8Perquè Si Josuè els hagués donat EL REPÓS, no parlaria després d'un altre dia. —HEBREUS 4:8
El següent estudi és producte d'una conversa en un grup de Facebook anomenat Dante Gebel Fans. Així és, mentre la paraula de Déu diu "maldito el varón que confía en el hombre" (JER. 17:5), aquells que diuen servir Crist segueixen seguint homes, al punt d'idolatrar-los, usant encara els mateixos termes que usen els mundans, fans en aquest cas. I aquest és el problema, que s'enfoquen a seguir homes i les seves doctrines i s'obliden de la "sana doctrina"—és a dir, les doctrines que va ensenyar Crist.
La conversa va començar quan Ale Sos-un altre seguidor-o en aquest cas, creador de doctrines d'homes, va publicar una foto sobre la carn, que diu que el pecat original és menjar animals. Encara que aquest estudi no es tracta d'això, breument els comparteixo un fragment del que li vaig comentar. Per saber una mica més de la conversa, vegeu la foto aquí adjunta.
No hi ha tal cosa com el pecat original, pel que fa a aquesta falsa doctrina. La paraula de Déu diu:
23 Perquè la paga del pecat és mort , mes la dádiva de Déu és vida eterna en Crist Jesús Senyor nostre. —ROMANS 6:23
El que causa la mort és el pecat. I "el pecado es infracción de la ley" (1 JOAN 3:4). Aquest és el pecat original, que es va violar la llei de Déu [TOTA], [1]La Llei,Els Jueus & Tu
[ESTUDI, CristVeritat] i això alhora va portar el menjar carn, doncs per menjar, primer cal violar la llei—és a dir, cal matar (ÈXD 20:13), com vaig explicar a Ale Sos. El senyor va advertir Adam,
17mes de l'arbre de la ciència del bé i del mal no menjaràs; perquè el dia que en menges, certament moriràs. —GÈNESI 2:17
Tenim un estudi complet sobre aquest tema, [1]La Llei,Els Jueus & Tu
[ESTUDI, CristVeritat] però el que Déu va dir a Adam en essència, va ser que el dia que violis la meva llei, certament moriràs, perquè la paga per violar la meva llei és la mort. I Adam va violar la llei (OSEES 6:7), i per violar aquesta llei tant Adam com la seva dona Eva van perdre accés al Arbre de la Vida (GÈN. 3:21). I Jesús mateix ens diu el que hem de fer per tornar a tenir accés a aquest arbre de la vida eterna—
14Benaurats els que guarden els seus manaments , per tenir dret a l'arbre de la vida, i per entrar per les portes a la ciutat.[…]16 Jo Jesús he enviat el meu àngel per donar-vos testimoni d'aquestes coses… —APOCALIPSI 22:14-16
Com vaig explicar a Ale Sos, menjar carn no és el pecat original, sinó que violant la llei es va arribar a menjar carn. I parlant de la llei, jo havia publicat un petit estudi sobre el Dissabte que el meu germà Miquel va escriure, i aquí els hi presento com a refrència—
Una altra persona va fer un comentari, el qual és molt comú al món de les esglésies evangèliques, al·ludint que ja no hi ha un dia de repòs:
Bé, agafarem el toro per les banyes: Els evangèlics no odien la llei de Déu, ells odien el Dissabte. Eduardo Gutierrez, un ídol al món evangèlic, per exemple, diu que "hay que guardar todos los mandamientos excepto el Sábado." [2]aÉs Vigent guardar El Dissabte? Part 1 Adventista VS Pastor Eduardo Gutierrez
[VIDEO 1:31:45, Notícia] [2]bÉs Vigent guardar El Dissabte ? Part 2 Adventista VS Pastor Eduardo Gutierrez
[VIDEO 1:30:46, Notícia] Armando Alducín—idolo de los Bautistas y el mundo "cristiano" en general, dice las razones—humanas, “perquè els cristians no guardem el dissabte.” Aquí a CristoVerdad ja desemmascarem al rector Alducin, [3]Joan, Els Deixebles i El Dia
del Senyor
[ESTUDI, CristVeritat i aviat tindrem un material audiovisual on exposarem a l'estafador Eduardo Gutierrez; mantingueu-vos en sintonia amb nosaltres.
Els llops ja s'estan començant a treure la disfressa de bens, i almenys són honestos en què hi ha darrere del seu odi contra el dia de repòs instituït per Déu—i per a Déu, per causa de l'home (MAR. 2:27).
Aclaramos, que no tenemos nada en contra de los hermanos evangélicos y "cristianos", sino que estamos señalando cuanto han sido engañados por los lobos—que ellos llaman pastores, y las rameras—que ellos llaman iglesias (APOC. 17:4-5). [e]ECUMENISMO DE SANGRE — 8 Es el Nuevo 7: Adoración al dios Sol en La Iglesia Adventista y el Cristianismo: "TODOS Somos Católicos"
[VIDEO 2:32:55, CristVeritat]
Quan algú com Marisol Fernadez diu "pero el verdadero día de reposo…" està directament dient que el Setè Dia Dissabte és fals, i —com també sempre ignoren, que la llei—incloent-hi el Dissabte, ve directament de Déu, no de Moisès, i Déu—òbviament, no pot ser el donador d'un dia fals—
17Senyal és per sempre entre mi i els fills d'Israel; perquè en sis dies va fer Jehovà el cel i la terra, i el setè dia va cessar i va reposar.
18I va donar a Moisès, quan va acabar de parlar amb ell a la muntanya de Sinaí, dues taules del testimoniatge, taules de pedra escrites amb el dit de Déu. —ÈXODE 31:17-18
Daniel 7:25 ens diu que el diable "pensaría en cambiar los tiempos y la ley." I el principal lloc on ell s'ha enfocat a fer aquest canvi no és a les lleis civils de les nacions del món, sinó canviar-los on Déu els va posar primer:
16Aquest és el pacte que faré amb ellus Després d'aquells dies, diu el Senyor: Ponré els meus lleis als seus cors, I a les seves ments les escriuré, […] —HEBREUS 10:16
Este texto bíblico en el "nuevo testamento" es a su vez una referencia directa al antiguo, donde Dios—através de los labios de Jeremías, nos habla de esta manera:
31Heus aquí que vénen dies, diu Jehovà, en els quals faré nou pacte amb la casa d'Israel i amb la casa de Judà.
32No com el pacte que vaig fer amb els seus pares el dia que vaig agafar la mà per treure'ls de la terra d'Egipte; perquè ells van invalidar el meu pacte, encara que jo vaig ser un marit per a ells, diu Jehovà.
33Però aquest és el pacte que faré amb la casa d'Israel després d'aquells dies, diu Jehovà: Donaré la meva llei a la seva ment, i l'escriuré a el seu cor; i jo seré a ells per Déu, i ells em seran per poble. —JEREMIES 31:31-33
Així que tenim que el nou pacte és simplement una ratificació de l'antic, quin Israel no va validar per la seva desobediència. I és interessant que aquesta cita també és al llibre d'Hebreus, ja que és precisament al capítol 4 d'Hebreus que aquesta jove dama s'estava referint quan va dir "…pero el verdadero día de reposo se refiere a otra cosa.", però més precisament, es refereix el verset 3—
3Però els que hem cregut entrem al repòs, de la manera que va dir: Per tant, vaig jurar a la meva ira, No entraran al meu repòs; encara que les seves obres estaven acabades des de la fundació del món. —HEBREUS 4:3
Com que no és el nostre costum aïllar textos bíblics per forçar una idea, analitzarem el context complet del que Pau parla aquí. Però primer aquí els deixo el capítol 4 complet del llibre d'Hebreus, i després analitzarem els versets de l'1 all 11, on Pau parla del repòs.
Ok, com ja els vaig esmentar, aquest estudi és basat en la conversa que vaig tenir amb Marisol, i en algunes addicions que he fet al moment de convertir aquesta conversa en aquest estudi que aquí els estic presentant. Un cop més, agafarem el toro per les banyes.
Així comencem, i aquí continuem—
¿Entonces tenemos que Pablo no estaba hablando del Séptimo Día Sábado, sino de "otro tema" en Hebreos 4? Veamos, y le mostraré con la misma cita bíblica que usted está presentado, lo errados que están tanto usted como todo el mundo evangélico. Analicemos Hebreos 4:1-11, versículo por versículo.
1er Punt
1Temem, doncs, no sigui que romanent encara la promesa d'entrar al repòs, algun de vosaltres sembli no haver-ho aconseguit. —HEBEREUS 4:1
Pau comença amb una advertència que encara roman la promsea del repòs. I si hi és, és perquè existia abans. En altres paraules, Pau està dient que això no és res de nou.
2on Punt
2Perquè també a nosaltres es nos ha anunciat la bona nova com a ells; però no els va aprofitar sentir la paraula, per no anar acompanyada de fe en què la van sentir. —HEBREUS 4:2
Pau està dient, que igual que amb els Jueus del pacte antic, amb ell—i amb nosaltres, Déu ha fet el mateix pacte. Aquest punt ho analitzarem al final.
3er Punt
3Però ELS QUE HEM CREU entrem al repòs, de la manera que va dir: Per tant, vaig jurar en la meva ira, No entraran en el meu repòs; encara que les seves obres estaven acabades des de la fundació del món. —HEBREUS 4:3
Aquest és el text en qüestió al qual Marisol Fernández s'estava referint, i que a tot el món evangèlic no entenen, encara que és molt simple per a aquell que vol confiar en Déu i no en l'home. Aquí Pau ens diu que només els que han cregut en ell—en Déu, van entrar en el seu repòs. I què és creure?
Jesús va dir, "Si me amais guardad mis mandamientos" (JUAN 14:15). Dissabte és un dels 10 manaments de la Llei de Déu (ÈXOD. 20:8-11). I estimar és "el cumplimiento de la Ley" (1 JUAN 3:4). Jesús mateix ho va afirmar:
10 Si guardeu els meus manaments, romandreu en el meu amor; així COM JO HE GUARDAT ELS Manaments del MEU PARE, i romanc en el seu amor. —JUAN 15:10
I Joan, el deixeble estimat, qui va conèixer Jesús millor que cadascú de nosaltres, ho va exposar d'aquesta manera:
6El qui diu que hi roman, ha de caminar com ell va caminar. —1 JOAN 2:6
I com va anar Jesús en aquesta terra?
16Va venir a Natzaret, on s'havia criat; i el dia de repòs va entrar a la sinagoga, d'acord amb el costum , i es va aixecar a llegir. —LLUC 4:16
I la Bíblia és molt clara que el setè dia (Dissabte) és el dia de repòs (GÈN. 2:1-3, ÈXD. 20:8-11). Creure és obeir, doncs "también els dimonis creuen y tiemblan" (SANT. 2:19). Los demonios "creen", pero no obedecen; ahí está la diferencia. Y eso es precisamente de lo que Pablo está hablando en Hebreos 4.
Hebreos 4:3 también dice que las "obras" de Dios "estaban acabadas desde la fundación del mundo." Y la forma en que Dios acabó esas obras fue reposando el Séptimo día.
4t Punt
4Perquè en cert lloc VA DIR AIXÍ DEL SETÈ DIA: I va reposar Déu de totes les seves obres en EL SETÈ DIA. —HEBREUS 4:4
Aquí hi ha una referència directa al Setè dia, dia de repòs (4t manament), i no s'està parlant del Dissabte, amiga?
5t Punt
5I una altra vegada aquí: No entraran al meu repòs. —HEBREUS 4:5
Aquí Pau torna a emfatitzar que Déu continua dient que molts no entraran al seu repòs. Però per què? Perquè segueixen desobeint… Pareu atenció que està llegint això i que segueix rebutjant la llei de Déu, particularment el 4t manament!
6è Punt
6Per tant, ja que FALTA QUE ALGUNS ENTREN EN ELL, i aquells a qui primer se'ls va anunciar la bona nova NO VAN ENTRAR PER CAUSA DE DESOBEDIÈNCIA, —HEBREUS 4:6
El vers 6 diu clar que molts— com vostè , no van entrar en el repòs per causa de la desobediència. Va ser Déu mateix qui va dir "recorda't del día de reposo"—no Moisès, com a vostè li han ensenyat a casa de la ramera que es congrega, germana Marisol, i vostè amic evangèlic. [4]Església Adventista de la Mà amb Les Rameres
[VIDEO 00:06:20, CristoVerdad] I, una vegada més—
16Guardaran, doncs, el dia de repòs els fills d'Israel, celebrant-ho per les seves generacions per pacte perpetu.
17 Senyal és per sempre entre mi i els fills d'Israel; perquè en sis dies va fer Jehovà els cels i la terra, i en el setè dia va cessar i va reposar.
18I va donar a Moisès, quan va acabar de parlar amb ell a la muntanya de Sinaí, dues taules del testimoni, taules de pedra escrites amb el dit de Déu.
I abans que vostè vingui amb el conte absurd que el pacte era només per a Israel només, li recomano que llegeixi Isaïes.
És que vostès no estudien, i s'han dedicat a mantenir les esglésies satàniques en què es congregren, ja que res que llenci per terra la paraula de Déu pot venir de Déu. I només a això s'han dedicat les institucions caigudes que vostès tant defensen. I si alguna cosa no ve de Déu, ve del diable. "A lo suyo vino, y els seus no lo recibieron" (JOAN 1:11). Potser va ser Jesús només per a Israel també?
Y Pablo aquí dice que todavía faltan que muchos entren en él [el reposo]—muchos como ustedes. Hebreos. 4:6 también hace una referencia al pueblo de Israel literal "a aquellos quienes se les anunció PRIMERO…." O sigui, que hi ha un segon poble a qui se'ls anuncia el mateix missatge avui, i se'ls dóna el mateix dia de repòs: els gentils, entre els quals es troba vostè, la meva germana i vostè amic evangèlic que tant odia el Dissabte.
7m Punt
7una altra vegada DETERMINA UN DIA : Avui, dient després de tant de temps, per mitjà de David, com es va dir: Si escolteu avui la seva veu, No enduriu els vostres cors. —HEBREUS 4:7
El verso 7 dice que [Dios] "determina un dia: hoy"… O sea, que aquí otra vez se está hablando literalmente de UN DIA DE LA SETMANA, no la idea distorsionada que vostès tenen que "Cristo es nuestro reposo" i per tant "no hay que guardar el Sábado". Y ese día del que Pablo se refiere es el mismo de ayer, pues a Juan lo vemos en el "Nuevo Testamento" recibir el Apocalipsis en el día del señor—el séptimo día Sábado (APOC. 1:10). Per què Joan parla del dia del Senyor si ja no hi ha dia del Senyor?
Pau dóna l'advertiment de no endurecer "vuestros corazones", exactament el que vostès han fet amb la veritat del dissabte. Amb tota advertència ve una conseqüència. I tota menció bíblica al dia del Senyor és en referència al Setè Dia de la setmana—Dissabte, ia això és que Joan es refereix en el darrer capítol, del darrer llibre de tota la Bíblia; el darrer missatge de salvació per a tota la humanitat!
Sí, Crist és el nostre repòs (LUC. 6:5), però en la manera que hi reposem, és guardant la seva llei (JUAN 14:15), i—en allò particular, el dia de repòs, perquè reposem en ell, amb ell, i per a ell—
28Veniu a mi tots els que esteu treballats i carregats, i jo us faré descansar. —MATEU 11:28
I el manament del Dissabte ens mana a reposar i descansar de les nostres obres (ÈXD. 20:8-11). Per això, Crist ens dóna el Dissabte perquè puguem assolir aquest repòs—tant físic com espiritual, del qual Pau ens parlava.
5I els deia: El Fill de l'Home és Senyor fins i tot del dia de repòs —LLUC 6:5
8è Punt
8Perquè Si Josué els hagués donat EL REPÒS, NO PARLARÍA DESPRÉS D'UN ALTRE DIA. —HEBREUS 4:8
En poques paraules, Déu va ser qui va donar la Llei, NO JOSUÉ. Déu va ser qui va donar a Isarel la terra de Canaan, no Josuè. Déu va ser qui va donar el dia de repòs, no Josuè. I Déu va dir Setè dia, no Josuè—ni cap institució humana. Ara bé, si hagués estat Josuè qui dóna la llei, i Josuè hagués dit Dimecres dia de repòs, Josuè no estaria parlant de Dilluns, No?
También aquí vemos otra referencia a un día literal "no hablaría después de otro dia ." Lo interesante aquí es que el texto comienza hablando del reposo "Perquè Si Josué els hagués donat EL REPÓS", y luego termina conectandolo a un día de la semana "NO PARLARIA DESPRÉS DE UN ALTRE DIA." O sea, el reposo—nuevamente, no es Cristo en sí—sino su día, por medio del que él nos permite reposar, tal como mencionamos anteriormente.
I una vegada sabent tot això, el vers 9 s'explica tot sol—
9no Punt
9Per tant, QUEDA UN REPÓS per al poble de Déu. —HEBREUS 4:9
I si queda un repòs, és perquè queda un dissabte per guardar, el qual diu la paraula de Déu, se seguirà guardant per l'eternitat, per cada ésser humà [tota carn] i cada criatura creada que s'hagi mantingut fidel a Déu i la seva santa la llei, cosa que equival al mateix—
22Perquè com els cels nous i la nova terra que jo faig romandran davant meu, diu Jehovà, així romandrà la vostra descendència i el vostre nom.
23I de mes en mes, i DIA DE REPÓS EN DIA DE REPÓS, vindrà TOTA CARN a adorar davant meu, —ISAIES 66:22-23
10m Punt
10Perquè qui ha entrat en el seu repòs, també han reposat de les seves obres, COM DÉU DE LES SEVES. —HEBREUS 4:10
El versículo 10 es el más contundente de todos. Aquí dice claramente que los que entran en el reposo—USTED Y YO , reposan de la misma manera que Dios reposó . ¿Y cómo reposó Dios, hermana, amigo evangélico o "cristiano"?
1Van ser, doncs, acabats el cel i la terra, i tot l'exèrcit.
2I va acabar Déu el dia setè l'obra que va fer; i va reposar el dia setè de tota l'obra que va fer. 3I va beneir Déu al dia setè, i ho santificà, perquè hi reposà de tota l'obra que havia fet a la creació. —GÈNESI 2:1-3
Què és el que encara no entén germana, o vostè amic evangèlic?
11è Punt
11PROCUREM, DONCS, ENTRAR EN AQUELL REPÒS, perquè cap caigui en semblant exemple de desobediència. —HEBREUS 4:3-11
Analitzem una mica, doncs això és molt simple, si vostè té una ment descontaminada…
Pau ens dóna l'advertència de tenir cura de no fer el que vostè està fent—no entrant a "Su reposo"—Sí, Setè dia Dissabte, perquè no caigui en semblant desobediència, com va fer l'antic Israel.
Encara abans de Déu presentar novament [Nou Pacte] a Israel la llei a Èxode 20, veiem que ja Déu havia donat ordres molt precises sobre el dia de repòs:\
4I Jehovà va dir a Moisès: Heus aquí jo us faré ploure pa del cel; i el poble sortirà, i recollirà diàriament la porció d'un dia, perquè jo ho provi si va a la meva llei, o no. 5Mes al sexdia prepararan per guardar el doble del que solen recollir cada dia. —EXODE 16:4-5
Los que hoy rechazan el mandamiento del Sábado no pueden entender esto, pues NUNCA se han dedicado a conocer la voluntad de Dios sobre el Sabádo. Simplemente repiten como papagayos lo que sus coyotes ("pastores") e iglesias caídas [todas] repiten: a) que no hi ha llei, en el caso de las iglesias evangélicas y "cristianas", y b) que la llei de Déu no salva, en el caso de los apóstatas Adventistas del "Séptimo" Día. [c]Crist i La seva Llei, Segons L'Església Adventista
[ESTUDI, CristVeritat
Dir que la llei de Déu no salva, és el mateix que dir que la llei de Déu està abolida, ja que això contradiu directament allò que Déu diu en la seva paraula (APOC 22:14). I si la llei no salva—i Déu no va dir això, aleshores és perquè aquesta no és la llei de Déu—no existeix!
I aquí Déu manava Israel—i tot el que segueixi Jehovà (ÈXOD. 12:38, ÈXOD. 20:10, ISA. 56), que recollís doble porció del mannà el sisè dia (Divendres) perquè el Dissabte no profanessin el dia del Senyor, laborant. I d'aquesta manera—guardant el Dissabte com Déu diu, ell els provaria si anaven a la seva santa llei (ROM. 7:12), doncs el Dissabte és també la llei. I tot això passa abans de Déu escriure amb el seu propi dit la llei a les taules de pedres (ÈXD. 31:18), i donar-les a Moisès per a tot el poble d'Israel—i tota la humanitat. (ISA. 56)
La paraula de Déu també és clara, sense llei—Setè dia Dissabte—en aquest cas, no hi ha entrada al cel. (APOC. 22:14-16, SANT. 2:15). Ara bé, sabent això, tornem al segon punt d'aquest estudi, i tanquem amb fermall d'or—
2on Punt CONTINUAT […]
2Perquè també a nosaltrestres se'ns ha anunciat la bona nova com a ells; però no els va aprofitar sentir la paraula, per no anar acompanyada de fe en què la van sentir. —HEBREUS 4:2
Pau està dient, que igual que amb els jueus del pacte antic, amb ell—i amb nosaltres, Déu ha fet el mateix pacte. El mateix pacte d'ahir és avui el mateix pacte. I el pacte d'ahir es guardava —i/o s'hauria d'haver guardat, com cal guardar el pacte d'avui— per fe. I parlant de fe, Abraham és cridat per Déu com el pare de la fe. (HEB 11).
4Què, doncs, direm que va trobar Abraham, el nostre pare segons la carn?
12i pare de la circumcisió, per als que no només són de la circumcisió, sinó que també segueixen les petjades de la fe que va tenir el nostre pare Abraham abans de ser circumcidat. […]16Per tant, és per fe, perquè sigui per gràcia, per tal que la promesa sigui ferma per a tota la seva descendència; no només per a la que és de la llei, sinó també per a la que és de la fe d'Abraham, el qual és pare de tots nosaltres. —ROMANS 4:1, 12, 16
Que és per fe perquè sigui per gràcia, Mmm… I què més diu Pau de la fe?
30Perquè Déu és un, i ell justificarà per la fe als de la circumcisió, i per mitjà de la fe als de la incircumcisió.
31Després per la fe invalidem la llei? En cap manera, sinó que confirmem la llei . —ROMANS 3:30-31
Diu Pau que la fe corfirma la llei de Déu, cadascun dels deu manaments! I Abraham va ser anomenat Pare de la fe, però per què?
5perquè va sentir Abraham la meva veu, va guardar mi precepte, els meus manaments, els meus estatuts i les meves lleis.
La llei existeix abans del Sinaí!
En poques paraules, apreciada Marisol i tots els meus amics evangèlics que estan llegint aquest estudi, que la fe d'Abraham es va confirmar guardant la llei de Déu—la mateixa que vostès diuen que està abolida; i la mateixa llei que Jesús també va confirmar, només per a aquell que vulgui assolir la vida eterna:
16Aleshores va venir un i li va dir: Mestre bo, què bé faré per tenir la vida eterna?
17Él li va dir: Per què em dius bo? Cap no hi ha bo sinó un: Déu. Però si vols entrar a la vida, guarda els manaments. —MATEU 19:16-17
I a quins manaments s'estava referint Jesús?
18Li va dir: Quins? I Jesús va dir: No mataràs. No adulteraràs. No furtaràs. No en diràs fals testimoni.
19Honra el teu pare i la teva mare; i, Estimaràs el teu proïsme com a tu mateix. —MATEU 19:18-19
En poques paraules, Jesús va dir, per entrar al cel guarda la mateixa llei dels deu manaments que jo vaig donar a Moisès. Noti que Jesús no els va esmentar tots, sinó que va fer un resum general a la llei, que—sent el jove ric jueu, ell coneixia molt bé. I si vostè no ho creu així, creu vostè que pot arribar al cel violant el primer manament de la llei, i adorant déus aliens, com Buda, per exemple?
Jesús afirma la llei al jove ric, i en el seu darrer missatge per a tota la humanitat, la torna a reafirmar per a vostè i jo que estem vius avui dia—
14Benaurats els qui guarden els seus manaments, per tenir dret a l'arbre de la vida, i que entrin per les portes a la ciutat. 15Més els gossos estaran fora, i els feiticeiros, els fornicaris, els homicides, els idòlatres, i tot aquell que estima i fa mentida.
16 Jo Jesús he enviat el meu àngel per donar-vos testimoni d'aquestes coses a les esglésies. Jo sóc l'arrel i el llinatge de David, l'estrella resplendent del matí. —APOCALIPSI 22:14-16
Si vostè és un lector acurat de l'escriptura, s'adonarà que al verset 15 d'Apocalipsi 22, Jesús també emfatatitza que els violadors la llei "estarán fuera" del seu regne. Tenim un estudi complet sobre això, i us recomanem revisar-lo. [5]La Llei,Els Jueus & Tu
[ESTUDI, CristVeritat]
Però recordem que Pau també parlava d'Abraham i la circumcisió. Expandim una mica,
10Com, doncs, li fou explicada? [la fe] Estant a la circumcisió, oa la incircuncisió? No a la circumcisió, sinó en la incircumcisió. —ROM. 4:10
I per què Pau diu això?
25Doncs en veritat la circumcisió aprofita, si guardes la llei; però si ets transgressor de la llei, la teva circumcisió és incircumcisió.
26Si, doncs, l'incircumcís guardés les ordenances de la llei, no serà tinguda la seva incircumcisió com a circumcisió?
27I el que físicament és incircumcís, però guarda perfectament la llei, et condemnarà a tu , que amb la lletra de la llei i amb la circumcisió ets transgressor de la llei.
28Doncs no és jueu el que ho és exteriorment, ni és la circumcisió la que es fa exteriorment a la carn;
29sinó que és jueu el que ho és a l'interior, i la circumcisió és la del cor , en esperit, no en lletra; la lloança del qual no ve dels homes, sinó de Déu. —ROMANS 2:25-29
En esencia, Pablo—en el "Nuevo Testamento", está repitiendo lo que Salomón dijo—en el "Antiguo Testamento", que la ley de Dios "es el todo del hombre" (ECL. 12:13). I és que la llei de Déu és el mateix Déu, doncs—
142La teva justícia és justícia eterna, I la teva llei la veritat. —SALMS 119:142
I és Jesús és la veritat, cert? (JUAN 14:6).
No, Pau i Jesús mai no es contradiuen. Tot i això, el món evangèlic està en total contradició amb Pau, Jesús, i tota la sensibilització Bíblica. [6]Jesús “vs.” Pau i La Llei: El que va passar a la Creu
[ESTUDI, CristVeritat] En la nostra experiència amb els evangèlics, no hem trobat una sola doctrina que la tinguin clara, per la seva insistència a mantenir llops i congregar-se en sistemes caiguts—anomeni-se esglésies. I el problema no són només les esglésies que ells idolatren, sinó també una mediocritat sorprenent en l'estudi de la paraula de Déu que els ha fet esclaus d'aquestes esglésies. Recordem que només la veritat ens farà lliures (JUAN 8:32), "y" la "ley es la verdad." Pot entendre això?
Dios dice, "salid de ahí" (ISA. 52:11), i aquí dins és que vostè se sent còmode. Vostè—amic meu, és un esclau, doncs ha rebutjat l'única eina que ho pot fer lliure.
Així que els meus amics, això és per fe, com ja presentem—
2Perquè també a nosaltres se'ns ha anunciat la bona nova com a ells; però no els va aprofitar sentir la paraula, per no anar acompanyada de fe en què la van sentir. —HEBREUS 4:2
Veiem que a Israel no el va aprofitar "la buena nueva" per la seva manca de fe… és a dir, per no guardar la llei. Per falta de fe, van adorar un vedell (ÈXOD. 32), violant així els dos primers manaments de la llei.
Per la seva manca de fe, van posar càrregues al dia de repòs (MAT. 12:9-14). Per la seva manca de fe, van fer de tota la llei una mica gravós, implementant tradicions d'homes (MAR. 7:13). Por eso Jesús vino a "cumplir la ley"—no a abolirla, pues entendemos—como dijo Jesús, que el ejemplo de los fariseos no sería buena cosa para nosotros hoy (MAT. 23:3). I per això és que "Jesús es el fin de la ley" (ROM. 10:4)—el propòsit, si encara no està entenent.
Això "es por fe", els meus amics i germans, "para que sea por gracia". És guardant la llei que obtenim la gràcia que Jesús ens dóna, reconeixent així el seu sacrifici a la creu (JUAN 14:15) i només així arribarem al cel. (APOC. 22:12-21)
Esto "es por fe", pueblo apartado. Y "sin fe," diu el mateix Pau, "es imposible agradar a Dios (HEB. 11:6). Traduït de l'Espanyol a l'Espanyol, podem dir però sense guardar la llei és impossible agradar a Déu. Estem exagerant?—
6Perquè ocupar-se de la carn és mort, però ocupar-se de l'Esperit és vida i pau.
7Pel que fa als designis de la carn són enemistat contra Déu; perquè NO se subjecten a la llei de Déu , ni tampoc poden;
8i els que viuen segons la carn no poden agradar a Déu. 9Més vosaltres no viviu segons la carn, sinó segons l'Esperit, si és que l'Esperit de Déu mori en vosaltres. I si algú no té l'Esperit de Crist, no és d'ell.
—JOSÉ LUIS JAVIER
"Salid de Ella Pueblo Mio…" (APOC. 18:4)
Compartir…
———————————-
Uneix-te a Crist-Veritat. Subscriu-te al nostre nou canal de Vimeo Subscriu-te al nostre Canal de Vimeo. Comparteix aquesta invitació, i es parteix del nostre grup de WhatsApp Subscriu-te al nostre grup de WhatsApp. En subscriure't, no oblidis deixar-nos el teu nom. Prohibides les obscenitats. Comparteix i es parteix de la benedicció.
———————————-
I coneixereu la veritat…
—CristoVeritat http:/www.cristoverdad.com Anar a la pàgina frontal
NOTA: Números entre claudàtors blaus [ ] enllacen a Material Suplementari.
Les fotos també expandeixen el contingut: vídeos, notícies, enllaços, etc.
FONTS I ENLLAÇOS
[1] La Llei,Els Jueus & Tu [ESTUDI, Crist-Veritat]
[3] Joan, Els Deixebles i El Dia del Senyor [ESTUDI, CristVeritat]
[4] Església Adventista de la Mà amb Les Rameres [VIDEO 00:06:20, CristoVerdad]
[5] Església Adventista de la Mà amb Les Rameres [VIDEO 00:06:20, CristoVerdad]
[6] Jesús “vs.” Pau i La Llei: El que Va passar a la Creu [ESTUDI, Crist-Veritat]
[c] Crist i La seva Llei, Segons L'Església Adventista [ESTUDI, CristVeritat]
[d]1 El Catecisme del Sant Concili de Trento [ESTUDI, CristVeritat]
[d]2 La Reial Acadèmia de la Llengua Espanyola i El Dissabte [ESTUDI, CristVeritat]
[d]3 La Marca de la Bèstia i El Microxip [ESTUDI, CristVeritat]
[L] Secció Legal, “Copyright disclaimer” sobre drets d'autor i ús just [ENLLAÇ, CristVeritat]
NOTA: Si algun d'aquests enllaços no funciona o està erroni, si us plau deixi'ns saber per corregir-ho. Moltes gràcies!
Si teniu algun comentari, feu-ho omplint el formulari més avall. Els vostres comentaris seran publicats. Si voleu escriure'ns en privat, feu-ho a través de la secció d'informació, i seleccioneu contacte.


ELS JUDAITZANTS Gentils i Jueus judaitzant gentils Ells creuen que l'apòstol Pau quan predicava l'evangèli de Crist als gentils, els ensenyava el Judaisme (la Torah). Això no pot ser cert, Perquè, l'apòstol Pau va afirmar que l'evangeli que ell predicava entre els gentils, ni el va rebre, ni ho va aprendre de cap home, sinó per revelació de Jesucrist (Galatas 1:11-20). ¿Potser va mentir Pau?… veure més »
Vostè parla molt, però diu molt poc, per no dir que no diu res. Li destruirem el seu fals argument amb un sol parell de textos Bíblics: 5 Perquè ELS QUE SÓN DE LA CARN PENSEN A LES COSES DE LA CARN; però els qui són de l'Esperit, en les coses de l'Esperit. 6 Perquè ocupar-se de la carn és mort, PERÒ L'OCUPAR-SE DE L'ESPERIT ÉS VIDA I PAU. 7 Pel que els designis de la carn SÓN ENEMISTAT CONTRA DÉU; PERQUÈ NO SE SUBJECTEN A LA LLEI DE DÉU, ni tampoc poden; 8 i els que viuen segons… veure més »
A ver que dices de estos versículos "11 Haré cesar todo su gozo, sus fiestas, sus nuevas lunas y sus días de reposo, y todas sus festividades. 12 Y haré talar sus vides y sus higueras, de las cuales dijo: Mi salario son, salario que me han dado mis amantes. Y las reduciré a un matorral, y las comerán las bestias del campo." Oseas 2:11:12… allí están tus días de reposo, y allí esta también tus vides y tus higueras "taladas" todas, así como el olivo fue talado… Que vas a hacer ahora? donde esta tu reposo?
Amic, ha d'estudiar la Bíblia, no llegir-la la Bíblia per sobre. això ÉS MOLT SIMPLE, MÉS SENSE EMBAG VOSTÈ NO ENTÉN. Això em fa entendre que hi ha un alt nivell de mediocritat en l'estudi de la Paraula de Déu. Levític 23 ho explica molt clar. A Israel Déu va instituir lleis cerimonials, anomenats dissabtes. I els dissabtes i dissabte no són la mateixa cosa. Els dissabtes, és el que vostè i jo avui anomenem dies fetius o de festes. Per això se'ls anomenen festes cerimonials, però Déu els va anomenar dissabtes. És a dir, que aquests dissabtes… veure més »
Això és senzill, és profecia complerta. La casa d'Israel (les 10 tribus del nord, a qui li parla Òssies) després que van ser disperses, mai no van tornar a guardar les festes, ni dissabte, ni les llunes noves. Però també diu al 14-15: Però heus aquí que jo l'atrauré i la portaré al desert, i parlaré al seu cor. I us donaré les vinyes des d'allà, i la vall d'Acor per porta d'esperança; i allí cantarà com en els temps de la seva joventut, i com el dia de la pujada de la terra d'Egipte.… veure més »
Hi ha un problema de base a la seva dissertació amic. Si el que diu Osees es refereix al Dissabte i els deu manaments, Per què se segueix parlant de Dissabte i la llei després d'Osees, DURANT el temps de Jesús (MAT. 12:8), i més important encara, després de Jesús (LLUC 23:53-56) (Apc. 1:8-10), i encara per l'eternitat (ISA. 66:22-23).
No, amic, la seva matemàtica no quadra.
Si us plau expliqui'ns Apocalipsi 11:19, una profecia que encara no s'ha complert.
Gràcies,
CristVeritat.
Afegiu a això,
29 Els justos heretaran la terra, I viuran per sempre sobre ella. —SALMS 37:29
I una vegada més,
13 perquè no són els oïdors de la llei els justos davant Déu, SINÓ ELS FEREDORS DE LA LLEI SERAN JUSTIFICATS. —ROMANS 2:12-13
?AMEEEEEEN! ASI ÉS? PER QUAN PER LES OBRES DE LA LLEI NINGÚ SEE JUSTIFICAT?PERÒ JESUCRIST ÉS LA NOSTRA JUSTÍCIA?
Mmmmmm? disculpeu però a vostè no li ha clarejat encara.) En veus d'anar per davant. Vostè està llegint l?evangeli.. ?per què aplica primer el cap 8 de romans? I després es torna al cap 2? Si qualsevol que té YESHUA VIU, PER RWAHA KODEH save que vostè té fins als mitjons al reves. i que encara que a Hebreu es llegeix de dreta a esquerra; però no així la cronologia dels capítols i diàlegs de l'apostol pablo. Vostè aquesta tan sec? que no a llegit que per les Obres de guerdar torah madie serà justificat? Vostè… veure més »
Perquè l'últim és l'últim, oi? No obstant això, l'últim no contradiu el primer, sinó que un inepte mai no veurà sinó posa de banda la seva ineptitud. Però ja que vostè esmenta el capítol 2, permeteu-nos complaure'l— 12 Perquè tots els qui sense llei han pecat, sense llei també moriran; i tots els qui sota la llei han pecat, per la llei seran jutjats; 13 perquè no són els oïdors de la llei els justos davant Déu, SINÓ ELS FEREDORS DE LA LLEI seran justificats. 14 Perquè quan els gentils que no tenen llei, fan per naturalesa el que… veure més »
Ningú se salvarà per guardar un dia. Ni es perdrà per no guardar-ho. Doncs en tot cas la salvació seria per “obres de Justícia q nosaltres hauríem fet”. El seu error consisteix a declarar q no guardar el dissabte; és garantia de condemnació!!! Crist és més q un dia de la setmana. Ningú no pot ser justificat per les obres de la llei!!! Titus 3:5, Romans 3:20. A més, quin dissabte vostè guarda, el Jueu o el greco Romà? Ja que són diferents!!! Per acabar el meu amic, li dic que desitjo que s'acosti a la Gràcies… veure més »
Adorador del déu sol, això és el que vostè és.
Es veu clarament que vostè no ha estudiat teologia, perquè si no sabés que els mateixos que van instituir l'adoració al déu sol el dia diumenge també van instituir l'adoració al déu saturn el dia dissabte,
Li recomano que llegeixi qui va ser que va crear els dies a Gènesi 1:1-3:24
Aquí es mostra la teva mediocritat en la màxima expressió. Déu va instituir el Dissabte, no constantí ni cap altre heretge per ají. Els heretges com a constantí i com tu només s'han encarregat de trepitjar el dia de repòs del senyor. —GÈNESI 2:1-3 El Dissabte no ve de SATURN, VE DE Shabbat. Si et dediquessis a estudiar la Bíblia per entendre el que Déu et vol dir en comptes de buscar allò que tu vols creure, aleshores l'Esperit Sant es rellevaria sobre tu i t'ungereix amb veritat, com Jesús és la veritat, i no amb totes aquestes mentides que tu… veure més »
Pero Shabbat significa reposo NO SÁBADO "Cristo Jesús es nuestro reposo"
Amiga, no sigui tan rebel i ignorant. En efecte, Shabbat significa repós, que és el que Déu us mana a vostè fer en el Setè dia de la setmana, comprèn? (ISA. 58:13-14, ÈXD. 20:8-11, APc. 1:8-10).
Però el Shhabbath significa més que això.
Shabat és el ritual de descans setmanal dels creients del Judaisme. … La paraula shabat, sabbat o shabbat prové de l'arrel hebrea composta pels consonants shin, vet i tat i del verb shavát que significa “posar fi”, “cessar” o “parar”
Shabat és el ritual de descans setmanal dels creients del Judaisme. … La paraula shabat, sabbat o shabbat prové de l'arrel hebrea composta pels consonants shin, vet i tat i del verb shavát que significa “posar fi”, “cessar” o “parar”. Pel que cal tenir en compte que va ser primer el dia i DESPRÉS EL NOM. Com a cristians adorem cada dia Déu amb les nostres vides i apartem UN DIA DE REPÒS. Aquest DIA cesso les meves activitats i ho dedico al Senyor. Si sóc metge i faig torn un dia amb nom Dissabte, ho faré… veure més »
Vostè malinterpreta el següent passatge bíblic: MATEU 19:16-17 CITARÉ A CONTINUACIÓ EL QUE VOSTÈ ESCRIVIU..>>> 16 Llavors va venir un i li va dir: Mestre bo, què bé faré per tenir la vida eterna? 17Ell li va dir: Per què em dius bo? Cap no hi ha bo sinó un: Déu. Però si vols entrar a la vida, guarda els manaments. —MATEU 19:16-17I a quins manaments s'estava referint Jesús?18Li digué: Quins? I Jesús va dir: No mataràs. No adulteraràs. No furtaràs. No diràs fals testimoni.19Honra el teu pare i la teva mare; i, Estimaràs el teu proïsme com a tu mateix. —MATEU 19:18-19En poques paraules, Jesús va dir, per entrar al cel guarda la mateixa… veure més »
Amigo, Dios no le dio capacidad a ningún homnre de interpretar su palabra. La interpretación viene del cielo (JUAN 16:13). A nosotros solamente nos dio la capacidad de enetnderla. AMigo, por algo Jesús dijo "escudriñad las escrituras" para que nodie caiga en semejante desconección como la suya (ISA. 28:10-13 Jesús le dijo al joven rico, par a obter la vida ETERNA, gurda la ley. Ahí no hay nada que interpretar o a sumir, espcialmente cuando ese mensaje es repitodo en toda la Biblia, no solo por Jesús, sino también por tofo aquel que le sirvió a Dios. (APC. 21:14-16, ROM.… veure més »
Otra cosa, mi amigo, "vete y no peques más". Es decir, se bueno. Solo un inepto como tú tomaría de ese texto que DIOS NO ES BUENO. Enoc fue perfecto, Zacarías, Elizabeth, Daniel, Samuel, etc. Demás está decir que el hombre no puede llegar a ser bueno por sí mismo, sino que necesita buscar de Dios para eso, pues todo lo bueno viene de Dios. Y hablando de Bueno, tu amigo Pablo dice lo siguiente: 12 De manera que la ley a la verdad es santa, y el mandamiento santo, justo y bueno. —ROMANOS 7:12 USTEDES LOS EVANGÉLICOS ACTÚAN COMO… veure més »
Perquè l'últim és l'últim, oi? No obstant això, l'últim no contradiu el primer, sinó que un inepte mai no veurà sinó posa de banda la seva ineptitud. Però ja que vostè esmenta el capítol 2, permeteu-nos complaure'l— 12 Perquè tots els qui sense llei han pecat, sense llei també moriran; i tots els qui sota la llei han pecat, per la llei seran jutjats; 13 perquè no són els oïdors de la llei els justos davant Déu, SINÓ ELS FEREDORS DE LA LLEI seran justificats. 14 Perquè quan els gentils que no tenen llei, fan per naturalesa el que… veure més »
Mateo 5:22 "Pero yo os digo que cualquiera que se enoje contra su hermano, será culpable de juicio; y cualquiera que diga: Necio, a su hermano, será culpable ante el concilio; y cualquiera que le diga: Fatuo, quedará expuesto al infierno de fuego."
Tingueu cura de la seva manera de parlar,
INEPTE: Significat
"Se aplica a la persona incapaz o necia."
Gran Diccionari de la Llengua Espanyola © 2016 Larousse Editorial, SL
Si ets un inepte, no et puc dir sant. Text amb el seu contacte, i tu ets un inepte, és més que obvi.
44 Vosaltres del vostre pare el diable sou, i els desitjos del vostre pare voleu complir. Ell, homicida ha estat des del principi, i no va romandre en la veritat, perquè no hi ha veritat en ell. Quan parla mentida, de seu parla; perquè és mentider, i pare de mentida. —JOAN 8:44
18 Però Jesús, entesa la malícia d'ells, els diu: Per què em tempteu, hipòcrites? —MATEU 22:18
Necessites més?
Una altra cosa, amic— 12 Heus aquí jo vinc aviat, i el meu guardó amb mi, per recompensar a cadascú SEGONS SIGUI LA SEVA OBRA. 13 Jo sóc l'Alfa i l'Omega, el principi i la fi, el primer i el darrer. 14 Benaurats ELS QUE GUARDEN ELS SEUS MANAMENTS, per TENIR DRET a l'arbre de la vida, i PER ENTRAR per les portes a la ciutat. 15 Però els gossos ESTARAN FORA, i els feiticeiros, els fornicaris, els homicides, els idòlatres, i tot aquell que estima i fa mentida. 16 JO JESÚS he enviat el meu àngel per donar-vos testimoni d'aquestes coses… veure més »
NO SE DE DONDE SACASTE ESO… 12 "He aquí yo vengo pronto, y mi galardón conmigo, para recompensar a cada uno según sea su obra. 13 Yo soy el Alfa y la Omega, el principio y el fin, el primero y el último. 14 Bienaventurados LOS QUE LAVAN SUS ROPAS, para tener derecho al árbol de la vida, y para entrar por las puertas en la ciudad. 15 Mas los perros estarán fuera, y los hechiceros, los fornicarios, los homicidas, los idólatras, y todo aquel que ama y hace mentira. 16 Yo Jesús he enviado mi ángel para daros testimonio de estas cosas en las iglesias. Yo soy… veure més »
Vestir-te de Blanc és guardar la llei de Déu. Per alguna cosa aquest text la tradueixen així:
14 Benaurats els que renten la roba, per tenir dret a l'arbre de la vida, i per entrar per les portes a la ciutat. —APOCALIPSI 22:14 *(RVR 1960)*
14 Benaurats els que guarden els seus manaments, perquè la seva potència sigui a l'arbre de la vida, i que entrin per les portes a la ciutat. —APOCALIPSI 22:14 *(RVR 1662)*
Senyor. Guardar torah va de la mà de Jesús. El mateix la guardo i per això ens ho demana. La seva sang ens renta si obeïm els manaments que Ell va complir amb finalitat.
A primarà ens ensenyen una llei anomenada la propietat commutativa. Com la sabem doncs l'apliquem….
Un cop més.
13 perquè no són els oïdors de la llei els justos davant Déu, SINÓ ELS FEADORS DE LA LLEI seran justificats. —ROMANS 2:13
Una mica més, amic?
Aleshores on és l'altar de l'holocaust que ordeno l'Etern, Ofrenes mensuals i del dia de repòs Numeros 28:9,10
9 Però el dia de repòs, dos bens d'un any sense defecte, i dues dècimes de flor de farina pastada amb oli, com a ofrena, amb la seva libació.
10 És l'holocaust de cada dia de repòs, a més de l'holocaust continu i la seva libació.
Perquè si guarden el dissabte, l'han de guardar complet o no?
Benediccions.
Molt senzill germà, aquests sacrificis i libacions eren un símbol que Crist seria crucificat. Ja aquest símbol es va complir, i no podem sacrificar més bens, Crist no pot continuar sent crucificat. Diu la paraula de Déu: 26 I després de les seixanta-dues setmanes es traurà la vida al Messies, però no per si mateix; […] 27 I per una altra setmana confirmarà el pacte amb molts; a la meitat de la setmana farà cessar el sacrifici i l'ofrena.… veure més »
S'equivoca amic. Aquest és l'assumpte amb vosaltres, sempre fent aquest tipus de declaracions sense sustentar-ho amb la Bíblia. La Bíblia és molt clara, al cel només hi arribaran els guardadors de la llei de Déu, cadascun dels seus 10 Mandmaents. No un manament, ni dos, ni tres…. sinó tots i el 4t manament esparteix de tots (DANIEL 7:25-8, APOC. 22:14-16, HEB. 12:14 (veure Num. 15:37-41), Romans 7:12, ROM.8: 5-9). El meu amic, si Crist arriba, i el troba a vostè al llit amb una dona aliena vostè es perd, perquè això viola la llei. Si el troba robant, vostè… veure més »
Romà, catòlic i apostòlic.
Adorador del déu sol.
Estimat germà Oscar Mejía….va quedar abrogat el manament dels sacerdots pel que fa als rituals amb sacrificis de carners però no el descans de tota obra que fem durant la setmana, així com el Pare Celestial també va descansar. Així és: HEBREUS 7, 15-18: 7 Perquè manifest és que el nostre Senyor va venir de la tribu de Judà, de la qual Moisès no va parlar res tocant al sacerdoci. 15 I això és encara més manifest, si a semblança de Melquisedec s'aixeca un sacerdot diferent, 16 no constituït conforme a la llei del manament sobre la descendència, sinó segons el poder de… veure més »
En efecte, aquí el verset 16 ho fa clar— 16 no constituït d'acord amb la llei del manament sobre la descendència, sinó segons el poder d'una vida indestructible. —HEBREUS 7 7:16 I és exactamenlo que Daniel va profetitzar que passaria: 26 I després de les seixanta-dues setmanes es traurà la vida al Messies, però no per si; i el poble d'un príncep que ha de venir destruirà la ciutat i el santuari; i la seva fi serà amb inundació, i fins a la fi de la guerra duraran les devastacions. 27 I per una altra setmana confirmarà el pacte… veure més »
Senyor. A El Nuevo Pacto és el be immolat i aquest be és Jesús. Hebreus 7.27. Cadascú rendirà compte per allò lliurat i no aprofitat.
Fariseu mutilador de la GRÀCIA, com abunden, si tant estimes viure sota la llei (Santiago 2:10) llavors compleix tota mill perquè si falles en una cosa et tornes transgressor de tota! I segur que guardes el dia de repòs com Déu mana?
Vostès serien els típics GALATES INSENSATS que havent rebut l'Esperit per la gràcia i no per les obres de la llei volen tornar a tornar als vells rudiments de la mateixa i estar sota aquest jou.
Amic, llegiu 1 JOAN 3:4-9 I no oblideu que vostè és un enemic de Déu. 5 Perquè els qui són de la carn pensen en les coses de la carn; però els qui són de l'Esperit, en les coses de l'Esperit. 6 Perquè ocupar-se de la carn és mort, però ocupar-se de l'Esperit és vida i pau. 7 Perquè els designis de la carn són enemistat contra Déu; PERQUÈ NO SE SUBJECTEN A LA LLEI DE DÉU, ni tampoc poden; 8 i els qui viuen segons la carn no poden agradar a Déu. 9 Però vosaltres no… veure més »
Nestor. que bien cuando escribe GRACIA en mayúsculas pero se nos tiende a olvidar que LA GRACIA nos fue dada pues ahora podemos hacercarnos confiadamente al trono de justicia como dice en Hebreos pero cada persona debe arrepentirse y cambiar su mal obrar para que ahora si El Salvador nos pueda limpiar , y como se hace eso pues haciendo como El lo hizo "si me aman guarden mis mandamientos " juan 14.15 en Mateo desde el capitulo 4 en adelante están. Quien hizo el sacrificio el cual NADIE podía hacer fue El , pero nos toca hacer lo nuestro… veure més »
Bueno creo que le hacen un mal al lector tratando de tergiversar la palabra de Dios , tratando de imponer 1 dia (sabado) como el reposo del pueblo de Dios, Hebreos 4 ver.6y 7 deja muy claro que no es el dia sabado el reposo para el pueblo de Dios, mas bien es cualquier dia Hoy, cristo esta 24/7 esperando que un pecador se arrepienta y entre en su reposo ya que no es un dia, es cristo ,por eso dice , Hoy. Sito Hebreos 4 ver. 6y7 "Por lo tanto , //puesto que falta que algunos entren en El,//(osea… veure més »
No, amic, no estem intentant imposar cap dia, estem presentant allò que Déu diu, des del principi fins a l'eternitat. Aquest tema és molt clar, però els rectors bergoglians obeeixen el seu pare (JUAN 8:44), nosaltres tenim el nostre. (SALM. 21) Hebreus 4:6-7 confirma el setè dia de repòs. És interessant que vostè no va completar la cita, presentant el context complet del capítol. I l'estudi presenta això, i tot i així insisteix en el seu error. Però per amor a les ànimes, tornem a presentar-lo— 1 Temem, doncs, no sigui que romanent encara la promesa d'entrar a… veure més »
Joel . Pero porque es tan difícil hacer sus instrucciones? Obvio son todos los dias que hay hacer el bien y guardar pero El mismo Jesús guardo el día pues El NO desobedecio las Instrucciones : El las cumplió las que debía cumplir. Hablamos de Jesús y no le queremos imitar solo nos apegamos a La Gracia, que fácil! "EL ya hizo todo y mi salvación ya me la gane de gratis" , que pena No es así. Recuerda que ni su propio pueblo pudo guardar ese día que te hace pensar que con decir " Cristo es mi reposo'… veure més »
Voldria saber si com Cristiano a més del Dissabte setmanal he de guardar tots els altres manaments establerts a la llei, no només els deu manaments que coneixem, sinó els 613 decrets de la llei de Moisès
Gràcies.
Amic, les condicions per a la salvació les posa Déu, no vós. I Jesús va dir que per arribar al cel on guardar tota la llei, Aquesta va ser la pregunta del jove ric, i Jesús li va dir guarda la llei dels deu manaments (MAT. 19:16-19). Sabem per on ve, però per aquest camí no va Crist. (APC. 22:14-16, ROM. 2:13, SAMT. 2:10-12, HEB. 12:14, NÚM. 15:37-41. 1 ped. 1:16, rom. 7:12, dan. 7:26-28)
Gràcies per respondre, però no ha respost la meva pregunta, a més a més noto en la seva forma d'escriure, que està a la defensiva. Pregunteu: Hem de guardar tota la llei? Tota la llei és tota, incloent les altres 613 ja que Déu no canvia.
Vostè dóna l'exemple del jove ric El jove ric va guardar tota la llei? Guarda alguna persona avui tota la llei? ¿Guarda tota la llei? Què li va fer falta al jove ric?
És clar que contestem la pregunta. Però per amor a les ànimes, ho tornem fer. Hem de guardar tota la llei? La Bíblia diu que sí, i que sense ella ningú arribarà al cel. (Santiago 2:10-12, Daniel 7:27, Apc. 14:12, Mat. 19:16-19, Apc. 22:14-16, Rom. 2:13, Rom 3:31, ROM. 4: 16, LLUC 10:25-29, Rom. 8:5-11, Heb. 12:14m Rom. 7:12, Núm. 15:37-41). Pel que fa a això del jove Ric, aquí és que es veu la ignorància dels evangèlics. Jesús li va dir guarda la llei i viuràs. Tot i que va dir que la guardava no era cert. Jesús només li va esmentar els manaments de la segona… veure més »
vols sarvar-te per la llei? vas caure de la gràcia.
Bé, amic, això ho diu no la Bíblia. Amic, les condicions per a la salvació les posa Déu, no vós. I Jesús va dir que per arribar al cel on guardar tota la llei, Aquesta va ser la pregunta del jove ric, i Jesús lijo guard la llei dels deu manaments (MAT. 19:16-19). Sabem per on ve, però per aquest camí no va Crist. (APC. 22:14-16, ROM. 2:13, SAMT. 2:10-12, HEB. 12:14, NÚM. 15:37-41)
bon dia, apostates. perquè els costa de creure que Jesucrist és Déu. I no els poso cites bíbliques del NT perquè ni creuen en allò que està escrit. El principi de l'apostàsia és la incredulitat. I el segon principi és la manca de l'amor de Déu; confonent-ho amb el zel de Déu. Si tinc una pregunta, que m'imagino que tenen fins i tot escatologia per respondre-la….En què es diferencien vostès als testimonis de Jehova?
Salutacions, amic Diego. Ens agradaria saber d'on treu vostè que nosaltres neguem que Jesucrist és Déu? En morir no va entendre aquest estudi, ni molt menys coneix la nostra feina: 1. Testimonis de Jehovà JW.org Una Secta Més https://vimeo.com/448156140 2. Jesús, Déu Totpoderós, El Gran Error dels Testimonis de Jehovà https ://vimeo.com/359694717 3. Jesús i El Paradís, El Lladre a La Creu i Els Testimonis de Jehovà https://www.cristoverdad.com/jesus-y-el-paraiso-el-ladron-en-la -creu/ 4a. La Llei vs. La Llei, Part 1: Enfrontant l'Error http://www.cristoverdad.com/la-ley-vs-la-ley-enfrontant-el-error-part-1/ 4b. La Llei vs. La Llei, Part 2: Enfrontant l'Error http://www.cristoverdad.com/la-ley-vs-la-ley-enfrontant-el-error-part-2/ 4c. La Llei vs. La Llei, Part 3: Enfrontant… veure més »
Hola, estimados, o estimadas. Leyendo su estudio lo entiendo muy racional; y me parece de alguien que se siente muy poseído de la "verdad", pero poco humilde. A mí me parece falto de relación, o intimidad con Jesús. Puede que suenen fuerte estas palabras, pero la Escritura Sagrada se debe tomar con temor, porque no es del que quiere, ni del que corre, sino de Dios que tiene misericordia. Nadie conoce al Padre, sino el Hijo; ni al Hijo, sino el Padre, y aquel a quien el Hijo lo quiera dar a conocer. En Jesús se centra todo el bien… veure més »
Salutacions Luis, bedicions per a vostè i la seva família. NO veig que estem contradient l'escriptura i que el seu text ens contradiu. La misericòrdia de Déu, saps, està reservada per a un sol grup: els qui guarden els seus manaments: 6 i faig misericòrdia a milers, els qui m'estimen i guarden els meus manaments. —ÈXODE 20:6 10 que faig misericòrdia a milers, als quals m'estimen i guarden els meus manaments. —DEUTERONOMIO 5:10 9 Coneix, doncs, que Jehovà el teu Déu és Déu, Déu fidel, que guarda el pacte i la misericòrdia als qui l'estimen i guarden els seus manaments,… veure més »
CREU QUE LA CONFUSIÓ D'HB 4 ES DÓNA EN NO PRENDRE ENCOMPTA EL PASSATGE COMPLET I LA IDEA DEL LLIBRE EN GENERAL, JA QUE L'ESCRIPTOR DEL LLIBRE D'HEBREUS, ENS PARLA DEL TIPUS EN L'ANTIC TESTAMENT I L'ANTITIP EN EL NOU TESTAMENT COMPLIMENT EN CRIST TOT (SENT EL SENOR L'ANTITIPO ANUNCIAT A LA TORAH), ASI QUE EL DIA DE REPÒS ÉS UN TIPUS DE CRIST QUE ÉS EL NOSTRE REPÓS DE LES OBRES QUE NO SALVIN NINGÚ, UNA ALTRA PREGUNTA LOGICA QUE HI HA VA SER CREAT EL SETÈ DIA; ÉS CLAR… veure més »
Saludos, Antonio. Hay algunos un par de puntos de contención en su exposición: a) Usted menciona que "ASI QUE EL DIA DE REPOSO ES UN TIPO DE CRISTO QUE ES NUESTRO REPOSO DE LAS OBRAS QUE NO SALVAN A NADIE". No se si lo estoy mal entendiendo, ¿Pero está usted diciendo que la ley de Dios no tiene nada que ver con nuestra salvación? Pues sabemos que día de reposo es parte de Esa ley. SI ese es su argumante, pues la Biblia dice lo contrario. Jesús le dijo al joven rico que paraobtener la evida eterna tenía que guardar… veure més »
clar que la llei és important ja que per ella cada persona té coneixement de pecat, pau explica que abans de la llei, ja havia pecat però no havia culpa de pecat (Rom 5:13) recordeu que la llei va ser donada al SINAI, segons genesis DÉU descans la pregunta és quan descans, al setè o al sisè dia, segons la traducció que llegiu, però si diem que va ser al sisè no hi hauria setè dia, ja que no va ser creat, però si la bíblia diu que DÉU acabo la seva obra en el setè dia, el creo el setè… veure més »