7Però ells, com Adam, van traspassar el pacte; allí van prevaricar contra mi. —OSEES 6:7

LLEIDEBATESTUDI PART [1]LA LLEI i LA LLEI, Enfrontant La Ineptitud Evangèlica, Part 1 [ESTUDI, CristVeritat] [2] [3]LA LLEI i LA LLEI, Enfrontant La Ineptitud Evangèlica, Part 3 [ESTUDI, CristVeritat]

[8:07 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
Déu vol destruir l'home, o que l'home vaig arribar a penediment?

[8:09 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Depèn per què no em dius quan Déu envià un profeta a predicar les nacions a part de Jonas?

[EDICIÓ] José Luis Javier
Bé, per començar, el fet que Déu hagi enviat Jonàs a Nínive perquè se'n penedeixi, segnifica que a Déu li interessa la salvació de cada ésser humà en aquesta terra. Així que és un exemple molt dolent el que vas escoltar per justificar la teva perversitat. Si no és així, aleshores la savació és per als habitants d'Israel. És això el que tu creus?

[8:09 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
Endavant.

Què tal Balaam?
O Eliseu…. Amic, vostè és ben mediocre, sap.

[8:09 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Què va dir ?

[8:09 PM, 9/17/2019] Rafael
Us 6:7:Però el meu poble, igual que Adam, ha faltat al meu pacte i m'ha estat infidel.”

[EDICIÓ] José Luis Javier
Correcte, Rafael. Aquí Déu està comparant el pacte que va fer amb Israel i el pacte que va fer amb Adam, i ens diu que és el mateix pacte. Amic Alex, per més que li cerqui la cinquena pota al gat, el gat només en té 4. I si per casualitat trobeu un gat amb 5 potes, és perquè una està altra—és una deformitat!

[8:10 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Quin va ser el pacte que va fer Déu amb Adam?

[8:10 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Respon

[EDICIÓ] José Luis Javier
No et deseperis, no sé perquè tens tanta pressa que et facin quedar malament

[8:10 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Respon

[8:10 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
La seva santa llei—

5I la terra es va inficionar sota els seus habitants; perquè van traspassar les lleis, van falsejar el dret,  van trencar el pacte sempitern.  —ISAIES 24:5

Et deixo de tasca que esbrinis que significa sempitern.

[8:11 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
No aquest pacte va ser amb Israel èxode:31:16-17

[8:11 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
ISAIES 24:5

Un cop més, Va pecar Adam?

[8:11 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
De qui està parlant hi ha

[8:11 PM, 9/17/2019] Rafael
“La mateixa llei s'aplicarà als nascuts al país i als estrangers que visquin entre vosaltres.”

Temps passat

[8:12 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
És clar els proselets

[8:12 PM, 9/17/2019] José Luis Javier

14 I no només amb vosaltres faig jo aquest pacte  i aquest jurament,
15sinó amb els qui són aquí presents avui amb nosaltres davant de Jehovà el nostre Déu,  i amb els que no són aquí avui amb nosaltres.  —DEUTERONOMIO 29:14-15

[8:12 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
Hi ha un manament que diu “no mataràs”?

ADAN I LA LLEI
7Però ells, com Adam, van traspassar el pacte; allí van prevaricar contra mi. —OSEES 6:7

[8:12 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Aleshores tota la llei és per a l'home fins el dia d'avui?

[EDICIÓ] José Luis Javier
El meu amic, vostè si és brut, caram!

[8:12 PM, 9/17/2019] José Luis Javier

 14I no només amb vosaltres faig jo aquest pacte  i aquest jurament,
15sinó amb els qui són aquí presents avui amb nosaltres davant de Jehovà el nostre Déu,  i amb els que no són aquí avui amb nosaltres.  —DEUTERONOMIO 29:14-15

[8:13 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
En efecte. Apocalipsi. 22:14 Diu que la llei és vigent fins avui. Llegeix-ho!

O només se salvaran els jueus?

[8:13 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Si els israelites que encara no naixien. Ok llavors estàs circumsidado?

[8:13 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
No, el text (DEUT. 29:14-15) parla en present.

[8:14 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Si compleixes la llei has de Circumcidar

[8:14 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Què és circumcisió?

I per respondre-li, ¡si estic circumdat!

[8:14 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Haver de guardar les festes

[EDICIÓ] José Luis Javier
Dissabte és la primera festa solemne del senyor (LEV. 23), i es guardarà per tota l'eternitat—diu el senyor,

22Perquè com els cels nous i la nova terra que jo faig romandran davant meu, diu Jehovà, així romandrà la vostra descendència i el vostre nom.
23I de mes en mes,  i de dia de repòs en dia de repòs, vindrà TOTA CARN a adorar davant meu,  va dir Jehovà. —ISAIES 66:22-23

[8:14 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Haver de fer sacrifici d'animals

[EDICIÓ] José Luis Javier
Bé, quan Crist vega molts seran sacrificats per animals que són. No saps la diferència entre la llei i la llei cerimonial? M'agradaria ajudar-te amb això, però aquesta una perla que no penso desaprofitar amb tu.

[8:14 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Si és que estàs sota llei

[EDICIÓ] José Luis Javier
És clar que estic sota la llei de Déu. El que no estic és amarrat sota la llei del pecat, de la quin ets esclau, i—per la qual, també et perdràs (1 TIM. 1:8-11).

[8:15 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
Era només per a Israel la circumcisió?

[8:15 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
La llei i els profetes van ser Juan el Baptista d'acord

[EDICIÓ] José Luis Javier
El meu amic, vostè si és brut. Llegiu Apocalipsi 22..

[8:15 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
I d'en endavant que?

[8:16 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
Expliqui'm Apocalipsi 22:14.Últim capítol de la Bíblia, i parlant de la llei!

[8:16 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Escriu el text no tinc bíblia a la mà.

[8:17 PM, 9/17/2019] José Luis Javier

14BENAURATS ELS QUE GUARDEN ELS SEUS MANAMENTS,  per tenir dret  a l'arbre de la vida,  i per entrar per les portes  a la ciutat. —APOCALIPSI 22:14

[8:17 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Romans 10:4 Crist és la fi de la llei i no em surtis amb què la llei cerimonial està parlant de la llei fins als Deu manaments
Quins manaments els Dies no diu els Deu manaments. Acabem amb això

Crist va posar fi a la llei

[EDICIÓ] José Luis Javier
Oh, Sí? Vegem-

15Si m'estimeu, guardeu els meus manaments. —JESUCRIST (Joan 14:15)

1FILLS meus, aquestes coses us escric, perquè no pequeu; i si algun hagués pecat, advocat tenim envers el Pare,  á Jesucrist el just ;
2I ell és la propiciació pels nostres pecats: i no només pels nostres, sinó també pels de tot el món.
3 I en això sabem que nosaltres l'hem conegut si guardem els seus manaments.  4El que diu, Jo l'he conegut,  i no guarda els seus manaments, el tal és mentider, i no hi ha veritat en ell;  5Però el qui guarda la seva paraula, la caritat de Déu hi és veritablement perfecta: per això sabem que hi som.
—1 JOAN 2:1-6

[EDICIÓ] José Luis Javier
8
Jo sóc l'Alfa i l'Omega, principi  i fi, diu el Senyor, el que és i que era i que ha de venir, el Totpoderós.

[8:19 PM, 9/17/2019] Rafael
Els textos són clars a Apocalipsi. Els manaments són israel i la fe en jesus el que ho van acceptar sense veure.

[8:20 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
APC. 22:14 Li ho explica, amic Alex.

[8:20 PM, 9/17/2019] Rafael

12Aquí cal la paciència dels sants, dels quals guarden els manaments de Déu i la fe de Jesús. —APOCALIPSI 14:12

Dos poble en un.

[8:21 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
Quins són els manaments de Jesús?

[8:21 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Rom. 10:4: “Crist és la fi de la Llei, perquè tothom que exerceix fe tingui justícia.” (Guardar el dissabte era part d'aquella Llei. Déu va fer servir Crist per posar fi a aquella Llei. El fet de tenir una posició o condició de justícia davant Déu depèn de la fe en Crist, no de guardar un dia de descans setmanal.

Pot vostè “tenir una posició o una condició de justícia davant Déu depèn de la fe en Crist” mentre que vostè el desobeeix?

15Si m'estimeu, guardeu els meus manaments. —JESUCRIST (Joan 14:15)

22Perquè com els cels nous i la nova terra que jo faig romandran davant meu, diu Jehovà, així romandrà la vostra descendència i el vostre nom.
23I de mes en mes,  i de dia de repòs en dia de repòs, vindrà TOTA CARN a adorar davant meu,  va dir Jehovà. —ISAIES 66:22-23

[8:23 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
JESÚS NO VA PREDICAR DISSABTE NI ELS DEU MANAMENTS

[8:24 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: El meu amic, em fa pena escoltar-ho. Però vegem, i de gràcies a Déu, doncs aquí estem per ajudar-lo.

5I els deia: El Fill de l'Home és Senyor encara del dia de repòs. —LLUC 6:5

12Com més val un home que una ovella? Per tant,  és lícit fer el bé els dies de repòs.  —MATEU 22:12

16Va venir a Natzaret, on s'havia criat;  i el dia de repòs va entrar a la sinagoga,  d'acord amb el seu costum, i es va aixecar a llegir. —LLUC 4:16

9Aleshores Jesús els va dir: Us preguntaré una cosa:  És lícit en dia de repòs fer bé, o fer malament?  salvar la vida, o treure-la? —LLUC 6:9

10Ensenyava Jesús en una sinagoga el dia de repòs; —LLUC 13:10

16I per aquesta causa els jueus perseguien a Jesús, i procuraven matar-lo,  perquè feia aquestes coses el dia de repòs.  —JOAN 5:16

14I era dia de repòs quan Jesús havia fet el fang, i li havia obert els ulls. —JOAN 9:14

10Jo era a l'Esperit  el dia del Senyor,  i vaig sentir darrere meu una gran veu com de trompeta,
11que deia:  Jo sóc l'Alfa i l'Omega,  el primer i el darrer. Escriu en un llibre el que veus, i envia-ho a les set esglésies que són a Àsia: a Efes, Esmirna, Pèrgam, Tiatira, Sardis, Filadèlfia i Laodicea. —APOCALIPSI 1:10-11

[8:24 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
(Vegeu també Gàlates 4:9-11 i Efesis 2:13-16.)

[8:25 PM, 9/17/2019] José Luis Javier

16Llavors en va venir un i li va dir: Mestre bo,  què bé faré per tenir la vida eterna? 
17Ell li va dir: Per què em dius bo? Cap no hi ha bo sinó un: Déu. Però si vols entrar a la vida, guarda els manaments. 
18Li va dir: Quins? I Jesús va dir:  No mataràs. No adulteraràs. No furtaràs. No en diràs fals testimoni. 19Honra el teu pare i la teva mare; i, Estimaràs el teu proïsme com a tu mateix.  —MATEU 19:16-19

[8:25 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Col. 2:13-16
“[Déu] bondadosament ens va perdonar totes les nostres ofenses i va esborrar el document manuscrit contra nosaltres, que consistia en decrets i que estava en oposició a nosaltres […] Per tant que ningú no els jutgi en el menjar i beure, o respecte d'una festa , o d'una observança de la lluna nova, o d'un dissabte.” (Si algú estava sota la Llei de Moisès i se'l trobava culpable de profanar dissabte, tota la congregació havia de donar mort a pedrades, segons Èxode 31:14 i Números 15:32-35. Molts que afavoreixen l'observació de dissabte es poden alegrar que no estiguem sota aquesta Llei. Com mostra el text aquí esmentat, gaudir d'una posició aprovada davant Déu ja no exigeix l'observança del requisit sabàtic donat a Israel.)

[EDICIÓ] José Luis Javier
Molt poètic, però massa opinió personal, i res de bíblia per sustentar les heretgies que creus. Dóna'm al text bíblic que digui que Moisès va crear cap llei.

[8:25 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
Expliqueu-me tots aquests textos que li vaig donar de Jesús predicant sobre i dissabte i la llei en general.

[8:25 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Clar li va dir aquell home que era jueu

[EDICIÓ] José Luis Javier
No em vinguis amb aquest conte, tu vas dir que Jesús no va predicar aquestes coses, i punt.

[8:26 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
No m'ho va dir Ami.

[EDICIÓ] José Luis Javier
És clar que no t'ho va dir a tu, doncs tu estimes i serveixes al diable (JOAN 14:15)

3 I en això sabem que nosaltres l'hem conegut si guardem els seus manaments. 

Analitzem Colossencs 2:13-16 Efesis 2:13-16, que en realitat són el mateix text en cartes diferents (pel mateix autor), que tu vas posar més amunt. Ah, i dit sigui de pas, vas usar la versió del Nou Món, dels Testimonis de Jehovà! Mmmmm…

13A més, encara que eren morts a les seves ofenses ia l'estat incircumcís de la seva carn, [Déu] els va vivificar juntament amb ell. Bondadosament ens va perdonar totes les nostres ofenses
14  i va esborrar el document manuscrit contra nosaltres,  que consistia en decrets i que estava en oposició a nosaltres;  i Ell ho ha tret del camí clavant-ho a la fusta de turment.  15Despullant per complet els governs i les autoritats els va exhibir* a la vista pública com a vençuts, i els va conduir en una processó triomfal mitjançant això.
16
Per tant,  que ningú els jutgi  al menjar i beure, o respecte d'una festa, o d'una observança de la lluna nova,  o d'un dissabte ; —COL·LOSENCS 2:13-16 (TNM)

Imagen. JW.orgPrimer de tot, sabies que la raó per la qual aquesta versió de la Bíblia del Nou Món (TNM) aquí parla d'“una fusta” i no de la creu, és perquè els Testimonis de Jehovà tenen la creença herètica de que Crist va morir penjat en un pal, i no en una creu… Sabies això, inepte?

Els Testimonis de Jehovà odien la Creu, i detesten el cel. Saps tu que diu la Bíblia sobre això?

18Perquè molts caminen, dels quals us vaig dir moltes vegades, i encara ara ho dic plorant,  que són enemics de la creu de Crist:  1 9La fi de la qual serà perdició,  el déu del qual és el ventre, i la seva glòria és en confusió; que senten el terreny.
20 Però el nostre habitatge és al cel;  d'on també esperem el Salvador, el Senyor Jesucrist; —FILIPENSOS 3:18

És clar, el diable els cria, i ells s'ajunten!

Però Colossencs 2:14 i Efesis 2:15 diuen que Crist va clavar el document que consistia en decrets. Saps quins són aquests decrets? NO, que sabràs tu de res. Llegim el mateix text en una versió menys expúria, ja que no existeix una sola Bíblia més manipulada que la de Els Testimonis de Robá.

Amb què la cèdula dels —i amb vista a, ritus? Quins ritus? Quants ritus hi ha a la llei dels deu manaments? És honrar el teu pare i la teva mare un ritu? Com no matar o no cometre adulteri o no robar… potser són aquests ritus també?

A què es refereix Pau amb això dels ritus? Bé, a banda que Pau està parlant clarament de la llei ritual que es realitzava a El Santuari (Ombra del que havia de venir—Crist morint a la creu), hi ha una profecia al llibre de Daniel—a la qual Pau s'està referint directament, que indicava que passaria quan Jesús morís—

26I després de les seixantaai dos setmanes  es traurà la vida al Messies,  i no per si mateix: i el poble d'un príncep que ha de venir, destruirà la ciutat i el santuari; amb inundació serà la fi d'ella, i fins a la fi de la guerra serà talada amb assolaments.
27I en una altra setmana confirmarà el pacte a molts,  ia la meitat de la setmana farà cessar el sacrifici i l'ofrena:  després amb la munió de les abominacions serà el desolar, i això fins a una sencera consumació; i es vessarà la ja determinada sobre el poble assolat. —DANIEL 9:26-27

Daniel—igual que Pau, ens diu clarament que va ser el que va ser clavat a la Creu, la llei ritual (cerimonial—sacrificis/ritus) (NÚM 18:6-7, LEV. 1). O sigui, el meu amic, vostè que estava parlant en forma burlesca de sacrificar bens, aquí et diu que això va ser el que va caducar a la creu, “El Sacrifici i L'Ofrena”. Honestament, no em vaig adonar durant el debtat que havies posat aquest text, t'hauria fet quedar molt malament davant de tots—per inepte, ja que tinc un estudi profund sobre això.[2]Jesús “vs.” Pau i La Llei: El que va passar a la Creu
[ESTUDI, CristVeritat]

Però el text de Colossencs 2 també parla que “ningú us jutgi en menjar, o en beguda, o en part de dia de festa, o de nova lluna, o de dissabtes”. Bé, si vostè conegués el tema de la llei cerimonial, sabria que juntament amb això hi havia dies festius (“festes”)—anomenats dissabtes que podien caure en qualsevol dia de la setmana. Dissabte, no vol dir setè dia, sinó repòs (festes/dies festius/). Així que aquí Pau no està parlant del dissabte (Shabbath), sinó més aviat dels dissabtes cerimonials.

Aquí et deixo una llista de Dissabtes cerimonials (Festes Solemenes), que no necessàriament queien a Dissabte (El Shabbath)—

Els números entre claudàtors vermells mostren 3 dissabtes cerimonials, que necessàriament no queien el Setè Dia Dissabte—El Shabbath. Un cop més, la inpetitud és un greu pecat (OSEES 4:6), i més encara quan aquesta ve acompanyada de la ignorància i la perversitat. Allunya't d'elles!

[8:26 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
Qui parla al llibre d'Apocalipsi?

[8:26 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Ami em diu que vol misericòrdia no sacrifici que entens per això?

[EDICIÓ] José Luis Javier
És clar que ho entenc, ho entens tu?

23!!Ai de vosaltres, escribes i fariseus, hipòcrites! perquè delmeu la menta i l'anet i el comí,  i deixeu el més important de la llei: la justícia, la misericòrdia i la fe.  Això calia fer, sense deixar de fer allò —MATEU 23:23

[8:27 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Per què no apedregues als que no guarden dissabte?

[EDICIÓ] José Luis Javier
Molt simple—

2Fillets meus, aquestes coses us escric perquè no pequeu;  i si algun hagués pecat, advocat tenim  envers el Pare, a Jesucrist el just. —1 JOAN 2:1

[8:27 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
6i faig misericòrdia a milers, als quals m'estimen i guarden els meus manaments. —ÈXODE 20;6

[8:27 PM, 9/17/2019] Ariel Paz:
Estaria bé si va ser el debat en àudio. O vídeo trucada

[8:27 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Si us plau respon

[8:28 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
La misericòrdia no existeix sense la llei.

10que faig misericòrdia a milers, als que m'estimen i guarden els meus manaments. —DEUTERONOMIO 5:10

159Mira, oh Jehovà, que estimo els teus manaments; Vivifica'm d'acord amb el teu misericòrdia. —SALMS 119:59

4I vaig pregar a Jehovà el meu Déu i vaig fer confessió dient: Ara, Senyor, Déu gran, digne de ser temut,  que guardes el pacte i la misericòrdia amb què t'estimen i guarden els teus manaments;  —DANIEL 9:4

[8:28 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Tu calla tu mai debats

[8:29 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Veus no compleixes la llei per més que vulguis no pots

[EDICIÓ]  José Luis Javier
La Bíblia diu que són les persones com tu que no poden guardar la llei—

A LA CARN
5Perquè els que són de la carn pensen en les coses de la carn; però els qui són de l'Esperit, en les coses de l'Esperit.
6Perquè ocupar-se de la carn és mort, però ocupar-se de l'Esperit és vida i pau.
7Pel que els designis de la carn són enemistat contra Déu; perquè no se subjecten a la llei de Déu,  ni tampoc no poden. —ROMANS 8:5-7 

[8:29 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
La llei era una ombra

[8:29 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
L'essència és Crist amén

[EDICIÓ] José Luis Javier
En efecte, per fi dius alguna cosa amb sentit. La llei cerimònia erea una ombra—

8I la van adorar tots els habitants de la terra els noms dels quals no estaven escrits al llibre de  la vida de l'Anyell que va ser immolat des del principi del món . —APOCALIPSIS

del que hauria de venir—

29El següent dia va veure Joan Jesús que venia a ell, i va dir:  Heus aquí el Xai de Déu, que treu el pecat del món.  —JOAN 1:29

Novament, amic—\

23!!Ai de vosaltres, escribes i fariseus, hipòcrites! perquè delmeu la menta i l'anet i el comí,  i deixeu el més important de la llei: la justícia, la misericòrdia i la fe.  Això calia fer, sense deixar de fer allò —JESÚS DE NAZARET (Mateu 23:23)

Sense llei no hi ha misericòrdia, i els fariseus no guardaven la llei. T'atreveixes a disputar això?

[8:30 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
Contesta, d'on ve la misericòrdia? La justificia? La fe?

[8:30 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
La fe és millor que la llei. La llei era una ombra entens
Després de preparar la Terra perquè els humans l'habitessin, Jehovà Déu va procedir a descansar de les seves obres de creació material respecte a la Terra. Això es declara a Gènesi 2:1-3. Però el registre bíblic no diu res que Déu li ordenés a Adam que guardés el setè dia de cada setmana com a dia de descans.

[EDICIÓ]  José Luis Javier

9Per tant,  queda un repòs per al poble de Déu.  10Perquè el qui ha entrat en el seu repòs,  també ha reposat de les seves obres, com a Déu de les seves. 

[8:31 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
Romans 3:31

I parlant de fe

31Després per la fe invalidem la llei? En cap manera,  sinó que confirmem la llei. 

La fe i la llei és el mateix!

Aquí ho tens.

[8:31 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
És clar per què la llei va ser una ombra un tutor

[8:31 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
És de. impiu-vos posar les coses de Déu a competir.

Tot allò de Déu és Sant. I si ve de Déu, és bo… (ROM. 7:12)

[8:32 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
És clar però tot té un propòsit. I quin va ser el propòsit de la llei

?

[8:32 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
7
Què direm, doncs? La llei és pecat? De cap manera.  Però jo no vaig conèixer el pecat sinó per la llei;  perquè tampoc no conegués la cobdícia, si la llei no digués: No cobejaràs. —ROMANS 7:7

Aquí ho tens, la fi de la llei… és a dir—la meva estimada bella dorment, ¡el propòsit de la llei!

12De manera que la llei a la veritat és santa, i el manament sant, just i bo. —ROMANS 7:12

[8:33 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Conduir-nos a Crist això

[8:33 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
Tu dius que la fe és millor que la llei. I tant la fe com la llei, una mateixa cosa són, i vénen de Déu.

[8:33 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Però aleshores com entenem Romans 10:4

[8:33 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
Això que tu acabes de fer només ho fa un Impío; posar la paraula de Déu a competir. El que cal és cercar l'harmonia a la paraula de Déu. Un text no pot destruir-ne un altre, doncs tota paraula és inspirada i “Déu no és un Déu de confusió.” (1 COR. 14:33)

[8:34 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Tu no ets ningú per jutjar

[EDICIÓ] José Luis Javier
Com sempre, t'equivoques—

24No jutgeu segons les aparences,  sinó jutgeu amb just judici.  —JOAN 7:24

2 O no sabeu que els sants han de jutjar el món?  I si el món ha de ser jutjat per vosaltres, sou indignes de jutjar coses molt petites?
3O no sabeu que hem de jutjar els àngels?  Quantes coses més d'aquesta vida?  —1 COR. 6:2-3

I qui són els Sants, novament?

ELS SANTS
12Aquí hi ha la paciència dels sants, els que guarden els manaments de Déu i la fe de Jesús.—APOCLAIPIS 14:12

[8:34 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
T'estic donant Romans. Es contradiu Pau, o tu ho estàs contradient?

[8:34 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
La llei va tenir fi fins als Deu manaments

[EDICIÓ]  José Luis Javier

 Saps que el que acabes de dir és un disbarat? 

Estàs dient que La llei va tenir fi fins que va ser donada la llei. T'adones de les estupideses que dius, per la teva neciesa En aferrar-te a dogmes catòliques que el teu Pastor Bergoglio et va donar?

[8:34 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
Fi = Propòsit

[8:34 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Només ens queda regir-nos pels principis de tal llei

[EDICIÓ]  José Luis Javier
Ara vas dir una perfecta animalada. Estàs acceptant que ens hem de regir pels principis de la llei. No és això guardar la llei? Digues-me, et regeixes pels principis del dia de repòs? Et donaré uns principis del dia de repòs—

13  [1] Si retardissis del dia de repòs el teu peu, de fer la teva voluntat en el meu dia sant,  [2] i ho diguessis delícia, sant, gloriós de Jehovà;  [3] i ho venerares,  [4] no caminant en els teus camins,  [5] ni buscant la teva voluntat,  [6] ni parlant les teves pròpies paraules,
14llavors [su_highlight background=”#fff621″ color=”#313131″][7][/el seu_highlight]et delectaràs a Jehovà; i jo et faré pujar sobre les altures de la terra, i et donaré a menjar l'heretat de Jacob el teu pare; perquè la boca de Jehovà ho ha parlat. —ISAIES 58:13-14

Aquí ho tens, 7 principis sobre el quart manaments, perquè els tinguis a mà—i els posis per obra, cada dissabte

[8:35 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
D'acord
Aleshores va tenir fi la llei guanyi ????????????????
Tu mateix ho vas dir

[EDICIÓ] José Luis Javier
Un cop més, vostè si és brut, el meu amic.

10L'amor no fa malament el proïsme; així que el compliment de la llei és amor. —ROMANS 13:10

[8:36 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
La llei del Crist és l'amor d'acord

[EDICIÓ] José Luis Javier
i UNA ALTRA vegada, vostè si és brut, el meu amic.

10L'amor no fa malament el proïsme; així que  el compliment de la llei és amor.  —ROMANS 13:10

10 Si guardeu els meus manaments, estareu en el meu amor;  com jo també he guardat els manaments del meu Pare, i estic en el seu amor.—1 JOAN 15:10

[8:36 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Aleshores la llei de Moisès?

Moisès va crear una llei oa Moisès se li va donar una llei?

12Aleshores Jehovà va dir a Moisès: Puja a mi a la muntanya, i espera allà,  i et donaré taules de pedra, i la llei,  i manaments que he escrit per ensenyar-los. —ÈXODE 24:12

12 I va parlar Jehovà amb vosaltres  del mig del foc: escolteu la veu de les seves paraulesras, mes a excepció de sentir la veu, cap figura vau veure:
13I ell us va anunciar el seu pacte, [el seu_highlight background=”#fff621″ color=”#313131″]el qual us va fer posar per obra,[/el seu_highlight] les deu paraules; i va escriure-les en dues taules de pedra.
14 A mi també em va enviar Jehovà  llavors ensenyar-vos els estatuts i drets, perquè els poséssiu per obra a la terra a la qual passeu per posseir-la. —DEUTERONOMIO 4:12-14

[8:37 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
14Benaurats els que GUARDEN ELS SEUS MANAMENTS, *per tenir dret a l'arbre de la vida, i per entrar per les portes a la ciutat.
15Més els gossos  estaran fora,  i els feiticeiros, els fornicaris, els homicides, els idòlatres, i tot aquell que estima i fa mentida.
16 Jo Jesús he enviat el meu àngel per donar-vos testimoni d'aquestes coses a les esglésies. Jo sóc l'arrel i el llinatge de David, l'estrella resplendent del matí.—APOCALIPSI 22:14-16

Explica'm Apocalipsi. 22:15

Ets catòlic, el meu amic [3]El Catecisme del Sant Concili de Trento — Església Catòlica Admet Canvi del Dia de Repòs
[DOCUMENT, CristVeritat]

[8:38 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Segueixes amb el mateix et pregunto alguna cosa la llei ens apropa a Crist o ens allunya? Respon

Que amb això.

Deu. 5:15: “Has de recordar [Israel] que vas arribar a ser esclau a la terra d'Egipte i Jehovà el teu Déu va procedir a treure't d'allà amb mà forta i braç estès. És per això que Jehovà el teu Déu et va fer dur el dia dissabte.” (Aquí Jehovà relaciona donar la llei de dissabte amb l'alliberament d'Israel de l'esclavatge a Egipte, no amb els successos d'Edèn.)

[EDICIÓ] José Luis Javier
És clar inepte, Dissabte és el dia de la llibertat (ISA. 58:13-14). Explica'm que fan Jesús, Pau, i Joan parlant del Dissabte al Nou Testament. encara molt després de Crist morir.

[8:41 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Èxo. 16:1, 23-29: “Per fi va arribar tota l'assemblea dels fills d'Israel al desert de Sense […] el dia quinze del segon mes després d'haver sortit de la terra d'Egipte. […] [Moisès] els va dir: 'És el que ha parlat Jehovà. Demà hi haurà observança sabàtica d'un dissabte sant a Jehovà. […] Sis dies el recolliran [el mannà], però el setè dia hi ha dissabte. En ell no es formarà.' […] Jehovà li va dir a Moisès: […] 'Prenguin nota del fet que Jehovà els ha donat dissabte.'” (Abans d'això, les setmanes havien estat separades en grups de set dies cadascuna, però aquesta és la primera referència que es fa a una observança sabàtica.)

[EDICIÓ] José Luis Javier
Sabies que ja s'estava guardant el dissabte abans d'això? (EXD. 16:4-5)|
Per què la setmana té 7 dies a cada lloc del món?

[8:44 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
T'estic dient, ets més catòlic que Francesc.[3]El Catecisme del Sant Concili de Trento — Església Catòlica Admet Canvi del Dia de Repòs
[DOCUMENT, CristVeritat]

[8:44 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Estem Sido desobligat de la llei. Telo puc mostrar amb la bíblia

[8:45 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
Apoc. 22:14-15.. Explica'm Apoc 22:15, si us plau.

[8:45 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic): Rom. 7:6, 7: “Ara hem estat desobligats de la Llei, perquè hem mort a allò per la qual cosa se'ns tenia subjectes […] Què, doncs, direm? És la Llei pecat? Mai sigui cert això! Realment no hauria arribat jo a conèixer el pecat si no hagués estat per la llei; i, per exemple, no hagués conegut la cobdícia si la Llei no hagués dit: 'No has de cobejar.'” (Aquí, immediatament després d'escriure que els cristians jueus havien estat “desobligats de la Llei”, quin exemple de la Llei cita Pablo? El Desè Manament, la qual cosa mostra que aquest era part de la Llei de la qual havien estat desobligats.)

[8:45 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
Et dic que ets catòlic.

[8:46 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)

Adéu segueix guardant la llei que de res et serveix

[8:46 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
[BO, diu la Bíblia que la llei no serveix per a res, excepte per arribar al cel (APC. 22:14-21)]

El Dia de la Resurrecció: La Nova Creació
2174 Jesús va ressuscitar d'entre els morts “el primer dia de la setmana” (Mt 28, 1; Mc 16, 2; Lc 24, 1; Jn 20, 1). Quan és el “primer dia”, el dia de la Resurrecció de Crist recorda la primera creació. Quan és el “vuitè dia”, que segueix dissabte (cf Mc 16, 1; Mt 28, 1),  significa la nova creació inaugurada amb la resurrecció de Crist.  Per als cristians va venir a ser el primer de tots els dies, la primera de totes les festes, el dia del Senyor (Hè kyriakè hèmera, dies dominica),  el “diumenge:” 
«Ens reunim tots  el dia del sol perquè és el primer dia [després del dissabte jueu,[/el seu_highlight] però també el primer dia], en què Déu, traient la matèria de les tenebres, va crear el món; aquell mateix dia, Jesucrist… —CATECISME DE L'ESGLÉSIA CATLICA, Art. 2174 [4]El dia de la Resurrecció: la Nova Creació
[ENLLAÇ, El Vaticà]

[8:48 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
2 Cor. 3:7-11: “Si el codi que administra mort i que va ser gravat amb lletres en pedres es va efectuar amb una glòria, de manera que els fills d'Israel no van poder mirar amb fixesa el rostre de Moisès a causa de la glòria de la seva rostre, glòria que havia de ser eliminada, per què no hauria de ser amb gaire més raó amb glòria l'administració de l'esperit? […] Perquè si el que havia de ser eliminat va ser introduït amb glòria, molt més seria amb glòria el que roman.” (Aquí es fa referència al codi que va ser “gravat amb lletres en pedres” i es diu que els “fills d'Israel no van poder mirar amb fixesa el rostre de Moisès” en l'ocasió en què se'ls va donar el codi. Què descriu això ?Èxode 34:1, 28-30 mostra que és l?ocasió en què es van donar els Deu…

[EDICIÓ] José Luis Javier
Com sempre. tens un núvol negre sobre el teu cap. Aquí està parlant que el vell pacte, escrit en taules de pedres havia de ser eliminat, i després refet, amb un nou pacte. Tu mateix vas donar la cita, o ja se't va oblidar. Però no et preocupis, aquí estic per refrescar-te la memòria—

8Perquè reprenent-los diu: Heus aquí vénen dies, diu el Senyor,  I consumaré envers la casa d'Israel i envers la casa de Judà un nou pacte ;
9No com el pacte que vaig fer amb els seus pares El dia que els vaig agafar per la mà per treure'ls de la terra d'Egipte: Perquè ells NO van romandre en el meu pacte,  I jo els vaig menysprear,  diu el Senyor.
10Per això,  aquest és el pacte que ordenaré a la casa d'Israel Després d'aquells dies, diu el Senyor:  Donaré les meves lleis a l'ànima d'ells, I sobre el cor d'ells les escriuré;  I seré a ells per Déu, I ells em seran a mi per poble:
11I cap ensenyarà al seu proïsme, Ni cap al seu germà, dient: Coneix el Senyor: Perquè tots em coneixeran, Des del més petit fins al més gran. —HEBREUS 8:8-11 (Veure JEREMRIES. 31:31-35)

Què és el que tu encara no entens?

[8:48 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
25Perquè la circumcisió a  veritat aprofita, si guardessis la llei;  però si ets rebel a la llei, la teva circumcisió és feta incircuncisió.
26De manera que, si l'incircumcís guardés les justícies de la llei, no serà tinguda la seva incircumcisió per circumcisió?
27I allò que del seu natural és incircumcís,  guardant perfectament la llei, et jutjarà a tu , que amb la lletra i amb la circumcisió ets rebel a la llei.
28Perquè no és Jueu qui ho és en manifest; ni la circumcisió és la que és en manifest a la carn:
29Mas és Jueu el que ho és dins; i la circumcisió és la del cor, en esperit, no en lletra; la lloança del qual no és dels homes, sinó de Déu. —ROMANS 2:25-29

[8:49 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Israelita dissimulat

[EDICIÓ] José Luis Javier
Interessant comentari el teu. Et teixeixo una pregunta oberta,  ÉS ISRAEL EL POBLE DE DÉU? 

[8:49 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
Text Irrefutable del dia—

ESTANT A LA CARN
3 Perquè el que era impossible per a la llei, PER QUANT ERA FEBLE PER LA CARN, Déu, enviant el seu Fill en semblança de carn de pecat ia causa del pecat, va condemnar el pecat a la carn;
4  perquè la justícia de la llei es complís en nosaltres,  que no caminem d'acord amb la carn, sinó d'acord amb l'Esperit.
5 PERQUÈ ELS QUALS SÓN DE LA CARN PENSEN EN LES COSES DE LA CARN; però els qui són de l'Esperit, en les coses de l'Esperit.
6 Perquè L'OCUPAR-SE DE LA CARN és mort, però ocupar-se de l'Esperit és vida i pau.
7 Pel que fa als designis de la carn SÓN ENEMISTAT CONTRA DÉU; PERQUÈ NO SE SUBJECTEN A LA LLEI DE DÉU , ni tampoc poden;
8 i els que viuen segons la carn NO PODEN AGRADAR DÉU. —ROMANS 8 Però vosaltres no viviu segons la carn, sinó segons l'Esperit, si és que l'Esperit de Déu mori en vosaltres. I si algú no té l'Esperit de Crist, no n'és. —ROMANS 8:3-8

[8:49 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
Pau, Pau, Pau…

Em vas preguntar si estava subjecte a la llei. Doncs sí, ja molta honra. ¡¡Refuta, amic, refuta!

Diu la Bíblia que tu no agrades a Déu. No ho dic jo. Pau el teu idòl, ho diu.

[8:50 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Hebreus 8:10 declara: “Perquè aquest és el pacte que pactaré amb la casa d'Israel després d'aquells dies,” diu Jehovà. 'Posaré les meves lleis a la seva ment, i al seu cor les escriuré. I jo arribaré a ser el seu Déu, i ells mateixos arribaran a ser el meu poble”. De com més eficàcia són aquestes lleis que les gravades en taules de pedra!

[EDICIÓ] José Luis Javier
WOW, el meu amic, el diable et va menjar el cervell. M'acabes de donar el trofeu a la mà tu mateix. ¡¡Veritablement sorprenent!

[[8:52 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Em vas parlar més d'Israel que dels cristians. Jajaja

[8:52 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
Diu Pau que tu ets a la carn, i per això no pots guardar la llei de Déu.

[8:52 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Òbviament per què els cristians no guardaven dissabte

[EDICIÓ] José Luis Javier
Una altra burrada—

16Caminant al costat del mar de Galilea, va veure a  Simó i Andreu  el seu germà, que llençaven la xarxa al mar; perquè eren pescadors.
17I els digué Jesús: Veniu darrere meu, i faré que sigueu pescadors d'homes.
18I deixant després les xarxes, el van seguir.
19Passant-hi una mica més endavant,  va veure Jacobo fill de Zebedeu, ia JOAN el seu germà,  també ells a la barca, que apedaçaven les xarxes.
20I després els va trucar; i deixant el seu pare Zebedeu a la barca amb els jornalers, el van seguir.
21I van entrar a Capernaum;  i ELS DIES DE REPÓS, entrant a la sinagoga, ensenyava.  —MARCS 1:16–21

Ets ben ignorant, però encara més estúpid. Sinó saps alguna cosa, calla perquè no facis el ridícul. Dir que els “cristians” (deixebles) i Jesús no guardaven el dissabte, deixa clarament veure que tu no llegeixes la Bíblia, ni de bon tros l'escodrinyes. Simplement repeteixes el que els coiots (que tu anomenes pastors) et repeteixen a les sectes que t'has congregat fins avui. Però com sempre, aquí sóc per ajudar-te. [8]Joan, Els Deixebles i
El Dia del Senyor
[ESTUDI, CristVeritat]

Et deixo un estudi complet perquè almenys els hi donis als teus mestres, ja que aquí està l'arrel del problema, en els teus mestres. I ja que la teva naturalesa és seguidor dels homes (MAT. 15:8-9), les coses cauen pel seu pes.

En aquest camí m'he trobat amb gent ben ignorant. Però et dic que tu ets el més ignorant—i potser el més pervers de tots.

[8:53 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Estic sota bonda immerescuda per això no guardo la llei la llei és ombra

Rom. 6:15-17: “Cometrem un pecat perquè no estem sota llei sinó sota bondat immerescuda? Mai no passi això! ¿No saben que si segueixen presentant-se algú com a esclaus per obeir-lo, són esclaus d'ell perquè l'obeeixen, ja sigui del pecat amb la mort en mira o de l'obediència amb la justícia en mira? Però gràcies a Déu que vosaltres sou esclaus del pecat però es van fer obedients de cor a aquella forma d'ensenyament a la qual van ser lliurats.” (Vegeu també Gàlates 5:18-24.)

???

[8:53 PM, 9/17/2019] José Luis Javier:
19I el temple de Déu va ser obert al cel, i l'arca del seu testament fou vista al temple.  I van ser fets llampecs i veus i trons i terratrèmols i gran calamarsa. —APOC 11:19

[8:53 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Llest fefutat

[EDICIÓ] José Luis Javier
A part d'ignorant, també ridícul, ja ho veig. Sí—vas guanyar, o millor dit, et vas guanyar un premi: Evangelicus Burrae.

[8:53 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
i NO HI HA LLEI? Mmmmmmm…

[8:53 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Per al cristià si la llei del Crist és l'amor. Continues sent exclau

[8:54 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
i QUÈ ÉS L'AMOR?

10L'amor no fa malament el proïsme: així que*  el compliment de la llei és l'amor.  —ROMANS 13:10

[8:54 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Jo sóc lliure perquè on és l'esperit de Déu hi ha llibertat

[EDICIÓ] José Luis Javier
14Perquè sabem que  la llei és espiritual;  però jo sóc carnal, venut al pecat.

A això et refereixes?

[8:55 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Segueix d'exclau guardant la teva llei. Jo segueixo la llei del Crist

[EDICIÓ] José Luis Javier
Estàs segur que segueixes Crist? Bé, vegem que diu Crist al respecte—

15Si m'estimeu, guardeu els meus manaments. —JESÚS DE NAZARET (Joan 14:15)

[8:55 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
No pegues una, el meu hemà. Això no és un debat entre tu i jo, sinó entre veritat i error.

[8:56 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
No tu no acceptes que Crist va posar fi a aquesta llei Romans 10:4. Ets exclau

En efecte, si ho sóc—

22Perquè el que en el Senyor va ser cridat sent esclau, llibert és del Senyor; així mateix el que va ser cridat sent lliure,  esclau és de Crist. 

[8:56 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic): Sabatarians jueus

[8:56 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
16Per tant  és per la fe, perquè sigui per gràcia;  perquè la promesa sigui ferma a tota llavor, no només a qui és de la llei, sinó també a qui és de la fe d'Abraham, el qual és pare de tots nosaltres. —ROMANS 4:16

Amb què és per fe, no?

31Després desfem la llei per la fe? En cap manera;  abans establim la llei.  —ROMANS3:31

No, no la pegues.

Pau és el pitjor exemple que pots fer servir per defensar els teus errors.

[8:58 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Mai em vas contestar la llei ens allunya o ens separa de Crist? Aleshores vaig cupler la seva llei porta la càrrega d'altres.

No la llei mosaica

[8:59 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
Això era Jesús… i és Jesús.

5I els deia: El Fill de l'Home és Senyor encara del dia de repòs. —LLUC 6:5

[8:59 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
De quin repòs futur o present?

[8:59 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
16Va venir a Natzaret, on s'havia criat; i el dia de repòs va entrar a la sinagoga, d'acord amb el seu costum, i es va aixecar a llegir. —LLUC 4:16

NO, NO LA PEGUES.

[9:00 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
El meu pare aconseguit treballant igual que jo va dir Jesús

[EDICIÓ]  José Luis Javier
12Com més val un home que una ovella? Per tant,  és lícit FER el bé en els dies de repòs.  —MATEU 12:12

[9:00 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Anda-li era un costum? Què és costum

[EDICIÓ]  José Luis Javier
El costum de Jesús—inepte, el nostre exemple a seguir

6El qui diu que hi roman,  ha de caminar com ell va caminar.  —1 JOAN 2:6

[9:00 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Jajaja

[9:00 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
10Jo era a l'Esperit  el dia del Senyor,  i vaig sentir darrere meu una gran veu com de trompeta,
11que deia: Jo sóc l'Alfa i l'Omega, el primer i el darrer. Escriu en un llibre el que veus, i envia-ho a les set esglésies que són a Àsia: a Efes, Esmirna, Pèrgam, Tiatira, Sardis, Filadèlfia i Laodicea. —APOCALIPSI 22″10-11

[9:00 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
I NO HI HA LLEI, Mmmmm…

[9:01 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
home solet t'estàs matant

Està parlant del dia del judici que Joan va veure en nocions no del dissabte jjj

[EDICIÓ]  José Luis Javier
Va rebre la visió en ell dia el senyor, inepte, el dia del senyor. Osea, abans de Joan rebre la visió., ja era a Patmos el dia del senyor.

10Jo era a l'Esperit  el dia del Senyor,  i vaig sentir darrere meu una gran veu com de trompeta,
11que deia: Jo sóc l'Alfa i l'Omega, el primer i el darrer. Escriu en un llibre el que veus, i envia-ho a les set esglésies que són a Àsia: a Efes, Esmirna, Pèrgam, Tiatira, Sardis, Filadèlfia i Laodicea. —APOCALIPSI 22″10-11

8Mes si algun ESTRANGER morés amb tu, i voldria celebrar la pasqua per a Jehovà, sigueu-li circumcidat tot home, i llavors la celebrarà, i serà com un de la vostra nació; però cap incircumcís en menjarà. —ÈXODE 12:48

No, no la pegues.

Apoc. 22:15 Explica'm, o necessites que t'ajudi.

[9:02 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Home no es pot amb Tigo

[EDICIÓ]  José Luis Javier
No, no és amb mi que no es pot, és contra la veritat que no es pot.

[9:02 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Respon-me la llei ens apropa a Crist o ens separa?

[EDICIÓ]  José Luis Javier
Creus que tens una perla a la mà, en un moment et contesto la pregunta. No t'anirà bé, t'ho asseguro.

20Pregueu, doncs, que la vostra fugida no sigui a l'hivern ni en dia de repòs; —MATEU 24:20*

I NO HI HA SÀBADO, NO?

Ets Catòlic, 100%.

[9:03 PM, 9/17/2019] Alex (Evangèlic)
Quan es va complir aquesta paraula. Veus només preguntes més no respons la meva pregunta la llei ens acosta a Crist o ens separa?

[9:04 PM, 9/17/2019] José Luis Javier
27Perquè com el llampec que surt de l'orient i es mostra fins a l'occident,  així serà també la vinguda del Fill de l'Home.  —MATEU 24″27

Aquí ho tens, es compleix la vinguda de Crist. Digues-me, ja va tornar Jesús?

FINAL DE LA SEGONA PART

LLEIDEBATESTUDI PART [1]LA LLEI i LA LLEI, Enfrontant La Ineptitud Evangèlica, Part 1 [ESTUDI, CristVeritat] [2] [3]LA LLEI i LA LLEI, Enfrontant La Ineptitud Evangèlica, Part 3 [ESTUDI, CristVeritat]

—JOSÉ LUIS JAVIER

———————————-
Uneix-te a Crist-Veritat. Subscriu-te al nostre nou canal de Vimeo Subscriu-te al nostre Canal de Vimeo. Comparteix aquesta invitació, i es parteix del nostre grup de WhatsApp Subscriu-te al nostre grup de WhatsApp. En subscriure't, no oblidis deixar-nos el teu nom. Prohibides les obscenitats. Comparteix i es parteix de la benedicció.
———————————-

I coneixereu la veritat…
—CristoVeritat https://www.cristoverdad.com

NOTA: Números entre claudàtors blaus [ ] enllacen a Material Suplementari.
Les fotos—si n'hi ha, també expandeixen el contingut: vídeos, notícies, enllaços, etc.

FONTS I ENLLAÇOS

MATERIAL EXTRA

Si algun d'aquests enllaços no funciona o està erroni, si us plau deixi'ns saber per corregir-ho. Si voleu escriure'ns, feu-ho usant el formulari més avall; el vostre comentari serà publicat. Si voleu escriure'ns en privat, feu-ho a través de la secció d'informació, i seleccioneu contacte. Moltes gràcies!

Que Déu el beneeixi!

5 1 voti
Valoració de l'article
0
Ens agradaria saber què pensa, si us plau comentix
caCA