne) Hahaha sa tead ainult, kuidas küsida, aga sa ei vasta Lähme nüüd magama
[21:30, 17.09.2019] José Luis Javier 22 Sest sisemise inimese järgi tunnen ma rõõmu Jumala seadusest; 23Aga ma näen VEEL SEADUS minu liikmetes, mis mässab minu mõistuse seaduste vastu ja viib mind PATU SEADUSE vangi mis on minu liikmetes. — ROOMlased 7:22-23
Kas Paulus läheb iseendale vastu, kas sa ei saa Paulist aru?
[21:30, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Mis on apokalüpsise tekst? Mida sa ütled ?
[21:30, 17.09.2019] José Luis Javier Kes saab õigustatud?
[21:31, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Vasta mulle. Apokalüpsise tekst
[21:31, 17.09.2019] José Luis Javier Mis teksti? Sa ei ole mulle Apocit selgitanud. 22:15.
[21:32, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Ilmutus, kus ta räägib Kristuse seadusest ja Jumala käskudest
[21:32, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
See on? Ma ütlen teile, et mul pole Piiblit käepärast. ütle mulle, mida ta ütleb
[21:33, 17.09.2019] José Luis Javier 14Siin on pühade kannatlikkus, need, kes peavad kinni Jumala käskudest ja Jeesuse usust. — ILMUTUS 14:12
[21:33, 17.09.2019] José Luis Javier
Jah, üks neist. Selgita seda. Siin on teine, mille kohta ma sinult varem küsisin –
15Aga koerad nad tulevad välja ja nõiad, hoorajad, mõrvarid, ebajumalakummardajad ja kõik, kes armastavad ja valetavad. — APOC. 14:12
Kes jäetakse kuningriigist välja?
[21:34, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Kas kell 14:12?
[21:34, 17.09.2019] José Luis Javier
Te küsite. Ma ei tea, mis tekstile sa viitad.
[21:35, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Kui see on see, ma arvan
[21:35, 17.09.2019] José Luis Javier
Kui sul pole Piiblit, pole see minu probleem. Ma ei ole ennustaja. See ei muudaks siiski midagi. Teil on samad vead Piibliga või ilma Piiblita.
[21:36, 17.09.2019] José Luis Javier 12Siin on pühade kannatlikkus, need, kes peavad kinni Jumala käskudest ja Jeesuse usust. — APC. 14:12
Kes läheb taevasse?
[21:36, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Seda ütleb minu tõlge
???
[21:37, 17.09.2019] José Luis Javier 14 Püüdke kõigiga rahu poole, ja pühadus, ilma milleta ei näe keegi Issandat. HEEBREALASTE 12:14
[21:38, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Rääkige Jeesuse usust
[21:38, 17.09.2019] José Luis Javier
Es el mismo, aunque esa es una traducción muy extraña. Pero ahí lo dice también… "LOS QUE OBSERVAN LOS MANDAMIENTOS DE DIOS"
[21:39, 17.09.2019] Alex (evangeelne) Milline kümme?
[21:39, 17.09.2019] José Luis Javier ON. 28:10, 13 Siin on vastus.
Keda kurat jälitab?
18Ja kui ta oli lõpetanud temaga Siinai mäel rääkimise, andis ta Moosesele kaks tunnistuse tahvlit, Jumala sõrmega kirjutatud kivitahvlid. — 2. Moosese 18:31
28Ja ta oli seal Issanda juures nelikümmend päeva ja nelikümmend ööd; Ta ei söönud leiba ega joonud vett; ja kirjutas lepingu sõnad tahvlitele, kümme käsku. — 2. Moosese 34:28
[21:41, 17.09.2019] José Luis Javier APC. 22:15 Ma annan sulle vastuse. Pidage meeles, millised on kümme... see on üks raamat. See on sama lugu.
[21:41, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Sõna käsk on üldsõnaline Johannese 13:34,35
[21:42, 17.09.2019] José Luis Javier
OK, selgita mulle Ilmutusraamat [on 22:15. Kes ei pääseks Jumala riiki?
[21:42, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Ma ei tea, kuidas see konkreetselt dekaloogile viitab.
[21:42, 17.09.2019] José Luis Javier
Ma aitan sind -
13Seega Jehoova sõna See on neile käsk käsu järel, mandaat volituse järel, rida rea järel, rida rea peale, natuke seal, natuke seal; kuni nad lähevad ja kukuvad selili ning murtakse, seotakse kinni ja võetakse. JESAJA 28:13
[21:43, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Seal ei täpsustata ka 10 käsku.
[21:43, 17.09.2019] José Luis Javier Lugege Ilmutuse 22:14 ja seejärel 22:15. Sa ei loo ühendust, sõber.
[21:43, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Ja kui seda sõna-sõnalt võtta, siis oleks vaja järgida kõiki Moosese seaduse 600 seadust.
[21:43, 17.09.2019] José Luis Javier Me räägime Jumala seadusest -kümme käsku. Kui sa tseremoniaalõigusest midagi ei tea, siis on parem mitte selle alaga tegeleda. Kui sa midagi ei tea, siis vaikid.
Ja jah, Ilmutuse 22:14-15 viitab dekaloogile. Kui teil on vaja, et ma teile näitaksin, öelge mulle. Pole patt, kui midagi ei tea. Neid asju teile ei õpetata nendes sektides, mis kohtuvad. Nii et ma tean, kuidas aru saada.
[21:44, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
BAD'1989, Piibel ajakohane, 1989
Is 28:10-1310 Lapsed, kes kordavad: “a?b?c?ch?d, a?e?i?o?u, natuke siit, natuke sealt”?»
11 Noh, Jumal räägib selle rahvaga pilkavate huulte ja võõraste keeltega,
12 inimest, kellele ta ütles: "See on puhkepaik; las väsinud puhkavad”; ja ka: "See on puhkepaik." Aga nad ei tahtnud kuulata!
13 Sest ka neile on Issanda sõna: "á?b?c?ch?d, a?e?i?o?u, natuke siin, natuke seal, et nad saaksid tagurpidi pöörata." nad kõnnivad ja saavad vigastada, sassi ja lõksu jääda.
[VÄLJAANNE] Jose Luis Javier Isaías 28:10-13 simplemente te está mandando a "escudriñar las escritas", algo que tú no estás haciendo.
[21:44, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Te jätkate solvamist.
See on lihtsalt kuninganna Valera halb tõlge, selles versioonis pole midagi, mis viitaks hingamispäeva pidamisele
[VÄLJAANNE] Jose Luis Javier
Lihtsalt su peas pole tilkagi eristamisvõimet. See tekst ei räägi hingamispäevast, kuid annab teile võtme APC mõistmiseks. 22:14-15. Ta käsib sul uurida pühakirja ja võrrelda seda pühakirjaga. Mulle tundub, et ma räägin 5-aastase lapsega või kellegagi, kes pole kunagi Piiblit käes hoidnud.
[21:45, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Minge Google'isse
[21:46, 17.09.2019] José Luis Javier
Ma selgitan teile Ilmutuse 22:14-16, sest ilmselgelt ei saa te seda kunagi eristada, kuigi see on väga lihtne. Vaatame-
14Õndsad on need, kes PEAVAD TEMA KÄSKE, õigus olla elupuu juurde, ja siseneda läbi linna väravate. 15Kuid[1] koerad nad tulevad välja , [2] ja nõiad, [3] hoorajad, [4]mõrvarid, [5]ebajumalakummardajad ja [6] kõik, kes armastavad ja valetavad. 16 Mina Jeesus Ma olen saatnud oma ingli teile nendest asjadest kirikutes tunnistama. Mina olen juur ja linage of David, särav ja hommikutäht. —Ilmutuse 22:14—16
Ok, Ilmutuse 14. peatükk ütleb meile, et taevasse pääsemiseks peame täitma Jumala käske – see tähendab tema püha seadust. (EXD. 20:1-17). On tõsi – nagu te ütlete, et sõna käsud võib olla üldnimetus, kuid mitte antud juhul. Nagu iga tekst, peate mõistma selle konteksti. Ja salm 15 annab meile selle konteksti. Pöörake tähelepanu numbritele, mille panen nurksulgudesse.
Apokalüpsis. 22:14 annab meile omadused, mis meil peavad olema, et taevasse jõuda. Ja salm 22:15 annab meile tunnused nende kohta, kes ei jõua tema kuningriiki. Analüüsime iga sulgudes olevat numbrit -
KÄSUD JA SEADUS (Ilmutuse 22:14-15)
[1] Koerad: Koerad, see tähendab homoseksuaalid, ei pääse Jumala kuningriiki, kuna homoseksuaalsus rikub mitmeid dekaloogi käske (5.,7, 2do, 4to, 10). Deuteronomio 23:17-18 te dá el contexto de los "Perros" Ilmutuse 22:15-st, [2] Nõiad: Noh, on ütlematagi selge, et nõidus rikub Jumala seadusi (1. 2., 3., 4.) [3] Hoorajad: Hoorus ja abielurikkumine on erinevates olukordades sama patt. (9., 1., 2., 4., 3.) [4] mõrvarid: Kas seda pattu on vaja kirjeldada? (6., 4., 5., 1.) [5] Ebajumalakummardajad: Nagu nõiad, on see rühmitus seadusega hukka mõistetud (2., 1., 4.) [6] Kõik, kes armastavad ja valetavad: valetajad rikuvad otseselt 9. käsku (9), ja laiemalt ka ülejäänud 9 käsku, kuna igasugune kõrvalekalle sellest, mille Jumal seaduses (ja kogu tema sõnas) määras, on vale. Näiteks on vale, et homoseksuaalne abielu on Jumala poolt heaks kiidetud (5., 7.,2., 4), kuna see on ka vale, et Jumal kiidab Maarja või mõne muu ebajumala kummardamise heaks, ja see pühapäev on Issanda päev.
Niisiis, JAH, Apocalipsis 22:15 hace mención explícita e implícita de la ley de Dios, y que además es lo contrario a Apocalipsis 22:14; entonces tenemos que "los mandamientos" referidos en el versículo 22:14 es una referencia directa a la ley del Sinaí—los diez mandamientos. Y para cerrrar con broche de oro, Apocalipsis 22:16 nos da la firma del que peonunció estas palabras. Es decir, temalt, kes andis sama seaduse!
13Seepärast Jehoova sõna [tema_highlight background="#fff621″ color="#313131″]les será mandamiento tras mandamiento,[/su_highlight] mandato sobre mandato, renglón tras renglón, rida rea peale, natuke seal, natuke seal; kuni nad lähevad ja kukuvad selili ning murtakse, seotakse kinni ja võetakse. JESAJA 28:13
Rida reale, nagu piibel ütleb, sõber. Kas näete nüüd punkte?… Kas saate neid ka ühendada?
[21:46, 17.09.2019] José Luis Javier
Ma annan sulle võtme, mis päeval sai Johannes esimese nägemuse Apokalüpsisest?
Kõik kirikud on sektid. See ei ole solvang, see on tõde. Piibel ütleb seda (ISA. 4:1, APC. 14:4). Kõik konfessioonid on sektid. Ma pole seda sulle lihtsalt öelnud ja sa tead seda. Olen seda siin rääkinud esimesest päevast peale.
[21:47, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Millist neist käskudest tuleb pidada?
[21:48, 17.09.2019] José Luis Javier
KÕIK (Jakoobuse 2:15)
[21:48, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Vasta mulle
[21:48, 17.09.2019] José Luis Javier KÕIK (Jakoobuse 2:15). Mitu käsku käskis Jumal murda? Vasta mulle.
Nüüd selgita mulle Jesaja 66:22-23
[21:50, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Seejärel näitate neile Matteuse 24:14
[VÄLJAANNE] José Luis Javier Mind tõesti häirib sama asja kordamine, aga sõber, Sa oled tüütu!
Jesús dijo, "si me amais guardad mis mandamientos" (Johannese 14:15). Ka see on osa evengaleliumist. Või õpetate maailma kuradit armastama?
Ja üks asi, millest ma kunagi täielikult aru ei saa, on see, kuidas Piibel jätkab millestki rääkimist kuni selle viimase leheküljeni, kui see juba ammu ära kaotati? Kui kaua pärast Jeesuse surma kirjutasid Paulus ja Johannes?
[21:50, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Seadus muutus, nüüd oleme Kristuse seaduse all
[21:51, 17.09.2019] José Luis Javier
Jah, muidugi. Rooma muutis seda ja andis selle teile kõigile. Kas ma ei ütle sulle, et sa oled katoliiklane, sõber?
[21:51, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Ja Kristuse seadus ei ütle, et me peame hingamispäeva pidama
[21:51, 17.09.2019] José Luis Javier "Si me amais guardad mis mandamientos" Sa oled jõhker, mu sõber.
Ülestõusmise päev: uus loomine
2174 Jeesus tõusis surnuist üles „nädala esimesel päeval” (Mt 28:1; Mk 16:2; Lk 24:1; Jh 20:1). Kuna see on "esimene päev", Kristuse ülestõusmise päev meenutab esimest loomist. Kuna see on "kaheksas päev", mis järgneb laupäevale (vrd Mc 16, 1; Mt 28, 1), See tähendab uut loodut, mis avati Kristuse ülestõusmisega. Kristlaste jaoks sai sellest kõigist päevadest esimene, kõigist pühadest esimene, Issanda päev (Hè kyriakè hèmera, dies dominica), pühapäeval:"
"Me saame kõik kokku päikese päev sest see on esimene päev [pärast juutide hingamispäeva,[/su_highlight] aga ka esimene päev], mil Jumal, tuues mateeria pimedusest välja, lõi maailma; samal päeval Jeesus Kristus... —KATOLIKU KIRIKU KATEKISMUS, art 2174[4]Ülestõusmise päev: uus loomine
[LINK, Vatikan]
[21:52, 17.09.2019] José Luis Javier
Seda ütleb katoliku kirik ja te olete sellega nõustunud... See teeb teist igaühe katoliiklikuks. Kes varastab, seda nimetatakse vargaks; ja see, kes järgib katoliku õpetusi, katoliiklane
Aga Jumal hoiatas juba...
[21:52, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Google'ist kopeerimine ja kleepimine on teie tarkus
[VÄLJAANNE] Jose Luis Javier Oletame hetkeks, et kui ma kopeerin Google'ist, nagu te ütlete, kui ma esitan teile tõe, siis mis tähtsust sellel on? Veelgi enam, ma eelistan kopeerida ja kleepida, selle asemel, et öelda neid rumalusi ja barbaarsusi, mida te siin kommenteerisite ja mille – Piibel käes – olen teid ümber lükanud. Sa oled saamatu, seda sa oled. Sa armastad valesid ja sellisena lähed kaduma (APC. 22:15). See on see, mida sa armastad -
CAMBIO DE LEY PARA LOS 'PROTESTANTES'
1. „Kas [katoliku] kirikul on õigus teha muudatusi Jumala käskudesse? Seitsmenda päeva asemel ja muud eelmise seadusega määratud festivalid, Kirik on määranud pühapäevade ja pühade pidamise Jumala kummardamiseks; ja need oleme nüüd kohustatud hoidma Jumala käsu tulemusena, vana hingamispäeva asemel. — Ekstsellents Reverend dr Challoner, lk. 211. [Kristliku õpetuse kogumik]
2. Kuidas tõestate, et kirikul on võim pühade ja pühade üle käskida? Muutuste tõttu laupäevast pühapäevani mida protestandid lubavad; ja, mille pärast nad räägivad üksteisele hellalt vastu, pühapäevast rangelt kinni pidama, ja enamiku teiste sama kiriku korraldatud pühade purustamine. Kuidas te seda kontrollite?Sest pühapäeva pidamisega tunnevad nad ära Kiriku väe pidusid korraldama ja käsk olla patu all; ja mitte ülejäänut säästma [festivalidest], mida ta käskis, eitavad nad taas kord sama võimu. — Rev. Henry Tuberville, DD (RC), (1833), lk. 58. Kristliku doktriini kogumik
3. „Kas teil on muul viisil näidata, et kirikul on õigus kehtestada kohustuste pühad? Kui tal poleks sellist jõudu olnud, poleks ta suutnud seda teha, millega kõik tänapäeva usklikud inimesed temaga nõustuvad. Ta ei oleks võinud asendada pühapäeva, nädala esimese päeva tähistamist, laupäeva, seitsmenda päeva, muudatuse, mille jaoks puudub piibellik autoriteet.” — Õpetuslik katekismus, praost Stephen Keenan, (1851), lk 174.[6]Katoliku kirik ja selle jõud seadust muuta – õpetuslik katekismus, praost Stephen Keenan, (1851),
[LINK, piiblivalgus
5. Suur jõud Nad [katoliiklased] väidavad, et laupäev muudeti pühapäevaks, Issandapäevaks, vastupidiselt dekaloogile, nagu paistab; Ega pole ühtegi markantsemat näidet kui hingamispäeva muutmine. Nad ütlevad, et Kiriku jõud ja autoriteet on suur, kuna see tühistas ühe kümnest käsust. [7]Katoliku kiriku suur jõud hingamispäeva muuta, Augsburgi usutunnistus, art 28
[LINK, usu] — Augsburgi ülestunnistus, artikkel 28
25Ja ta räägib sõnu Kõigekõrgema vastu ja murrab Kõigekõrgema pühad, ning mõtleb aegade ja seaduste muutmisele; ja need antakse tema kätte mõneks ajaks ja ajaks ja pooleks ajaks. DANIEL 7:25
[21:53, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Rooma või jumal?
[21:53, 17.09.2019] José Luis Javier ROOMA.
Piibel hoiatab selle eest ja sa ei saa ikka veel aru – või ei taha aru saada. Nii juhtub nendega sektide järgimisega. Te järgite sama hingamispäeva kui Rooma ja see ei lülita teie aju sisse. Kas võib juhtuda, et neil neid pole?
Kas te pole kunagi endalt küsinud, miks? Mis ajast on Jumala asjad kuradi omadega sarnased? Kas Jumal jäljendab kuradit või kurat jäljendab Jumalat? Mis ajast järgib enamus Jumalat?
58See on leib, mis taevast alla tuli; mitte nii, nagu teie isad sõid mannat ja surid; Kes seda leiba sööb, see elab igavesti. 59Seda ta rääkis sünagoogis Kapernaumas õpetades. 60Kui paljud tema jüngrid neid kuulsid, ütlesid nad: See on kõva sõna; kes seda kuuleb? […]
66Sellest ajast Paljud tema jüngrid pöördusid tagasi ega kõndinud enam temaga kaasas. —JOONES 6:59-60, 66
Selgitage mulle JESAJA 66:22-23
[21:54, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Ma pole kunagi väitnud, et pühapäev on Issanda päev, see on kiire üldistuse eksitus.
[VÄLJAANNE] Jose Luis Javier Ja miks te siis pühapäevakirikusse kogunete – pühapäeviti?
[21:54, 17.09.2019] José Luis Javier 22Sest nagu uus taevas ja uus maa et ma teen jääb alles minu ees, ütleb Issand, nii jäävad sinu järeltulijad ja sinu nimi. 23Ja kuust kuusse, ja hingamispäevast hingamispäevani TULEB KÕIK LIHA KUMALATSIMA minu ees, ütleb Issand. — JESAJA 66:22—23
Seal öeldakse, et hingamispäeva peetakse igavesti, kogu liha jaoks. Ma ei mõelnud seda välja, mu sõber. Sa kaitsed inimese õpetusi.
[21:55, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Ausejo, Ausejo seeravid, 1975 Ro 7:6-7 6kuid nüüd, suredes sellele, mis meid vangistas, oleme sellest seadusest vabastatud, nii et me teenime Vaimu uues režiimis, mitte vana kirjaliku kirja režiimis.7 Mida me siis ütleme? Et seadus on patt? Ära isegi mõtle selle peale! Kuid tõde on see, et ma ei ole pattu tundnud muidu kui seaduse kaudu. Sest ma poleks teadnud, mis on ahnus, kui seadus poleks mulle öelnud: Sa ei tohi himustada.
Mida sa mõistad kohustusteta?
[21:56, 17.09.2019] José Luis Javier 8See huulte rahvas austab mind; Aga tema süda on minust eemal. 9 Noh, nad austavad mind asjata, Õpetamine kui doktriin, meeste käsud. -MATTEUS 15:8-9
[21:56, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Ausejo, Ausejo seeravid, 1975 Ro 7:6-7 6kuid nüüd, suredes sellele, mis meid vangistas, oleme sellest seadusest vabastatud, nii et me teenime Vaimu uues režiimis, mitte vana kirjaliku kirja režiimis.7 Mida me siis ütleme? Et seadus on patt? Ära isegi mõtle selle peale! Kuid tõde on see, et ma ei ole pattu tundnud muidu kui seaduse kaudu. Sest ma poleks teadnud, mis on ahnus, kui seadus poleks mulle öelnud: Sa ei tohi himustada.
[21:56, 17.09.2019] José Luis Javier
Mitmest seadusest Roomlastele 7. peatükk räägib?
[21:57, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Paulus toob selle näite kümnenda käsu, miks?
Kümnest käsust
[21:57, 17.09.2019] José Luis Javier Mitte… Või õigemini, jah ja ei. Sest alati on kaks seadust (või enama).
[21:58, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Miks ta paneb kümnenda käsu eeskujuks seadusest, mille järgi nad on olnud kohustuseta. Sa saad aru. Mida sa sellest sõnast aru saad?
[21:58, 17.09.2019] José Luis Javier
Kaks seadust: 1. Kui järgite (Jumala Seadust) ja 2. Kui seda rikutakse (patuseadus).
[21:58, 17.09.2019] Alex (evangeelne) Lubage mul selgitada sõna kohustuseta
[22:00, 17.09.2019] José Luis Javier
Ma arvan, et ma juba andsin sulle tetxo, aga ma annan selle sulle uuesti...
[22:00, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Ootan teie vastust Mida tähendab sõna kohusetu?
[22:00, 17.09.2019] José Luis Javier Lahutatud, ei ole teil enam selleks kohustust.
[22:01, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Ok, nii juhtus seaduse ja kümne käsuga. sa ütlesid seda ise
[VÄLJAANNE] Jose Luis Javier Kus ütleb Jumal ja kus ma ütlen, et meil on seadusega õigus? Ma andsin teile ainult sidumata määratluse, mida te küsisite, mitte selle, et see kehtib Jumala seaduse kohta, hea pervert.
[22:01, 17.09.2019] Alex (evangeelne) Ausejo, Ausejo seeravid, 1975 Ro 7:6-7 6kuid nüüd, suredes sellele, mis meid vangistas, oleme sellest seadusest vabastatud, nii et me teenime Vaimu uues režiimis, mitte vana kirjaliku kirja režiimis.7 Mida me siis ütleme? Et seadus on patt? Ära isegi mõtle selle peale! Kuid tõde on see, et ma ei ole pattu tundnud muidu kui seaduse kaudu. Sest ma poleks teadnud, mis on ahnus, kui seadus poleks mulle öelnud: Sa ei tohi himustada.
Ausalt, sa oled loom ja loomad annavad mulle andeks, sest ma arvan, et nad pole nii jõhkrad kui sina. Seesama tekst räägib teile hinge pöörava seaduse hiilgusest (PSA. 19:7).
[22:01, 17.09.2019] Alex (evangeelne) Kas te ei ihaldaks seda kümnest käsust?
[22:01, 17.09.2019] José Luis Javier
Te pole ühendatud [nagu alati], midagi ülilihtsat.
[22:02, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Muidugi kümnes
[22:02, 17.09.2019] José Luis Javier Paulus räägib kahest seadusest ja sul on supp peas. Ma lükkan selle temaga ümber Roomlastele 7:
[22:02, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Ausejo, Ausejo seeravid, 1975 Jr 31:31-33 31 Vaata, päevad tulevad, ütleb Issand, mil ma teen uue liidu Iisraeli soo ja Juuda sooga. 32 Mitte nagu leping, mille ma sõlmisin teie vanematega päeval, kui võtsin nad käest, et viia nad Egiptusemaalt välja. Nad murdsid mu liidu ja ma kohtlesin neid kui isandat, ütleb Jahve. 33 See on liit, mille ma sõlmin Iisraeli sooga pärast neid päevi – ütleb Issand –. Ma panen oma seaduse nende sisse ja kirjutan selle nende südamesse; Mina olen nende Jumal ja nemad on minu rahvas.
[22:03, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Aga milleks seda näidet kasutada. Jätkake Google'i otsimist
Ütle mulle, kus see on kirjutatud, et sa ei peaks himustama?
Google
[22:08, 17.9.2019] Alex (evangeelne)
Ma kutsun teid härra Google'iks
[VÄLJAANNE] José Luis Javier Ärge muretsege, jätkake. Google on virtuaalne entsüklopeedia, kus on juurdepääs praktiliselt kogu teabele kogu inimkonna ajaloos. Isegi täielik Piibel on Google'is kõigis olemasolevates ja tulevastes versioonides. Ma arvan, et selles on tarkus. Selle asemel sulle, Ma kutsun sind jätkuvalt saamatuks ja lambaks, saamatu.
[22:11, 17.09.2019] José Luis Javier 6Kuid nüüd oleme seadusest vabad, olles surnud sellele, millele allusime, nii et teenime uue Vaimu režiimi ja mitte vana kirjarežiimi all.
[22:08, 17.9.2019] Alex (evangeelne) Patt, mis minus elab
7 Mida me siis ütleme? Kas seadus on patt? Mitte mingil juhul. [2] Aga ma ei tundnud pattu muidu kui seaduse kaudu; sest ma ei tunneks ka ahnust, kui seadus ei ütleks: 'Ära himusta!'
8 Ent patt, võttes käsu peale juhust, tekitas minus igasuguse ahnuse; sest ilma seaduseta on patt surnud.
9 Ja ma elasin kord ilma seaduseta; Aga kui käsk tuli, elavnes patt ja ma surin.
10 Ja ma leidsin, et sama käsk, mis oli eluks, osutus minu jaoks surmaks;
11 sest patt, kasutades selleks käsku,…[22:12, 17.09.2019] Alex (evangeelne): Ausejo, Ausejo seeravi, 1975
Kol 2:16
Seepärast ärgu keegi kritiseerigu teid söögi-joogiküsimustes või pühade või noorkuu või hingamispäeva asjus.
Seal on kolm seadust. Salm 14 ütleb, et seadus on vaimne [ROM. 7:14]. Patuseadus ka salm 25 [ROM. 7:25]
[22:11, 17.09.2019] José Luis Javier
[22:17, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Lase mul kuulata oma heli ja saada siis veel üks, ära ole chapulín, anna mulle aega
Roomlastele 7:6,7 räägitakse kümnest käsust.
Salm 14 räägib vaimuseadusest
Salm 25 räägib patuseadusest
Seal on kolm seadust????????????. Ja ta ei öelnud midagi ????????
Kordad ainult sekte nagu papagoi??
Enne jätkamist öelge mulle, kust Paulus tsiteerib Roomlastele 7:7.
[22:17, 17.09.2019] José Luis Javier
Ära jäta mind vastuseta. Paremini kirjutatud. Raiskan aega heli kuulamisele. Esimene osa on vale, salm 6 räägib seadusest, dekaloogist. Ta ajab neid üles. Keegi pole öelnud, et seadus on neetud, Sa mõtlesid selle välja. Ütlesime vaid, et seaduses on muudatus. Oleme vaimu või Kristuse võimu all
[22:17, 17.09.2019] José Luis Javier
[VÄLJAANNE] Jose Luis Javier Sinu kohmakusel pole piire. Kas Kristus kutsub meid olema vaimsed või maised?
16Seepärast ma ütlen: käige Vaimus ja ärge täitke liha himusid. 17Sest lihahimu on Vaimu vastu ja Vaimu himu on liha vastu; ja need on üksteisele vastandlikud, nii et sa ei tee seda, mida tahad. 18 Aga kui teid juhib Vaim, siis te ei ole seaduse all. 19Ja ilmsed on liha teod, mis on: abielurikkumine, hoorus, rüvedus, labasus, 20ebajumalakummardamine, nõidus, vaen, tülid, armukadedus, viha, tülid, lahkhelid, ketserlused, 21kadedus, mõrv, joobmine, orgiad ja muud sarnased asjad; mille eest hoiatan teid, nagu olen teile varem öelnud, et Need, kes selliseid asju teevad, ei päri Jumala kuningriiki (GALAATlastele 5:16–21).
TEINE ASI-
JUMALA JUMALUS
7Sest kolm on need, kes tunnistavad taevas: Isa, Sõna ja Püha Vaim; ja need kolm on üks.
Kas teid juhib vaim või liha?
5Sest need, kes on lihast, mõtlevad lihalikele asjadele; vaid need, kes on Vaimust, Vaimu asjades. 6Sest Liha eest hoolitsemine on surm, Vaimu eest hoolitsemine on aga elu ja rahu. 7Sest lihalik mõistus on vaen Jumala vastu; sest nad ei allu Jumala seadusele, ega nad ei saagi; 8ja need, kes elavad liha järgi, ei saa olla Jumalale meelepärased. —ROOMLASED 8:5-8
El problema tuyo y de la gran basta mayoría de borregos que se congregan en iglesias "protestantes" es que sea han abanderado de los ewscritos de Pablo para defender sus herejías. Pero Pablo es para mentes pensantes y espirituales, no para ineptos como ustedes. Por eso es que siempre viven metiendo la pata. Pero Dios tiene una advertencia para ustedes—
15Ja teadke, et meie Issanda kannatlikkus on päästmiseks; samuti meie armastatud vend Pablo, Temale antud tarkuse järgi on ta teile kirjutanud: 16peaaegu kõigis oma kirjades, sisse rääkides neid asju; vahel millest mõnda on raske mõista, mida tundmatud ja ebastabiilsed väänavad, nagu ka teised pühakirjad, enda hävitamiseks. – 2. PEETRURI 3:15–16
See on tee, mille olete valinud ja keegi ei vii teid sealt edasi, ükskõik kui jumalakartmatu.
[22:42, 17.9.2019] Alex (evangeelne)
6. salmi algus on väga selge, kuid nüüd oleme seadusest vabad [ROM. 7:6] Mees, näeme homme parem. sa pole kunagi lõpetanud
[22:42, 17.9.2019] José Luis Javier
Vend [parandan, sõber], kogu lugupidamise juures, jäta oma keskpärasus.
[22:42, 17.9.2019] Alex (evangeelne)
Ära määri, anna mulle võimalus kuulata, ära saada rohkem, oota
Ausejo, Ausejo seeravid, 1975 Rooma 7:4 Niisiis, mu vennad, teiegi jäite alles Seadusele surnud Kristuse ihu kaudu, tegelikult kuuluda teisele: surnuist ülestõusnutele, et me kannaksime vilja Jumalale.
[22:42, 17.9.2019] José Luis Javier Surnud patuseadusele, saamatu.
Jah, muutus… ROOMA
CAMBIO DE LEY PARA LOS 'PROTESTANTES'
1. „Kas [katoliku] kirikul on õigus teha muudatusi Jumala käskudesse? Seitsmenda päeva asemel ja muud eelmise seadusega määratud festivalid, Kirik on määranud pühapäevade ja pühade pidamise Jumala kummardamiseks; ja need oleme nüüd kohustatud hoidma Jumala käsu tulemusena, vana hingamispäeva asemel. — Ekstsellents Reverend dr Challoner, lk. 211. [Kristliku õpetuse kogumik]
2. Kuidas tõestate, et kirikul on võim pühade ja pühade üle käskida?
Muutuste tõttu laupäevast pühapäevani mida protestandid lubavad; ja millega nad lähevad üksteisele hellitavalt vastuollu, pidades pühapäevast rangelt kinni ja rikkudes enamikku teisi sama kiriku poolt ette nähtud pühasid. Kuidas te seda kontrollite? Sest pühapäeva pidamisega tunnustavad nad Kiriku väge korraldada pühad ja käsku olla patu all; ja mitte hoides ülejäänud [pühadel] tema käsutuses, tegelikult eitavad nad veel kord sama võimu. — Rev. Henry Tuberville, DD (RC), (1833), lk. 58. Kristliku doktriini kogumik
3. „Kas teil on muul viisil näidata, et kirikul on õigus kehtestada kohustuste pühad? Kui tal poleks sellist jõudu olnud, poleks ta suutnud seda teha, millega kõik tänapäeva usklikud inimesed temaga nõustuvad. Ta ei oleks saanud asendada pühapäeva, nädala esimese päeva tähistamist, laupäeva, seitsmenda päeva, muudatuse, mille jaoks puudub piibellik autoriteet. — Õpetuslik katekismus, praost Stephen Keenan, (1851), lk 174.[6]Katoliku kirik ja selle jõud seadust muuta – õpetuslik katekismus, praost Stephen Keenan, (1851),
[LINK, piiblivalgus
5. Suur jõud Nad [katoliiklased] väidavad, et laupäev muudeti pühapäevaks, Issandapäevaks, vastupidiselt dekaloogile, nagu paistab; Ega pole ühtegi markantsemat näidet kui hingamispäeva muutmine. Nad ütlevad, et Kiriku jõud ja autoriteet on suur, kuna see tühistas ühe kümnest käsust. — Augsburgi ülestunnistus, artikkel 28[7]Katoliku kiriku suur jõud hingamispäeva muuta, Augsburgi usutunnistus, art 28
[LINK, usu]
2174 Jeesus tõusis surnuist üles „nädala esimesel päeval” (Mt 28, 1; Mk 16, 2; Lk 24, 1; Jh 20, 1). Kuna see on "esimene päev", Kristuse ülestõusmise päev meenutab esimest loomist. Kuna see on "kaheksas päev", mis järgneb laupäevale (vrd Mc 16, 1; Mt 28, 1), See tähendab uut loodut, mis avati Kristuse ülestõusmisega. Kristlaste jaoks sai sellest kõigist päevadest esimene, kõigist pühadest esimene, Issanda päev (Hè kyriakè hèmera, dies dominica), pühapäeval:"
"Me saame kõik kokku päikese päev sest see on esimene päev [pärast juutide hingamispäeva,[/su_highlight] aga ka esimene päev], mil Jumal, tuues mateeria pimedusest välja, lõi maailma; sel samal päeval, Jeesus Kristus… KATOLIKU KIRIKU KATEKISMUS, art 2174 [4]Ülestõusmise päev: uus loomine
[LINK, Vatikan]
[22:46, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Mitte Google
[22:46, 17.9.2019] José Luis Javier
[22:46, 17.09.2019] Alex (evangeelne):
Vahet pole. Las ma kuulen teie heli, palun ok
[22:46, 17.09.2019] José Luis Javier:
Te ei teeni Google, see on minu leht ja Vatikani leht.
[22:47, 17.09.2019] Alex (evangeelne):
Ära kirjuta, las ma kuulan tähelepanelikult
[22:47, 17.09.2019] José Luis Javier
Lugege Katoliku Kiriku Katekismuse artiklit 2174.
Ülestõusmise päev: uus loomine
2174 Jeesus tõusis surnuist üles „nädala esimesel päeval” (Mt 28:1; Mk 16:2; Lk 24:1; Jh 20:1). Kuna see on "esimene päev", Kristuse ülestõusmise päev meenutab esimest loomist. Kuna see on "kaheksas päev", mis järgneb laupäevale (vrd Mc 16, 1; Mt 28, 1), See tähendab uut loodut, mis avati Kristuse ülestõusmisega. Kristlaste jaoks sai sellest kõigist päevadest esimene, kõigist pühadest esimene, Issanda päev (Hè kyriakè hèmera, dies dominica), pühapäeval:"
"Me saame kõik kokku päikese päev sest see on esimene päev [pärast juutide hingamispäeva,[/su_highlight] aga ka esimene päev], mil Jumal, tuues mateeria pimedusest välja, lõi maailma; samal päeval Jeesus Kristus... —KATOLIKU KIRIKU KATEKISMUS, art 2174[4]Ülestõusmise päev: uus loomine
[LINK, Vatikan]
[22:47, 17.9.2019] Alex (evangeelne)
Kas sa lubad mul kuulata neid rumalusi, mida sa saatsid?
[22:47, 17.09.2019] José Luis Javier Jah, see on nii hea nii paljude pärlitega. Olen nüüd lõpetanud.
Kuulake neid [helisid].
[22:48, 17.9.2019] Alex (evangeelne)
Või kardate, et lükkan teid ümber?
[22:48, 17.09.2019] José Luis Javier EDASI!
[22:48, 17.9.2019] Alex (evangeelne)
Ja kes ütleb, et me ei järgi Jumala seadusi?
[22:48, 17.9.2019] Alex (evangeelne) Mida me teile näitame, on nüüd seadus vaimne, nagu öeldakse??????
[VÄLJAANNE] Jose Luis Javier
Veel üks loll jutt, mis suust välja tuleb. Asi pole selles, et on olemas teine vaimne seadus, vaid see seadus on vaimne (ROM. 7:14).
[22:49, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
See lükkab enda ümber
[22:49, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
Sestap laupäev kui kirjutatud seadus meid enam ei kohusta, nüüd jääb see põhimõtteks, mis kutsub iga päev jumalale aega andma XD.
Proovige saata vähemalt 2-minutilisi helisid
Maksimaalne
[22:51, 17.09.2019] Alex (evangeelne) Nüüd on Respond vaimne või kirjalik seadus!
[VÄLJAANNE] Jose Luis Javier Nad tõesti saboteerisid teie aju või pigem eemaldasid selle.
25Sest ümberlõikamine sisse tõde tuleb kasuks, kui järgite seadust; aga kui sa mässad seaduse vastu, siis on sinu ümberlõikamine ümberlõikamatuks. 26Nii et Kui ümberlõikamatu peab kinni seadusest tulenevast õigusest, kas siis tema ümberlõikamatust ei peeta ümberlõikamiseks? 27Ja see, mis on loomult ümberlõikamata, seadust täiuslikult järgides mõistab ta sinu üle kohut , et kirjaga ja ümberlõikamisega sa mässad seaduse vastu. 28Sest see, kes pole ilmselgelt juut, pole juut; samuti ei ole ümberlõikamine see, mis ilmneb lihas: 29Kuid ta on juut, kes on seesmiselt üks; ja ümberlõikamine on südame oma, vaimus, mitte kirjas; mille kiitus ei ole inimestelt, vaid Jumalalt. —ROOMLASED 2:25-29
Ma juba ütlesin, et lõpeta Pabloga leiutamine, et Pablo on ajuga inimestele. sõber, Sa oled tüütu!
[22:51, 17.09.2019] Alex (evangeelne)
?
Hingamispäeva eesmärk oli pühendada aega Jumalale
27Ta ütles ka neile: Hingamispäev on peetudkõrvalpõhjussellemees, ja mitte meeskõrvalpõhjusselle puhkepäev. – MARK 2:27
Ma mõtlen, et Jumalale aja pühendamine on halb asi ja sellisena kõrvaldas Jumal selle. Veel üks jama!
13 [1] Kui sa hoiad oma jalga hingamispäevast, siis oma tahtmist tegemast minu pühal päeval, [2] ja te nimetate seda rõõmuks, pühaks, Issanda auliseks; [3] ja sa austad teda, [4] ei käi oma radadel, [5] ega otsi sinu tahet, [6] isegi ei räägi oma sõnu, 14nii [7] sa tunned rõõmu Issandast; ja ma panen sind ronima maa kõrgusele ja annan sulle süüa sinu isa Jaakobi pärandi. sest Issanda suu on seda rääkinud. — JESAJA 58:13—14
[VÄLJAANNE] Jose Luis Javier
[22:52, 17.09.2019] José Luis Javier: Teised saavad nüüd osaleda. Ma peaksin oma pärlid haarama ja võtma, aga võib-olla on siin keegi, kes pole siga. Võib-olla, lihtsalt võib-olla.
Ma tahan halastust ja mitte ohverdamist!
[23:46, 17.09.2019] José Luis Javier
Head ööd kõigile.
< >
[VÄLJAANNE] Jose Luis Javier
La Conversación continúa. Alex debate con Miguel, y "enemigos" se unen en el error para crucifcar la verdad—a Cristo (Johannese 14:6). Niisiis, como nota final, quisiera señalar que este grupo de Estudios "Bíblicos" en WhatsApp está formado de personas de diferetes confesiones denominaciones y variociones dogmáticas sobre la escritua. Alex, por ejemplo es evangélicos, mientras el grupo presenta una amplia diversidad de evangélicso, Testigos de Jehová, Mormones, católicos por supuesto, así también como otros de las distintas variantes del trinitarismo y el unicitarismo, entre otros.
Dada esta diversidad de creencias y afiliación denominacional, no ha de sorprendernos que en este grupo hay muca división entre sus miebros. Yo ya he debatido unos cuantos de ellos. Lo interesante es que aunque la mayoría se estaban "matando" entre ellos, esta misma mayoría se unido para crucificar a Cristo, en su verdad—su santa ley (PSA.119:142). Näiteks nägite juba, kuidas Teddy vestlusse sekkus ja kuidas Alex ise ütles, et Tito Martinez. Tito on grupi tegelane, keda praktiliselt kõik vihkavad, Bussil on grupis väga halb moraalne maine. Teddy (Augustine) (mormoonide) sõnadega
[12:29 PM, 10.09.2019] Teddy (Agustín) Olen sinuga nõus, José Luis see mees on SUPER [12:29 PM, 10.09.2019] Teddy (Agustín) Ja Beltsebuli poeg [12:30, 10.09.2019] Teddy (Agustín) Ta sai rahaga rikutud [12:30, 10.09.2019] Teddy (Agustín)Ja ta on onaneerija ja vaatab naisi lihaliku ihaga [12:31, 10.09.2019] Teddy (Agustín) See on Beltsebuli härra Cochino Tito nukk [12:32 PM, 10.09.2019] Teddy (Agustín) Ükskõik kui palju ta mulle Piiblist ei räägi, ma ei pööra talle mingit tähelepanu, ta ei ole see, kes patune ja ketserlik olend annab mulle Jumala ja Piibli õppetunde, ta otsib ainult PROTAGONISMI, RÜHMADES ON TA TEATER
Hiljem selles vestluses vastab Tito ja võitlus jätkub….
[15:41, 10.9.2019] Tito Martinez See on tõeline vana räpane mormonoid [15:41, 10.9.2019] Teddy (Agustín) Ei, aga patuse masturbaatori kohta sul on kõik võidupiletid [15:42, 10.9.2019] Tito Martinez Bartolero jah sest umbes kord nädalas Minust saab pühak Bartola nagu Jumal käsib [15:42, 10.9.2019] Tito Martinez ja see on vaimule, kehale ja vaimule väga tervislik [15:45, 10.9.2019] Teddy (Agustín) tito bartolo [[15:42, 10.9.2019] Tito Martinez: Vaata, silmakirjatseja, kes käis rääkimas ketserist, saatana pojast, kes õpetab, et Jumalal Isal on teine Jumal Isa.
See on lihtsalt näide sellest, kui hästi need kaks rühmas läbi saavad (mida Alex juhib). Alex ei jäänud palju maha ja tegi järgmise kommentaari:
[16:46, 10.9.2019] Alex (evangeelne) Kõik, isegi roomakatoliiklased, kardavad Tito Martínezit, parimat apologeeti [17:12, 10.9.2019] Teddy (Agustín) Parim käsitöö, mida sa mõtled
OK, Alex—en el mejor de los casos simplemente está siendo sarcástico. Y en el peor de los casos, está concordando con Tito Martinez de que la porrnografía y la masturbación son acciones santificadas por Dios. Juzgue usted amigo lector. Sin embargo, durante mi debate con Alex el dijo que Tito me humilló en un dabate que habíamos tenido anteriormente, lo cual (la humillación)—obviamente, NUNCA sucedió. Pero ahora él salió a defender a Tito, pues Tito es otro que dice que "No hay Ley", y Si no hay ley, pues la pornografía y la masturbación—obiamente, no son condenadas por la palabra de Dios—Dios mismo..
Mõni päev tagasi arutasime Ariel Paziga selle üle "impersonalidad" del Espíritu Santo. Tehniliste raskuste tõttu ei saanud me Arieliga kokku leppinud videokonverentsi pidada. Leppisime mõlemad kokku hilisema kuupäeva määramises. Pean ütlema, et meil oli väga meeldiv vestlus, kuigi ilmselgelt on meil sel teemal seisukohad jagatud. Ariel on ühtsus (Jeesus ei ole Jumal ega ka Püha Vaim Jumal). Kuna me ei ole seda teemat veel käsitlenud, ei hakka ma seda laiendama. Kuid Alex on evangeelne ja Paz on Jehoova tunnistaja.
Kui olete selle arutelu Alexiga lõpetanud, olete märganud tema eelviimast kommentaari:
[23:37, 17.09.2019] [Alex (evangeelne): Ariel rahu, mis juhtus aruteluga püha vaimu üle?
Alex simplemente está trantando de encontrar a alguien haga conmigo lo que él no pudo hacer en este debate, refutarme. Y no le importa si ésta persona tenga diferentes creencias a las de él. Incluso, Alex me había enviado un video donde Ariel Paz es supuestamente humillado por un católico. Durante mi debate con Alex, Ariel Paz me escribió en privado y me dijo "Shabath shalom, Hno. La ley de Díos es perpetua eterna". Así que vemos que Paz y Alex están en Polos opuestos.
Ja me näeme, et enamus selles rühmas jättis oma erimeelsused kõrvale ja ühines, et rünnata Jumala seadust, see tähendab – tõde risti lüüa. (PSA 119:142). Meil on Piiblis juba pretsedente, kus seda tüüpi liit on minevikus toimunud –
11Siis Heroodes oma sõduritega Ta põlgas ja mõnitas teda, riietades ta suurepärastesse riietesse; ja ta saatis ta uuesti Pilaatuse juurde. 12Ja Pilaatus ja Heroodes said sel päeval sõpradeks; sest enne olid nad üksteisega vaenulikud .
Esa es la misma estrategioa que Francisco Bergoglio ha ejecutado para unir todas las confesiones "cristianas" y aún no cristianas, como lo son el Judaismo, Budismo, el Islam, y aún el Ateismo. Es decir, pongamos nuestras diferencias a un lado y unamonos en el error, en lo que él llama "El Amor".
Selle liidu – ja teiste – tulemuseks oli Kristuse surm ristil. Nad lõid risti "la verdad" (JUAN 14:6), või vähemalt nii nad arvasid. Siin jätan teile grupi ülejäänud vestluse täiesti avaldamata.
MIGUEL JA ALEX NÄGU VÄLJA
[11:47 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico) ????
[10:53 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico)
See on ainult sina ja mina või ei saa te lihtsalt blokeerida, et teie sõber Miguel on väga uudishimulik
[10:53 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: ANTE LA VERDAD, LOS LEONES SE HACEN GATOS. El Espíritu de la Verdad rs demasiado superior al de la ignorancia y del error. Ante ella cualquier leon se hace hato, y el gato, RATÓN.
[10:53 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Si el debate es con Tigo es con Tigo acaso mis hermanos te están escribiendo ahorita en privado?
[10:54 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Un triunfo más para la Verdad
[10:54 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): No te metas o aquí se termina el debate
[10:54 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Nada de triunfo
[10:55 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: POR ULTIMO:
KUI SOOVITE, VÕITE MIND EEMALDADA. UA NADOE SIIN ON SÜÜTU
[10:55 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Escribe bien
[10:56 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Quizas en tu mente no hubo triunfo, pero es obvio que hubo un perdedor,….Tu
[10:57 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Tu me entendiste…mi teclado es la basura de Google. Recomiendame uno bieno
[10:57 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Quiero a José Luis donde está por qué te manda de niñera
[10:57 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Y asi haces algo bien esta noche
[10:58 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Le dielen las manos de darte tantos knocouts
[10:58 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Te recuerdo el debate no es con Tigo es con José Luis
[10:58 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Ok hay cuando pueda que responda jajaja cobarde
[10:58 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Quieres debatirá conmigo ahora?
[10:58 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: No te basto?
[10:58 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Fin del Debate
[10:59 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Ja ja ja
[10:59 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Ahora si, fin del debate…
[10:59 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Los hanadores c escriben y vierran la historia….Fin
[10:59 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): No es con Tigo es con José Luis
[11:00 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): José Luis y tu son charlatán
[11:00 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Yo trataria mejor. Te comvendroa conmigo. Aunque ya no quiero. Fie mucho para ti.
[11:00 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Es el orgullo.lp que tiene respirando
[11:01 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Claro lo que digas
[11:01 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Jajaja adventista
[11:01 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Pero sabemos defender la verdad. Tu ni tuw errores puedes defender
[11:01 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Apollan el aborto
[11:01 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Eres adventista?
[11:01 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Jajaja asecinos
[11:01 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Tú
[11:01 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Ahora entiendo!!!!
[11:01 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Guardas el sábado
[11:01 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Adventista, papa!!!
[11:01 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Tu
[23:02, 17.09.2019] Miguelin H. Javier: Mina ei ole nii võhik, teie olete.
[23:02, 17.09.2019] Alex (Evangélico): Ei, sina ja José Luis olete sabataristid
[23:02, 17.09.2019] Miguelin H. Javier: Väljuge sellest SECTist
[11:02 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Tú busca una iglesia para que la defiendas jjj
[11:02 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Eres patético
[11:02 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Adventista….
[11:03 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Y tu Adventista…
[11:03 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Un ignorante que tiene miedo decir cuál es su iglesia
[11:03 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: U tu Adventista
[11:03 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Dime cuál es tu secta
[11:03 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Responde
[11:03 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: …
[11:03 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Cual es tu secta
[11:03 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: [11:03PM, 9/17/2019] hermo7777: U tu Adventista
[11:03PM, 9/17/2019] +52 1 241 136 2545: Dime cuál es tu secta
[11:04 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: No soy Adventista…tu si
[11:04 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Cual es tu cueva de donde sales con Biblia en mano
[11:04 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: No soy Adventista…tu si
[11:04 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Entonces cuál es tu secta
[11:04 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: No soy Adventista…tu si
[11:04 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Leyista sin iglesia jajaja
[11:04 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: No soy Adventista…tu si
[11:05 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): No sé qué haces aquí
[11:05 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: No soy Adventista…tu si
[11:05 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Sin iglesia
[11:05 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: No soy Adventista…tu si
[11:05 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Sin pastor
[11:05 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: No soy Adventista…tu si
[11:05 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Y peor aún sin Dios
[11:05 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: No soy Adventista…tu si
[11:05 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Dime cómo se llama tu secta
[11:05 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: No soy Adventista…tu si
[11:06 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Dime responde abedece
[11:06 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: No soy Adventista…tu si
[11:06 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Obedecer
[11:06 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: No soy Adventista…tu si
[11:06 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Es una orden
[11:06 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: No soy Adventista…tu si
[11:06 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Jajaja
[11:06 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: No soy Adventista…tu si
[11:06 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Das pena ajena amigo
[11:06 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: No soy Adventista…tu si
[11:07 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Leyista sin iglesia jajaja
[11:07 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: No soy Adventista…tu si
[11:09 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Por ultimo, esta es mi secta:
Ilmutuse 14:12
Siin on pühade kannatlikkus, need, kes peavad kinni Jumala käskudest ja Jeesuse usust.
[11:09 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: BUENAS NOCHES!!!!! LA VERDAD, QUERIDOS, LA VERDAD!!!!
[11:09 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Jajaja sabático elenista Witt
[11:09 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: BUENAS NOCHES!!!!! LA VERDAD, QUERIDOS, LA VERDAD!!!!
[11:10 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Deja de creeré judío
[11:10 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: BUENAS NOCHES!!!!! LA VERDAD, QUERIDOS, LA VERDAD!!!!
[11:10 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Jajaja
[11:10 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: BUENAS NOCHES!!!!! LA VERDAD, QUERIDOS, LA VERDAD!!!!
[11:10 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Dime de qué tribu eres
[11:10 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: BUENAS NOCHES!!!!! LA VERDAD, QUERIDOS, LA VERDAD!!!!
[11:10 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Igualmente
[11:10 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Judío jjj??
[11:10 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: BUENAS NOCHES!!!!! LA VERDAD, QUERIDOS, LA VERDAD!!!!
[11:11 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: BUENAS NOCHES!!!!! LA VERDAD, QUERIDOS, LA VERDAD!!!!
[11:11 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Jajaja donde tiene su sede tu secta quién la fundó ?
[11:12 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: CUANDO QUIERAS DEBATIR CONMIGO, ME AVISAS, TE HARÉ UNA SOLA PREGUNTA:
[11:12 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Jajaja si claro vete a hacer sacrificio de animales
[11:12 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: CUANDO QUIERAS DEBATIR CONMIGO, ME AVISAS, TE HARÉ UNA SOLA PREGUNTA:
[11:13 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Si por qué no guardas el sábado jjjj
[11:13 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: CUANDO QUIERAS DEBATIR CONMIGO, ME AVISAS, TE HARÉ UNA SOLA PREGUNTA:
[11:14 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Vete a dormir sueña que estás besando los muros de Jerusalén??
[11:14 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: CUANDO QUIERAS DEBATIR CONMIGO, ME AVISAS, TE HARÉ UNA SOLA PREGUNTA:
[11:15 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Quieres Debatir?
[11:15 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: CUANDO QUIERAS DEBATIR CONMIGO, ME AVISAS, TE HARÉ UNA SOLA PREGUNTA:
[11:15 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Ahora sí
[11:15 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: CUANDO QUIERAS DEBATIR CONMIGO, ME AVISAS, TE HARÉ UNA SOLA PREGUNTA:
[11:15 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Dime la pregunta
[11:15 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: CUANDO QUIERAS DEBATIR CONMIGO, ME AVISAS, TE HARÉ UNA SOLA PREGUNTA:
[11:16 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: VETE A DORMIR, PARA QUE REPONGAS. MANANA TE LA HAGO…
[11:16 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Ave tu pregunta apocalíptica jjj
[11:16 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Jajaja ve a buscar en Google
[11:16 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Con José Mr Google
[11:17 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: ¿CUANDO FUE EL HIMBRE A LA LUNA Y CUANDO COLON DESCUBRIÓ A AMERICA?
Millal iganes saad!!!!
[11:17 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Jajaja
[11:17 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: HASTA MAÑANA!!!!
[11:18 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Preguntas estúpidas
[11:18 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Ave contestame está
[11:18 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Jajajaja, ponte a investigar.
[11:18 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Que fue primero la gallina o el huevo?
[11:18 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: La pregunta es en serio. Vamos a ver qué tan ilustre eres.
[11:19 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Calla cobarde no vuelvo a Debatir con Tigo jamás necesitas ayu no puedes solo
[11:19 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Ah, la respuesta de lo que Hermo te preguntó no está en Google
[11:19 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Está en la Biblia.
[11:20 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Ya, no te doy más pistas.
[11:20 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Hace raaaaaaato que yo terminé. Nadie me está ayudando.
[11:21 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Mañana trae la respuesta, sino te la van a volver a preguntar.
[11:21 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Ausejo, Serafín de Ausejo, 1975
Rm 6:15
Mis siis? Kas me saame pattu teha, kuna me ei ole enam käsu, vaid armu all? Ära isegi mõtle selle peale!
[23:21, 17.09.2019] José Luis Javier: Ja ma ei vasta sulle kana ja uue kohta, sest sa ei küsinud minult.
Alex (Evangélico) lisas +57 311 4494251
[11:23 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Contestame pues lo de la ley
[11:24 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Quise decir el huevo, no nuevo. OK.
[11:24 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Te saliste de la tagente
[11:25 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Y pediste ayuda a tu hermano
[11:25 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Otro día te explotó en otro tema. Acuérdate, "misericordia quiero, y no sacrificio".
[11:25 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Y no te voy a sacrificar.
[11:25 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: A mí nadie me ayudó.
[11:25 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Jajaja es broma
[11:25 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Estás bien paleado
[11:26 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Yo terminé contigo, y te lo dije en el audio
[11:26 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Sigue guardando tu ley
[11:26 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Y tú sigue violansola.
[11:27 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): La ley es para Israel
[11:27 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Acuérdate de las preguntas de Hermo, que el se enoja mucho cuando no le contestan
[11:27 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Entiende eso muchacho
[11:27 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Si, si, Ok.
[11:27 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Y Ami que me importa que se enoje
[11:28 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Si dice ser cristiano no debe enojarse
[11:30 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Ya Tito Martínez se la contesto
[11:30 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: No digas eso, tú no lo has visto cuando se enoja. "Misericordia quieto"… Y no te queremos perder.
[11:32 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: ¡Oh, si!!
Ah, öelge ka Titole, et ta aitaks teid ka vastusega.
[11:32 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Entonces es un sicópata como voz así serán todos los de tu secta satánica
[11:32 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: No lo hagas enojar, que tiene una Biblia poderosa.
[11:32 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Ajá tú le temes a Tito Martínez te pego una paliza
[11:33 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Yea en Cerio
[11:33 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Oye, eres comediante?
[11:33 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Dile a Tito que te ayude.
[11:33 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: "Se juntaron la necesidad y el hambre".
[11:33 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): El te arrastró
[11:34 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Cómo Herodes y Pilato, así se unen a favor del error.
[11:34 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Ah, pues eres mentiroso, porque eso no fue lo que tú dijiste entonces.
[11:35 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Entonces que
[11:35 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Te recuerdo que los mentirosos no entrarán en el reino de Dios. Eso está en tu verso favorito (APC. 22:15)
[11:35 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Te quedó claro
[11:35 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Te has unido a un pervertido sexual.
[11:35 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Tremendo eso.
[11:35 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Tremendo.
[11:36 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Tremendo.
[11:36 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Amigo vamos a Debatir bíblicamente o con tonterías ?
[11:36 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Ya terminé por hoy.
[11:36 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Buenas noches.
[11:37 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Otro día, pero prepárate mejor.
[11:37 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Ves según tú muy Cerio
[11:37 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: De daré un tema con unas semanas de anticipación
[11:37 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Eso digo deja de Google
[11:37 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Jajaja como digas
[11:37 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: "Misericordia…"
[11:38 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Ariel rahu, mis juhtus aruteluga püha vaimu üle?
[11:38 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Buenas noches a todos.
[11:42 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Ma palun ainult, et kui tahad arutada, siis mine kirikusse, ära mine selle piibliga välja.
[23:46, 17.09.2019] José Luis Javier: ÖÖ ÜLIMATU TEKST
ÜLIMATU ÖÖ TEKST
1Nõnda ütleb Issand: Pidage õigust ja tehke õigust! sest mu pääste on lähedal ja mu õigus tuleb avalikuks. 2Õnnis on mees, kes seda teeb, ja inimesepoeg, kes selle omaks võtab; kes hoiab hingamispäeva, et seda ei rüvetaks, ja kes hoiab oma kätt kõike kurja tegemast. 3JA VÄLISMAA Kes järgib Jehoovat, see ei räägi, öeldes: Jehoova eraldab mind täielikult oma rahvast. Ega eunuhh ärgu ütle: Vaata, ma olen kuiv puu. 4Sest nõnda ütleb Issand: eunuhhidele, kes peavad minu hingamispäevi ja valivad, mida ma tahan, ja võtavad omaks minu lepingu, 5Ma annan neile koha oma majas ja müüride vahel ning parema nime kui poegadel ja tütardel; Ma annan neile igavese nime, mis ei kao kunagi. 6Ja VÄLISMAASTE lastele et nad järgivad Jehoovat, et teda teenida, ja et nad armastavad Jehoova nime olla tema teenijad; kõigile, kes peavad hingamispäeva seda teotamast ja võtavad omaks minu lepingu, 7Ma viin nad oma pühale mäele ja loon nad uuesti oma palvemajas; Nende põletusohvrid ja ohvrid võetakse vastu minu altaril; sest minu koda kutsutakse kõigi rahvaste palvemajaks. 8Ütleb Issand Jumal, kes kogub kokku Iisraeli hajutatud: Ma kogun veel tema juurde. – SAIAH 56:1–8
[23:46, 17.9.2019] José Luis Javier: Tere õhtust kõigile.
[2:58 AM, 9/18/2019] Tito Martinez ☝☝
[5:18 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Te dicen que eres salvó pero si dejas de dar el Diezmo ya no eres salvó jajaja y no que no se pierde la salvación
[5:32 AM, 9/18/2019] Tito Martinez así es
[6:08 AM, 9/18/2019] Tito Martinez AUDIO LIBRO.
MESSIAANI JUDAISERI JAVIER PALACIOS CELORIO VALEDE PALJAMINE
Autor Tito Martínez
Laiendatud ja valmis 06.09.2019
INDEX
Eessõna.
1- MIS ON JUUDAID?
2- VÄÄRRABI CELORIO VALEDE KÜKKAMINE.
3- VESTLUS VENNA YONDERI JA TITO MARTÍNEZI VAHEL.
See väike raamat lükkab ümber kõik õpetuslikud valed ja ketserlused, mida õpetab isik nimega Javier Palacios Celorio, judaistliku sekti "Kehila Messiánica Joy y Paz" asutaja, kelle veebisait on järgmine: https://gozoypaz.mx
[6:09 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Buenos días!!!! Queridos, NO SE DEBE COMER PUERCO so pena de morir bruto y perderse.
[6:15 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: ESTO ES PARA EL GATO Y EL RATON:
PALUN ÄRA UNUSTA MINU KÜSIMUSI...
Kass (Tom)::
MILLAL LÄKS INIMENE Kuule JA MILLAL AVASTAS KOLUMBUS AMEERIKA?
Hiir (Jerry):
Klõpsake lihtsalt lisatud lingil ja see viib teid otse küsimuste juurde. Olen seda reedest saati teinud, Jerry
[6:24 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) No Debato con personas sin iglesia
[6:40 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja!!!! No voy a debatir, solo quiero que al.menos trates de responder mi.oreguntas, garito…Olvidate del debate y solo responde.
[6:42 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Tú Responde cual es tu secta
[6:43 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Otra cosa, ¿De qué parroquia eres? Me convertiré a ella si respondes pues, o te preocupa el hecho que no tenga iglesia o lo estás tomando como excusa porque, al igual que Jerry, la pregunta es más de lo que puefes responder.
[6:43 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ya te dije, me convertiré a tu parroquia si respondes…
[6:45 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Es lo más lejos que puedo llegar en este caso… Respondes y nos hacemos hermanos parroquiales…
[6:45 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Contestame
[6:47 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Yalo hice, no soy religioso. No soy estúpido. No mantengo a hombtes vagos y, ladrones y mentirosos. Mi dinero, el dinero de Dios, va a Dios, a los oobres.
[6:48 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: SI TAN SOLO ENTENDIERAS QUE EL CERDO NO TE LO ESTÁS COMIENDO, TE ESTÁ COMIENDO EL CEREBRO A TI…
[6:48 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Por eso no puedes entender las verdades más simpkes ni responder las preguntas más fáciles
[6:56 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Y solo a mí me preguntas y a quien más los católicos no?
[6:58 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Tu etes catolico, amigo…
[6:59 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Te lo hemos comprado, pero te seguiré demostrando que así es
[7:00 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: A TODOS, LEAN, POR FAVOR:
[7:00 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: LEY81
KUNST24
DAB26
Laupäev ja pühapäev
KAS pühapäev ON PIIBLIPÄEV JA NIMI? Nädala esimene päev on piibellik, kuid pühapäev mitte.
KUST TULEB pühapäeva PILDAMINE?
Taaniel 7:23-27
[23] Ta ütles nõnda: Neljas metsaline on neljas kuningriik maa peal, mis erineb kõigist teistest kuningriikidest ja neelab, peksab ja rebib kogu maa (neljas metsaline on tänapäeval paavstlik Rooma, kes pärib Rooma impeerium).
[24]Y los diez cuernos significan que de aquel reino se levantarán diez reyes; y tras ellos se levantará otro, el cual será diferente de los primeros, y a tres reyes derribará (en la Edad Media el Imperio Romano estaba dividido en 10 naciones, pero cuando el papado surge destruye por completo a tres que no se quisiero…
[7:06 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Lee y te darás cuenta que todo lo que defendiste anoche fue en defensa al sitema bestial que predijo Daniel (7:25). ¿Y dices que noberes católico? ¿Que religioso no es católico? Los mismos Adventistas que dicen guardar el Sábado, son más católicos que Luis Toro a quien admitio por ser el errrado que más sabe defender su error.
[7:07 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: La misericordia de Dios todavía está a tu favor, pero no abuses de ella, pues es eterna solo.para los obedientes.
[7:07 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Y tu entonces por qué defiendes el sábado
[7:08 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Tú te crees obediente?
[7:08 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Porque es un mandamiento de la Ley de Dios. Simpke!!!
[7:08 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: No, pero reconozco que hay que obedecer. Tú nobreconoces eso..m
[7:10 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Aunque soy más pecador que tú, estoy en ventaja sobre ti pues yo reconozcoby pero tú no.
[7:17 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: POR ÚLTIMO:
Ma ei ole siin selleks, et võita ühtegi arutelu, see on ebaoluline, ma olen siin, sest olen huvitatud teie päästmisest. Sellist päästet on aga Seaduse kõrvale jättes võimatu saavutada. On isegi terve mõistus, *kodanik, kes peab kinni oma riigi seadustest, on kaitstud selle tagajärgede eest.
Sinu probleem ei ole Seadus, sest võib-olla sa ei kummarda saatanat otseselt, sa ei ole ebajumalakummardaja, võtad Jumala nime tõsiselt, oled oma vanematele kuulekas, sa ei riku abielu, sa ei varasta, sa ei valeta , ja sa ei himusta. Kuid hingamispäev, mis on AINUS käsk, mis annab tähenduse üheksale, mida ma teile mainisin, on teie probleem... te ei taha seda vastu võtta. Aga asi pole selles, et sul on puhkepäev, sul on pühapäev, saatana päev.
[7:19, 18.09.2019] Miguel H. Javier: TÕSISELT KÕIGILE, LUGEGE PALUN.
HEAD PÄEVA KÕIGILE...
[7:22 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Igualmente cuídate
[7:24 AM, 9/18/2019] Tito Martinez RETO A UN DEBATE EN AUDIO EN ESTE GRUPO A MIGUEL APOLOGISTA, A VER SI SE ATREVE.
[7:25 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) No tiene iglesia que Defender es adventista disimulado?
[7:26 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Jerry, ¿No puedes responder ms preguntas y me eetas a debatir?
[7:27 AM, 9/18/2019] Tito Martinez te las respondere en el debate
[7:27 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja
[7:27 AM, 9/18/2019] Tito Martinez te atreves a debatir conmigo en audio sí o no?
[7:27 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Miguel no tienes iglesia que representar
[7:28 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Tom, ¿Crees tú que alguien que defiende la Ley como yo va a mentir en algo tan serio? Tú eres el adventista aqui, no yo.
[7:28 AM, 9/18/2019] Tito Martinez bueno ya veo que usted es un gallina cobarde Miguel
[7:29 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Pero tengo pteguntas que tú, teniendo inglesia, no puedes respinder…
[7:30 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: As es, pero nonpuedes responder a una simpme pregunta… ESO ES PEOR. PREFIERO SER COBARDE!!!!
[7:31 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Preguntas estúpidas has preguntado Bíblicas
[7:31 AM, 9/18/2019] Tito Martinez Bueno pues ahí tienen todos ustedes a ese miserable gallina y cobarde que tiene miedo a debatir conmigo
[7:31 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Nunca te habian hecho oregunyas más bíblicas que esas…
[7:31 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Créeme!!!
[7:31 AM, 9/18/2019] Tito Martinez MIEDOSO EMBUSTERO Y COBARDE
[7:32 AM, 9/18/2019] Tito Martinez Qué te has hecho caca en los calzones cuando te he retado a tener el debate en audio
[7:32 AM, 9/18/2019] Tito Martinez Miserable cobarde
[7:32 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: O sí, mira que miedo!!!! Uuuuy!!!! Miedo!
[7:32 AM, 9/18/2019] Tito Martinez Por eso no te atreves a debatir conmigo
+57 311 4494251 jäänud
[7:32 AM, 9/18/2019] Tito Martinez la caca que te has hecho en los calzones huele que apesta
[7:33 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: El mejor escritorio del.mundo y no puede respinder una simple ptegunta
[7:33 AM, 9/18/2019] Tito Martinez Ya te dije pedazo de idiota que esa pregunta te la contestaría en el debate
[7:33 AM, 9/18/2019] Tito Martinez Eres un cobarde miedoso que me tienes terror y por eso no te atreves a debatir conmigo
[7:33 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Oh si, como no!!! Ja ja ja y otro ja
[7:33 AM, 9/18/2019] Tito Martinez Porque sabes perfectamente que en 2 minutos te haría picadillo
[7:34 AM, 9/18/2019] Tito Martinez adiós idiota cobarde
[7:34 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Respinsela ahora, y te doy el gisto de barrer el piso contigo, Jerry
[7:35 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Bueno, LLEVAS UNA SEMANA SINNCONTESTA…¿y en dos minutos me aniquilas?R
[7:35 AM, 9/18/2019] Tito Martinez Ya te he dicho imbécil que te la contestaría en el debate solamente
[7:35 AM, 9/18/2019] Tito Martinez Solo te responderé en un debate en audio
[7:35 AM, 9/18/2019] Tito Martinez Pero como eres un gallina cobarde que me tienes terror entonces no hay nada que hacer
[7:35 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Me dijiste: "EN UNAS HORAS…
[7:36 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Y todavia sigo esperando…
[7:36 AM, 9/18/2019] Tito Martinez Y ahora te digo en un debate
[7:36 AM, 9/18/2019] Tito Martinez Si no hay debate en audio entonces no hay respuesta en audio
[7:36 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Respinde ahora, Jerry
[7:36 AM, 9/18/2019] Tito Martinez Adiós imbécil
[7:36 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Faltaste a tu promrsa o te faltó conocimiento?
[7:36 AM, 9/18/2019] Tito Martinez No hablo con imbéciles y subnormales como tú
[7:36 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Acepta el debate señor sin iglesia
[7:36 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Jerry, no me dejes solo, ja ja ja
[7:37 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: No te vayas…please!!!!
[7:37 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja
[7:37 AM, 9/18/2019] Tito Martinez Yo no me llamo Jerry, pedazo de subnormal
[7:37 AM, 9/18/2019] Tito Martinez Con subnormales no hablo, adiós
[7:37 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Unndebaye? Ja ja ja…
[7:37 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Te tiene miedo no cabe duda
[7:38 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: No puede responder una pregunta y quoete debatir…
[7:38 AM, 9/18/2019] Tito Martinez claro me tiene miedo ese perro
[7:38 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Soy misericordioso….
[7:38 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Ganó Tito Martínez asta ahora nadie a podido con el
[7:38 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Jabja ja
[7:38 AM, 9/18/2019] Tito Martinez Adiós gallina cobarde
[7:38 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja
[7:39 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja
[7:39 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Cual fue la pregunta que le hiciste a Tito ?
[7:39 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ka
[7:39 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ka
[7:39 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja
[7:40 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Disculpa, es que mi teléfono no sabe escribir…ja ka ja
[7:40 AM, 9/18/2019] Tito Martinez El gallina cobarde de Miguel sin cerebro
[7:40 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja
[7:40 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: JERRY, en este grupo perder es ganar, ja ja ja
[7:41 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Compren diccionarios….tienen el significado de ganar al revés. Ja ja ja….y otro ja
[7:42 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Entonces cuál fue la pregunta contesta
[7:42 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja
[7:43 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Disculpa, es que Ustedes son ignorantes, pero eso no es quita lo chistoso….
[7:45 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Pórtate Cerio
[7:50 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: PEN25
Hay algo "hermoso" en el error: aunque cada errado tenga una zona diferente en su error, cuando aparece la Verdad, el error, los une a todos.
——-777IGUEL JAVIER
Cristovetvdad.com
[7:55 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Si por eso tenés miedo Debatir en audio ???
[7:56 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Jaka ka…Tengo miedo, ja ja ka!!!!
[8:01 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Disculpa, quise decir ja ja ja ja ja…me caes bien, te doy otro ja mas j
[8:02 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Debate debate con Tito o con migo
[8:06 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ka ja ja
[8:11 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Voy a hablar con mi sobrino de cuatro años a ver si él se anima a seguirlos humillando a ustefes
+Blake eemaldatud +54 9 291 448-8425
[8:14 AM, 9/18/2019] +Blake: Mientras no haga lo mismo que maximiliano, haciendo trampas sucias
[8:14 AM, 9/18/2019] +Blake: Se le expulsó, por tramposo y Doble Cara
[8:15 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: PEN25
Hay algo "hermoso" en el error: aunque cada errado tenga una zona diferente en su error, cuando aparece la Verdad, el error, los une a todos.
——-777IGUEL JAVIER
http://www.cristovetvdad.com
[8:15 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) No vale la pena Debatir con usted Miguel
[8:15 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Copia y pega jajaja
[8:15 AM, 9/18/2019] +Blake: Otro Catolico es Utd?
[8:15 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Claro que no…no vale la pena seguir perdiendo como ustedes pierden.
[8:15 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Es adventista disimulado
[8:16 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) El está a favor del aborto
[8:16 AM, 9/18/2019] +Blake: Con razón
[8:16 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: No borrego, no soy riguroso.
[8:16 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Si ellos el y el señor mr Google son adventista
[8:16 AM, 9/18/2019] +Blake: Pero por el Vocabulario es igual como los católicos
[8:17 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Son pareja
[8:17 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ah, ¿Es que ers también Adventista? Qué asco!!!
[8:17 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Los adventosta adventosta son los unicos sucios que promuevenny ptactican aboryos en sus HOSPITALES…
[8:18 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: SE LOS ADVIERTO, SI SIGUEN TRAYENDO ADVENTISTAS AQUI, ME VOY…
[8:19 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: SI ME QUIEREN EN ESTE GRUPO, NO MÁS ADVENTISTAS.
[8:20 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja!!!
[8:20 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Por qué tema dialogar
[8:20 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: ¿VEN COMO SE UNIERON TODOS Y SUPUESTAMENTE ETAN CATÓLICOS Y PROTESTANTES?
[8:20 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Eres sabático defendes esa postura
[8:21 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja
[8:21 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Nonestamos dialogando?
[8:21 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Vamos a dialogar tu y yo
[8:21 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Y tu nunca fuiste Católico?
[8:21 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Muestra tus argumentos
[8:21 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Me caes bien, pero veamos cian inteligente eres
[8:22 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Que raro me das miedo ??
[8:22 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Jajaja
[8:22 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Pregunta, ¿El Sábado se dio a Israel o para istael?
[8:23 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) No escribas te voy a responder
[8:23 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Clamado
[8:23 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: En la Biblia eso se llama Hayar gracia
[8:23 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Nontengas miedo, ¿No estás seguro de sexualidad?
[8:23 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ahora, responde mi.pregunta…
[8:24 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Respuesta…
[8:24 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Espero…
[8:25 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: No tomes semanas como JERRY
[8:25 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Quién es Jerry ?
[8:25 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Tu maestro!!!
[8:26 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Estas son de esas preguntas estúpidas que usan para justificar sus afirmaciones, creo que no existe una declaración directa que aclare eso, ya que eso dependería de la manera como el traductor lo plasme en español
[8:27 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja
[8:27 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Otro más…
[8:27 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Ves no sabes hacer preguntas
[8:27 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Ave ahora voy yo contesta gil
[8:27 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja
[8:28 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Tú no pudes contestar….
[8:28 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ka ja
[8:28 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Básicamente el sábado fue el día literal de 24 horas que Jehová les dio a los israelitas para adorarlo, ya que en Egipto no tenían tiempo para la adoración
[8:28 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: SABES QUÉ, NO VOY S OERDER MI TIEMPO.
[8:29 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Vete a estudiar, ignorante.
[8:29 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Un texto que muestre a una persona guardando el sábado antes de la ley dada a Moisés, creo que es esa
[8:29 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Nonvoy a oerder mi.tiempo.
[8:29 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Contestame
[8:29 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: DEJA DE COMER CERDO.
[8:29 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja
[8:29 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Jajaja no te comería a ti
[8:29 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja
[8:29 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja
[8:29 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) El Reyno de Dios no es comida ni bebida estúpidos argumentos pajas que usas
[8:30 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Jaja ja
[8:30 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: No comas, entonces… Ja ja ja
[8:31 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Contestame dame un texto antes de la ley Dada a Moisés
[8:31 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Que alguien guardo el sábado
[8:31 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja
[8:31 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Ves no hay jajaja Yupi gane??????????
[8:31 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ok
[8:31 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Refutado
[8:31 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Te la daré, quedaré ahí
[8:32 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Ya perdiste
[8:32 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Ya perdiste
[8:32 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ka ja ja
[8:32 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: QUEDARE AHÍ Y QPRENDE del.maestro
[8:33 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Jajaja si
[8:34 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Deja de buscar en Google
[8:34 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Jajaja
[8:37 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: S. Marcos 2:27
Ta ütles ka neile: Hingamispäev on loodud inimese jaoks, mitte inimene hingamispäeva jaoks.
[8:37, 18.09.2019] Miguel H. Javier: Aadam tähendab meest, see tähendab Aadama pärast.
Adam tähendab ka inimlikkust:
1. Moosese 5:2
Ta lõi nad meheks ja naiseks; ja ta õnnistas neid ning pani nende loomise päeval neile nimeks Aadam.
[8:37, 18.09.2019] Miguel H. Javier: Psalmid 148:6
]Ta tegi nad igaveseks ja igaveseks; Ta andis neile seaduse, mida ei rikuta.
[8:37 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: ADÁN GUARDÓ EL SABADO!!!
[8:38 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Donde lo meto no cabe jjjjj???
[8:38 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: *ERES DEMASIADO INFERIOR E INDEFENSO. *MEJOR RESPONDE LAS PREGUNTAD DE COLÓN Y LA LUNA
[8:39 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Sabia que eres Homosexual…
[8:39 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Sodomota…
[8:39 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Mira que cristiano jjj
[8:39 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: …
[8:39 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Deja te refutó tu estúpido argumentos
[8:40 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: SODOMOTA, YA TERMINÉ CONTOGO…
[8:40 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Jajaja si donde guardo el sábado donde lo meto dime ?
[8:40 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ka, SODOMITA…
[8:40 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Tú dónde lo guardas el sábado de bajo de tu cama
[8:41 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ka, SODOMITA…
[8:42 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja, SODOMITA… Por eso rechazas la Ley, porque te gustan lis lis hombres…
[8:42 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Jajaja ignorante quieres ser judío jajaja
[8:42 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja, SODOMITA… Por eso rechazas la Ley, porque te gustan lis lis hombres…
[8:42 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Jajaja a ti que que te gusta la circuncisión????
[8:43 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Gane ????????
[8:43 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja, SODOMITA… Por eso rechazas la Ley, porque te gustan lis lis hombres…
[8:43 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja, SODOMITA… Por eso rechazas la Ley, porque te gustan lis lis hombres…
[8:43 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja, SODOMITA… Por eso rechazas la Ley, porque te gustan lis lis hombres…
SAID KOGEMUSE, HA HA HA
[8:43 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) No puedes con Migo adiós me voy a trabajar de lunes a sábado por qué no soy judío no tengo erencia de tribu jjjj
[8:43 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja, SODOMITA… Por eso rechazas la Ley, porque te gustan lis lis hombres…
SAID KOGEMUSE, HA HA HA
[8:44 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Parexes perico
[8:44 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja, SODOMITA… Por eso rechazas la Ley, porque te gustan lis lis hombres…
SAID KOGEMUSE, HA HA HA
[8:44 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) No hay que dar perlas a los cerdotes
[8:44 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja, SODOMITA… Por eso rechazas la Ley, porque te gustan lis lis hombres…
SAID KOGEMUSE, HA HA HA
[8:45, 18.09.2019] Miguel H. Javier: Ha ha ha, SODOMIIT... Sellepärast lükkad sa Seaduse tagasi, sest sulle meeldivad mehed...
SAID KOGEMUSE, HA HA HA
[8:45 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Aprende
[8:45 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja, SODOMITA… Por eso rechazas la Ley, porque te gustan lis lis hombres…
SAID KOGEMUSE, HA HA HA
[8:46 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Satanás
[8:46 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: LEY81
KUNST24
DAB26
Laupäev ja pühapäev
KAS pühapäev ON PIIBLIPÄEV JA NIMI? Nädala esimene päev on piibellik, kuid pühapäev mitte.
KUST TULEB pühapäeva PILDAMINE?
Taaniel 7:23-27
[23]Dijo así: La cuarta bestia será un cuarto reino en la tierra, el cual será diferente de todos los otros reinos, y a toda la tierra devorará, trillará y despedazará (la cuarta bestia es Roma Papal hoy la cual hereda el poder del Imperio Romano).
[24]Y los diez cuernos significan que de aquel reino se levantarán diez reyes; y tras ellos se levantará otro, el cual será diferente de los primeros, y a tres reyes derribará (en la Edad Media el Imperio Romano estaba dividido en 10 naciones, pero cuando el papado surge destruye por completo a tres que no se quisiero…
[8:47 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja, SODOMITA… Por eso rechazas la Ley, porque te gustan lis lis hombres…
SAID KOGEMUSE, HA HA HA
[8:47 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Copia y pegas jjjj
[8:47 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Que sapiensia
[8:47 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Jajaja
[8:47 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja, SODOMITA… Por eso rechazas la Ley, porque te gustan lis lis hombres…
SAID KOGEMUSE, HA HA HA
[8:47 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Gil
[8:47 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Gili
[8:47 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja, SODOMITA… Por eso rechazas la Ley, porque te gustan lis lis hombres…
SAID KOGEMUSE, HA HA HA
[8:47, 18.09.2019] Alex (evangeelne) Ha ha ha, SODOMIIT... Sellepärast lükkad sa Seaduse tagasi, sest sulle meeldivad mehed...
SAID KOGEMUSE, HA HA HA
[8:47, 18.09.2019] Miguel H. Javier: Ha ha ha, SODOMIIT... Sellepärast lükkad sa Seaduse tagasi, sest sulle meeldivad mehed...
SAID KOGEMUSE, HA HA HA
[8:48 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Yo le diría que Jesús no se está refiriendo a Adán, si no a los israelitas, y que el argumento que el arma es falso, ya que no hay texto en muchos siglos antes de Moisés de alguien guardando el sábado por lo tanto su respuesta es incorrecta
[8:48 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja, SODOMITA… Por eso rechazas la Ley, porque te gustan lis lis hombres…
SAID KOGEMUSE, HA HA HA
[8:49 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: La sodomia hace daño a corto o largo plazo….
[8:50 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Refutado no pudiste demostrar que alguien guardo el sábado antes de la ley mosaica
[8:50 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: La sodomis hace faño a corto o largo plazo….
[8:50 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Das vergüenza sin iglesia sin argumentos
[8:50 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: La sodomis hace faño a corto o largo plazo….
WhatsApp Alex (Evangélico) eemaldas Miguel H. Javieri
———————————-
Liituge CristoVerdadiga. Telli meie uus kanal Vimeo Tellige meie Vimeo kanal. Jaga seda kutset ja ole osa meie grupist WhatsApp Liituge meie WhatsAppi grupiga. Tellimisel ärge unustage meile oma nime jätta. Roppused keelatud. Jaga ja saa osa õnnistusest.
———————————-
Kui mõni neist linkidest ei tööta või on valed, andke meile sellest teada, et saaksime need parandada. Kui soovite meile kirjutada, kasutage allolevat vormi; Teie kommentaar avaldatakse. Kui soovite meile privaatselt kirjutada, tehke seda teabe jaotise kaudu ja valige kontakt. Tänan sind väga!