[21:05, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Vidíš, že se jen rád ptáš víc a neodpovídáš
[21:05, 17.9.2019] José Luis Javier Prošlo nebe a země?
Pokud se budete stále držet své chyby, ztratíte sami sebe.
4Každý, kdo hřeší, porušuje i zákon; neboť hřích je porušením zákona. — 1. JANA 3:4
[21:06, 17.9.2019] Alex (evangelik)
Už ti nebudu odpovídat, nikdy jsi nechtěl odpovědět, moje otázka.
[21:06, 17.9.2019] José Luis Javier Prohraješ. Měl jsi jít s Luisito Toro…
[21:06, 17.9.2019] Alex (evangelik)
Konec debaty vám již neodpovím
[21:06, 17.9.2019] José Luis Javier
řekni mi, V jaké farnosti se scházíte?
[21:06, 17.9.2019] Alex (evangelik)
Nejsi rozumný
[21:07, 17.9.2019] José Luis Javier
Den vzkříšení: Nové stvoření
2174 Ježíš vstal z mrtvých „prvního dne týdne“ (Mt 28,1; Mk 16,2; Lk 24,1; J 20,1). Protože je „první den“, Den Kristova vzkříšení připomíná první stvoření. Protože je to „osmý den“, který následuje po sobotě (srov. Mc 16, 1; Mt 28, 1), Znamená to nové stvoření inaugurované Kristovým vzkříšením. Pro křesťany se stal prvním ze všech dnů, prvním ze všech svátků, dnem Páně (Hè kyriakè hèmera, dies dominica), v neděli:"
„Všichni se sejdeme den slunce protože je to první den [po židovském sabatu,[/su_highlight], ale také první den], kdy Bůh, vyvedl hmotu z temnoty, stvořil svět; ten samý den, Ježíši Kriste... —KATECHISMUS KATOLICKÉ CÍRKVE, čl. 2174 [4]Den vzkříšení: Nové stvoření
[ODKAZ, Vatikán]
[21:07, 17.9.2019] José Luis Javier Jste ctitelem boha Slunce.
[21:07, 17.9.2019] Alex (evangelik)
Ne
[21:07, 17.9.2019] José Luis Javier To jo!
Jsem s tím v pohodě. Už jsem svou práci udělal.
[21:07, 17.9.2019] Alex (evangelik)
Ne, neodpovídáš na mou otázku.
[21:08, 17.9.2019] José Luis Javier
Jestli nemůžu tolerovat světlo, můžeš mě vyhodit ze skupiny. Rád půjdu. Už jsem naplnil Boha.
[21:08, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Matouš 12:5
[EDICE] José Luis Javier Měl bys ten text ještě trochu rozšířit. Dovolte mi, abych Vám pomohl-
5Nebo jste nečetli v zákoně, jak v sobotu kněží v chrámě poskvrňují sobotu a jsou bezúhonní? 6Q Říkám vám, že je zde někdo větší než chrám. 7A kdybys věděl, co to znamená: Chci milosrdenství a ne oběť, neodsuzovali byste nevinné; 8 neboť Syn člověka je pánem soboty. —MATOUŠ 12:5–8
[21:08, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Co říká pták? Vysvětli mi to
[21:08, 17.9.2019] José Luis Javier Zapomněl jsi tak brzy na lekci milosrdenství, kterou jsem ti dal?
23Běda vám, zákoníci a farizeové, pokrytci! protože dáváš desátek z máty, kopru a kmínu, a opustíte nejdůležitější část zákona: spravedlnost, milosrdenství a víru. Bylo to nutné udělat, aniž bychom s tím přestali —MATOUŠ 23:23
TI, KTEŘÍ ŽIJÍ V TĚLE
5Neboť ti, kdo jsou z těla, přemýšlejí o věcech těla; ale ti, kteří jsou z Ducha, ve věcech Ducha. 6Protože starat se o tělo je smrt, ale starat se o Ducha je život a pokoj. 7Protože rady těla jsou nepřátelství proti Bohu; protože nepodléhají zákonu Božímu, ani nemohou. — ŘÍMŮM 8:5–7
[21:08, 17.9.2019] José Luis Javier
Vysvětlete mi, VYSVĚTLTE MI. To je Pablo, a on říká, že žijete v těle, protože nedodržujete zákon, a že tímto způsobem nemůžete Boha uchopit.
[21:09, 17.9.2019] Alex (evangelický)
O čem mluví Matouš 12:5?
[EDICE] José Luis Javier
23Běda vám, zákoníci a farizeové, pokrytci! protože dáváš desátek z máty, kopru a kmínu, a vy necháte v zákoně to nejdůležitější: spravedlnost, MILOSRDENSTVÍ a víra. Bylo to nutné udělat, aniž bychom s tím přestali —MATOUŠ 23:23
12Za všechny, kteří zhřešili bez zákona, Bez zákona také zahynou; a všichni, kteří hřešili pod zákonem, podle zákona budou souzeni; 13protože to nejsou posluchači zákona, kteří jsou před Bohem spravedliví, ale činitelé zákona budou ospravedlněni. — ŘÍMŮM 2:12–13
[21:10, 17.9.2019] Alex (evangelický) Kněží nepovažovali sobotu za posvátnou a nikdo je nesoudí.
[EDICE] José Luis Javier
Toto prohlášení je nepravdivé. Ježíš mluví o milosrdenství. Existovala práce, kterou bylo třeba vykonat také o sabatu. Příkladem toho bylo obřízka chlapců osmý dennarození (Skutky 7:8), y hacer el bien al necesitado . Sí el octavo día caía en un Sábado, había que hacerlo, pues esto también era orden de Dios. "Misericordia quiero y no sacrificio."
Accuérdate que "lo más importante de la ley eran la fe, la misericordia, y la justica", algo que los fariseos y sacerdotes de entonces no cumplían. Por eso Jesús, no vino a violar la ley sino a cumplirla. O sea, a enseñarnos como cumplirla, pues se habían olvidado de la justicia, la fe y—particularmente,
3Ježíš znovu vstoupil do synagogy; a byl tam muž, jehož ruka byla uschlá. 2A sledovali ho, zda ho v sobotu uzdraví, aby ho mohli obvinit. 3Potom řekl muži, který měl uschlou ruku: "Vstaň a postav se doprostřed." 4A on jim řekl: Je dovoleno v sobotu konat dobro? [SOUCIT]nebo dělat špatně; zachránit život [SOUCIT], nebo ji odstranit? Ale mlčeli [NEDOSTATEKSOUCIT]. 5Pak se rozzlobeně rozhlédl [PRO JEHO NEDOSTATEK SOUCIT], zarmouceni tvrdostí jejich srdce [NEDOSTATEK SOUCIT], Řekl tomu muži: Natáhni ruku. A natáhl jej a jeho ruka byla uzdravena. [SOUCIT]. 6 Farizeové vyšli a radili se proti němu s herodiány, aby ho zahubili. [PRO NĚJ NEDOSTATEK SOUCIT].
[21:10, 17.9.2019] José Luis Javier
Je to příliš mnoho důkazů. Nejsem tvůj nepřítel. Předkládám vám pravdu, ale chcete lpět na chybě. Garantuji vám, že se ztratíte, pokud budete pokračovat touto cestou. Bojuj proti Bohu, ne se mnou. To není osobní. Je to slovo Boží proti slovu ďáblovi— od počátku podřadný (JAN 8:44).
[21:11, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Nezachováváme jeden den v týdnu jako sobotu, protože Bible říká, že tento požadavek „měl být odstraněn“ (2. Korintským 3:7-11; viz komentáře k tomu na straně 337).' 2) Ale je sabat, který pravidelně zachováváme (Žd 4:4-11)
Ten, kdo bude soudit, bude Bůh. Nemyslete si, že s Bohem se vám bude dařit lépe než se mnou.. Vaše budoucnost nevypadá jasně.
[21:12, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Takže zákon na to nebyl? Vidíš, že si protiřečíš
vyhrál jsem
????????????????
[21:12, 17.9.2019] José Luis Javier Běda vám, zákoníci a farizeové, pokrytci! protože dáváš desátek z máty, kopru a kmínu, a opustíte nejdůležitější část zákona: spravedlnost, milosrdenství a víru. Bylo to nutné udělat, aniž bychom s tím přestali. —MATOUŠ 23:23
Ne, nebudeš na tom lépe.
[21:12, 17.9.2019] Alex (evangelický) Nic, co říkáš, už jsi ztratil
[21:13, 17.9.2019] José Luis Javier Ano, samozřejmě. Zasloužil sis svůj pád.
[21:13, 17.9.2019] Alex (evangelik)
Nikdy jsi nedokázal odpovědět na moji otázku
[21:13, 17.9.2019] José Luis Javier Kdo mluví v Apokalypse?
[21:13, 17.9.2019] Alex (evangelik) Přibližuje nás zákon Kristu nebo nás odděluje?
[21:13, 17.9.2019] Alex (evangelik)
Nemáte odpověď
[21:13, 17.9.2019] José Luis Javier 1Zjevení Ježíše Krista, kterou mu Bůh dal, aby ukázal svým služebníkům věci, které se musí brzy stát; a oznámil to tím, že to poslal prostřednictvím svého anděla svému služebníku Janovi, — ZJEVENÍ 1:1
[21:14, 17.9.2019] Alex (evangelický)
No a co
[21:14, 17.9.2019] José Luis Javier
Zjevení 22:14-16
14Blahoslavení, kdo DODRŽUJÍ JEHO PŘIKAZENÍ, *mají právo na strom života a vstoupit branami do města. 15Ale venku budou psi a čarodějové, smilníci, vrazi, modláři a všichni, kdo milují a lžou. 16A nebo Ježíš Poslal jsem svého anděla, aby vám o těchto věcech svědčil v církvích. Jsem kořen a potomek Davida, jasná a jitřní hvězda. —ZJEVENÍ 22:14–15
Spojte si tečky...to, pokud vidíte body!
[21:14, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Nejprve mi odpovězte na otázku. Hahaha vypadáš jako zlomená deska
[21:14, 17.9.2019] José Luis Javier
Ježíš říká, že pokud nedodržujete jeho zákon, neoblékejte se, protože nepůjdete do nebe. A nemusím se odtud dostat. Toto je poslední kniha Bible a poslední kapitola, a mluví o zákonu Božím!
[21:15, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Nikdy jsi neodpověděl na mou otázku Přibližuje nás zákon Kristu nebo nás odděluje? Proč se bojíš reagovat?
[21:16, 17.9.2019] José Luis Javier
Es que no te quería romper el corazón tan pronto, pues al perecer esa es la "gema" que traes. Pero, ya vamos a cerrar esto:
"La ley" nos acerca y nos separa. de Cristo. To je moje odpověď, i když jsem vám tuto odpověď dal prakticky od začátku, ale tam, kde není rozlišovací schopnost, nebude přičten hřích? – no, ne (OZEUS 4:6).
[21:16, 17.9.2019] Rafael Pro koho byl zákon 10 přikázání určen? ?
[21:16, 17.9.2019] José Luis Javier 19A chrám Boží v nebi byl otevřen a truhla jeho smlouvy byla spatřena v chrámu. A ozvaly se blesky, hlasy, hromy, zemětřesení a velké krupobití. -APOKALYPSA. 11:19
[21:17, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Odpověz na moji otázku. Přibližuje nás nebo nás odděluje
[21:18, 17.9.2019] José Luis Javier Raphael, Zákon deseti přikázání má dvě hlavní funkce: 1) SPÁSA, tomu, kdo to drží, přiblížit se tak k Bohu (APC 14:12, 1JAN 3:6) a 2) ZATRACENÍ, dělat — účinně, jedno s ďáblem tomu, kdo ji znásilní (1 JAN 3:8), jako je tomu u lidí, jako je tento zlý muž jménem Alex.
8Ale víme, že zákon je dobrý, pokud ho člověk používá legitimně; 9S vědomím toho, že zákon nebyl dán pro spravedlivé, ale pro hříšníky a neposlušné, pro bezbožné a hříšníky, pro neuctivé a profánní, pro parricidy a matriky, pro vrahy, 10za smilníky, za sodomity, za únosce, za lháře a křivopřísežníky a za všechno, co je proti zdravé nauce, 11podle slavného evangelia blaženého Boha, které mi bylo svěřeno. — 1. Timoteovi 1:8–11
[21:18, 17.9.2019] José Luis Javier
Tady je.
[21:18, 17.9.2019] Alex (evangelický)
jste ztracen, sbohem, pane
[21:18, 17.9.2019] José Luis Javier
Už jsem odpověděl na slavnou otázku, "la ley" nos acerca y nos separa de Cristo. Duální funkce. Dokážete ho porazit?
[21:19, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Jste odděleni od Krista, nejste křesťan sbohem, pane vynikající noci
[21:19, 17.9.2019] José Luis Javier
ty nečteš?
[21:20, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Ne, již bylo řečeno, že jste odděleni od Krista, pokud zůstanete pod zákonem.
Nejsi křesťan, sbohem.
[EDICE] José Luis Javier Jsi ta nejnešikovnější a nejnevědomější věc, jakou jsem kdy v životě viděl. Ale jsem tu, abych sloužil, a ne abych byl obsluhován. Uvidíme-
"La ley", cuando se guarda, nos acerca a Cristo. Después de todo, "el fin de la ley es cristo", ¿no?—
2A on je smírnou obětí za naše hříchy; a nejen pro nás, ale i pro ty z celého světa. 3A v tom víme, že ho známe, budeme-li zachovávat jeho přikázání. 4Ten, kdo říká: Znám ho, a nezachovává jeho přikázání, takový je lhář a není v něm pravda; 5Kdo však zachovává jeho slovo, v tom skutečně dosáhla dokonalosti Boží láska; Podle toho poznáváme, že jsme v něm. — 1. Jana 2:2–5
Zdá se mi, že mluvím s předškolákem. No, v žádném případě —
10 Budete-li zachovávat má přikázání, zůstanete v mé lásce; jako já zachovávám přikázání svého Otce a zůstávám v jeho lásce. —JAN 15:10
Zachováš-li – příteli, zachováš-li.
"La ley", cuando se viola, no solo nos aleja, sino que nos separa de Cristo—
23 protože všichni zhřešili a chybí jim Boží sláva, 24být ospravedlněn zdarma svou milostí, skrze vykoupení, které je v Kristu Ježíši, -Římanům 3:21-24
A co je hřích?
4Každý, kdo hřeší, porušuje i zákon; neboť hřích je porušením zákona.
6Kdo v něm zůstává, nehřeší; každý, kdo hřeší, ho neviděl a neznal. 7Dítka, ať vás nikdo neklame; Kdo činí spravedlnost, je spravedlivý, jak je spravedlivý. 8Kdo hřeší, je z ďábla; protože ďábel hřích od počátku. K tomu se zjevil Syn Boží, aby odčinil skutky ďábla. 9 Každý, kdo se narodil z Boha, nehřeší, protože v něm zůstává Boží semeno; a nemůže hřešit, protože se narodil z Boha. — 1. Jana 3:6–9
Už tomu rozumíte, nebo potřebujete víc?
8Ale my to víme zákon je dobrý, pokud to někdo používá oprávněně; 9S vědomím toho, že zákon nebyl dán pro spravedlivé, ale pro hříšníky a neposlušné, pro bezbožné a hříšníky, pro neuctivé a profánní, pro parricidy a matriky, pro vrahy, 10za smilníky, za sodomity, za únosce, za lháře a křivopřísežníky a za všechno, co je proti zdravé nauce, 11podle slavného evangelia blaženého Boha, které mi bylo svěřeno. — 1. Timoteovi 1:8–11
[21:21, 17.9.2019] José Luis Javier 25Pro skutečné výhody obřízky, pokud dodržujete zákon; Jste-li však přestupníkem zákona, vaše obřízka se stane neobřízkou. 26Jestliže tedy neobřezaný zachovává ustanovení zákona, nebude jeho neobřízka počítána jako obřízka? 27A ten, kdo je fyzicky neobřezaný, ale dokonale zachovává zákon, odsoudí vás, kteří jste podle litery zákona a obřízky přestupujete zákon. —ROMANS 2:25-27
Jen ti osvěžím paměť. No, nebo se alespoň snažím vložit něco do té věci ve vaší hlavě, které říkáte mozek. Ale pamatujte, že evoluce je falešná teorie, a to Z ničeho nikdy nic nevzejde!
[21:21, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Zákon, o kterém jsi celou tu dobu mluvil, tě odděluje od Krista
[21:21, 17.9.2019] José Luis Javier
Už jsem ti odpověděl. Ne, neschopný, to, co tě odděluje od Krista, je to, že porušuješ zákon, který ti řekl, abys zachoval jako důkaz své lásky k němu (JAN 14:15). Pokud to nedodržíš, je to proto, že ho nemiluješ. A pokud ho nemiluješ, věř mi, že jsi mimo jeho milost..
JE TO VŠECHNO, KTERÉ MÁTE?
[21:21, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Ne
[21:21, 17.9.2019] José Luis Javier Čekal jsem, že budu vyzván. Ale NESTALO SE.
Přineste, co máte.
[21:21, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Aby pokračoval zákon, zákon skončil Římanům:10:4
[21:22, 17.9.2019] José Luis Javier 4protože cílem zákona je Kristus, pro spravedlnost pro každého, kdo věří. — ŘÍMŮM 10:4
Četli jste někdy Římanům 13:10?
[EDICE] José Luis Javier 8Já jsem princip Alfa a Omega a konec, praví Pán, který je a který byl a který přijde, Všemohoucí.
Tato slova pronesl sám Ježíš. Je Ježíš jeho konec? Je konec vždy konec? Máte jakýkoli konec v životě?
[21:22, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Perfektní
[EDICE] José Luis Javier
Myslíš perfektní!
7 Hospodinův zákon je dokonalý, který převádí duši; Svědectví o Jehovovi je věrné a činí moudré prosté. (ŽALMY 19:9
[21:23, 17.9.2019] Rafael
A pro koho to bylo?
??????????????
Skutky 21:25 Ale pokud jde o pohany, kteří uvěřili, napsali jsme jim, že nemají zachovávat nic z těchto věcí; jen aby se zdrželi věcí obětovaných modlám, krve, utonutí a smilstva.
[21:23, 17.9.2019] José Luis Javier
Komu Pavel kázal?
Četl jsi celou kapitolu Rafaeli? Pojďme tento text trochu rozšířit a uvidíte – jako vždy Bible vysvětluje sama sebe.
Vzpoura v chrámu
18 A další den Pablo Vešel s námi, aby viděl Jakuba, a sešli se všichni starší; 19 Kterým, když je pozdravil, vyprávěl jim jeden po druhém o věcech, které Bůh skrze svou službu učinil mezi pohany. 20 Když to uslyšeli, oslavili Boha a řekli mu: Vidíš, bratře, kolik tisíc Židů uvěřilo; a všichni jsou horliví pro zákon. 21 Ale byli o vás informováni, že učíš všechny Židy, kteří jsou mezi pohany, aby odpadli od Mojžíše, říkat jim, aby neobřezávali své děti a nedodržovali zvyky. 22 co je tam potom? Zástup se jistě shromáždí, neboť uslyší, že jsi přišel. 23 Udělejte tedy, co vám říkáme: Jsou mezi námi čtyři muži, kteří jsou povinni splnit svůj slib. 24 Vezmi je s sebou, očistit se jimi, a platí jejich výdaje za oholení hlavy; a každý pochopí, že o tobě nebylo nic řečeno, ale také chodíte spořádaně a dodržujete zákon. 25 Ale pokud jde o pohany, kteří uvěřili, Napsali jsme jim, že by si nic z toho neměli nechat; jen aby se zdrželi věcí obětovaných modlám, krve, utonutí a smilstva. 26 Pavel tedy vzal ty muže s sebou a následujícího dne očistil se s nimi a vstoupil do chrámu, oznámit naplnění dnů očišťování, kdy za každého z nich měla být předložena oběť. 27 Když však těch sedm dní téměř skončilo, někteří Židé z Asie, kteří ho spatřili v chrámu, pobouřili celý zástup. a vložili na něj ruce, 28 křičet: Muži Izraele, pomozte! To je muž, který všude učí všechny proti lidem, zákonu a tomuto místu; a kromě toho přivedl Řeky do chrámu a znesvětil toto svaté místo. 29 Předtím s ním totiž ve městě viděli Trofima z Efezu, o kterém si mysleli, že ho Pavel přivedl do chrámu. 30 A tak se celé město pohnulo a lid se shromáždil; a chytili Pavla, vyvlekli ho z chrámu a hned zavřeli dveře. 31 A když ho chtěli zabít, tribunovi skupiny bylo oznámeno, že celé město Jeruzalém je ve vřavě. ——Skutky 21:18–31
O tomto Rafaelovi bych mohl jít podrobněji, ale řeknu jen následující: Pablo se stal obětí pomluv.
[21:25, 17.9.2019] Alex (evangelik) Ignorujete Galatským 5:4
[21:25, 17.9.2019] José Luis Javier 13protože to nejsou posluchači zákona, kteří jsou před Bohem spravedliví, ale činitelé zákona budou ospravedlněni. — ŘÍMŮM 2:13
Pavel si protiřečí, nerozumíš Pavlovi?
[21:26, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Proč na mě tvůj přítel útočí v soukromí, ty jsi to nařídil!
[21:26, 17.9.2019] José Luis Javier 4Oddělili jste se od Krista, vy, kteří jste ospravedlněni zákonem; z milosti jsi upadl. —GALATŮM 5:4
13protože to nejsou posluchači zákona, kteří jsou před Bohem spravedliví, ale činitelé zákona budou ospravedlněni. — ŘÍMŮM 2:13
Ještě jednou, Pavel si protiřečí, nerozumíš Pavlovi? Řekněte mi, odporuje si Pablo, nebo tomu nerozumíte.
[21:26, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Nemůžeš sám nebo co
[21:26, 17.9.2019] José Luis Javier
Víte, co je to obřadní zákon?
[21:26, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Protože jsou takoví
[21:26, 17.9.2019] José Luis Javier Ty to víš?
[21:26, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Odpověď
[21:27, 17.9.2019] José Luis Javier 13protože to nejsou posluchači zákona, kteří jsou před Bohem spravedliví, ale činitelé zákona budou ospravedlněni. — ŘÍMŮM 2:13
Pavel si protiřečí, nerozumíš Pavlovi?
[21:27, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Hahaha zkopíruj a vlož, nedáš
[21:27, 17.9.2019] José Luis Javier 13protože to nejsou posluchači zákona, kteří jsou před Bohem spravedliví, ale činitelé zákona budou ospravedlněni. — ŘÍMŮM 2:13
Pavel si protiřečí, nerozumíš Pavlovi?
Nevím, o čem to mluvíte.
13protože to nejsou posluchači zákona, kteří jsou před Bohem spravedliví, ale činitelé zákona budou ospravedlněni. — ŘÍMŮM 2:13
Pavel si protiřečí, nerozumíš Pavlovi?
Vysvětli mi to.
22 Neboť podle vnitřního člověka mám zálibu v zákonu Božím; 23Ale vidím JINÝ ZÁKON v mých členech, který se bouří proti zákonu mé mysli, a to mě přivádí do zajetí ZÁKON HŘÍCHU který je v mých členech. —ŘÍMÉ7:22-23
Rozumíš tomu?
[21:29, 17.9.2019] Alex (evangelický) Hahaha umíš se jen zeptat, ale neodpovídáš Pojďme teď spát
[21:30, 17.9.2019] José Luis Javier 22 Neboť podle vnitřního člověka mám zálibu v zákonu Božím; 23Ale vidím JINÝ ZÁKON v mých členech, který se bouří proti zákonu mé mysli, a to mě přivádí do zajetí ZÁKONA HŘÍCHU který je v mých členech. —ŘÍMÉ 7:22-23
Pavel si protiřečí, nerozumíš Pavlovi?
[21:30, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Jaký je text apokalypsy? Co říkáš ?
[21:30, 17.9.2019] José Luis Javier Kdo bude ospravedlněn?
[21:31, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Odpověz mi. Text apokalypsy
[21:31, 17.9.2019] José Luis Javier Jaký text? Nevysvětlil jsi mi Apoca. 22:15.
[21:32, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Zjevení, kde mluví o Kristově zákonu a Božích přikázáních
[21:32, 17.9.2019] Alex (evangelický)
to je? Říkám vám, nemám po ruce Bibli. řekni mi, co říká
[21:33, 17.9.2019] José Luis Javier 14Zde je trpělivost svatých, těch, kteří zachovávají přikázání Boží a víru v Ježíše. —ZJEVENÍ 14:12
[21:33, 17.9.2019] José Luis Javier
Ano, jeden z nich. Vysvětli to. Tady je ten druhý, ten, na který jsem se tě ptal dříve –
15Ale psi budou venku a čarodějové, smilníci, vrazi, modloslužebníci a každý, kdo miluje a lže. —APOC. 14:12
Kdo bude vynechán z království?
[21:34, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Je 14:12?
[21:34, 17.9.2019] José Luis Javier
Vy se ptáte. Nevím, jaký text máte na mysli.
[21:35, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Jestli je to tak, myslím
[21:35, 17.9.2019] José Luis Javier
Pokud nemáte Bibli, není to můj problém. Nejsem věštec. Nedělalo by to však žádný rozdíl. Máte stejné chyby s Biblí nebo bez Bible.
[21:36, 17.9.2019] José Luis Javier 12Zde je trpělivost svatých, těch, kteří zachovávají přikázání Boží a víru v Ježíše. —APC. 14:12
Kdo jde do nebe?
[21:36, 17.9.2019] Alex (evangelický)
To říká můj překlad
???
[21:37, 17.9.2019] José Luis Javier 14 Usilujte o mír se všemi, a svatost, bez něhož nikdo neuvidí Pána. Židům 12:14
[21:38, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Mluvte o Ježíšově víře
[21:38, 17.9.2019] José Luis Javier
Es el mismo, aunque esa es una traducción muy extraña. Pero ahí lo dice también… "LOS QUE OBSERVAN LOS MANDAMIENTOS DE DIOS"
[21:39, 17.9.2019] Alex (evangelický) Kterých deset?
[21:39, 17.9.2019] José Luis Javier JE. 28:10, 13 Zde je odpověď.
Koho čert pronásleduje?
18A když s ním skončil na hoře Sinaj, dal Mojžíšovi dvě desky svědectví, kamenné desky psané prstem Božím. — 2. Mojžíšova 18:31
28A byl tam s Hospodinem čtyřicet dní a čtyřicet nocí; Nejedl chleba a nepil vodu; a napsal slova smlouvy na desky, deset přikázání. — 2. Mojžíšova 34:28
[21:41, 17.9.2019] José Luis Javier APC. 22:15 Dám vám odpověď. Pamatujte, kterých je deset... je to jedna kniha. Je to stejný příběh.
[21:41, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Slovo přikázání je generické Jan 13:34,35
[21:42, 17.9.2019] José Luis Javier
Dobře, vysvětlete mi Zjevení[je 22:15. Kdo nevstoupí do království Božího?
[21:42, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Nevím, jak to konkrétně odkazuje k dekalogu.
[21:42, 17.9.2019] José Luis Javier
Pomohu ti —
13Tedy slovo Jehovovo Bude pro ně přikázání za přikázáním, mandát za mandátem, řádek za řádkem, řádek po řádku, trochu tam, trochu tam; dokud neodejdou a padnou na záda a nebudou zlomeni, svázáni a zajati. IZAJÁŠ 28:13
[21:43, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Ani tam neuvádí 10 přikázání.
[21:43, 17.9.2019] José Luis Javier Přečtěte si Zjevení 22:14 a poté 22:15. Nespojujete se, příteli.
[21:43, 17.9.2019] Alex (evangelický)
A když se to vezme doslovně, pak by bylo nutné splnit všech 600 zákonů Mojžíšova zákona.
[21:43, 17.9.2019] José Luis Javier Mluvíme o zákonu Božím –deset přikázání. Pokud o obřadním právu nic nevíte, je lepší se v tom oboru neangažovat. Když něco nevíš, mlčíš.
A ano, Zjevení 22:14-15 odkazuje na dekalog. Pokud potřebujete, abych vám to ukázal, řekněte mi to. Není hřích něco nevědět. Tyhle věci tě neučí v těch sektách, které se setkávají, takže vím, jak to pochopit.
[21:44, 17.9.2019] Alex (evangelický)
BAD'1989, Bible aktuální, 1989
Jsou 28:10-1310 děti, které opakují: „a?b?c?ch?d, a?e?i?o?u, trochu sem, trochu tam“?»
11 Bůh tedy bude mluvit k tomuto lidu posměšnými rty a cizími jazyky,
12 lidí, kterým řekl: „Toto je místo odpočinku; nech unavené odpočinout“; a také: "Toto je místo odpočinku." Ale oni nechtěli poslouchat!
13 Neboť slovo Páně k nim bude také znít: "á?b?c?ch?d, a?e?i?o?u, tady trochu, tam trochu." Aby se mohli obrátit, až chodí a zraní se, zamotají se a uvězní.
[EDICE] José Luis Javier Isaías 28:10-13 simplemente te está mandando a "escudriñar las escritas", algo que tú no estás haciendo.
[21:44, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Budete pokračovat v urážkách.
Je to jen špatný překlad královny Valery, v této verzi není nic, co by naznačovalo dodržování sabatu
[EDICE] José Luis Javier
Jde jen o to, že nemáte v hlavě jedinou kapku rozlišovací schopnosti. Tento text nehovoří o sabatu, ale dává vám klíč k pochopení APC. 22:14-15. Říká vám, abyste hledali v písmu a porovnávali písmo s písmem. Zdá se mi, že mluvím s 5letým dítětem nebo s někým, kdo nikdy nedržel Bibli v ruce.
[21:45, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Přejděte na Google
[21:46, 17.9.2019] José Luis Javier
Vysvětlím vám Zjevení 22:14-16, protože je zjevně nikdy nebudete schopni rozeznat, ačkoli je to velmi jednoduché. Uvidíme-
14Blahoslavení ti, kteří DODRŽUJÍ JEHO PŘIKAZENÍ, mít nárok ke stromu života, a vstoupit branami ve městě. 15Ale[1] psi budou venku , [2] a čarodějové, [3] smilníci, [4]vrazi, [5]modloslužebníci a [6] každý, kdo miluje a lže. 16 Já Ježíši Poslal jsem svého anděla, aby vám o těchto věcech svědčil v církvích. Já jsem kořen a lz David, jasná a ranní hvězda. —ZJEVENÍ 22:14–16
Dobře, Zjevení 14 nám říká, že abychom se dostali do nebe, musíme dodržovat Boží přikázání – to jest jeho svatý zákon. (EXD 20:1-17). Je pravda – jak říkáte, že slovo přikázání může být obecný termín, ale ne v tomto případě. Jako každý text musíte pochopit jeho kontext. A verš 15 nám dává tento kontext. Věnujte pozornost číslům, která dávám do hranatých závorek.
Apokalypsa. 22:14 nám dává vlastnosti, které musíme mít, abychom dosáhli nebe. A verš 22:15 nám dává charakteristiky těch, kteří nepřijdou [vejdou] do jeho království. Pojďme analyzovat každé číslo v závorkách –
PŘIKAZENÍ A ZÁKON (Zjevení 22:14-15)
[1] Psi: Psi, tedy homosexuálové, nevstoupí do Božího království, protože homosexualita porušuje několik přikázání Desatera (5.,7, 2do, 4to, 10). Deuteronomio 23:17-18 te dá el contexto de los "Perros" ze Zjevení 22:15, [2] Čarodějové: Je samozřejmé, že čarodějnictví porušuje zákon Boží (1. 2., 3., 4.) [3] Smilníci: Smilstvo a cizoložství jsou stejný hřích za různých okolností. (9., 1., 2., 4., 3.) [4] vrazi: Je potřeba popisovat tento hřích? (6., 4., 5., 1.) [5] Modloslužebníci: Stejně jako čarodějové je tato skupina odsouzena zákonem (2., 1., 4.) [6] Každý, kdo miluje a lže: lháři porušují 9. přikázání přímo (9)a dále, dalších 9 přikázání, protože jakákoli odchylka od toho, co Bůh stanovil v zákoně (a celém jeho slově), je lež. Například je lež, že homosexuální manželství schvaluje Bůh (5., 7.,2., 4.), protože je také lež, že Bůh schvaluje uctívání Marie nebo jakékoli jiné modly, a ta neděle je den Páně.
Tak, TO JO, Apocalipsis 22:15 hace mención explícita e implícita de la ley de Dios, y que además es lo contrario a Apocalipsis 22:14; entonces tenemos que "los mandamientos" referidos en el versículo 22:14 es una referencia directa a la ley del Sinaí—los diez mandamientos. Y para cerrrar con broche de oro, Apocalipsis 22:16 nos da la firma del que peonunció estas palabras. Es decir, od toho, který dal stejný zákon!
13Slovo Hospodinovo [jeho_highlight background="#fff621″ color="#313131″]les será mandamiento tras mandamiento,[/su_highlight] mandato sobre mandato, renglón tras renglón, řádek po řádku, trochu tam, trochu tam; dokud neodejdou a padnou na záda a nebudou zlomeni, svázáni a zajati. IZAJÁŠ 28:13
Řádek za řádkem, jak říká Bible, příteli. Už vidíte tečky?… Můžete je také připojit?
[21:46, 17.9.2019] José Luis Javier
Dám vám klíč, který den dostal John první vidění Apokalypsy?
Všechny církve jsou sekty. To není urážka, to je pravda. Bible to říká (ISA. 4:1, APC. 14:4). Všechny denominace jsou sekty. Právě jsem ti to neřekl a ty to víš. Říkám to tady od prvního dne.
[21:47, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Které z těchto přikázání je třeba dodržovat?
[21:48, 17.9.2019] José Luis Javier
VŠECHNY (Jakub 2:15)
[21:48, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Odpověz mi
[21:48, 17.9.2019] José Luis Javier VŠECHNO (Jakub 2:15). Kolik přikázání řekl Bůh k porušení? Odpověz mi.
Nyní mi vysvětlete Izajáše 66:22-23
[21:50, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Potom jim ukážete Matouše 24:14
[EDICE] José Luis Javier Opravdu mě trápí opakovat to samé, ale příteli, Jsi hrubý!
Jesús dijo, "si me amais guardad mis mandamientos" (JAN 14:15). I to je součástí evengalelia. Nebo budeš učit svět milovat ďábla?
A jednu věc, kterou nikdy plně nepochopím, je, jak Bible o něčem stále mluví až do své poslední stránky, kdy to bylo dávno předtím zrušeno? Jak dlouho po Ježíšově smrti psali Pavel a Jan?
[21:50, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Došlo ke změně zákona, nyní jsme pod zákonem Kristovým
[21:51, 17.9.2019] José Luis Javier
Ano, samozřejmě. Řím to změnil a dal to vám všem. Neříkám ti, že jsi katolík, příteli?
[21:51, 17.9.2019] Alex (evangelický)
A zákon Kristův neříká, že musíme zachovávat sobotu
[21:51, 17.9.2019] José Luis Javier "Si me amais guardad mis mandamientos" Jsi brutální, příteli.
Den vzkříšení: Nové stvoření
2174 Ježíš vstal z mrtvých „prvního dne týdne“ (Mt 28,1; Mk 16,2; Lk 24,1; J 20,1). Protože je „první den“, Den Kristova vzkříšení připomíná první stvoření. Protože je to „osmý den“, který následuje po sobotě (srov. Mc 16, 1; Mt 28, 1), Znamená to nové stvoření inaugurované Kristovým vzkříšením. Pro křesťany se stal prvním ze všech dnů, prvním ze všech svátků, dnem Páně (Hè kyriakè hèmera, dies dominica), v neděli:"
„Všichni se sejdeme den slunce protože je to první den [po židovském sabatu,[/su_highlight], ale také první den], kdy Bůh, vyvedl hmotu z temnoty, stvořil svět; ten samý den, Ježíši Kriste... —KATECHISMUS KATOLICKÉ CÍRKVE, čl. 2174[4]Den vzkříšení: Nové stvoření
[ODKAZ, Vatikán]
[21:52, 17.9.2019] José Luis Javier
To říká katolická církev a vy jste to přijali... To dělá každého z vás katolíkem. Kdo krade, nazývá se zlodějem; a ten, kdo následuje katolické nauky, katolík
Ale Bůh už varoval...
[21:52, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Kopírování a vkládání z Googlu je vaše moudrost
[EDICE] José Luis Javier Předpokládejme na chvíli, že když kopíruji z Googlu, jak říkáte, když vám předkládám pravdu, co na tom záleží? Kromě toho dávám přednost kopírování a vkládání, než abych říkal hlouposti a barbarství, které jste zde komentoval, a to – s Biblí v rukou jsem vás vyvrátil. Jsi nešikovný, to jsi. Milujete lži a jako takový se ztratíte (APC. 22:15). Tohle miluješ -
ZMĚNA ZÁKONA PRO „PROTESTANTY“
1. „Má [katolická] církev moc upravovat Boží přikázání? Místo sedmého dne a jiné festivaly určené předchozím zákonem, Církev nařídila zachovávat neděle a svátky pro uctívání Boha; a ty jsme nyní povinni uchovávat v důsledku přikázání Božího místo starého sabatu.“ — Excelence Reverend Dr. Challoner, p. 211. [Sestavení křesťanské nauky]
2. Jak prokážete, že církev má moc přikazovat svátkům a svátkům? Aktem změny ze soboty na neděli, které protestanti dovolují; a, pro které si láskyplně odporují, přísně dodržovat neděli, a porušování většiny ostatních svátků přikázaných stejnou církví. Jak to zkontrolujete?Protože zachováváním neděle uznávají moc církve k pořádání večírků a příkaz být pod hříchem; a ne zachránit zbytek [svátků], které jí přikázala, ve skutečnosti opět popírají stejnou moc.“ — Rev. Henry Tuberville, DD (RC), (1833), str. 58. Sestavení křesťanské nauky
3. „Máte nějaký jiný způsob, jak prokázat, že církev má moc zavést svaté dny povinností? Kdyby neměla takovou moc, nemohla by to udělat, s čímž s ní souhlasí všichni moderní věřící lidé. Nemohla nahradit zachovávání neděle, prvního dne v týdnu, za zachovávání soboty, sedmého dne, změnu, pro kterou neexistuje žádná biblická autorita.“ — Doktrinální katechismus, reverend Stephen Keenan, (1851), s. 174.[6]Katolická církev a její moc změnit zákon — Doktrinální katechismus, reverend Stephen Keenan, (1851),
[ODKAZ, Bible Light
5. Velká moc Oni [katolíci] tvrdí, že sobota byla změněna na neděli, den Páně, v rozporu s Desaterem, jak se zdá; Neexistuje ani žádný nápadnější příklad než změna dne sabatu. Velká je podle nich moc a autorita církve, protože zrušila jedno z deseti přikázání. [7]Velká moc katolické církve změnit sobotu, Augsburské vyznání, čl. 28
[ODKAZ, věřte] — Augsburské vyznání, článek 28
25A bude mluvit slova proti Nejvyššímu a bude lámat svaté Nejvyššího, a bude přemýšlet o změně doby a zákonů; a budou vydáni do ruky jeho až do času a časů a do poloviny času. DANIEL 7:25
[21:53, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Řím nebo Bůh?
[21:53, 17.9.2019] José Luis Javier ŘÍM.
Bible před tím varuje a vy tomu stále nerozumíte – nebo nechcete rozumět. To se jim stává za následování sekt. Dodržujete stejný sabatní den jako Řím, a to vám nezapne mozek. Je možné, že je nemají?
Nikdy ses nezeptal proč? Odkdy se Boží věci podobají věcem ďáblovým? Napodobuje Bůh ďábla, nebo ďábel napodobuje Boha? Odkdy většina následuje Boha?
58Toto je chléb, který sestoupil z nebe; ne jako vaši otcové jedli mannu a zemřeli; Kdo jí tento chléb, bude žít navěky. 59To řekl v synagoze, když učil v Kafarnaum. 60Když je slyšeli mnozí z jeho učedníků, řekli: To je těžké slovo; kdo to může slyšet? […]
66Od té doby Mnozí z jeho učedníků se obrátili a už s ním nechodili. —JAN 6:59–60, 66
Vysvětlete mi Izajáš 66:22-23
[21:54, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Nikdy jsem netvrdil, že neděle je den Páně, to je omyl unáhlené generalizace.
[EDICE] José Luis Javier A proč se tedy scházíte v nedělní církvi – v neděli?
[21:54, 17.9.2019] José Luis Javier 22Protože jako nová nebesa a nová země že dělám zůstane přede mnou, praví Hospodin, tak zůstane tvé potomstvo a tvé jméno. 23A z měsíce na měsíc, a ode dne sabatu do dne sabatu se VŠECHNO TĚLO PŘICHÁZÍ K BODLENÍ přede mnou, praví Pán. —ISAIAH 66:22–23
Tam se říká, že sobota bude zachována na věčnost, pro všechno maso. To jsem si nevymyslel, příteli. Hájíte lidské doktríny.
[21:55, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Ausejo, Seraphim z Ausejo, 1975 Ro 7:6-7 6ale nyní, když jsme zemřeli tomu, co nás uvěznilo, osvobodili jsme se od tohoto zákona, takže sloužíme v novém režimu Ducha, a ne ve starém režimu psaného listu.7 Co tedy řekneme? Že zákon je hřích? Ani na to nemysli! Ale pravdou je, že jsem hřích nepoznal jinak než skrze zákon. Protože bych nevěděl, co je to žádostivost, kdyby mi zákon neřekl: Nebudeš dychtit.
Co rozumíte pod pojmem neposlušnost?
[21:56, 17.9.2019] José Luis Javier 8Tento lid rtů mě ctí; Ale jeho srdce je ode mě pryč. 9 No, marně mě ctí, Učení jako doktríny, přikázání mužů. —MATOUŠ 15:8–9
[21:56, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Ausejo, Seraphim z Ausejo, 1975 Ří 7:6-7 6ale nyní, když jsme zemřeli tomu, co nás uvěznilo, osvobodili jsme se od tohoto zákona, takže sloužíme v novém režimu Ducha, a ne ve starém režimu psaného listu.7 Co tedy řekneme? Že zákon je hřích? Ani na to nemysli! Ale pravdou je, že jsem hřích nepoznal jinak než skrze zákon. Protože bych nevěděl, co je to žádostivost, kdyby mi zákon neřekl: Nebudeš dychtit.
[21:56, 17.9.2019] José Luis Javier
O kolika zákonech mluví Římanům 7?
[21:57, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Pavel uvádí jako příklad desáté přikázání, proč?
Z Desatera přikázání
[21:57, 17.9.2019] José Luis Javier Ne… Nebo spíše ano a ne. Protože zákony jsou vždy dva (nebo více).
[21:58, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Proč uvádí desáté přikázání jako příklad zákona, jehož byly nedobrovolný. Rozumíš. Co tím slovem rozumíte?
[21:58, 17.9.2019] José Luis Javier
Dva zákony: 1. Když dodržíte (Boží zákon), a 2. Když je porušen (zákon hříchu).
[21:58, 17.9.2019] Alex (evangelický) Dovolte mi vysvětlit slovo nepovinný
[22:00, 17.9.2019] José Luis Javier
Myslím, že tetxo jsem ti už dal, ale dám ti ho znovu...
[22:00, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Čekám na tvoji odpověď Co znamená slovo neposlušný?
[22:00, 17.9.2019] José Luis Javier Bez přidružení k tomu již nemáte žádnou povinnost.
[22:01, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Dobře, to se stalo se zákonem a Desaterem přikázání, ano? sám jsi to řekl
[EDICE] José Luis Javier Kde Bůh říká a kde já říkám, že jsme zbaveni práva zákonem? Dal jsem vám pouze definici bez závazků, o kterou jste požádali, ne že se vztahuje na Boží zákon, dobrý zvrhlík.
[22:01, 17.9.2019] Alex (evangelický) Ausejo, Seraphim z Ausejo, 1975 Ří 7:6-7 6ale nyní, když jsme zemřeli tomu, co nás uvěznilo, osvobodili jsme se od tohoto zákona, takže sloužíme v novém režimu Ducha, a ne ve starém režimu psaného listu.7 Co tedy řekneme? Že zákon je hřích? Ani na to nemysli! Ale pravdou je, že jsem hřích nepoznal jinak než skrze zákon. Protože bych nevěděl, co je to žádostivost, kdyby mi zákon neřekl: Nebudeš dychtit.
Upřímně, jsi zvíře a zvířata mi prominou, protože si nemyslím, že jsou tak brutální jako ty. Tentýž text vám vypráví o slávě zákona, který obrací duši (PSA. 19:7).
[22:01, 17.9.2019] Alex (evangelický) Nechtěli byste po tom z Desatera přikázání?
[22:01, 17.9.2019] José Luis Javier
Nejste připojeni [jako vždy], něco super jednoduchého.
[22:02, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Samozřejmě desátý
[22:02, 17.9.2019] José Luis Javier Pavel mluví o dvou zákonech a ty máš polévku na hlavě. Vyvracím to s ním v Římanům 7:
[22:02, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Ausejo, Seraphim z Ausejo, 1975 Jr 31:31-33 31 Hle, přicházejí dny, je výrok Hospodinův, kdy uzavřu nové spojenectví s domem Izraele a domem Judy. 32 Ne jako smlouvu, kterou jsem zpečetil s vašimi otci v den, kdy jsem je vzal za ruku, abych je vyvedl z egyptské země. Rozbili mé spojenectví a já jsem s nimi jednal jako s pánem - prohlašuje Jahve -. 33 Toto bude spojenectví, které po těch dnech zpečetím s domem Izraele, je výrok Hospodinův: Vložím svůj zákon do jejich nitra a napíšu jim ho na srdce. Budu jejich Bohem a oni budou mým lidem.
[22:03, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Ale proč používat ten příklad. Hledejte dál na Googlu
Řekni mi, kde je napsáno, že bys neměl dychtit?
Google
[22:08, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Budu vám říkat pane Google
[EDICE] José Luis Javier Nebojte se, pokračujte. Google je virtuální encyklopedie, kde máte přístup prakticky ke všem informacím v kompletní historii lidstva. Dokonce i kompletní Bible je na Googlu, ve všech existujících i budoucích verzích. Myslím, že je v tom moudrost. Místo tobě, Budu tě nadále nazývat neschopnými a ovcemi, nešikovný.
[22:11, 17.9.2019] José Luis Javier 6Ale nyní jsme osvobozeni od zákona, když jsme zemřeli tomu, čemu jsme byli podřízeni, abychom sloužili pod novým režimem Ducha a ne pod starým režimem litery.
[22:08, 17.9.2019] Alex (evangelický) Hřích, který ve mně přebývá
7 Co tedy řekneme? Je zákon hřích? V žádném případě. [2] Ale hřích jsem nepoznal jinak než skrze zákon; Nebo bych neznal lakomství, kdyby zákon neříkal: Nebudeš dychtit.
8 Hřích však způsobil přikázáním, způsobil ve mně veškerou žádostivost; protože bez zákona je hřích mrtvý.
9 A jednou jsem žil bez zákona; Ale když přišlo přikázání, hřích ožil a já zemřel.
10 A zjistil jsem, že totéž přikázání, které bylo pro život, se mi ukázalo jako smrt;
11 protože hřích, využívající příležitosti podle přikázání,…[22:12, 17.9.2019] Alex (evangelik): Ausejo, Seraphim z Ausejo, 1975
Kol 2:16
Proto ať vás nikdo nekritizuje v otázkách jídla nebo pití, ani ohledně svátku, novoluní nebo sabatu.
Existují tři zákony. Verš 14 říká, že zákon je duchovní [ROM. 7:14]. Zákon hříchu také verš 25 [ROM. 7:25]
[22:11, 17.9.2019] José Luis Javier
[22:17, 17.9.2019] Alex (evangelik)
Necháš mě poslouchat tvoje audio a pak pošleš další, nebuď chapulín, dej mi čas ok
Římanům 7:6,7 mluví o deseti přikázáních.
Verš 14 hovoří o zákonu ducha
Verš 25 hovoří o zákonu hříchu
Jsou tři zákony????????????. A nic neřekl ????????
Ty jen opakuješ sekty jako papoušek??
Než budete pokračovat, řekněte mi, odkud Pavel cituje Římanům 7:7.
[22:17, 17.9.2019] José Luis Javier
Nenechávej mě bez odpovědi. Lépe napsané. Ztrácím čas posloucháním zvuku. První část je lež, 6. verš hovoří o zákonu dekalogu. Rozhýbává je. Nikdo neřekl, že zákon je prokletý, To sis vymyslel. Řekli jsme pouze, že došlo ke změně zákona. Jsme pod vládou ducha nebo vlády Krista
[22:17, 17.9.2019] José Luis Javier
[EDICE] José Luis Javier Vaše nešikovnost nezná mezí. Povolává nás Kristus, abychom byli duchovní nebo světští?
16Proto říkám: Choďte v Duchu a neplňte žádosti těla. 17Neboť žádost těla je proti Duchu a žádost Ducha je proti tělu; a tito jsou proti sobě, takže si neděláte, co chcete. 18 Jste-li však vedeni Duchem, nejste pod zákonem. 19A zjevné jsou skutky těla, které jsou: cizoložství, smilstvo, nečistota, chlípnost, 20modlářství, čarodějnictví, nepřátelství, sváry, žárlivost, hněv, sváry, rozbroje, hereze, 21závist, vražda, opilství, orgie a podobné věci; o čemž vás varuji, jak jsem vám již dříve řekl, že Ti, kdo dělají takové věci, nezdědí království Boží. (GALATANS 5:16-21
DALŠÍ VĚC-
BOŽSTVÍ BOŽÍ
7Protože tři jsou ti, kdo svědčí v nebi: Otec, Slovo a Duch svatý; a tyto tři jsou jedno.
Jste vedeni duchem, nebo tělem?
5Neboť ti, kteří jsou z těla, přemýšlejí o věcech těla; ale ti, kteří jsou z Ducha, ve věcech Ducha. 6Protože Starat se o tělo je smrt, ale péče o Ducha je život a pokoj. 7Nebo mysl těla jest nepřátelství proti Bohu; protože nepodléhají zákonu Božímu, ani nemohou; 8a ti, kdo žijí podle těla, nemohou se líbit Bohu. — ŘÍMŮM 8:5–8
El problema tuyo y de la gran basta mayoría de borregos que se congregan en iglesias "protestantes" es que sea han abanderado de los ewscritos de Pablo para defender sus herejías. Pero Pablo es para mentes pensantes y espirituales, no para ineptos como ustedes. Por eso es que siempre viven metiendo la pata. Pero Dios tiene una advertencia para ustedes—
15A vězte, že trpělivost našeho Pána je pro spasení; stejně jako náš milovaný bratr Pablo, Podle moudrosti, která mu byla dána, ti napsal: 16téměř ve všech jeho epištolách, mluvení v jim z těchto věcí; mezi z nichž některé jsou těžko pochopitelné, které neučení a nestálí překrucují, stejně jako ostatní Písma, ke svému zničení. — 2. Petra 3:15–16
To je cesta, kterou jste si zvolili, a nikdo vás odtud nevezme, bez ohledu na to, jak bezbožná.
[22:42, 17.9.2019] Alex (evangelik)
Začátek verše 6 je velmi jasný, ale nyní jsme osvobozeni od zákona [ROM. 7:6] Člověče, uvidíme se zítra lépe. nikdy jsi neskončil
[22:42, 17.9.2019] José Luis Javier
Bratře [opravuji, příteli], se vší úctou, zanech svou průměrnost.
[22:42, 17.9.2019] Alex (evangelik)
Nešpiň se, dej mi šanci si poslechnout, neposílej víc, počkej
Ausejo, Seraphim z Ausejo, 1975 Řím 7:4 Takže, bratři, i vy jste zůstali mrtví zákonu skrze tělo Kristovo, abychom skutečně patřili jinému: vzkříšeným z mrtvých, abychom nesli ovoce pro Boha.
[22:42, 17.9.2019] José Luis Javier Mrtví vůči zákonu hříchu, neschopný.
Ano, došlo ke změně... ŘÍM
ZMĚNA ZÁKONA PRO „PROTESTANTY“
1. „Má [katolická] církev moc upravovat Boží přikázání? Místo sedmého dne a jiné festivaly určené předchozím zákonem, Církev nařídila zachovávat neděle a svátky pro uctívání Boha; a ty jsme nyní povinni uchovávat v důsledku přikázání Božího místo starého sabatu.“ — Excelence Reverend Dr. Challoner, p. 211. [Sestavení křesťanské nauky]
2. Jak prokážete, že církev má moc přikazovat svátkům a svátkům?
Aktem změny ze soboty na neděli, které protestanti dovolují; a čímž si láskyplně odporují, přísně zachovávají neděli a porušují většinu ostatních svátků přikázaných stejnou církví. Jak to zkontrolujete? Protože zachováváním neděle uznávají moc církve nařídit svátky a příkaz být pod hříchem; a ne tím, že by dodržovala zbytek [svátků], které jí přikázala, ve skutečnosti opět popírají stejnou moc.“ — Rev. Henry Tuberville, DD (RC), (1833), str. 58. Sestavení křesťanské nauky
3. „Máte nějaký jiný způsob, jak prokázat, že církev má moc zavést svaté dny povinností? Kdyby neměla takovou moc, nemohla by to udělat, s čímž s ní souhlasí všichni moderní věřící lidé. Nemohla nahradit slavení neděle, prvního dne v týdnu, za slavení soboty, sedmého dne, změnu, pro kterou neexistuje žádná biblická autorita. — Doktrinální katechismus, reverend Stephen Keenan, (1851), s. 174.[6]Katolická církev a její moc změnit zákon — Doktrinální katechismus, reverend Stephen Keenan, (1851),
[ODKAZ, Bible Light
5. Velká moc Oni [katolíci] tvrdí, že sobota byla změněna na neděli, den Páně, v rozporu s Desaterem, jak se zdá; Neexistuje ani žádný nápadnější příklad než změna dne sabatu. Velká je podle nich moc a autorita církve, protože zrušila jedno z deseti přikázání. — Augsburské vyznání, článek 28[7]Velká moc katolické církve změnit sobotu, Augsburské vyznání, čl. 28
[ODKAZ, věřte]
2174 Ježíš vstal z mrtvých „prvního dne v týdnu“ (Mt 28,1; Mk 16,2; Lk 24,1; J 20,1). Protože je „první den“, Den Kristova vzkříšení připomíná první stvoření. Protože je to „osmý den“, který následuje po sobotě (srov. Mc 16, 1; Mt 28, 1), Znamená to nové stvoření inaugurované Kristovým vzkříšením. Pro křesťany se stal prvním ze všech dnů, prvním ze všech svátků, dnem Páně (Hè kyriakè hèmera, dies dominica), v neděli:"
„Všichni se sejdeme den slunce protože je to první den [po židovském sabatu,[/su_highlight], ale také první den], kdy Bůh, vyvedl hmotu z temnoty, stvořil svět; ten samý den, Ježíši Kriste... KATECHISMUS KATOLICKÉ CÍRKVE, čl. 2174 [4]Den vzkříšení: Nové stvoření
[ODKAZ, Vatikán]
[22:46, 17.9.2019] Alex (evangelik):
Na tom nezáleží. Nechte mě slyšet váš zvuk, prosím, ok
[22:46, 17.9.2019] José Luis Javier:
Není to Google, to je moje stránka a stránka Vatikánu, komu sloužíte.
[22:47, 17.9.2019] Alex (evangelik):
Nepište, nechte mě pozorně poslouchat
[22:47, 17.9.2019] José Luis Javier
Přečtěte si článek 2174 Katechismu katolické církve.
Den vzkříšení: Nové stvoření
2174 Ježíš vstal z mrtvých „prvního dne týdne“ (Mt 28,1; Mk 16,2; Lk 24,1; J 20,1). Protože je „první den“, Den Kristova vzkříšení připomíná první stvoření. Protože je to „osmý den“, který následuje po sobotě (srov. Mc 16, 1; Mt 28, 1), Znamená to nové stvoření inaugurované Kristovým vzkříšením. Pro křesťany se stal prvním ze všech dnů, prvním ze všech svátků, dnem Páně (Hè kyriakè hèmera, dies dominica), v neděli:"
„Všichni se sejdeme den slunce protože je to první den [po židovském sabatu,[/su_highlight], ale také první den], kdy Bůh, vyvedl hmotu z temnoty, stvořil svět; ten samý den, Ježíši Kriste... —KATECHISMUS KATOLICKÉ CÍRKVE, čl. 2174[4]Den vzkříšení: Nové stvoření
[ODKAZ, Vatikán]
[22:47, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Necháš mě poslouchat ty hlouposti, které jsi poslal?
[22:47, 17.9.2019] José Luis Javier Jo, je to tak dobré s tolika perlami. Teď jsem skončil.
Poslouchejte je [audia].
[22:48, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Nebo se bojíš, že tě vyvrátím?
[22:48, 17.9.2019] José Luis Javier VPŘED!
[22:48, 17.9.2019] Alex (evangelický)
A kdo říká, že se neřídíme Božím zákonem?
[22:48, 17.9.2019] Alex (evangelický) To, co vám ukazujeme, je nyní zákon duchovní, jak se říká??????
[EDICE] José Luis Javier
Další hloupost, která vychází z vašich úst. Není to tak, že by existoval jiný duchovní zákon, ale ten zákon je duchovní (Řím 7:14).
[22:49, 17.9.2019] Alex (evangelik)
Vyvrací to samo sebe
[22:49, 17.9.2019] Alex (evangelik)
Proto nás sobota jako psaný zákon již nezavazuje, nyní zůstává zásadou, která nás vyzývá, abychom každý den věnovali čas Bohu XD.
Pokuste se odeslat audio v délce alespoň 2 minut
Maximum
[22:51, 17.9.2019] Alex (evangelický) Nyní Odpověď je duchovní nebo psaný zákon!
[EDICE] José Luis Javier Opravdu sabotovali váš mozek, lépe řečeno, odstranili ho.
25Protože obřízka v pravda prospívá, dodržujete-li zákon; jestliže se však bouříte proti zákonu, vaše obřízka se stane neobřízkou. 26Aby, Jestliže neobřezaný zachovává spravedlnost zákona, nebude jeho neobřízka považována za obřízku? 27A to, co je od přírody neobřezané, při dokonalém dodržování zákona vás bude soudit , že s dopisem a s obřízkou bouříte se proti zákonu. 28Protože ten, kdo je otevřeně Žid, není Žid; ani obřízka není zjevná v těle: 29Ale je to Žid, který je jeden uvnitř; a obřízka je obřízka srdce, v duchu, ne v dopise; jehož chvála není od lidí, ale od Boha. — ŘÍMŮM 2:25–29
Už jsem ti říkal, přestaň s Pablom vymýšlet, že Pablo je pro lidi s mozkem. příteli, Jsi hrubý!
[22:51, 17.9.2019] Alex (evangelický)
?
Účelem soboty bylo zasvětit čas Bohu
27Řekl jim také: Nastala sobotapodlezpůsobitzmuž, a ne mužpodlezpůsobitz odpočinkový den. —MARK 2:27
Chci říct, že věnovat čas Bohu je špatná věc, a jako takovou to Bůh odstranil. Další nesmysl!
13 [1] Zdržíš-li se nohy od sabatu, od konání tvé vůle v můj svatý den, [2] a budete tomu říkat rozkoš, svatá, sláva Páně; [3] a budeš ho uctívat, [4] nekráčet po svých vlastních cestách, [5] ani hledat tvou vůli, [6] ani nemluvím vlastními slovy, 14tak [7] budeš mít radost v Pánu; a nechám tě vylézt na výšiny země a dám ti jíst dědictví Jákoba, tvého otce. neboť to mluvila ústa Hospodinova. —ISAIAH 58:13–14
[EDICE] José Luis Javier
[22:52, 17.9.2019] José Luis Javier: Ostatní se nyní mohou zúčastnit. Měl bych uchopit své perly a vzít si je, ale možná je tady někdo, kdo není prase. Možná, jen možná.
Chci milosrdenství a ne oběť!
[23:46, 17.9.2019] José Luis Javier
Dobrou noc všem.
< >
[EDICE] José Luis Javier
La Conversación continúa. Alex debate con Miguel, y "enemigos" se unen en el error para crucifcar la verdad—a Cristo (JAN 14:6). Takže, como nota final, quisiera señalar que este grupo de Estudios "Bíblicos" en WhatsApp está formado de personas de diferetes confesiones denominaciones y variociones dogmáticas sobre la escritua. Alex, por ejemplo es evangélicos, mientras el grupo presenta una amplia diversidad de evangélicso, Testigos de Jehová, Mormones, católicos por supuesto, así también como otros de las distintas variantes del trinitarismo y el unicitarismo, entre otros.
Dada esta diversidad de creencias y afiliación denominacional, no ha de sorprendernos que en este grupo hay muca división entre sus miebros. Yo ya he debatido unos cuantos de ellos. Lo interesante es que aunque la mayoría se estaban "matando" entre ellos, esta misma mayoría se unido para crucificar a Cristo, en su verdad—su santa ley (PSA.119:142). Už jste například viděli, jak Teddy zasáhl do rozhovoru a jak sám Alex řekl, že Tito Martinez. Tito je postava ve skupině, kterou prakticky všichni nenávidí, Bus má ve skupině velmi špatnou morální pověst. Slovy Teddyho (Augustina) (mormona)
[12:29, 10.9.2019] Teddy (Agustín) Souhlasím s tebou José Luisi ten chlap je ÚŽASNÝ [12:29, 10.9.2019] Teddy (Agustín) A syn Belzebuba [12:30, 10.9.2019] Teddy (Agustín) Zkorumpoval se penězi [12:30, 10.9.2019] Teddy (Agustín)A on je masturbátor a dívá se na ženy s tělesnou touhou [12:31, 10.9.2019] Teddy (Agustín) Toto je loutka Belzebuba pana Cochina Tita [12:32, 10.9.2019] Teddy (Agustín) Ať se mnou o Bibli mluví sebevíc, nevěnuji mu žádnou pozornost, není to on, kdo je bytost hříšná a kacířská, dává mi lekce od Boha a Bible, hledá pouze PROTAGONISMUS, VE SKUPINÁCH JE DIVADELNÍKEM
Později v tomto rozhovoru Tito odpoví a boj pokračuje….
[15:41, 10.9.2019] Tito Martinez To je ten pravý starý špinavý mormonoid [15:41, 10.9.2019] Teddy (Agustín) Ne, ale hříšného masturbátora máte všechny výherní tikety [15:42, 10.9.2019] Tito Martinez Bartolero ano protože tak jednou týdně Stávám se svatým Bartolou jak Bůh přikazuje [15:42, 10.9.2019] Tito Martinez a je velmi zdravý pro mysl, tělo i ducha [15:45, 10.9.2019] Teddy (Agustín) tito bartolo [[15:42, 10.9.2019] Tito Martinez: Podívej, pokrytče, který jsi šel mluvit o kacíři, synovi Satana, který učí, že Bůh Otec má nad sebou jiného Boha Otce.
To je jen příklad toho, jak ti dva spolu ve skupině (kterou Alex zvládá) dobře vycházejí. Alex nezůstal pozadu a řekl následující:
[16:46, 10.9.2019] Alex (evangelický) Všichni, dokonce i římští katolíci, se bojí Tita Martíneze, nejlepšího apologeta [17:12, 10.9.2019] Teddy (Agustín) Nejlepší práce, kterou myslíš
OK, Alex—en el mejor de los casos simplemente está siendo sarcástico. Y en el peor de los casos, está concordando con Tito Martinez de que la porrnografía y la masturbación son acciones santificadas por Dios. Juzgue usted amigo lector. Sin embargo, durante mi debate con Alex el dijo que Tito me humilló en un dabate que habíamos tenido anteriormente, lo cual (la humillación)—obviamente, NUNCA sucedió. Pero ahora él salió a defender a Tito, pues Tito es otro que dice que "No hay Ley", y Si no hay ley, pues la pornografía y la masturbación—obiamente, no son condenadas por la palabra de Dios—Dios mismo..
Před pár dny jsme se s Arielem Pazem chystali debatovat o tom "impersonalidad" del Espíritu Santo. Kvůli technickým potížím jsme s Ariel nemohli uspořádat videokonferenci, na které jsme se dohodli. Oba jsme se dohodli, že si dohodneme pozdější termín. Musím říct, že jsme si popovídali velmi příjemně, i když na toto téma máme evidentně rozdělené postoje. Ariel je jednota (Ježíš není Bůh, ani Duch svatý není Bůh). Vzhledem k tomu, že jsme se tématu ještě nevěnovali, nebudu ho rozvádět. Ale Alex je evangelík a Paz je svědek Jehovův.
Po skončení této debaty s Alexem jste si všimli jeho předposledního komentáře:
[23:37, 17. 9. 2019] [Alex (evangelický): Ariel mír, co se stalo s debatou o svatém duchu?
Alex simplemente está trantando de encontrar a alguien haga conmigo lo que él no pudo hacer en este debate, refutarme. Y no le importa si ésta persona tenga diferentes creencias a las de él. Incluso, Alex me había enviado un video donde Ariel Paz es supuestamente humillado por un católico. Durante mi debate con Alex, Ariel Paz me escribió en privado y me dijo "Shabath shalom, Hno. La ley de Díos es perpetua eterna". Así que vemos que Paz y Alex están en Polos opuestos.
A vidíme, že většina v této skupině odložila své rozdíly stranou a spojila se, aby zaútočila na Boží zákon, to jest – ukřižovat pravdu. (PSA 119:142). V Bibli již máme precedenty, kdy k tomuto typu spojení v minulosti docházelo –
11Potom Herodes se svými vojáky Pohrdal jím a posmíval se mu, oblékat ho do nádherného oblečení; a poslal ho znovu k Pilátovi. 12A Pilát a Herodes se toho dne spřátelili; protože předtím byli mezi sebou nepřátelští .
Esa es la misma estrategioa que Francisco Bergoglio ha ejecutado para unir todas las confesiones "cristianas" y aún no cristianas, como lo son el Judaismo, Budismo, el Islam, y aún el Ateismo. Es decir, pongamos nuestras diferencias a un lado y unamonos en el error, en lo que él llama "El Amor".
Výsledkem tohoto spojení – a dalších – byla smrt Krista na kříži. Ukřižovali "la verdad" (JUAN 14:6), nebo si to alespoň mysleli. Zde vám nechávám zbytek konverzace ve skupině, zcela nepublikovaný.
MIGUEL A ALEX SE SMÍŘÍ
[11:47 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico) ????
[10:53 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico)
Jsme to jen ty a já, nebo je to tak, že svého přítele nemůžete jen tak zablokovat. Miguel je velmi zvědavý
[10:53 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: ANTE LA VERDAD, LOS LEONES SE HACEN GATOS. El Espíritu de la Verdad rs demasiado superior al de la ignorancia y del error. Ante ella cualquier leon se hace hato, y el gato, RATÓN.
[10:53 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Si el debate es con Tigo es con Tigo acaso mis hermanos te están escribiendo ahorita en privado?
[10:54 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Un triunfo más para la Verdad
[10:54 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): No te metas o aquí se termina el debate
[10:54 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Nada de triunfo
[10:55 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: POR ULTIMO:
POKUD CHCETE, MŮŽETE MĚ ODEBRAT. TADY UA NADOE JE NEVINNÁ
[10:55 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Escribe bien
[10:56 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Quizas en tu mente no hubo triunfo, pero es obvio que hubo un perdedor,….Tu
[10:57 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Tu me entendiste…mi teclado es la basura de Google. Recomiendame uno bieno
[10:57 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Quiero a José Luis donde está por qué te manda de niñera
[10:57 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Y asi haces algo bien esta noche
[10:58 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Le dielen las manos de darte tantos knocouts
[10:58 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Te recuerdo el debate no es con Tigo es con José Luis
[10:58 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Ok hay cuando pueda que responda jajaja cobarde
[10:58 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Quieres debatirá conmigo ahora?
[10:58 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: No te basto?
[10:58 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Fin del Debate
[10:59 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Ja ja ja
[10:59 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Ahora si, fin del debate…
[10:59 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Los hanadores c escriben y vierran la historia….Fin
[10:59 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): No es con Tigo es con José Luis
[11:00 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): José Luis y tu son charlatán
[11:00 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Yo trataria mejor. Te comvendroa conmigo. Aunque ya no quiero. Fie mucho para ti.
[11:00 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Es el orgullo.lp que tiene respirando
[11:01 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Claro lo que digas
[11:01 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Jajaja adventista
[11:01 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Pero sabemos defender la verdad. Tu ni tuw errores puedes defender
[11:01 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Apollan el aborto
[11:01 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Eres adventista?
[11:01 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Jajaja asecinos
[11:01 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Tú
[11:01 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Ahora entiendo!!!!
[11:01 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Guardas el sábado
[11:01 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Adventista, papa!!!
[11:01 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Tu
[23:02, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: Já nejsem tak ignorant, ty ano.
[23:02, 17.9.2019] Alex (Evangélico): Ne, vy a José Luis jste Sabbatarians
[23:02, 17.9.2019] Miguelin H. Javier: Vypadni z té SEKTY
[11:02 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Tú busca una iglesia para que la defiendas jjj
[11:02 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Eres patético
[11:02 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Adventista….
[11:03 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Y tu Adventista…
[11:03 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Un ignorante que tiene miedo decir cuál es su iglesia
[11:03 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: U tu Adventista
[11:03 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Dime cuál es tu secta
[11:03 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Responde
[11:03 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: …
[11:03 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Cual es tu secta
[11:03 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: [11:03PM, 9/17/2019] hermo7777: U tu Adventista
[11:03PM, 9/17/2019] +52 1 241 136 2545: Dime cuál es tu secta
[11:04 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: No soy Adventista…tu si
[11:04 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Cual es tu cueva de donde sales con Biblia en mano
[11:04 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: No soy Adventista…tu si
[11:04 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Entonces cuál es tu secta
[11:04 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: No soy Adventista…tu si
[11:04 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Leyista sin iglesia jajaja
[11:04 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: No soy Adventista…tu si
[11:05 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): No sé qué haces aquí
[11:05 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: No soy Adventista…tu si
[11:05 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Sin iglesia
[11:05 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: No soy Adventista…tu si
[11:05 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Sin pastor
[11:05 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: No soy Adventista…tu si
[11:05 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Y peor aún sin Dios
[11:05 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: No soy Adventista…tu si
[11:05 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Dime cómo se llama tu secta
[11:05 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: No soy Adventista…tu si
[11:06 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Dime responde abedece
[11:06 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: No soy Adventista…tu si
[11:06 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Obedecer
[11:06 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: No soy Adventista…tu si
[11:06 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Es una orden
[11:06 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: No soy Adventista…tu si
[11:06 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Jajaja
[11:06 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: No soy Adventista…tu si
[11:06 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Das pena ajena amigo
[11:06 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: No soy Adventista…tu si
[11:07 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Leyista sin iglesia jajaja
[11:07 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: No soy Adventista…tu si
[11:09 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: Por ultimo, esta es mi secta:
Zjevení 14:12
Zde je trpělivost svatých, těch, kteří zachovávají přikázání Boží a víru v Ježíše.
[11:09 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: BUENAS NOCHES!!!!! LA VERDAD, QUERIDOS, LA VERDAD!!!!
[11:09 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Jajaja sabático elenista Witt
[11:09 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: BUENAS NOCHES!!!!! LA VERDAD, QUERIDOS, LA VERDAD!!!!
[11:10 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Deja de creeré judío
[11:10 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: BUENAS NOCHES!!!!! LA VERDAD, QUERIDOS, LA VERDAD!!!!
[11:10 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Jajaja
[11:10 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: BUENAS NOCHES!!!!! LA VERDAD, QUERIDOS, LA VERDAD!!!!
[11:10 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Dime de qué tribu eres
[11:10 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: BUENAS NOCHES!!!!! LA VERDAD, QUERIDOS, LA VERDAD!!!!
[11:10 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Igualmente
[11:10 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Judío jjj??
[11:10 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: BUENAS NOCHES!!!!! LA VERDAD, QUERIDOS, LA VERDAD!!!!
[11:11 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: BUENAS NOCHES!!!!! LA VERDAD, QUERIDOS, LA VERDAD!!!!
[11:11 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Jajaja donde tiene su sede tu secta quién la fundó ?
[11:12 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: CUANDO QUIERAS DEBATIR CONMIGO, ME AVISAS, TE HARÉ UNA SOLA PREGUNTA:
[11:12 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Jajaja si claro vete a hacer sacrificio de animales
[11:12 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: CUANDO QUIERAS DEBATIR CONMIGO, ME AVISAS, TE HARÉ UNA SOLA PREGUNTA:
[11:13 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Si por qué no guardas el sábado jjjj
[11:13 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: CUANDO QUIERAS DEBATIR CONMIGO, ME AVISAS, TE HARÉ UNA SOLA PREGUNTA:
[11:14 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Vete a dormir sueña que estás besando los muros de Jerusalén??
[11:14 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: CUANDO QUIERAS DEBATIR CONMIGO, ME AVISAS, TE HARÉ UNA SOLA PREGUNTA:
[11:15 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Quieres Debatir?
[11:15 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: CUANDO QUIERAS DEBATIR CONMIGO, ME AVISAS, TE HARÉ UNA SOLA PREGUNTA:
[11:15 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Ahora sí
[11:15 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: CUANDO QUIERAS DEBATIR CONMIGO, ME AVISAS, TE HARÉ UNA SOLA PREGUNTA:
[11:15 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Dime la pregunta
[11:15 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: CUANDO QUIERAS DEBATIR CONMIGO, ME AVISAS, TE HARÉ UNA SOLA PREGUNTA:
[11:16 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: VETE A DORMIR, PARA QUE REPONGAS. MANANA TE LA HAGO…
[11:16 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Ave tu pregunta apocalíptica jjj
[11:16 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Jajaja ve a buscar en Google
[11:16 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Con José Mr Google
[11:17 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: ¿CUANDO FUE EL HIMBRE A LA LUNA Y CUANDO COLON DESCUBRIÓ A AMERICA?
Kdykoliv můžeš!!!!
[11:17 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Jajaja
[11:17 PM, 9/17/2019] Miguelin H. Javier: HASTA MAÑANA!!!!
[11:18 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Preguntas estúpidas
[11:18 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Ave contestame está
[11:18 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Jajajaja, ponte a investigar.
[11:18 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Que fue primero la gallina o el huevo?
[11:18 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: La pregunta es en serio. Vamos a ver qué tan ilustre eres.
[11:19 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Calla cobarde no vuelvo a Debatir con Tigo jamás necesitas ayu no puedes solo
[11:19 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Ah, la respuesta de lo que Hermo te preguntó no está en Google
[11:19 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Está en la Biblia.
[11:20 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Ya, no te doy más pistas.
[11:20 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Hace raaaaaaato que yo terminé. Nadie me está ayudando.
[11:21 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Mañana trae la respuesta, sino te la van a volver a preguntar.
[11:21 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Ausejo, Serafín de Ausejo, 1975
Řím 6:15
No a co? Můžeme hřešit, když už nejsme pod zákonem, ale pod milostí? Ani na to nemysli!
[23:21, 17.9.2019] José Luis Javier: A na to kuře a to nové vám neodpovím, protože jste se neptal já.
Alex (Evangélico) přidal +57 311 4494251
[11:23 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Contestame pues lo de la ley
[11:24 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Quise decir el huevo, no nuevo. OK.
[11:24 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Te saliste de la tagente
[11:25 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Y pediste ayuda a tu hermano
[11:25 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Otro día te explotó en otro tema. Acuérdate, "misericordia quiero, y no sacrificio".
[11:25 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Y no te voy a sacrificar.
[11:25 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: A mí nadie me ayudó.
[11:25 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Jajaja es broma
[11:25 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Estás bien paleado
[11:26 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Yo terminé contigo, y te lo dije en el audio
[11:26 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Sigue guardando tu ley
[11:26 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Y tú sigue violansola.
[11:27 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): La ley es para Israel
[11:27 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Acuérdate de las preguntas de Hermo, que el se enoja mucho cuando no le contestan
[11:27 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Entiende eso muchacho
[11:27 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Si, si, Ok.
[11:27 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Y Ami que me importa que se enoje
[11:28 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Si dice ser cristiano no debe enojarse
[11:30 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Ya Tito Martínez se la contesto
[11:30 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: No digas eso, tú no lo has visto cuando se enoja. "Misericordia quieto"… Y no te queremos perder.
[11:32 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: ¡Oh, si!!
Aha, řekni Titovi, aby ti také pomohl s odpovědí.
[11:32 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Entonces es un sicópata como voz así serán todos los de tu secta satánica
[11:32 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: No lo hagas enojar, que tiene una Biblia poderosa.
[11:32 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Ajá tú le temes a Tito Martínez te pego una paliza
[11:33 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Yea en Cerio
[11:33 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Oye, eres comediante?
[11:33 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Dile a Tito que te ayude.
[11:33 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: "Se juntaron la necesidad y el hambre".
[11:33 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): El te arrastró
[11:34 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Cómo Herodes y Pilato, así se unen a favor del error.
[11:34 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Ah, pues eres mentiroso, porque eso no fue lo que tú dijiste entonces.
[11:35 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Entonces que
[11:35 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Te recuerdo que los mentirosos no entrarán en el reino de Dios. Eso está en tu verso favorito (APC. 22:15)
[11:35 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Te quedó claro
[11:35 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Te has unido a un pervertido sexual.
[11:35 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Tremendo eso.
[11:35 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Tremendo.
[11:36 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Tremendo.
[11:36 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Amigo vamos a Debatir bíblicamente o con tonterías ?
[11:36 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Ya terminé por hoy.
[11:36 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Buenas noches.
[11:37 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Otro día, pero prepárate mejor.
[11:37 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Ves según tú muy Cerio
[11:37 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: De daré un tema con unas semanas de anticipación
[11:37 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Eso digo deja de Google
[11:37 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Jajaja como digas
[11:37 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: "Misericordia…"
[11:38 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Ariel mír, co se stalo s debatou o svatém duchu?
[11:38 PM, 9/17/2019] José Luis Javier: Buenas noches a todos.
[11:42 PM, 9/17/2019] Alex (Evangélico): Žádám jen, že pokud chceš diskutovat, jdi do kostela, nechoď ven s tím biblickým, dobře
[23:46, 17.9.2019] José Luis Javier: NEVYVRATNÝ TEXT NOCI
NEVYVRATNÝ TEXT NOCI
1Toto praví Hospodin: Zachovávejte právo a čiňte spravedlnost; neboť je blízko má spása, která přijde, a má spravedlnost má být zjevena. 2Blahoslavený muž, který to činí, a syn člověka, který to objímá; který ostříhá sobotu, aby ji neznesvěcovala, a který střeží svou ruku, aby nepáchala všechno zlé. 3A ZAHRANIČNÍ Kdo následuje Jehovu, neříká: Jehova mě zcela oddělí od svého lidu. Ani eunuch ať neříká: Hle, já jsem suchý strom. 4Neboť takto praví Hospodin: Eunuchům, kteří zachovávají mé soboty, volí, co chci, a přijímají svou smlouvu, 5Dám jim místo ve svém domě a ve svých zdech a lepší jméno, než je jméno synů a dcer; Dám jim věčné jméno, které nikdy nezahyne. 6A dětem CIZINCŮ že následují Jehovu, aby mu sloužili, a že milují Jehovovo jméno, aby byli jeho služebníky; všem, kdo zachovávají sobotu, aby ji neznesvěcovali, a přijímají mou smlouvu, 7Vezmu je na svou svatou horu a znovu je vytvořím ve svém domě modlitby; Jejich zápalné oběti a jejich oběti budou přijaty na mém oltáři; protože můj dům bude nazýván domem modlitby pro všechny národy. 8Praví Pán Bůh, který shromažďuje rozptýlené Izraele: Ještě k němu shromáždím jeho shromážděné. — SAIAH 56:1–8
[23:46, 17.9.2019] José Luis Javier: Dobrý večer všem.
[2:58 AM, 9/18/2019] Tito Martinez ☝☝
[5:18 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Te dicen que eres salvó pero si dejas de dar el Diezmo ya no eres salvó jajaja y no que no se pierde la salvación
[5:32 AM, 9/18/2019] Tito Martinez así es
[6:08 AM, 9/18/2019] Tito Martinez AUDIO LIBRO.
ODHALENÍ LŽI MESIÁNSKÉHO JUDAIZÉRA JAVIER PALACIOS CELORIO
Autor Tito Martínez
Rozšířeno a dokončeno 6. září 2019
INDEX
Úvodní slovo.
1- CO JSOU JUDAIZÉŘI?
2- VYVRÁCENÍ LEŽÍ FALEŠNÉHO RABINA CELORIA.
3- CHAT MEZI BRATREM YONDEREM A TITEM MARTÍNEZEM.
Tato malá kniha je vyvrácením všech doktrinálních lží a herezí, které učil jednotlivec jménem Javier Palacios Celorio, zakladatel judaizující sekty zvané „Kehila Messiánica Joy y Paz“, jejíž webové stránky jsou následující: https://gozoypaz.mx
[6:09 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Buenos días!!!! Queridos, NO SE DEBE COMER PUERCO so pena de morir bruto y perderse.
[6:15 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: ESTO ES PARA EL GATO Y EL RATON:
PROSÍM, NEZAPOMEŇTE NA MOJE OTÁZKY...
Kočka (Tom)::
KDY SE ČLOVĚK VYŠEL NA MĚSÍC A KDY OBJEVIL KOLUMBUS AMERIKU?
Myš (Jerry):
Stačí kliknout na přiložený odkaz a dostanete se přímo k otázkám. Dělám to od pátku, Jerry
[6:24 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) No Debato con personas sin iglesia
[6:40 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja!!!! No voy a debatir, solo quiero que al.menos trates de responder mi.oreguntas, garito…Olvidate del debate y solo responde.
[6:42 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Tú Responde cual es tu secta
[6:43 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Otra cosa, ¿De qué parroquia eres? Me convertiré a ella si respondes pues, o te preocupa el hecho que no tenga iglesia o lo estás tomando como excusa porque, al igual que Jerry, la pregunta es más de lo que puefes responder.
[6:43 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ya te dije, me convertiré a tu parroquia si respondes…
[6:45 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Es lo más lejos que puedo llegar en este caso… Respondes y nos hacemos hermanos parroquiales…
[6:45 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Contestame
[6:47 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Yalo hice, no soy religioso. No soy estúpido. No mantengo a hombtes vagos y, ladrones y mentirosos. Mi dinero, el dinero de Dios, va a Dios, a los oobres.
[6:48 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: SI TAN SOLO ENTENDIERAS QUE EL CERDO NO TE LO ESTÁS COMIENDO, TE ESTÁ COMIENDO EL CEREBRO A TI…
[6:48 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Por eso no puedes entender las verdades más simpkes ni responder las preguntas más fáciles
[6:56 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Y solo a mí me preguntas y a quien más los católicos no?
[6:58 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Tu etes catolico, amigo…
[6:59 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Te lo hemos comprado, pero te seguiré demostrando que así es
[7:00 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: A TODOS, LEAN, POR FAVOR:
[7:00 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: LEY81
ART24
DAB26
sobota a neděle
JE neděle BIBLICKÝM DENEM A JMÉNEM? První den v týdnu je biblický, ale neděle ne.
ODKUD POCHÁZÍ DODRŽOVÁNÍ neděle?
Daniel 7:23-27
[23] Řekl takto: Čtvrté zvíře bude čtvrté království na zemi, které se bude lišit od všech ostatních království a pohltí, vymlátí a roztrhá celou zemi na kusy (čtvrté zvíře je dnes papežský Řím, který zdědí moc římské říše).
[24]Y los diez cuernos significan que de aquel reino se levantarán diez reyes; y tras ellos se levantará otro, el cual será diferente de los primeros, y a tres reyes derribará (en la Edad Media el Imperio Romano estaba dividido en 10 naciones, pero cuando el papado surge destruye por completo a tres que no se quisiero…
[7:06 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Lee y te darás cuenta que todo lo que defendiste anoche fue en defensa al sitema bestial que predijo Daniel (7:25). ¿Y dices que noberes católico? ¿Que religioso no es católico? Los mismos Adventistas que dicen guardar el Sábado, son más católicos que Luis Toro a quien admitio por ser el errrado que más sabe defender su error.
[7:07 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: La misericordia de Dios todavía está a tu favor, pero no abuses de ella, pues es eterna solo.para los obedientes.
[7:07 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Y tu entonces por qué defiendes el sábado
[7:08 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Tú te crees obediente?
[7:08 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Porque es un mandamiento de la Ley de Dios. Simpke!!!
[7:08 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: No, pero reconozco que hay que obedecer. Tú nobreconoces eso..m
[7:10 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Aunque soy más pecador que tú, estoy en ventaja sobre ti pues yo reconozcoby pero tú no.
[7:17 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: POR ÚLTIMO:
Nejsem tady, abych vyhrál nějakou debatu, to je irelevantní, jsem tady, protože mě zajímá vaše spása. Takové spasení však není možné dosáhnout odložením Zákona, je dokonce zdravý rozum, *občan, který dodržuje zákony své země, je v bezpečí před jeho následky.
Váš problém není Zákon, protože možná přímo neuctíváte Satana, nejste modloslužebník, berete Boží jméno vážně, jste poslušní svých rodičů, necizoložíte, nekradete, nelžete , a ty netoužíš. Avšak sobota, která je JEDINÝM přikázáním, které dává smysl těm devíti, které jsem vám zmínil, to je váš problém... nechcete to přijmout. Ale není to tak, že máte den odpočinku, máte neděli, Satanův den.
[7:19, 18.9.2019] Miguel H. Javier: VÁŽNĚ VŠEM, ČTĚTE PROSÍM.
PŘEJI VŠEM DOBRÝ DEN...
[7:22 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Igualmente cuídate
[7:24 AM, 9/18/2019] Tito Martinez RETO A UN DEBATE EN AUDIO EN ESTE GRUPO A MIGUEL APOLOGISTA, A VER SI SE ATREVE.
[7:25 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) No tiene iglesia que Defender es adventista disimulado?
[7:26 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Jerry, ¿No puedes responder ms preguntas y me eetas a debatir?
[7:27 AM, 9/18/2019] Tito Martinez te las respondere en el debate
[7:27 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja
[7:27 AM, 9/18/2019] Tito Martinez te atreves a debatir conmigo en audio sí o no?
[7:27 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Miguel no tienes iglesia que representar
[7:28 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Tom, ¿Crees tú que alguien que defiende la Ley como yo va a mentir en algo tan serio? Tú eres el adventista aqui, no yo.
[7:28 AM, 9/18/2019] Tito Martinez bueno ya veo que usted es un gallina cobarde Miguel
[7:29 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Pero tengo pteguntas que tú, teniendo inglesia, no puedes respinder…
[7:30 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: As es, pero nonpuedes responder a una simpme pregunta… ESO ES PEOR. PREFIERO SER COBARDE!!!!
[7:31 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Preguntas estúpidas has preguntado Bíblicas
[7:31 AM, 9/18/2019] Tito Martinez Bueno pues ahí tienen todos ustedes a ese miserable gallina y cobarde que tiene miedo a debatir conmigo
[7:31 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Nunca te habian hecho oregunyas más bíblicas que esas…
[7:31 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Créeme!!!
[7:31 AM, 9/18/2019] Tito Martinez MIEDOSO EMBUSTERO Y COBARDE
[7:32 AM, 9/18/2019] Tito Martinez Qué te has hecho caca en los calzones cuando te he retado a tener el debate en audio
[7:32 AM, 9/18/2019] Tito Martinez Miserable cobarde
[7:32 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: O sí, mira que miedo!!!! Uuuuy!!!! Miedo!
[7:32 AM, 9/18/2019] Tito Martinez Por eso no te atreves a debatir conmigo
+57 311 4494251 vlevo
[7:32 AM, 9/18/2019] Tito Martinez la caca que te has hecho en los calzones huele que apesta
[7:33 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: El mejor escritorio del.mundo y no puede respinder una simple ptegunta
[7:33 AM, 9/18/2019] Tito Martinez Ya te dije pedazo de idiota que esa pregunta te la contestaría en el debate
[7:33 AM, 9/18/2019] Tito Martinez Eres un cobarde miedoso que me tienes terror y por eso no te atreves a debatir conmigo
[7:33 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Oh si, como no!!! Ja ja ja y otro ja
[7:33 AM, 9/18/2019] Tito Martinez Porque sabes perfectamente que en 2 minutos te haría picadillo
[7:34 AM, 9/18/2019] Tito Martinez adiós idiota cobarde
[7:34 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Respinsela ahora, y te doy el gisto de barrer el piso contigo, Jerry
[7:35 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Bueno, LLEVAS UNA SEMANA SINNCONTESTA…¿y en dos minutos me aniquilas?R
[7:35 AM, 9/18/2019] Tito Martinez Ya te he dicho imbécil que te la contestaría en el debate solamente
[7:35 AM, 9/18/2019] Tito Martinez Solo te responderé en un debate en audio
[7:35 AM, 9/18/2019] Tito Martinez Pero como eres un gallina cobarde que me tienes terror entonces no hay nada que hacer
[7:35 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Me dijiste: "EN UNAS HORAS…
[7:36 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Y todavia sigo esperando…
[7:36 AM, 9/18/2019] Tito Martinez Y ahora te digo en un debate
[7:36 AM, 9/18/2019] Tito Martinez Si no hay debate en audio entonces no hay respuesta en audio
[7:36 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Respinde ahora, Jerry
[7:36 AM, 9/18/2019] Tito Martinez Adiós imbécil
[7:36 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Faltaste a tu promrsa o te faltó conocimiento?
[7:36 AM, 9/18/2019] Tito Martinez No hablo con imbéciles y subnormales como tú
[7:36 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Acepta el debate señor sin iglesia
[7:36 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Jerry, no me dejes solo, ja ja ja
[7:37 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: No te vayas…please!!!!
[7:37 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja
[7:37 AM, 9/18/2019] Tito Martinez Yo no me llamo Jerry, pedazo de subnormal
[7:37 AM, 9/18/2019] Tito Martinez Con subnormales no hablo, adiós
[7:37 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Unndebaye? Ja ja ja…
[7:37 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Te tiene miedo no cabe duda
[7:38 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: No puede responder una pregunta y quoete debatir…
[7:38 AM, 9/18/2019] Tito Martinez claro me tiene miedo ese perro
[7:38 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Soy misericordioso….
[7:38 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Ganó Tito Martínez asta ahora nadie a podido con el
[7:38 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Jabja ja
[7:38 AM, 9/18/2019] Tito Martinez Adiós gallina cobarde
[7:38 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja
[7:39 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja
[7:39 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Cual fue la pregunta que le hiciste a Tito ?
[7:39 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ka
[7:39 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ka
[7:39 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja
[7:40 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Disculpa, es que mi teléfono no sabe escribir…ja ka ja
[7:40 AM, 9/18/2019] Tito Martinez El gallina cobarde de Miguel sin cerebro
[7:40 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja
[7:40 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: JERRY, en este grupo perder es ganar, ja ja ja
[7:41 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Compren diccionarios….tienen el significado de ganar al revés. Ja ja ja….y otro ja
[7:42 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Entonces cuál fue la pregunta contesta
[7:42 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja
[7:43 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Disculpa, es que Ustedes son ignorantes, pero eso no es quita lo chistoso….
[7:45 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Pórtate Cerio
[7:50 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: PEN25
Hay algo "hermoso" en el error: aunque cada errado tenga una zona diferente en su error, cuando aparece la Verdad, el error, los une a todos.
——-777IGUEL JAVIER
Cristovetvdad.com
[7:55 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Si por eso tenés miedo Debatir en audio ???
[7:56 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Jaka ka…Tengo miedo, ja ja ka!!!!
[8:01 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Disculpa, quise decir ja ja ja ja ja…me caes bien, te doy otro ja mas j
[8:02 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Debate debate con Tito o con migo
[8:06 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ka ja ja
[8:11 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Voy a hablar con mi sobrino de cuatro años a ver si él se anima a seguirlos humillando a ustefes
+Blake odstraněn +54 9 291 448-8425
[8:14 AM, 9/18/2019] +Blake: Mientras no haga lo mismo que maximiliano, haciendo trampas sucias
[8:14 AM, 9/18/2019] +Blake: Se le expulsó, por tramposo y Doble Cara
[8:15 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: PEN25
Hay algo "hermoso" en el error: aunque cada errado tenga una zona diferente en su error, cuando aparece la Verdad, el error, los une a todos.
——-777IGUEL JAVIER
http://www.cristovetvdad.com
[8:15 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) No vale la pena Debatir con usted Miguel
[8:15 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Copia y pega jajaja
[8:15 AM, 9/18/2019] +Blake: Otro Catolico es Utd?
[8:15 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Claro que no…no vale la pena seguir perdiendo como ustedes pierden.
[8:15 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Es adventista disimulado
[8:16 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) El está a favor del aborto
[8:16 AM, 9/18/2019] +Blake: Con razón
[8:16 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: No borrego, no soy riguroso.
[8:16 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Si ellos el y el señor mr Google son adventista
[8:16 AM, 9/18/2019] +Blake: Pero por el Vocabulario es igual como los católicos
[8:17 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Son pareja
[8:17 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ah, ¿Es que ers también Adventista? Qué asco!!!
[8:17 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Los adventosta adventosta son los unicos sucios que promuevenny ptactican aboryos en sus HOSPITALES…
[8:18 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: SE LOS ADVIERTO, SI SIGUEN TRAYENDO ADVENTISTAS AQUI, ME VOY…
[8:19 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: SI ME QUIEREN EN ESTE GRUPO, NO MÁS ADVENTISTAS.
[8:20 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja!!!
[8:20 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Por qué tema dialogar
[8:20 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: ¿VEN COMO SE UNIERON TODOS Y SUPUESTAMENTE ETAN CATÓLICOS Y PROTESTANTES?
[8:20 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Eres sabático defendes esa postura
[8:21 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja
[8:21 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Nonestamos dialogando?
[8:21 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Vamos a dialogar tu y yo
[8:21 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Y tu nunca fuiste Católico?
[8:21 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Muestra tus argumentos
[8:21 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Me caes bien, pero veamos cian inteligente eres
[8:22 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Que raro me das miedo ??
[8:22 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Jajaja
[8:22 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Pregunta, ¿El Sábado se dio a Israel o para istael?
[8:23 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) No escribas te voy a responder
[8:23 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Clamado
[8:23 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: En la Biblia eso se llama Hayar gracia
[8:23 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Nontengas miedo, ¿No estás seguro de sexualidad?
[8:23 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ahora, responde mi.pregunta…
[8:24 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Respuesta…
[8:24 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Espero…
[8:25 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: No tomes semanas como JERRY
[8:25 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Quién es Jerry ?
[8:25 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Tu maestro!!!
[8:26 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Estas son de esas preguntas estúpidas que usan para justificar sus afirmaciones, creo que no existe una declaración directa que aclare eso, ya que eso dependería de la manera como el traductor lo plasme en español
[8:27 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja
[8:27 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Otro más…
[8:27 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Ves no sabes hacer preguntas
[8:27 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Ave ahora voy yo contesta gil
[8:27 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja
[8:28 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Tú no pudes contestar….
[8:28 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ka ja
[8:28 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Básicamente el sábado fue el día literal de 24 horas que Jehová les dio a los israelitas para adorarlo, ya que en Egipto no tenían tiempo para la adoración
[8:28 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: SABES QUÉ, NO VOY S OERDER MI TIEMPO.
[8:29 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Vete a estudiar, ignorante.
[8:29 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Un texto que muestre a una persona guardando el sábado antes de la ley dada a Moisés, creo que es esa
[8:29 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Nonvoy a oerder mi.tiempo.
[8:29 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Contestame
[8:29 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: DEJA DE COMER CERDO.
[8:29 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja
[8:29 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Jajaja no te comería a ti
[8:29 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja
[8:29 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja
[8:29 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) El Reyno de Dios no es comida ni bebida estúpidos argumentos pajas que usas
[8:30 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Jaja ja
[8:30 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: No comas, entonces… Ja ja ja
[8:31 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Contestame dame un texto antes de la ley Dada a Moisés
[8:31 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Que alguien guardo el sábado
[8:31 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja
[8:31 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Ves no hay jajaja Yupi gane??????????
[8:31 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ok
[8:31 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Refutado
[8:31 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Te la daré, quedaré ahí
[8:32 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Ya perdiste
[8:32 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Ya perdiste
[8:32 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ka ja ja
[8:32 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: QUEDARE AHÍ Y QPRENDE del.maestro
[8:33 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Jajaja si
[8:34 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Deja de buscar en Google
[8:34 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Jajaja
[8:37 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: S. Marcos 2:27
Řekl jim také: Sobota byla učiněna pro člověka, a ne člověk pro sobotu.
[8:37, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Adam znamená člověk, tedy kvůli Adamovi.
Adam také znamená lidstvo:
Genesis 5:2
Muže a ženu je stvořil; a požehnal jim a nazval jejich jméno Adam v den, kdy byli stvořeni.
[8:37, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Žalmy 148:6
]Učinil je, aby byly věčné a navždy; Dal jim zákon, který nebude porušen.
[8:37 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: ADÁN GUARDÓ EL SABADO!!!
[8:38 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Donde lo meto no cabe jjjjj???
[8:38 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: *ERES DEMASIADO INFERIOR E INDEFENSO. *MEJOR RESPONDE LAS PREGUNTAD DE COLÓN Y LA LUNA
[8:39 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Sabia que eres Homosexual…
[8:39 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Sodomota…
[8:39 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Mira que cristiano jjj
[8:39 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: …
[8:39 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Deja te refutó tu estúpido argumentos
[8:40 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: SODOMOTA, YA TERMINÉ CONTOGO…
[8:40 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Jajaja si donde guardo el sábado donde lo meto dime ?
[8:40 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ka, SODOMITA…
[8:40 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Tú dónde lo guardas el sábado de bajo de tu cama
[8:41 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ka, SODOMITA…
[8:42 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja, SODOMITA… Por eso rechazas la Ley, porque te gustan lis lis hombres…
[8:42 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Jajaja ignorante quieres ser judío jajaja
[8:42 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja, SODOMITA… Por eso rechazas la Ley, porque te gustan lis lis hombres…
[8:42 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Jajaja a ti que que te gusta la circuncisión????
[8:43 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Gane ????????
[8:43 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja, SODOMITA… Por eso rechazas la Ley, porque te gustan lis lis hombres…
[8:43 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja, SODOMITA… Por eso rechazas la Ley, porque te gustan lis lis hombres…
[8:43 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja, SODOMITA… Por eso rechazas la Ley, porque te gustan lis lis hombres…
ZÍSKAL JSI ZKUŠENOSTI, HA HA HA
[8:43 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) No puedes con Migo adiós me voy a trabajar de lunes a sábado por qué no soy judío no tengo erencia de tribu jjjj
[8:43 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja, SODOMITA… Por eso rechazas la Ley, porque te gustan lis lis hombres…
ZÍSKAL JSI ZKUŠENOSTI, HA HA HA
[8:44 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Parexes perico
[8:44 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja, SODOMITA… Por eso rechazas la Ley, porque te gustan lis lis hombres…
ZÍSKAL JSI ZKUŠENOSTI, HA HA HA
[8:44 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) No hay que dar perlas a los cerdotes
[8:44 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja, SODOMITA… Por eso rechazas la Ley, porque te gustan lis lis hombres…
ZÍSKAL JSI ZKUŠENOSTI, HA HA HA
[8:45 AM, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Ha ha ha, SOODOMCI... Proto odmítáš Zákon, protože se ti líbí muži...
ZÍSKAL JSI ZKUŠENOSTI, HA HA HA
[8:45 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Aprende
[8:45 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja, SODOMITA… Por eso rechazas la Ley, porque te gustan lis lis hombres…
ZÍSKAL JSI ZKUŠENOSTI, HA HA HA
[8:46 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Satanás
[8:46 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: LEY81
ART24
DAB26
sobota a neděle
JE neděle BIBLICKÝM DENEM A JMÉNEM? První den v týdnu je biblický, ale neděle ne.
ODKUD POCHÁZÍ DODRŽOVÁNÍ neděle?
Daniel 7:23-27
[23]Dijo así: La cuarta bestia será un cuarto reino en la tierra, el cual será diferente de todos los otros reinos, y a toda la tierra devorará, trillará y despedazará (la cuarta bestia es Roma Papal hoy la cual hereda el poder del Imperio Romano).
[24]Y los diez cuernos significan que de aquel reino se levantarán diez reyes; y tras ellos se levantará otro, el cual será diferente de los primeros, y a tres reyes derribará (en la Edad Media el Imperio Romano estaba dividido en 10 naciones, pero cuando el papado surge destruye por completo a tres que no se quisiero…
[8:47 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja, SODOMITA… Por eso rechazas la Ley, porque te gustan lis lis hombres…
ZÍSKAL JSI ZKUŠENOSTI, HA HA HA
[8:47 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Copia y pegas jjjj
[8:47 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Que sapiensia
[8:47 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Jajaja
[8:47 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja, SODOMITA… Por eso rechazas la Ley, porque te gustan lis lis hombres…
ZÍSKAL JSI ZKUŠENOSTI, HA HA HA
[8:47 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Gil
[8:47 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Gili
[8:47 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja, SODOMITA… Por eso rechazas la Ley, porque te gustan lis lis hombres…
ZÍSKAL JSI ZKUŠENOSTI, HA HA HA
[8:47 AM, 18.9.2019] Alex (Evangelical) Ha ha ha, SODOMITE... Proto odmítáte Zákon, protože se vám líbí muži...
ZÍSKAL JSI ZKUŠENOSTI, HA HA HA
[8:47 AM, 18.9.2019] Miguel H. Javier: Ha ha ha, SOODOMCI... Proto odmítáš Zákon, protože se ti líbí muži...
ZÍSKAL JSI ZKUŠENOSTI, HA HA HA
[8:48 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Yo le diría que Jesús no se está refiriendo a Adán, si no a los israelitas, y que el argumento que el arma es falso, ya que no hay texto en muchos siglos antes de Moisés de alguien guardando el sábado por lo tanto su respuesta es incorrecta
[8:48 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: Ja ja ja, SODOMITA… Por eso rechazas la Ley, porque te gustan lis lis hombres…
ZÍSKAL JSI ZKUŠENOSTI, HA HA HA
[8:49 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: La sodomia hace daño a corto o largo plazo….
[8:50 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Refutado no pudiste demostrar que alguien guardo el sábado antes de la ley mosaica
[8:50 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: La sodomis hace faño a corto o largo plazo….
[8:50 AM, 9/18/2019] Alex (Evangélico) Das vergüenza sin iglesia sin argumentos
[8:50 AM, 9/18/2019] Miguel H. Javier: La sodomis hace faño a corto o largo plazo….
WhatsApp Alex (Evangélico) odstranil Miguela H. Javiera
Pokud některý z těchto odkazů nefunguje nebo je nesprávný, dejte nám prosím vědět, abychom je mohli opravit. Pokud nám chcete napsat, učiňte tak pomocí níže uvedeného formuláře; Váš komentář bude zveřejněn. Pokud nám chcete napsat soukromě, učiňte tak prostřednictvím sekce informací a vyberte kontakt. Děkuji mnohokrát!