7Ale oni, jako Adam, přestoupili smlouvu; tam se proti mně provinili. — HOSEA 6:7

ZÁKONROZPRAVASTUDIE ČÁST [1]ZÁKON a ZÁKON, Tváří v tvář evangelické neschopnosti, část 1 [STUDIE, CristoVerdad] [2] [3]ZÁKON a ZÁKON, Tváří v tvář evangelické neschopnosti, část 3 [STUDIE, CristoVerdad]

[20:07, 17.9.2019] José Luis Javier
Chce Bůh zničit člověka, nebo aby člověk činil pokání?

[20:09, 17.9.2019] Alex (evangelik)
Záleží na tom, proč mi neřekneš, když Bůh poslal proroka, aby kázal jiným národům než Jonášovi?

[EDICE] José Luis Javier
No, pro začátek, skutečnost, že Bůh poslal Jonáše do Ninive, aby činil pokání, znamená, že Bůh má zájem na spáse každého člověka na této zemi. Je to tedy velmi špatný příklad, který jste si vybrali k ospravedlnění své zvrácenosti. Pokud ne, pak je spása pro obyvatele Izraele. Tomu věříš?

[20:09, 17.9.2019] José Luis Javier
Vpřed.

Co takhle Balám?
Nebo Elisha… Příteli, jsi velmi průměrný, víš.

[20:09, 17.9.2019] Alex (evangelik)
Co říkal ?

[20:09, 17.9.2019] Rafael
Os 6:7:Ale moji lidé, "Stejně jako Adam porušil mou smlouvu a byl mi nevěrný."

[EDICE] José Luis Javier
Správně, Rafaeli. Bůh zde porovnává smlouvu, kterou uzavřel s Izraelem, a smlouvu, kterou uzavřel s Adamem, a říká nám, že jde o stejnou smlouvu. Příteli Alexi, bez ohledu na to, jak usilovně hledáš pátou nohu kočky, Kočce jsou teprve 4. A pokud náhodou najdete kočku s 5 nohami, je to proto, že jedna chybí — je to deformace!

[20:10, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Jaká byla smlouva, kterou Bůh uzavřel s Adamem?

[20:10, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Odpověď

[EDICE] José Luis Javier
Nezoufej, nevím, proč tak spěcháš, abys vypadal špatně.

[20:10, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Odpověď

[20:10, 17.9.2019] José Luis Javier
Jeho svatý zákon –

5I nakazila se země pod svými obyvateli; protože přestupovali zákony, falšovali zákon,  Porušili věčnou smlouvu.  — ISAIAH 24:5

Nechám na vás, abyste zjistili, co znamená věčnost.

[20:11, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Ne že by smlouva byla s Izraelem exodus:31:16-17

[20:11, 17.9.2019] José Luis Javier
IZAJÁŠ 24:5

Ještě jednou, Zhřešil Adam?

[20:11, 17.9.2019] Alex (evangelický)
O kom mluvíš?

[20:11, 17.9.2019] Rafael
"Stejný zákon bude platit pro ty, kteří se narodili v zemi, a pro cizince žijící mezi vámi."

Minulý čas

[20:12, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Samozřejmě proselyti

[20:12, 17.9.2019] José Luis Javier

14 A nejen s vámi uzavírám tuto smlouvu  a tato přísaha,
15ale s těmi, kteří tu dnes s námi stojí před Hospodinem, naším Bohem,  a s těmi, kteří tu dnes s námi nejsou.  —DEUTERONOMIE 29:14–15

[20:12, 17.9.2019] José Luis Javier
Existuje nějaké přikázání, které říká „nezabiješ“?

ADAM A ZÁKON
7Ale oni, jako Adam, přestoupili smlouvu; tam se proti mně provinili. — HOSEA 6:7

[20:12, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Takže celý zákon je pro člověka dodnes?

[EDICE] José Luis Javier
Můj příteli, jsi brutální, Caramba!

[20:12, 17.9.2019] José Luis Javier

 14A nejen s vámi uzavírám tuto smlouvu  a tato přísaha,
15ale s těmi, kteří tu dnes s námi stojí před Hospodinem, naším Bohem,  a s těmi, kteří tu dnes s námi nejsou.  —DEUTERONOMIE 29:14–15

[20:13, 17.9.2019] José Luis Javier
Vskutku. Apokalypsa. 22:14 L říká, že zákon platí dodnes. Přečtěte si je!

Nebo budou spaseni pouze Židé?

[20:13, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Pokud Izraelité, kteří se ještě nenarodili. dobře tedy jsi obřezaný?

[20:13, 17.9.2019] José Luis Javier
Ne, text (DEUT. 29:14-15) mluví v přítomném čase.

[20:14, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Pokud dodržujete zákon, musíte se nechat obřezat

[20:14, 17.9.2019] José Luis Javier: Co je to obřízka?

A abych ti odpověděl,Ano, jsem obklopen!

[20:14, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Nutnost dodržet svátky

[EDICE] José Luis Javier
Sobota je prvním slavnostním svátkem Páně (LEV. 23)a bude zachována na věky – praví Pán,

22Neboť jako nová nebesa a nová země, které učiním, zůstanou přede mnouříká Jehova, tak to zůstane vaši potomci a vaše jméno.
23A z měsíce na měsíc,  a ode dne sabatu do dne sabatu se bude přede mnou klanět VŠECHNO TĚLO,  řekl Jehova. —ISAIAH 66:22–23

[20:14, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Nutnost obětovat zvířata

[EDICE] José Luis Javier
Když přijde Kristus, mnozí budou obětováni za zvířata, kterými jsou. Copak nevíte, jaký je rozdíl mezi zákonem a obřadním zákonem? Rád bych vám s tím pomohl, ale to je klenot, který na vás nehodlám plýtvat.

[20:14, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Pokud jste pod zákonem

[EDICE] José Luis Javier
Samozřejmě jsem pod zákonem Božím. To, co nejsem, je vázáno zákonem hříchu, jemuž jsi otrokem, a podle kterého budeš také ztracen. (1 Tim. 1:8-11).

[20:15, 17.9.2019] José Luis Javier
Byla obřízka pouze pro Izrael?

[20:15, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Jan Křtitel souhlasil se zákonem a proroky

[EDICE] José Luis Javier
Můj příteli, jsi hrubý. Přečtěte si Zjevení 22.

[20:15, 17.9.2019] Alex (evangelický)
A od teď co?

[20:16, 17.9.2019] José Luis Javier
Vysvětlete mi Zjevení 22:14.…Poslední kapitola Bible a mluvíme o zákoně!

[20:16, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Napište text, nemám po ruce Bibli.

[20:17, 17.9.2019] José Luis Javier

14BLAŽENI JSOU TI, KTEŘÍ DODRŽUJÍ JEHO PŘIKAZENÍ,  mít nárok  ke stromu života,  a vejít dveřmi  ve městě. —ZJEVENÍ 22:14

[20:17, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Římanům 10:4 Kristus je konec zákona a neříkejte mi, že obřadní zákon mluví o zákonu až do Desatera
Která přikázání Desatero v Desateru neříká. Pojďme to ukončit

Kristus učinil konec zákona

[EDICE] José Luis Javier
ach jo? Uvidíme-

15Milujete-li mě, zachovávejte má přikázání. — JEŽÍŠ KRISTUS (Jan 14:15)

1Moje DĚTI, tyto věci vám píšu, abyste nehřešili; A jestliže někdo zhřešil, máme přímluvce u Otce,  k Ježíši Kristu spravedlivému ;
2A on je smírnou obětí za naše hříchy, a nejen za naše, ale i pro lidi z celého světa.
3 A podle toho poznáme, že jsme ho poznali, zachováváme-li jeho přikázání.  4Kdo říká, poznal jsem ho,  a nezachovává jeho přikázání, takový je lhář a není v něm pravdy;  5Kdo však zachovává jeho slovo, v tom je Boží láska skutečně dokonalá: podle toho poznáváme, že jsme v něm.
— 1. Jana 2:1–6

[EDICE] José Luis Javier
8
Já jsem princip Alfa a Omega  a konec, praví Pán, který je a který byl a který přijde, Všemohoucí.

[20:19, 17.9.2019] Rafael
Texty jsou ve Zjevení jasné. Přikázání jsou Izrael a víra v Ježíše, to, co přijali, aniž by viděli...

[20:20, 17.9.2019] José Luis Javier
APC. 22:14 Vysvětluje to, příteli Alexi.

[20:20, 17.9.2019] Rafael

12Zde je zapotřebí trpělivosti svatých, těch, kdo zachovávají Boží přikázání a Ježíšovu víru. —ZJEVENÍ 14:12

Dvě města v jednom.

[20:21, 17.9.2019] José Luis Javier
Jaká jsou Ježíšova přikázání?

[20:21, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Rom. 10:4: „Kristus je konec Zákona, aby každý, kdo projevuje víru, měl spravedlnost. (Zachovávání sabatu bylo součástí tohoto Zákona. Bůh použil Krista, aby tento Zákon ukončil. Spravedlivé postavení před Bohem závisí na víře v Krista, nikoli na dodržování týdenního dne odpočinku.

Můžeš mít „spravedlivé postavení před Bohem závislé na víře v Krista“, když Ho neposloucháš?

15Milujete-li mě, zachovávejte má přikázání. — JEŽÍŠ KRISTUS (Jan 14:15)

22Neboť jako nová nebesa a nová země, které učiním, zůstanou přede mnouříká Jehova, tak to zůstane vaši potomci a vaše jméno.
23A z měsíce na měsíc,  a ode dne sabatu do dne sabatu se bude přede mnou klanět VŠECHNO TĚLO,  řekl Jehova. —ISAIAH 66:22–23

[20:23, 17.9.2019] Alex (evangelický)
JEŽÍŠ NEKÁZAL SABATH ANI DESET PŘIKÁZÁNÍ

[20:24, 17.9.2019] José Luis Javier: Můj příteli, je mi líto, že to slyším. Ale podívejme se a díky Bohu, protože jsme tu, abychom vám pomohli.

5A on jim řekl: Syn člověka je pánem i nad sobotou. — LUKE 6:5

12Neboť o kolik cennější je člověk než ovce? Proto,  Je zákonné konat dobro v sobotu.  —MATOUŠ 22:12

16Přišel do Nazareta, kde vyrostl;  a v sobotu vstoupil do synagogy,  podle svého zvyku a vstal, aby četl. —LUKE 4:16

9Tak Ježíš Řekl jim: Zeptám se vás na jednu věc:  Je dovoleno v sobotu konat dobro nebo zlo?  zachránit život, nebo ho vzít? — LUKE 6:9

10učil Ježíš v synagoze dne odpočívat; —LUKE 13:10

16A z tohoto důvodu Židé pronásledovali Ježíša pokusili se ho zabít,  protože tyto věci dělal v sobotu.  —JAN 5:16

14A byl to den odpočívej, když Ježíš udělal bahno a otevřel oči. —JAN 9:14

10Byl jsem v Duchu  v den Páně,  a slyšel jsem za sebou hlasitý hlas jako trubka,
11Co říkal:  Já jsem Alfa a Omega,  první a poslední. Napište do knihy, co vidíte, a pošlete to sedmi církvím, které jsou v Asii: do Efezu, Smyrny, Pergamu, Thyatiry, Sard, Filadelfie a Laodiceje. —ZJEVENÍ 1:10–11

[20:24, 17.9.2019] Alex (evangelický)
(Viz také Galatským 4:9–11 a Efezským 2:13–16.)

[20:25, 17.9.2019] José Luis Javier

16Pak přišel jeden a řekl mu: Dobrý učiteli,  Co dobrého udělám, abych měl věčný život? 
17Řekl mu: Proč mi říkáš dobrý? Není nic jiného než jedno: Bůh. Ale chceš-li vstoupit do života, dodržuj přikázání. 
18Řekl mu: Který to je? A Ježíš řekl:  Nezabiješ. Nezcizoložíš. Nebudeš krást. Nevydáš křivé svědectví. 19Cti svého otce a svou matku; a budeš milovat svého bližního jako sám sebe.  —MATOUŠ 19:16–19

[20:25, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Kol 2,13-16
„[Bůh] nám laskavě odpustil všechny naše provinění a vymazal proti nám ručně psaný dokument, který se skládal z nařízení a byl proti nám […] Proto ať vás nikdo nesoudí v jídle a pití, nebo kvůli hostině nebo slavení novoluní nebo sabatu." (Pokud byl někdo pod Mojžíšovým zákonem a byl shledán vinným ze znesvěcení soboty, musela ho celá kongregace ukamenovat k smrti, podle Exodus 31:14 a Numeri 15:32-35. Mnozí, kteří upřednostňují zachovávání sabatu, mohou být rádi, že nejsme pod tímto Zákonem. Jak ukazuje zde citovaný text, mít schválené postavení před Bohem již nevyžaduje dodržování požadavku sabatu daného Izraeli.)

[EDICE] José Luis Javier
Velmi poetický, ale příliš osobní názor a žádná Bible, která by podporovala hereze, kterým věříte. Dej mi biblický text, který říká, že Mojžíš nevytvořil žádný zákon.

[20:25, 17.9.2019] José Luis Javier
Vysvětlete mi všechny tyto texty, které jsem vám dal o Ježíši, který kázal o sabatu a zákonu obecně.

[20:25, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Ten muž mu samozřejmě řekl, že je Žid.

[EDICE] José Luis Javier
Neříkej mi ten příběh, říkal jsi, že Ježíš o těch věcech nekázal, tečka.

[20:26, 17.9.2019] Alex (evangelik)
Ami mi to neřekla.

[EDICE] José Luis Javier
Samozřejmě ti neřekl, Dobře, miluješ a sloužíš ďáblu (JAN 14:15)

3 A podle toho poznáme, že jsme ho poznali, zachováváme-li jeho přikázání. 

Pojďme si analyzovat Koloským 2:13-16 Efezským 2:13-16, což jsou ve skutečnosti stejný text různými písmeny (od stejného autora), který jste uvedli výše. Jo, a mimochodem, použil jsi verzi Nový svět, od svědků Jehovových! Mmmmm…

13Navíc, ačkoli byli mrtví ve svých proviněních a v neobřezaném stavu svého těla, [Bůh] je oživil spolu s Ním. Laskavě nám odpustil všechny naše přestupky
14  a vymazal ručně psaný dokument proti nám,  která se skládala z dekretů a to bylo v opozici vůči nám;  a odstranil to z cesty tím, že to přibil na mučenícký kůl.  15Zcela svlékl vlády a úřady a vystavil je* do veřejného pohledu jako poražený, a vedl je tím v triumfálním průvodu.
16
Proto,  ať je nikdo nesoudí  v jídle a pití, nebo pokud jde o svátek nebo slavení novoluní,  nebo v sobotu ; — KOLOSANÉ 2:13–16 (NWT)

Imagen. JW.orgZa prvé, věděli jste, že důvod, proč tato verze Bible Nový svět (TNM) zde mluví o „stromu“ a ne o kříži, protože svědkové Jehovovi mají heretickou víru že Kristus zemřel viset na tyči, a ne na kříži...Věděl jsi to, nešikovný?

Svědkové Jehovovi nenávidí kříž a nenávidí nebe. Víte, co o tom říká Bible?

18Protože mnozí jdou, o čemž jsem vám mnohokrát vyprávěl, a dokonce to teď říkám s pláčem,  kteří jsou nepřáteli Kristova kříže:  1 9Jehož konec bude zničením,  jehož bohem je břicho, a jeho sláva je ve zmatku; kteří cítí zemi.
20 Ale náš příbytek je v nebi;  odkud také čekáme na Spasitele, Pána Ježíše Krista; — FILIPANŮM 3:18

Čert je samozřejmě vychovává a dají se dohromady!

Ale Koloským 2:14 a Efezským 2:15 říkají, že Kristus přibil dokument, který sestával z nařízení. Víte, co jsou to vyhlášky? NE, co se o čemkoli dozvíte. Přečtěme si tentýž text v méně expediční verzi, protože neexistuje jediná Bible zmanipulovanější než ta Svědkové Robá.

Takže záznam o rituálech – a aby to bylo možné? Jaké obřady? Kolik rituálů je v zákoně deseti přikázání? Je ctít svého otce a matku rituál? Co takhle nezabíjet nebo necizoložit nebo nekrást... jsou to také rituály?

Co Pavel myslí rituály? Kromě toho, že Pavel jasně mluví o rituálním zákonu, který byl proveden ve Svatyni (Stín věcí budoucích – Kristus umírá na kříži), existuje v knize Daniel proroctví – o kterém Pavel mluví. . přímo odkazující, což naznačovalo, co se stane, až Ježíš zemře –

26A po šedesátceó dělejs týdnů  život Mesiáše bude vzat,  a ne sám od sebe; a lid knížete, který má přijít, zničí město i svatyni; s povodní bude jeho konec a až do konce války bude kácen s pustinou.
27A v dalším týdnu potvrdí smlouvu mnohým,  a uprostřed týdne to ukončí oběť a nabídka:  pak s množstvím ohavností bude zpustošení, a to až do úplného dovršení; a již rozhodnuté se vylije na zpustošené lidi. —DANIEL 9:26–27

Daniel – stejně jako Pavel, nám jasně říká, co bylo přibito na kříž, rituální zákon (ceremoniální – oběti/obřady) (NUM 18:6-7, LEV. 1). Chci říct, příteli, posměšně jsi mluvil o obětování jehňat, tady vám říká, že to bylo to, co vypršelo na kříži, “„Oběť a oběť“. Upřímně řečeno, během zadlužování jsem si neuvědomil, že jste ten text zahrnul, vypadalo by to před všemi velmi špatně – protože jste byl nešikovný, protože už o tom mám podrobnou studii.[2]Ježíš "vs." Pavel a Zákon: Co se stalo na kříži
[STUDIUM, CristoVerdad]

Ale text Koloským 2 také hovoří o „nikdo tě nesoudí v jídle nebo pití nebo v části svátků, novoluní nebo sobot." Kdybyste věděli o obřadním zákonu, věděli byste, že spolu s ním byly svátky („svátky“) – nazývané sabaty, které mohly připadnout na kterýkoli den v týdnu. Sobota neznamená sedmý den, ale odpočinek (prázdniny/prázdniny/). Zde tedy Pavel nehovoří o sabatu, ale spíše o slavnostních sobotách.

Zde je seznam slavnostních sobot (Fiestas Solemenes), které nemusí nutně připadat na sobotu (El Shabbath) —

Čísla v červených závorkách ukazují 3 ceremoniální sabaty, které nemusí nutně připadat na sabat sedmého dne – šabat. Ještě jednou, neschopnost je vážný hřích (Hosea 4:6), a ještě více, když je doprovázena neznalostí a zvráceností. Drž se od nich dál!

[20:26, 17.9.2019] José Luis Javier
Kdo mluví v knize Zjevení?

[20:26, 17.9.2019] Alex (evangelik)
Ami mi říká, že chce milost, ne oběť, co tím rozumíš?

[EDICE] José Luis Javier
Jasně, že to chápu, rozumíš tomu?

23Běda vám, zákoníci a farizeové, pokrytci! protože dáváš desátek z máty, kopru a kmínu,  a opustíte nejdůležitější část zákona: spravedlnost, milosrdenství a víru.  Bylo to nutné udělat, aniž bychom s tím přestali —MATOUŠ 23:23

[20:27, 17. 9. 2019] Alex (evangelický)
Proč neukamenujete ty, kteří nedodržují sobotu?

[EDICE] José Luis Javier
Velmi jednoduché-

2Mé děti, píšu vám tyto věci, abyste nehřešily;  a pokud někdo zhřešil, máme obhájce  k Otci, k Ježíši Kristu spravedlivému. — 1. JANA 2:1

[20:27, 17.9.2019] José Luis Javier
6a prokazuji milosrdenství tisícům, těm, kdo mě milují a zachovávají má přikázání. — 2. Mojžíšova 20:6

[20:27, 17.9.2019] Ariel Paz:
Bylo by hezké, kdyby debata probíhala o zvuku. Nebo videohovor

[20:27, 17. 9. 2019] Alex (evangelický)
Odpovězte, prosím

[20:28, 17.9.2019] José Luis Javier
Milosrdenství bez zákona neexistuje.

10co dělám soucit tisícům, těm, kteří mě milují a zachovávají mě přikázání. —DEUTERONOMIE 5:10

159Hleď, Jehovo, že miluji tvé přikázání; Zrychli mě podle svého soucit. — ŽALMY 119:59

4A modlil jsem se k Hospodinu, svému Bohu, a vyznal jsem se slovy: Nyní, Pane, velký Bože, hoden strachu,  abys dodržoval smlouvu a milosrdenství s těmi, kdo tě milují a zachovávají tvá přikázání;  —DANIEL 9:4

[20:28, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Mlčíte, nikdy nediskutujete

[20:29, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Vidíš, nedodržuješ zákon, ať chceš, jak moc chceš, nemůžeš.

[EDICE]  José Luis Javier
Bible říká, že jsou to lidé jako vy, kteří nemohou dodržovat zákon –

V MASA
5Neboť ti, kdo jsou z těla, přemýšlejí o věcech těla; ale ti, kteří jsou z Ducha, ve věcech Ducha.
6Protože starat se o tělo je smrt, ale starat se o Ducha je život a pokoj.
7Protože rady těla jsou nepřátelství proti Bohu; protože nepodléhají zákonu Božímu,  ani nemohou. — ŘÍMŮM 8:5–7 

[20:29, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Zákon byl stín

[20:29, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Podstatou je Kristus amen

[EDICE] José Luis Javier
Konečně jsi řekl něco s významem. Obřadní zákon byl stín –

8A klaněli se jí všichni obyvatelé země, jejichž jména nebyla zapsána v knize  život Beránka, který byl zabit od počátku světa . -APOKALYPSA

toho, co mělo přijít –

29Druhého dne viděl Jan Ježíše, jak k němu přichází, a řekl:  Hle, Beránek Boží, který snímá hřích světa.  —JAN 1:29

Znovu, příteli -\

23Běda vám, zákoníci a farizeové, pokrytci! protože dáváš desátek z máty, kopru a kmínu,  a opustíte nejdůležitější část zákona: spravedlnost, milosrdenství a víru.  Bylo to nutné udělat, aniž bychom s tím přestali — JEŽÍŠ NAZARETSKÝ (Matouš 23:23)

Bez zákona není slitování, a farizeové nedodržovali zákon. Dovolíte si to zpochybnit?

[20:30, 17.9.2019] José Luis Javier
Odpovědět, odkud pochází milosrdenství? Spravedlnost? Víra?

[20:30, 17.9.2019] Alex (evangelik)
Víra je lepší než zákon. Zákon byl stín, rozumíte
Poté, co Jehova Bůh připravil Zemi na lidské bydlení, přistoupil k odpočinku od svých děl hmotného stvoření ohledně Země. To je uvedeno v Genesis 2:1-3. Ale biblický záznam neříká nic o tom, že by Bůh Adamovi přikázal, aby sedmý den každého týdne zachoval jako den odpočinku.

[EDICE]  José Luis Javier

9Proto,  Pro lid Boží zůstává odpočinek.  10Neboť ten, kdo vstoupil do jeho odpočinku,  Odpočinul si také od svých děl, jako Bůh odpočinul od svých. 

[20:31, 17.9.2019] José Luis Javier
Římanům 3:31

A když už mluvíme o víře

31Pak vírou rušíme zákon? V žádném případě,  ale potvrzujeme zákon. 

Víra a zákon jsou totéž!

Tady to máš.

[20:31, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Jasné, proč byl zákon stínem a opatrovníkem

[20:31, 17.9.2019] José Luis Javier
To je. bezbožní postavili věci Boží do soutěže.

Všechno Boží je svaté. A pokud pochází od Boha, je to dobré… (ROM. 7:12)

[20:32, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Jistě, ale vše má svůj účel. A jaký byl účel zákona

?

[20:32, 17.9.2019] José Luis Javier
7
Co tedy řekneme? Je zákon hřích? V žádném případě.  Ale hřích jsem nepoznal jinak než skrze zákon;  Nebo bych neznal lakomství, kdyby zákon neříkal: Nebudeš dychtit. — ŘÍMŮM 7:7

Tady to máš, konec zákona... to znamená — má drahá spící krásko,účel zákona!

12Zákon je tedy skutečně svatý a přikázání svaté, spravedlivé a dobré. — ŘÍMŮM 7:12

[20:33, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Veď nás k tomu Kristu

[20:33, 17.9.2019] José Luis Javier
Říkáte, že víra je lepší než zákon. A víra i zákon jsou jedno a totéž a pocházejí od Boha.

[20:33, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Ale jak potom rozumíme Římanům 10:4?

[20:33, 17.9.2019] José Luis Javier
To, co jsi právě udělal, dělá jen Bezbožník; dát do soutěže slovo Boží. Co musíme, je hledat harmonii v Božím slově. Jeden text nemůže zničit druhý, protože každé slovo je inspirováno a „Bůh není Bohem zmatku“. (1. Kor. 14:33)

[20:34, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Nejste nikdo, kdo by mohl soudit

[EDICE] José Luis Javier
Jako vždy se mýlíš...

24Nesuď podle vzhledu,  ale suďte spravedlivým soudem.  —JAN 7:24

2 Nebo nevíte, že svět mají soudit svatí?  A má-li být svět souzen tebouNejsi hoden soudit velmi malé věci?
3Nebo nevíte, že musíme anděly soudit?  O kolik víc věcí tohoto života?  —1 COR. 6:2-3

A kdo jsou zase svatí?

SVATÝCH
12Zde je trpělivost svatých, ti, kteří zachovávají přikázání Boží a Ježíšova víra. (ZJEVENÍ 14:12)

[20:34, 17.9.2019] José Luis Javier
Dávám ti Římany. Protiřečí si Pavel, nebo vy mu odporujete?

[20:34, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Zákon skončil až do Desatera

[EDICE]  José Luis Javier

 Víš, že to, co jsi právě řekl, je nesmysl? 

Říkáte, že zákon měl konec, dokud zákon nebyl dán. Uvědomujete si tu hloupost, kterou říkáte, kvůli své pošetilosti v lpění na katolických dogmatech, která vám dal váš pastor Bergoglio?

[20:34, 17.9.2019] José Luis Javier
Konec = Účel

[20:34, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Musíme se pouze řídit zásadami takového práva

[EDICE]  José Luis Javier
Teď jsi řekl perfektní zvíře. Přijímáte, že musíme dodržovat zásady zákona. Není to dodržování zákona? Řekněte mi, dodržujete zásady sabatu? Dám vám několik začátků sabatu –

13  [1] Zdržíš-li se nohy od sabatu, od konání tvé vůle v můj svatý den,  [2] a budete tomu říkat rozkoš, svatá, sláva Páně;  [3] a budeš ho uctívat,  [4] nekráčet po svých vlastních cestách,  [5] ani hledat tvou vůli,  [6] ani nemluvím vlastními slovy,
14tak [su_highlight background=”#fff621″ color=”#313131″][7][/su_highlight]budeš mít radost v Pánu; a nechám tě vylézt na výšiny země a dám ti jíst dědictví Jákoba otce tvého. neboť to mluvila ústa Hospodinova. —ISAIAH 58:13–14

Tady to máte, 7 zásad o čtvrtém přikázání, abyste je měli po ruce – a uváděli je do praxe každou sobotu.

[20:35, 17.9.2019] Alex (evangelický)
OK
Pak konečně zvítězil zákon????????????????
Sám jsi to řekl

[EDICE] José Luis Javier
Ještě jednou, jsi hrubý, příteli.

10Láska neškodí druhým; tak naplněním zákona je láska. —ŘÍMŮM 13:10

[20:36, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Zákon Kristův je milovat OK

[EDICE] José Luis Javier
a OPĚT jsi hrubý, příteli.

10Láska neškodí druhým; tak  naplněním zákona je láska.  —ŘÍMŮM 13:10

10 Pokud budete šetřit má přikázání, budeš v mé lásce;  stejně jako jsem zachoval přikázání svého Otce a jsem v jeho lásce. (1 JAN 15:10)

[20:36, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Takže Mojžíšův zákon?

Vytvořil Mojžíš zákon, nebo byl Mojžíšovi dán zákon?

12Potom Jehova řekl Mojžíš: Pojď ke mně na horu a počkej tam,  a dám vám kamenné desky a zákon,  a přikázání, která jsem napsal, abych vás naučil. — 2. Mojžíšova 24:12

12 A Pán s vámi mluvil  z prostředku ohně: slyšel jsi hlas jeho slovaale kromě toho, že jsi slyšel hlas, jsi neviděl žádnou postavu:
13A oznámil ti svou smlouvu, [su_highliGht background=”#fff621″ color=”#313131″]kdo vám přikázal uvést do práce,[/su_highlight] těch deset slov; a napsal je na dvě kamenné desky.
14 Jehova mi také přikázal  pak vás naučte ustanovením a právům, abyste je mohli uplatňovat v zemi, do které přecházíte, abyste ji obsadili. — DEUTERONOMIE 4:12–14

[20:37, 17.9.2019] José Luis Javier
14Blahoslavení, kdo DODRŽUJÍ JEHO PŘIKAZENÍ, *mají právo na strom života a vstoupit branami do města.
15Ale psi  budou venku,  a čarodějové, smilníci, vrazi, modloslužebníci a každý, kdo miluje a lže.
16 Já Ježíši Poslal jsem svého anděla, aby vám o těchto věcech svědčil v církvích. Já jsem kořen a potomstvo Davida, jasná a jitřní hvězda. (ZJEVENÍ 22:14–16

Vysvětlete mi Apokalypsu. 22:15

jsi katolík, můj přítel [3]Katechismus Svatého Tridentského koncilu — Katolická církev připouští změnu soboty
[DOKUMENT, CristoVerdad]

[20:38, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Pokračujete v tom samém, ptám se vás na něco, přibližuje nás zákon Kristu nebo nás vzdaluje? Odpověď

Co s tím.

Deu. 5:15: „Musíš si [Izrael] pamatovat, že jsi se stal otrokem v egyptské zemi a Jehova, tvůj Bůh, tě odtud vyvedl silnou rukou a nataženou paží. Proto ti Hospodin, tvůj Bůh, přikázal zachovávat sobotu." (Zde Jehova vztahuje udělení zákona o sabatu k osvobození Izraele z otroctví v Egyptě, nikoli k událostem v Edenu.)

[EDICE] José Luis Javier
Samozřejmě nešikovné, sobota je dnem svobody (ISA. 58:13-14). Vysvětlete mi, co Ježíš, Pavel a Jan dělají, když mluví o sabatu v Novém zákoně. i dlouho poté, co Kristus zemřel.

[20:41, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Exo. 16:1, 23–29: „Konečně celé shromáždění synů Izraele dorazilo do pouště Sin […] patnáctého dne druhého měsíce poté, co opustili egyptskou zemi. […] [Mojžíš] jim řekl: ‚Toto mluvil Hospodin. Zítra bude zachovávání sabatu, který je svatý Jehovovi. […] Šest dní ji budou sbírat [manu], ale sedmého dne je sobota. To se v něm nevytvoří.“ […] Jehova řekl Mojžíšovi: […] ‚Všimni si skutečnosti, že ti Jehova dal sobotu.‘“ (Předtím byly týdny rozděleny do skupin po sedmi dnech, ale toto je první zmínka na zachovávání sabatu.)

[EDICE] José Luis Javier
Věděli jste, že sabat se dodržoval již před tím? (EXD 16:4-5)|
Proč má týden na každém místě na světě 7 dní?

[20:44, 17.9.2019] José Luis Javier
Říkám vám, že jste větší katolík než Francisco.[3]Katechismus Svatého Tridentského koncilu — Katolická církev připouští změnu soboty
[DOKUMENT, CristoVerdad]

[20:44, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Byli jsme zbaveni volebního práva zákonem. Mohu vám to ukázat s biblí

[20:45, 17.9.2019] José Luis Javier
Apoc. 22:14-15.. Vysvětlete mi Zjevení 22:15, prosím.

[20:45, 17.9.2019] Alex (evangelik): Rom. 7:6, 7: „Nyní jsme byli osvobozeni od Zákona, protože jsme zemřeli tomu, čím jsme byli poddáni […] Co tedy řekneme? Je Zákon hřích? To nikdy nebude pravda! Opravdu bych nepoznal hřích, kdyby nebylo Zákona; a například bych nepoznal chamtivost, kdyby Zákon neříkal: ‚Nesmíš dychtit.‘“ (Zde ihned poté, co jsem napsal, že židovští křesťané byli „osvobozeni ze zákona“, jaký příklad zákona Pavel cituje? Desáté přikázání, které ukazuje, že to bylo součástí Zákona, z něhož byli osvobozeni.)

[20:45, 17.9.2019] José Luis Javier
Říkám vám, že jste katolík.

[20:46, 17.9.2019] Alex (evangelik)

Sbohem, dodržujte zákon, je vám k ničemu.

[20:46, 17.9.2019] José Luis Javier
[NO, Bible říká, že zákon není dobrý k ničemu, kromě toho, aby se dostal do nebe (APC. 22:14–21)]

Den vzkříšení: Nové stvoření
2174 Ježíš vstal z mrtvých „prvního dne týdne“ (Mt 28,1; Mk 16,2; Lk 24,1; J 20,1). Protože je „první den“, Den Kristova vzkříšení připomíná první stvoření. Protože je to „osmý den“, který následuje po sobotě (srov. Mc 16, 1; Mt 28, 1),  Znamená to nové stvoření inaugurované Kristovým vzkříšením.  Pro křesťany se stal prvním ze všech dnů, prvním ze všech svátků, dnem Páně (Hè kyriakè hèmera, dies dominica),  v neděli:" 
„Všichni se sejdeme  den slunce protože je to první den [po židovském sabatu,[/su_highlight], ale také první den], kdy Bůh, vyvedl hmotu z temnoty, stvořil svět; ten samý den, Ježíši Kriste... —KATECHISMUS KATOLICKÉ CÍRKVE, čl. 2174 [4]Den vzkříšení: Nové stvoření
[ODKAZ, Vatikán]

[20:48, 17.9.2019] Alex (evangelik)
2 Kor. 3:7-11: „Kdyby zákon, který řídí smrt a byl vyryt písmeny na kamenech, byl proveden se slávou, takže by synové Izraele nemohli upřeně hledět na Mojžíšovu tvář pro slávu jeho tváře, sláva, která měla být odstraněna, proč by správa ducha neměla být s mnohem větším důvodem se slávou? […] Nebo kdyby to, co mělo být odebráno, bylo přineseno se slávou, mnohem spíše by bylo se slávou to, co zbylo. (Zmiňujeme se zde o tom, že kód je „vyrytý písmeny na kamenech“ a říká se, že „děti Izraele nemohly neustále hledět do tváře Mojžíše“, když jim byl kód dán. Co to popisuje? ? Exodus 34:1, 28-30 ukazuje, že je to příležitost, kdy bylo dáno Desatero…

[EDICE] José Luis Javier
Jako obvykle. Nad hlavou máš černý mrak. Zde se mluví o tom, že stará smlouva, napsaná na kamenných tabulkách, měla být odstraněna a – poté nahrazena novou smlouvou. Schůzku jste si domluvili sami, nebo už jste zapomněli. Ale nebojte se, jsem tu, abych vám osvěžil paměť –

8Aby je pokáral, říká: Hle, přicházejí dny, praví Hospodin,  A uzavřu novou smlouvu s domem Izraele as domem Judy. ;
9Ne jako smlouva, kterou jsem uzavřel s jejich otci v den, kdy jsem je vzal za ruku, abych je vyvedl z egyptské země: NE Zůstali v mé smlouvě,  A já jimi opovrhoval,  říká Pán.
10přičemž  toto je pakt které přikážu domu Izraele Po těch dnech, praví Hospodin:  Dám své zákony do jejich duší a na jejich srdce je napíšu;  A já budu jejich Bohem a oni budou mým lidem:
11A nikdo nebude učit svého bližního, ani žádný jeho bratr říkat: Poznej Pána. Protože mě všichni budou znát, Od nejmladšího z nich až po nejstarší. — Hebrejcům 8:8–11 (Viz JERERMIAS. 31:31–35)

Co pořád nechápeš?

[20:48, 17.9.2019] José Luis Javier
25Protože obřízka v  pravda prospívá, dodržujete-li zákon;  jestliže se však bouříte proti zákonu, vaše obřízka se stane neobřízkou.
26Aby, Jestliže neobřezaný zachovává spravedlnost zákona, nebude jeho neobřízka považována za obřízku?
27A to, co je od přírody neobřezané,  při dokonalém dodržování zákona vás bude soudit , že dopisem a obřízkou se bouříte proti zákonu.
28Protože ten, kdo je otevřeně Žid, není Žid; ani obřízka není zjevná v těle:
29Ale je to Žid, který je jeden uvnitř; a obřízka je obřízka srdce, v duchu, ne v literě; jehož chvála není od lidí, ale od Boha. — ŘÍMŮM 2:25–29

[20:49, 17.9.2019] Alex (evangelický)
záludný Izraelita

[EDICE] José Luis Javier
Zajímavý komentář od vás. Položím ti otevřenou otázku,  JE IZRAEL BOŽÍ LID? 

[20:49, 17.9.2019] José Luis Javier
Nevyvratitelný text dne —

BÝT V TĚLE
3 Protože co bylo pro zákon nemožné, PROTOŽE BYL SLABÝ NA TĚLOBůh seslal svého Syna v podobě hříšného těla a kvůli hříchu odsoudil hřích v těle;
4  aby se v nás naplnila spravedlnost zákona,  že nechodíme podle těla, ale podle Ducha.
5 PRO TY, KTEŘÍ JSOU Z TĚLA, MYSLÍ NA VĚCI TĚLA; ale ti, kteří jsou z Ducha, ve věcech Ducha.
6 Protože PÉČE O TĚLO Je to smrt, ale péče o Ducha je život a pokoj.
7 Protože vzory těla JSOU NEPŘÁTELEM PROTI BOHU; PROTOŽE NEPODLÉHAJÍ ZÁKONU BOŽÍMU , ani nemohou;
8 a ti, kdo žijí podle těla, se NEMOHOU LÍBIT BOHU. —ŘÍMŮM 8 Vy však nežijete podle těla, ale podle Ducha, přebývá-li ve vás Duch Boží. A pokud někdo nemá Ducha Kristova, není jeho. — ŘÍMŮM 8:3–8

[20:49, 17.9.2019] José Luis Javier
Pablo, Pablo, Pablo…

Ptal jste se mě, jestli podléhám zákonu. No ano, velká čest. ¡Vyvracej, příteli, vyvracej!

Bible říká, že se Bohu nelíbíš. Neříkám to. Pavel, tvůj idol, to říká.

[20:50, 17.9.2019] Alex (evangelický)
V Židům 8:10 se uvádí: „‚Toto je smlouva, kterou po oněch dnech uzavřu s domem Izraele,‘ říká Jehova.. „Vložím své zákony do jejich mysli a vepíši je do jejich srdcí. A já se stanu jejich Bohem a oni sami se stanou mým lidem.'“ Oč účinnější jsou tyto zákony než ty, které jsou vyryty na kamenných deskách!

[EDICE] José Luis Javier
WOW, příteli, ďábel ti sežral mozek. Právě jsi mi sám dal trofej do ruky. ¡Opravdu úžasné!

[[20:52, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Řekl jsi mi víc o Izraeli než o křesťanech. Ha ha ha

[20:52, 17.9.2019] José Luis Javier
Pavel říká, že jste v těle, a proto nemůžete dodržovat Boží zákon.

[20:52, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Je zřejmé, proč křesťané nedodržovali sobotu

[EDICE] José Luis Javier
Další nesmysl -

16Procházel se u Galilejského jezera a viděl  Simon a Andrés  jeho bratr, který hodil síť do moře; protože to byli rybáři.
17I řekl jim Ježíš: Pojďte za mnou, a učiním vás rybáři lidí.
18A pak opustili své sítě a následovali ho.
19Když se odtamtud přesuneme o kousek dál,  Viděl Jakuba, syna Zebedeova, a jeho bratra Jana,  Byli také ve člunu a opravovali sítě.
20A pak volám jim; a nechali svého otce Zebedea na lodi s nájemníky a šli za ním.
21I vešli do Kafarnaum;  a O DNECH SABATU, když vstoupil do synagogy, učil.  —MARK 1:16?-?21

Jste velmi ignorant, ale ještě hloupější. Když něco nevíš, tak mlč, ať ze sebe neuděláš hlupáka. Tvrzení, že „křesťané“ (učedníci) a Ježíš nedodržovali sobotu, jasně ukazuje, že Bibli nečtete, natož v ní nehledáte. Jednoduše opakujete to, co vám opakují kojoti (které nazýváte pastory) v sektách, které jste dodnes shromáždili. Ale jako vždy jsem tu, abych vám pomohl. [8]John, Učedníci a
Den Páně
[STUDIUM, CristoVerdad]

Nechávám vám kompletní studium, abyste to mohli dát alespoň svým učitelům, protože kořen problému je ve vašich učitelích. A protože vaše přirozenost je následovníkem mužů (MAT. 15:8–9), Věci padají vlastní vahou.

Na této cestě jsem potkal velmi nevzdělané lidi. Ale říkám vám, že jste ten největší ignorant – a možná nejzvrácenější ze všech.

[20:53, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Jsem pod nezaslouženým svazkem, proto nedodržuji zákon, zákon je stín

Rom. 6:15-17: „Máme se dopustit hříchu, protože nejsme pod zákonem, ale pod nezaslouženou laskavostí? To se nikdy nesmí stát! Copak nevíte, že když se budete někomu i nadále prezentovat jako otroci, abyste ho poslouchali, jste jeho otroky, protože ho posloucháte, ať už hříchu s ohledem na smrt nebo poslušnosti s ohledem na spravedlnost? Ale díky Bohu, že jste byli otroky hříchu, ale stali jste se ze srdce poslušnými té formě učení, které jste byli vydáni." (Viz také Galatským 5:18–24.)

???

[20:53, 17.9.2019] José Luis Javier:
19A chrám Boží byl otevřen v nebi, a truhla jeho závěti byla spatřena v jeho chrámě.  A byly blesky a hlasy a hromy a zemětřesení a velké krupobití. —APC 11:19

[20:53, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Připraveno vyvráceno

[EDICE] José Luis Javier
Kromě toho, že jsem ignorant, také směšný, vidím. Ano – vyhráli jste, lépe řečeno, vyhráli jste cenu: Evangelicus Burrae.

[20:53, 17. 9. 2019] José Luis Javier
a NENÍ ŽÁDNÝ ZÁKON? Mmmmmmm…

[20:53, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Pro křesťana ano, zákon Kristův, kterým je láska. Jste stále otrokem

[20:54, 17.9.2019] José Luis Javier
A co je láska?

10Láska neškodí svému bližnímu: tak,*  Naplněním zákona je láska.  —ŘÍMŮM 13:10

[20:54, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Jsem svobodný, protože kde je duch Boží, tam je svoboda

[EDICE] José Luis Javier
14Protože to víme  zákon je duchovní;  ale já jsem tělesný, zaprodaný hříchu.

Je tohle to, co myslíš?

[20:55, 17.9.2019] Alex (evangelik)
Buďte nadále otrokem a dodržujte svůj zákon. Řídím se Kristovým zákonem

[EDICE] José Luis Javier
Jsi si jistý, že následuješ Krista? No, podívejme se, co o tom říká Kristus –

15Milujete-li mě, zachovávejte má přikázání. — JEŽÍŠ NAZARETSKÝ (Jan 14:15)

[20:55, 17.9.2019] José Luis Javier
Ani jednoho netrefíš, bratře. Toto není debata mezi vámi a mnou, ale mezi pravdou a omylem.

[20:56, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Ne, nepřijímáte, že Kristus skoncoval s tímto zákonem Římanům 10:4. jsi otrok

Opravdu, pokud jsem-

22Neboť ten, který byl povolán v Pánu otrok, vysvobozen jest Hospodin; Stejně tak ten, kdo byl povolán, když byl svobodný,  otrok je Kristův. 

[20:56, 17. 9. 2019] Alex (evangelik): Židovští sabatáři

[20:56, 17.9.2019] José Luis Javier
16Proto  Je to z víry, aby to bylo z milosti;  aby zaslíbení bylo pevné pro každé semeno, nejen pro toho, kdo je ze zákona, ale i pro toho, kdo je z víry Abrahama, který je otcem nás všech. — ŘÍMŮM 4:16

Takže je to z víry, ne?

31Rušíme tedy zákon vírou? V žádném případě;  Než stanovíme zákon.  —ŘÍMŮM 3:31

Ne, neuhodíš ji.

Pablo je nejhorší příklad, který můžete použít k obhajobě svých chyb.

[20:58, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Nikdy jsi mi neodpověděl. Vzdaluje nás zákon nebo nás odděluje od Krista? Pak jeho zákon nese tíhu ostatních.

Ne Mojžíšův zákon

[20:59, 17.9.2019] José Luis Javier
To byl Ježíš... a je to Ježíš.

5A řekl jim: Syn člověka je pánem i nad sobotou. — LUKE 6:5

[20:59, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Kterého budoucího nebo současného zbytku?

[20:59, 17.9.2019] José Luis Javier
16Přišel do Nazareta, kde vyrostl; A v den sabatní vešel podle svého zvyku do synagogy a vstal, aby četl. —LUKE 4:16

NE, NEMÁTE TO.

[21:00, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Můj otec pokračoval v práci jako já, řekl Ježíš.

[EDICE]  José Luis Javier
12Neboť o kolik cennější je člověk než ovce? Proto,  Je zákonné činit dobro o sabatu.  —MATOUŠ 12:12

[21:00, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Andale, byl to zvyk? Co je zvyk

[EDICE]  José Luis Javier
Ježíšův zvyk – nešikovný, příklad, který máme následovat

6Kdo říká, že v něm zůstává,  Musíte jít jako on.  — 1. JANA 2:6

[21:00, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Ha ha ha

[21:00, 17.9.2019] José Luis Javier
10Byl jsem v Duchu  v den Páně,  a slyšel jsem za sebou hlasitý hlas jako trubka,
11který řekl: Já jsem Alfa i Omega, první i poslední. Napište do knihy, co vidíte, a pošlete to sedmi církvím, které jsou v Asii: do Efezu, Smyrny, Pergamu, Thyatiry, Sard, Filadelfie a Laodiceje. —APOKALYPSA 22″10-11

[21:00, 17.9.2019] José Luis Javier
A NENÍ ŽÁDNÝ ZÁKON, Mmmmm…

[21:01, 17.9.2019] Alex (evangelický)
sám člověče zabíjíš se

Mluví o dni soudu, který Juan viděl v představách, ne o sabatu haha

[EDICE]  José Luis Javier
Dostal vidění v den Páně, neschopný, v den Páně. Než Jan dostal vidění, byl již na Patmosu v den Páně.

10Byl jsem v Duchu  v den Páně,  a slyšel jsem za sebou hlasitý hlas jako trubka,
11který řekl: Já jsem Alfa i Omega, první i poslední. Napište do knihy, co vidíte, a pošlete to sedmi církvím, které jsou v Asii: do Efezu, Smyrny, Pergamu, Thyatiry, Sard, Filadelfie a Laodiceje. —APOKALYPSA 22″10-11

8Ale jestliže s vámi přebývá nějaký CIZINC a přeje si slavit velikonoce Jehovovi, nechť je obřezán každý mužského pohlaví, a pak to bude slavit a bude jako jeden z vašeho národa; ale žádný neobřezaný z toho jíst nebude. — 2. Mojžíšova 12:48

Ne, neuhodíš ji.

Apoc. 22:15 Vysvětlete mi to, nebo potřebujete, abych vám pomohl.

[21:02, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Člověče, nemůžeš se porazit

[EDICE]  José Luis Javier
Ne, to není se mnou, že nemůžeš, Je proti pravdě, že to nelze udělat.

[21:02, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Odpovězte mi, přibližuje nás zákon Kristu nebo nás odděluje?

[EDICE]  José Luis Javier
Myslíte si, že máte v ruce perlu, za chvíli odpovím na vaši otázku. Nedopadne to dobře, ujišťuji vás.

20Modlete se tedy, aby váš útěk nebyl v zimě nebo v sobotu; —MATHEW 24:20*

A NENÍ ŽÁDNÝ SNABADO, ŽE?

Jste katolík, 100%.

[21:03, 17.9.2019] Alex (evangelický)
Když se to slovo naplnilo. Vidíš jen otázky, ale neodpovídáš na mou otázku. Přibližuje nás zákon Kristu nebo nás odděluje?

[21:04, 17.9.2019] José Luis Javier
27Neboť jako blesk, který vychází z východu a bliká na západ,  takový bude i příchod Syna člověka.  —MATHEW 24″27

Tady to máte, naplnilo se to příchodem Krista. řekni mi, Už se Ježíš vrátil?

KONEC DRUHÉHO ČÁSTI

ZÁKONROZPRAVASTUDIE ČÁST [1]ZÁKON a ZÁKON, Tváří v tvář evangelické neschopnosti, část 1 [STUDIE, CristoVerdad] [2] [3]ZÁKON a ZÁKON, Tváří v tvář evangelické neschopnosti, část 3 [STUDIE, CristoVerdad]

—JOSÉ LUIS JAVIER

—————————————
Připojte se ke CristoVerdadovi. Přihlaste se k odběru našeho nového kanálu Vimeo Přihlaste se k odběru našeho kanálu Vimeo. Sdílejte tuto pozvánku a staňte se součástí naší skupiny WhatsApp Přihlaste se k odběru naší skupiny WhatsApp. Když se přihlásíte k odběru, nezapomeňte nám zanechat své jméno. Obscénnosti zakázány. Sdílejte a buďte součástí požehnání.
—————————————

A budete znát pravdu...
— Kristova Pravda https://www.cristoverdad.com

POZNÁMKA: Čísla v modrých závorkách [ ] odkaz na doplňkový materiál.
Fotky – pokud existují, také rozbalte obsah: videa, zprávy, odkazy atd.

ZDROJE A ODKAZY

EXTRA MATERIÁL

Pokud některý z těchto odkazů nefunguje nebo je nesprávný, dejte nám prosím vědět, abychom je mohli opravit. Pokud nám chcete napsat, učiňte tak pomocí níže uvedeného formuláře; Váš komentář bude zveřejněn. Pokud nám chcete napsat soukromě, učiňte tak prostřednictvím sekce informací a vyberte kontakt. Děkuji mnohokrát!

Bůh ti žehnej!

5 1 hlasování
Hodnocení článku
0
Rádi bychom věděli, co si myslíte, prosím komentujteX
cs_CZCS